می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

نمره!

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ق.ظ

بعضی وقت‌ها هر کار هم بکنی، بعضی اتفاقات به مذاق خوش نمی‌آید. اینکه تو همه‌ی ترم زحمت کشیده باشی و آخر ترم به‌خاطر یک اشتباه یک لحظه‌ای در جلسه امتحان، نمره‌ات از بسیاری از دانشجویان خیلی خیلی معمولی کلاس هم کمتر شود، از آن دست اتفاقاتی است که کنار آمدن با آن خیلی سخت است!

همیشه در هر امتحانی معتقد بودم که عدل الهی زیر سؤال می‌رود اگر برای امری زحمت کشیده باشی و نتیجه نبینی. حالا برای این امتحان چه شده‌است، نمی‌دانم!

 

 


+ مسئله‌ای هست که من برایش بسیار به دعای دوستان نیازمندم. شرمنده‌ام می‌کنید؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۹

نجواها  (۶)

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۰۵ خاطرات ترک خورده
احتمالا عدل الهی به تقدیر الهی پناه برده!!
امان از دست این دانشجویان خیلی خیلی معمولی که دم امتحان زیاده خوان میشن و دانشجویان خیلی خیلی باهوش رو غافلگیر می کنن...
پاسخ:
خب؟
سلام بر سیمای یک ناموس خدا
به نظر من امتحان های دانشگاهی هم میتونه یه نوع امتحان الهی باشه.همسر من تو کنکور دکترا رتبه 14 شد،تو مصاحبه حضوری هم استاد بهش گفت قبولی و آماده اومدن به تهران باشین ولی وقتی نتایج اومد توش نوشته بود "مردود"!!!
من فقط با این جمله تونستم آرومش کنم که داری امتحان میشی پس شاکر باش تا نمره امتحان الهیت بیست شه!
ازاین اتفاقا واسه همه میوفته .یکی خیلی برای درمان بیماریش تلاش میکنه آخرش از همون بیماری میمیره،یکی خیلی برای آرامش زندگیش تلاش میکنه آخرش طلاق میگیره و...
تقدیره دیگه .ان شالله نتیجه تلاشا رو خدا تو اون دنیا بهمون بده
من حتما دعا میکنم برای مشکلت البته اگه لایق باشم...ان شالله حاجت رواشی  
پاسخ:
سلام
من که ناشکری نکردم. اون قدر هم مهم نبود.فقط دلم سوخت.
از ان اتفاق ها واقعا زیاد پیش میاد. به قول تو برای هر کسی یه جور پیش میاد.

ممنونم.
فقط یه سوال:
این لپ تاپ تو درست نشد؟!!!
من منتظرم اون فایل ها هستم ها...
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۸ خاطرات ترک خورده
همین دیگه
دانشجویان باهوش نباید دانشجویان خیلی خیلی معمولی رو بویژه در بحبوحه امتحانات دست کم بگیرن و الا کوچکترین اشتباهشون عجیب تلخ خواهد بود
دعا می کنیم...
پاسخ:
از شما یک سوال دارم.
بپرسم؟
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۰ خاطرات ترک خورده
خواهش می کنم ، شما هرچندتا سوال که دوست دارید بپرسید
اگر سخت یا از مکنونات نباشه پاسخ خواهم داد
پاسخ:
سوالم این است:
خودتان یادتان مانده که تاکنون با چند اسم مختلف در وب من کامنت گذاشته اید؟!
به خاطرات ترک خورده:
انصافا شمار اسم های شما از دست من که در رفته است!
البته تلخی زهر برخی حرف هایتان در قالب برخی اسم ها هنوز برایم تازه است!
چشمممم
من یکی برای به یاد ماندن اولین نظرم در وبلاگ شما حسابی دعا می کنم :)
پاسخ:
یعنی چی؟

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی