می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

پاسخ یک می‌دهد با ده برابر بیشتر

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ق.ظ

این پست خاطره‌ی یکی از بندگان خداست:


روزه بودم. نهار سلف دانشگاه کباب کوبیده بود و من هم دوستش داشتم. قصد کرده‌بودم غذا را بگیرم تا در وعده‌ای دیگر راهی معده‌ام کنم. با چند تنی از دوستان همراه بودیم تا اینکه ظهر شد و وقت نهار. روانه‌ی سلف شدیم و آنجا فهمیدم یکی از دوستان غذا رزرو نکرده‌است.

چند لحظه‌ای حقیقتاً مانده‌بودم چه کنم! کوبیده را واقعاً دوست داشتم و اصلاً دورخیز کرده‌بودم که بخورمش!!! اما نمی‌توانستم به دوستم بگویم تو گرسنه بمان و یا حتی با بقیه شریک شو، اما غذای خودم محفوظ بماند! به معنای حقیقی کلمه جدال نفس‌گیری بین نفس خبیث و وجدان بیدارم شکل گرفته بود، که البته به سود وجدانم تمام شد!

بدون اینکه به روی کسی بیاورم که تنها به قصد گرفتن غذا به سلف آمده‌ام، کارتم را به دوستم دادم و با روی خوش گفتم که روزه‌ام و غذایم اضافه است. قبول نمی‌کرد، اما من اصرار کردم که حتی اگر هم بگیرم، باید ذخیره‌اش کنم. دروغ هم نگفتم!

نهار آن روز بسیار خوش گذشت، با اینکه آن‌ها می‌خوردند و من نگاهشان می‌کردم. خوش گذشت، چون من با خدا معامله کرده‌بودم و نه دوستم!

یکی دو روز از این ماجرا نگذشته‌بود که ناگهانی و تقریباً بالاجبار جایی دعوت شدم! اصلاً قرار نبود که بروم، اما دقیقاً در آخرین ساعات قرعه به نام من افتاد و رفتم.

نهار آن روز هم کوبیده بود اما دو کباب + ماست + نوشابه!

بعدها خیلی به این دو اتفاق فکر کردم. به اینکه من فقط یک کباب دادم و پاداشم خیلی بیشتر از هدیه‌ام بود. به اینکه غذای سلف نوش جان دوستم! به اینکه خدا حتی نگذاشت من فکر کنم از او طلبکارم، اما بدهی‌اش را خیلی زود پرداخت. به اینکه خدا چقدر خوب است...


اِنْ تُقْرِضوُا اللهَ قَرْضاً حَسَناً یُضاعِفْهُ لَکُمْ وَ یَغْفِرْ لَکُمْ وَ اللهُ شَکوُرٌ حَلیمٌ

اگر به خدا (یعنی بندگان محتاج خدا) قرض نیکو دهید، خدا برای شما چندین برابر گرداند و هم از گناه شما درگذرد وخدا بر شکر و احسان خلق نیکو‌پاداش‌دهنده است و (بر گناهانشان) بسیار بردبار است.

17 تغابن



پ.ن: آقای خوبم...آمدنت همیشه با رفتنم هماهنگ است! ساعت 15:30 امروز گوارای همه ی آنان که سرباز تواند. ما را چه به این حرف ها!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۰۱
ناموس خدا

قرضا حسنا

نجواها  (۳۵)

عیدتون مبارک
خدا همیشه بدهی های نداشته اش رو زود پرداخت میکند . . .



عید شما هم پربرکت...
بله...همین طور است.
واقعا قشنگ بود . ببخشید می تونم رشتتون رو بپرسم؟



سپاس.
دانستن رشته بنده که دردی از شما دوا نمی کند،اما چون اینجا عمومی است،بنده نمی توانم و نمی خواهم رشته ام را بگویم!
سلام عیدتون مبارک وبلاگ زیبا با مطالب خوبی دارید در ضمن خوشحال میشم به وبلاگ منم سربزنید اگه با تبادل لینک موافقید حتما خبر بدید



سلام
ممنون از نظر لطف شما.
خدمت می رسم.
سلام خانومی
خوبی ؟؟؟عیدت مبارک
کم پیدا شدی...
بدون خداحافظی هم که رفتی
خیلی بی معرفتی بابا
دلم برات تنگ شده بود گفتم یه سلامی عرض کنم



سلام بانو
عید شما هم پربرکت.
تو کجا بودی که من خداحافظی کنم.
بعد تعطیلات قرار بذار همدیگه رو ببینیم.من که مشهدم.
شما عزیز دلی با معرفت(لبخند)
سلام
- از پاسخ دلچسبتون به کامنت قبلی سپاس!
- اما اوس کریم بدی ها رو به همون نسبت عقاب میده.
- مخاطبین وبلاگ اگر سوالی دارن از من بپرسن! ایشون روانشناسی نیمه بالینی توی دانشگاه همون حکیم مشهور خوندن!
فعلا خدانگهدار



سلام
خلایق هر چه لایق!
مصراع عنوان مطلب را سرچ بفرمایید تا بداید قبل و بعدش چیست! همه می دانند عقاب بدی ها به نسبت یک است!
مقام ولایت این وبلاگ من الازل الی الابد با بنده است! دندان تیز نکنید جناب!
با عرض سلام

ختم قرآنی به مناسبت سومین سالگرد برادر شهیدم شهادت شهـــــــید محمد سلیمانی برگزار کردیم...


در صورت تمایل جز انتخابی خود را اعلام بفرمایید تا به نام شما ثبت شود ...


التماس دعا

یازهرا.س.


تا هشتم فروردین حتما قرائت شود ...



سلام و سپاس
خدا کنه امسال مراقب دلمون باشیم و... سال دیگه سرباز!!! آمین
یا زهرا س

عجب خاطره ای!!!

ممنون اگه بیاید



یعنی می شود؟!
این پست خاطره یکی از بندگان خداست.
خدمت می رسم.
سلام عیدتون مبارک
مدتی است با وبلاگ شما آشنا شدم،نجوا های شما فوق العاده زیبا وعاشقانه است...



سلام
عید شما هم پربرکت.
سپاس از نظر لطف شما.
۰۵ فروردين ۹۲ ، ۰۶:۲۷ واحد فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه فر
بسمه تعالی
همسنگر گرامی
شبکه وبلاگی مجاهدان مجازی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی و با هدف حضور هرچه بیشتر نیروهای ارزشی در فضای مجازی به همت واحد فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد به آدرس basnet.ir راه اندازی گردید.
در صورت تمایل به عضویت در این شبکه به آدرس basnet.ir مراجعه فرمایید و از گزینه "عضویت در شبکه" اقدام فرمایید.
امید است تا با همکاری شما همسنگر ارجمند در جهت ایجاد یک جبهه مستحکم سایبری در مقابله با تهدیدات فرهنگی گام برداریم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به basnet.ir مراجعه فرمایید.
با تشکر
واحد فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد



از اطلاع رسانی شما سپاسگزارم.
باسلام خدمت شما دوست عزیز وگرامیم ازمطالب وبلاگتون لذت بردم امیدوارم پیشرفت روزافزون شماراشاهدباشیم.ایام غصه وغم شهادت مظلومانه دخت نبی اکرم(ص)برشماوتمامی شیعیان جهان تسلیت باد.



سلام
از نظر لطف شما متشکرم.
شهادت مادر بر شما هم تسلیت باد.
مگر میتوان

پهلوی تو بود و

شکسته نبود

مادر ...



نمی شود!
سلام رفیق
دلم خیلى براتون تنگ شده
ان شالله قلمتون همیشه روون باشه
خوش بحالتون خدا کوبیده دعوتتون کرد عجب مزه اى داشته اون کوبیده
راستى
شما میدونید با دلى ک حسابى تنگه و هواى حرم داره چه باید کرد؟



سلام خانوم
با عرض شرمندگی منم خیلی وقته بهت سر نزدم!
عزیزم...این پست خاطره یکی از بندگان خداست!
می دونم!
باید چشم ها رو بست...و کهف دلتنگی ها رو تصور کرد!
همین!
۰۶ فروردين ۹۲ ، ۰۷:۴۲ سید روح الله
کامنتو بخون برادر و خواهر گرامی :ختم جمعی قرآن کریم به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر (عج) وبرای شفای همه ی بیماران و شروع سال جدید با قرآن.
برای انتخاب جز انتخابی به وبلاگ سر بزنید و جزیی که در جدول جز ها ثبت نشده انتخاب فرمایید.
با خودمم !!! اصلا فکر میکنی ...

مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم

دنیا خلاصه شده برات تو کار ، زندگی ، پول پول پول . پس خدا کجاست ؟؟؟

اصلا برا چی داری زندگی میکنی ؟ آیا به هر قیمتی و هر طوری که شده باید زندگی کرد ؟؟؟

هر روز تکراری و مثه روز قبل !!! گریزانم از این تکرار . هدف دار زندگی کرن چیه بچه مسلمون !!؟

جز خدایی بودن ، جز آماده بودن برای سفری که باید رفت -مرگ،حیاتی جاویدان-

حال برای رفتن و ماندن !!! چقدر آماده ای و چطور آماده شده ای آقا سید !!! برای سفرت احتیاج به راهنما

داری پس قرآن را دریاب نه صرفا خواندن محض !!! بلکه تامل کردن و اندیشیدن و پند گرفتن ...

انتخاب با شماست انا هدیناه السبیل اما شاکرا و اما کفورا

اجرتان با شهدا

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم



خدمت می رسم.
تذکر آیه خوب بود و به قول خودتان سپاس.
اما متاسفانه هم بنده خدایی که خاطره از آن اوست و هم جنابعالی متاسفانه بسیار شکمو تشریف دارید
اهمیت زیاد به غذا در اصول تهذیب نفس درست نیست ها خانوم مذهبی!!!چه برسد به اینکه بشماریم کی دوبرابر میشود و ...
همیشه قدیمی ها میگفتند آرزوی شکم زود برآورده میشه!!!!
ببخشید که اینقدر صریح گفتم. متاسفانه... بقیه اشو نمیگم چون ادبم اجازه نمیده



عجب!
گلی به جمال ادب شما!
کجای این خاطره دو یا ده برابر شدن غذا را شمرده است؟!
سلام و سال نو مبارک
خاطره جالبی بود. خدا این بنده خدا رو خیر بده. مشکل بعضی از ماها اینه که تا یه کار خوبی می کنیم سریع بادی به غبغب میندازیم و منتظریم هر لحظه یه بانگ آسمانی به حقانیت ما به صدا بیاد! حالا اینقدرم خفن نشد نشد، اما همین قدر که سریع جوابشو ببینیم خیلی واسمون مسئله است. و همینه که جلوی رشد بیشتر ما رو میگیره، "جنبه و ظرفیتمون کمه..."
خدایا تو این سال جدید به ما ظرفیت بزرگ شدن رو بده!



سلام
عید شما هم پربرکت.
این بنده خدا منتظر پاداش نبود. تنها در یک لحظه یک تصمیم خوب گرفت.
آمین...
سپاسگزارم!
قصد جسارت نداشتم!
هرکس سوالی داره از خودشون بپرسه!


هیچ پاسخی غیر از "هه هه" باقی نمی ماند!!!
۰۸ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۰۶ بانوی پلاک هشتم
سلام سال نو مبارک
زیبا بود واقعا...


سلام
عید شما هم پربرکت.
ممنون
دوباره سلام

اجازه دارم از متن های شما استفاده کنم؟
ممنون میشم واقعا...


سلام
1.در صورت ذکر دقیق منبع
2.و اینکه به خودم خبر دهید کدام متن و کدام پست، کجا استفاده شده است.
سلام
جمله کلیشه ای: سال نو مبارک
سال جدید رو با یک موضوع: تهاجم خاموش با آکادمی موسیقی گوگوش
بروز هستم منتظر حضورتون هستم



سلام
عید شما هم پربرکت.
خدمت می رسم.
سلام
سال نو مبارک و سیزدتون هم بدر!



سلام زهره خانوم
عید شما هم پربرکت...
۱۵ فروردين ۹۲ ، ۰۲:۵۳ ازطرف پدری مهربان
با سلام و خسته نباشید
سال نوتون مبارک
با کمال احترام از شما دعوت می شود در ختم قرآن که از 1اردیبهشت شروع می شه شرکت فرمایید
اگه تمایل به شرکت دارید سریع اعلام نمایید تا فرم را ارسال کنم
هر روز توسط هر فرد حداقل 1 حزب خوانده می شود و اعضاحداکثر 120 نفر هستند و در پایان هر روز قرآن یک دور می شود
هر فرد بعد از 120 روز قرآن را یک دور کامل می کند
علاوه بر ثواب ختم گروهی قرآن در هر روز در پایان 120 روز ختم فردی کرده
لطفا به دوستان و خانواده خود نیز بگویید تا سریع اعضا جور شوند
اگر مایلید یا اطرافیان مایل بودیند میل بزنید و تعداد حزب های خواسته شده را بگویید
به دلیل پیش نیامدن سوء تفاهم : من از طرف و با همکاری و حمایت نویسنده پدر مهربان هستم بنابراین در مورد طرح فقط میل بزنید
منتظرم حضور سبزتون هستم
Mahdi_Zahra133@yahoo.com


سلام و سپاس
خدمت می رسم.
۱۵ فروردين ۹۲ ، ۰۸:۴۴ ریحانه و علی
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .


فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید
جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد

به آشیانه مون دعوتید


عید شما هم پربرکت...
خدمت می رسم.
سلام.
سال نو مبارک. تجرات همینه.. همیشه از چیزای کوچیک شروع میشه.
التماس دعا یاعلی!


سلام
عید شما هم پربرکت...
تجارت؟
سلام

ثبت نام اعتکاف مسجد گوهرشاد حرم طهر از طریق ارسال پیامک بدون متن به 30000008 یا از طریق سایت

http://www.aqr.ir/Portal/Home/Default.aspx

یا علی مدد



سلام
متشکرم
سلام دوست عزیز...
وبلاگ قشنگی داری...
خوشحال میشم بهم سر بزنی...
اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده..



سلام
متشکرم.
خدمت می رسم.
سلام
اینکه افرادی هستن و به ماجراها خرده می گیرن چیز غریبی نیست... عادت شده انگار...

خوشا آنان که هر لحظه با خدا در معامله اند.... بی توجه به عدد و رقم و موضوع معامله... غذا... خوراک... پوشاک... جان.... همه بهانه اند برای رسیدن به آن بها...



سلام
خوشا آنان که هر لحظه با خدا در مامل اند...
سلام..
سال نوتون پربرکت باشه و دلتون پر از یادخدا ..
چند وقتی میشد قلم گرمتونو نخونده بودم ..
عالی بود .. مثل همیشه ..
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ: سلام بانو
دلم برات تنگ شده بود...
ممنونم...
وای خدااااااااااااااااا
سلام عزیزم خوبی؟؟
الله اکبر چه وبلاگی داری گلم حضرت مهدی به همراهت باشه دوست گلمممممممممم قدم رنجه کن وکلبه ی درویشی ابجیتو منور کن گلم.اگه مایل به تبادل لینک بودین محبت کنین بهم بگین.یاعلی.سمانه

پاسخ:
پاسخ: سلام
از نظر لطف شما متشکرم.
خدمت می رسم.
وای! فراموشم شد!
عیدتون مبارک! به کوری چش حسود،بخیل،بدخواه،کینه توز و ... ایشالا سال پربار و سرشار از خوشی داشته باشید.

پاسخ:
پاسخ: عجب آینه ای در برابرتان گذاشته اید!
سلام عزیز دل
بابا بچه ها که هرکس یه چیزی میگه
خب یه بار بیا مهندسی ببینمت دیگه
دلم برات کوچولووووووووووو شده

پاسخ:
پاسخ: سلام
این بچه ها غلط می کنن!
به وقتش مهندسی هم میام!
سلام سال نو میارک خانمی
دقت کردید خیلی از مفاهیم رو بارها در ایات و روایات میخونیم و میشنویم ولی باز از خاطرمون میره. انگار برامون درونی نشده باشه و کاملا بهش ایمان نیاورده باشیم!
از تذکر و تکرار این موضوع سپاسگزارم.

پاسخ:
پاسخ: سلام
این درونی شدن ها زمان می بره و انرژی.
اما جزء بایدهای زندگیه.
سلام
پست قبلی واقعا جای تامل داره دیدم نظرخواهی غیرفعاله نظرمو اینجا گفتم!
ممنون

پاسخ:
پاسخ: سلام
پست قبلی حرف دلمه...
اوه اوه
میشه بفرمایید وقتش کی هست تا از منشی تون وقت قبلی بگیریم؟؟؟؟؟!!!!

پاسخ:
پاسخ: وقتی خیلی ها اونی نباشن که فعلا هستن!
به ماسربزنید.

پاسخ:
پاسخ: مثل شما خدمت می رسم!
سلام وب زیبایی داری
ب وب منم سربزن
من لینکت کردم
توهم لینکم کن
پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
برای لینک دستور می دهید؟!!!

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی