می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

سوال

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۷:۳۱ ب.ظ

کودکی 5/5 ساله در یک میهمانی به همراه مادرش حضور می یابد.

یکی از بانوان مجلس به زبان می گیردش و از او می خواهد یکی از شعرهایی را که در کودکستان به او یاد داده اند، بخواند.

و کودک آغاز می کند:

"الهی قلبی محجوب و نفسی معیوب و عقلی مغلوب ..."

» (فراز سجده در دعای صباح)

اینکه چرا وقتی از او شعر می خواهند، دعا می خواند، نامعلوم است!

هرچند به طور حتم نمی داند دعا دقیقاً چیست!

من همیشه به چرایی این انتخاب توسط آن کودک می اندیشم.

حال سوال من این است که به نظر شما آینده این کودک و خط مشی او در سال های آتی چه خواهد بود؟


پ.ن۱: چه مهربان است مادرم که هنوز اشک های رفتنش بر گونه هایم خشک نشده،می آید!که او تاب لرز مرا ندارد در هوای سرد نبودنش...

پ.ن۲: روز زن و مادر بر همه آنها که می خواهند زن باشند تا روزی مادر شوند،مبارک.

پ.ن۳: از خانه که بیرون می روم،عطر یاس پیچیده در فضا با منشأ آن سوی حیاط،سرمستم می کند. و من به این می اندیشم چه نیکوست که نمی گذارد از خاطر ببرم چندی پیش در کوچه بنی هاشم چه خبرها بوده است!




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۲۲
ناموس خدا

نجواها  (۸۶)

روز زن مبارک، ما ریحانه ایم و این واقعا لذت بخشه!


بر شما هم مبارک بانو.
"المراه ریحانه و لیست بقهرمانه"
حضرت پدر(ع)...
سوالم جواب نداشت احیانا؟
سلام با عقب گرد به روزم.


سلام
بنده نیز با "سوال" به روزم!!!
خدمت می رسم.
آبروی آب و آیینه سلام!
ای طلوع عشق دیرینه سلام!
ای تو معنای تمام خوب‌ها!
ای سرآغاز صف محبوب‌ها!
آمدی! فصل شکفتن می‌رسد
روزهای خوب بودن می‌رسد
ای که باران در سلامت تازه‌تر!
روح گل از عطر نامت تازه‌تر!
ای که کوثر با دلت آمیخته!
زندگی در جام هستی ریخته
عصمت از چشم تو جاری می‌شود
زندگی با تو بهاری می‌شود
ذهن باغ از عطر گل سرمست تر
غنچه در غنچه زمین یکدست تر
آفرینش از نگاهت جان گرفت!
عشق از ایمان تو فرمان گرفت!
ای نور، ای سرور، ای خیر کثیر، ریحانه نبی، دریای عصمت، دردانه صدف هستی، ای ماه دل افروز خلقت، ما چشم امید به درگاه مهر تو داریم و آرزومند آسودن در سایه‌سار لطف توایم. ای همه عشق، ای همه عقل ؛ ارادتمان دریاب.

آپم


سلام و سپاس
من هم آپم!!!
خدمت می رسم.
سلام

همین نزدیکی فاطمیه و میلاد مادرم کمرم را شکست...


التماس دعا
یازهرا(س)


سلام
دل هم می شکند در این داغ...
پاسخی برای سوالم نداشتید؟؟؟
حاجتتان روا...
سلام
ممنون از حضورتون

به دو دلیل نمیتونستم جواب سوال شما رو بدم
1-جنسیت کودک مشخص نیست...
2-شما حرفی از عکس العمل بانوان حاضر بالاخص مادر آن کودک نزدید...


التماس دعا
یازهرا(س)


سلام
وظیفه بود.
1.کودک دختر است.
2.خندیده اند...شاید هم تشویقش کرده اند.
الله
سلام
پیشگویی کردن که سخته! از عهده ی منم خارجه. چه می دونم والا . یک سیب هزر تا چرخ می خوره می افته زمین. هرچیزی ممکنه ...


سلام
پیشگویی نیست.فقط ذهنیتی که در ذهن ایجاد میشه.وگرنه حرفت کاملا درسته که آینده نامشخصه.
سلام عزیزم
روزتون مبارک
ایشالا به زودی شاهد مادر شدنتون باشیم
به منم سربزنید


سلام
روز ِشما هم مبارک.
فعلا باید نیمه گمشده رو پیدا کرد...بعد به مادر شدن هم فکر می کنم!!!!!!!!!!!!!
چند روز دیگه خدمت می رسم.
موفقیت انسان های یزرگ در کودکی آنهاست .
متن قشنگی بود دوست خوبم ...
روز مادر بر شما هم مبارک .


البته اگر همین گونه طی طریق کنند.
ممنونم.
روز زن بر من مبارک!!!
با سلام
خدا قوت روز و هفته تان مبارک
آینده کودک : نامعلوم شاید به گفته هایی که دارد در بزرگسالی عمل نکند شاید هم عمل کند ولی اگر قرار باشید همین روند را پی گیرد حتما خواهد توانست فردی باشد که کلام او در تک تک افرادی که با او مصاحبت دارند تاثیر خودش را می گذارد
موفق باشید


سلام
متشکرم...عید شما هم مبارک.
این بی نظیرترین تعبیری بود که می توانستم تصور کنم.
سپاس بسیار...
سلام
چند وقت پیش یک سخنرانی از آقای پناهیان گوش کردم،شبیه موضوع تو بود،ولی یه جور دیگه.ایشون گفتن:ذات همه انسان ها وقتی به دنیا میان پاکه،باید فضا رو طوری پیش برد که این پاکی در کنار درک و فهم انسان از بین نرود.اون هم تربیت درست والدینه.


منم بروزم با:
یک کیلو را می بخشی،یک مثقال را نه!
تشریف بیارید


سلام
بله...واقعا پاکی دوران کودکی غیر قابل وصفه...و کاش بشه همون طوری نگهش داشت.
چند روز دیگه خدمت می رسم.
۲۵ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۶:۳۵ بگذار گمنام بمانم
سلام

به خونه ی من هم بیا

وبلاگم هر روز بروز میشه

منتظرتم


سلام
چند روز دیگر خدمت می رسم.
چه اکتیو!
سلام

چه کودک جالبی !

وقتی از همین الان این جور از خدا دلبری می کنه،
دیگه عاقبتش از تیر رس ذهنم خارجه!

به روزم.


سلام
واقعا از نظر تو دلبری می کنه؟!
چه جالب!
منم حس خوبی درمورد این کارش دارم...هر چند شاید بقیه زندگیش درست نباشه!
چند روز دیگه خدمت می رسم.
لزومی نداشت توی این سن همچین دعایی رو به جای شعر بلد باشه! وقتی که حتی درکی از شعر نداره یعنی درک همچین مفاهیمی رو هم نداره و طوطی وار حفظه. شعرهای کودکانه با مفاهیم مذهبی خیلی مناسب تره . یا سوره های کوچک قرآنی


خیلی راحت نمیشه گفت درکی نداشته.
تا جایی که من می دونم این دعا رو کلا زیاد می خونده.
شاید ارتباطی باهاش برقرار کرده.
از طرفی درک بچه ها وقعا بالاست.
به هر حال منظور من از این سوال فقط ذهنیتی است که در ذهن مخاطب ایجاد میشه.
سلام

نوستراداموس نیستم اما...

خب عجیبه!

ولی نمیشه گفت صد درصد تربیت دینی این شکلیه...

نمی دونم.


یاحق

×ولی فکرمو مشغول کرد...کلا!


سلام
این کلمه سخت یعنی چه؟؟؟!!!
ما که هنوز درسمان به اینجا نرسیده.
منظور من تربیت دینی نیست.فقط برایم جالب است که کودکی با وجود تمام شعر های رنگ و وارنگ(!) ،دعا انتخاب می کند.
نتیجه اشتغال فرکی تان را بعدها بگویید،خوشحال می شوم.
سلام

چرا جواب سوال منو ندادید؟؟؟؟


یازهرا(س)


سلام
چند روزی در فضای مجازی نبودم.
امروز پاسخ دادم.
عذر تاخیر...
سلام
چند وقتی هست پست ها تونو میخونم
خوشحال میشم بهم سر بزنید


سلام
کاش کامنت هم می گذاشتید تا از نظراتتان استفاده کنم.
فعلا درگیرم...تا چند روز دیگر خدمت می رسم.
سلام
ممنون از قلم زیباتون
تصور غلطی در جامعه شده که به شخصیت زن بی توجهی میشه وحال اونکه در دین اونقدر به زن اهمیت داده شده که یکی از نمونه های آن دستور به حجاب اوست چون این گوهر ارزشمند آن قدر قیمتی است که باید از دیدگان حیوانی پوشیده شود...
عیدتان مبارک


سلام
خواهش می کنم.
کاملا درست است.
اتفاقا اصلا هم بی توجهی نیست...من یقین مطلق دارم.
سلام
مطلب قشنگی بود
شرمنده دیر شد مشکلاته دیگه کاریش نمیشه کرد اما هیچ وقت دیر نیست روز زن که گذشت اما بر شما هر روز مبارک
خلاصه به یادتون هستیم شما هم در دعاهای خیرتان فراموش نکنید این به دعا محتاج را.


سلام
ممنون از نظر لطف شما.
پاسخی نداشتید؟
ایرادی ندارد...ماهی را هر وقت از آب بگیریم،تازه است.
هر زمانی می شود از نظرات استفاده کرد.
متشکرم...عید گذشته شما هم مبارک.
حاجتتان روا...
السلام علیکم یا اهل بیت النبوه

جهت اشاعه معارف علوی و حمایت از سایت چادر خاکی کد زیر را در قسمت تنظیمات وبلاگ یا سایت خود قرار دهید :




سلام
چشم...حتما.
سلام دوست عزیزم من همین الان با وبت آشنا شدم و خیلی از مطالبت خوشم اومده و میخوام اگر دوست داری با وبلاگت تبادل لینک کنم، اگر تو هم از وبلاگ من خوشت میاد لطفا اول وبلاگ من رو با عنوان
بوستان شعر و ادب
و آدرس
http://poetry1.mihanblog.com/
لینک کن و بعد تو همین وبلاگم نظر بده و عنوان و آدرست رو بگو تا خیلی سریع لینکت کنم.


سلام
خدمت می رسم و نظرم را عرض می کنم.
ریه کردم اشک بر داغ دلم مرحم نشد
ناله کردم ذره ای از دردهایم کم نشد

در گلستان گل بسیار بوییده ام
ولی از هزاران گل گلی همچون تو پیدا نشد

اللهم عجل لولیک الفرج


ممنون مرضیه جان
آمین...
خطاب به "ملیکا"
سلام
شما کی هستید؟
چرا این حرفا رو برای من زدید؟
من برای شما و وضعیتتون دعا می کنم اما چطور شد که من رو برای درد دل انتخاب کردید؟
سلام دوست خوبم...
پست جالبی بود! اول از همه احسنت به تربیت یه همچین مادری که همه جوره حواسش به بچه ش بود دوما فضای مهدکودک احتمالا یه فضایی بوده توام با معنویات که به دل پاک این کودک رخنه کرده، او تا سال های سال به همین شکل خواهد ماند! با وارد شدن به محیط مدرسه و دوستانی که خواهد گرفت یا در این راه ثابت قدم خواهد ماند و یا اینکه از این راه دور خواهد شد


سلام بانو
فضای مهد کودک تا جایی که من می دونم،بیشتر شعر بوده اما اینکه چقدر با بچه ها اینجور دعاها رو کار می کردن،نمی دونم.
انتخاب آینده اولی که گفتی،مدیون خط دهی خانواده و اطرافیانشه.
انشاالله که همین جوری باشه...
ممنون از نظرت
۳۰ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۳:۱۷ مهتاب.زندگی با مادرشوهر
سلام. چه جالب . چه خوشم اومد از این کودکی که گفتی .
آینده اش انشااله خوشه . البته اگه همینطر هدایت بشه


سلام
وای مهتاب چه عجب اومدی!
من پستهات رو می خونم ها.فقط چند وقته کامنت نذاشتم!!!
انشاالله خوش باشه و خوب هم هدایت شه.
مثل نازگل عزیز...
سلام
ممنون از حضورتون و یاداوری...

فرمودید کودک 5.5 سال دارد پس رفتار های او بر دو مبناست
اولیش فطرت پاک
دومیش آموزه ها

رفتار این کودک این چنین است که عقل فطری او بین آموزه ها با توجه با شرایط یکی از آموزه هایی که آموخته را انتخاب و اعمال میکند.حتی عقل استدلالی او فرقی بین دعا و شعر قائل نیست ...
عزیزی فرمود نیازی نبوده که در چنین سنی این دعا را بلد باشد
من میگویم اتفاقا این دعا چون به کوچکی بنده و بزرگی خداوند نظر دارد بهتر است از همان کودکی به کودک اموزش داده شود خصوصا اگر کودک دختر بوده باشد...

اما اینده ی کودک:
اگر به کودک اجازه داده شود تا بیشتر بر مبنای عقل فطری تصمیم بگیرد(البته با بزرگ شدن کودک این عقل جای خود را به عقل استدلالی میدهد(استدلال های غلط یا درست))در اینده ی سبزی برایش پیش بینی میکنم
اصولا اینده ی این کودک به عکس العمل های اطرافیان بستگی دارد...


دیگه خسته شدم...


التماس دعا
یازهرا(س)


سلام
خواهش می کنم.
چقدر دقیق حلاجی نمده اید جناب...بسیار سپاسگزارم.
تا انجا که من می دانم این دعا را زیاد تکرار می کرده و در ان برهه زمانی زیاد تکرارش می کرده...شاید بشود گفت ملکه ذهنش بوده.اما اینکه چقدر با دعا ارتباط برقرار کرده،نامعلوم است.
بسیار بسیار بسیار متشکرم از وقتی که برای این پست گذاشتید.
خسته نباشید.
حاجتتان روا...
زندگی میکنم ... حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!! چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را


خب زندگی کنید اما وقتی برای من کامنت می گذارید،نگاهی هم به پست بیاندازید!
سلام خانم
اگرولش کنند خیابون بزرگش کنه که حرفی نیست درسته؟؟
اما..
بستگی دارد کجا بزرگ شود کودکتان
اگردرمحیطی که تقدس بشود وسیله برای ترقی میشودمومن به خدادرسایه بنی العباس
اگردرمحیطی که تقدس وایمان
خالی از فکرباشد
میشودخیلی مومن ونمازشب خون واز بچه های پاک نهروان
اگه در جایی بزرگ شود که دین شود درلباس وچادرمشکی وریش وسرشیر وصبحانه داعای ندبه
وعصرانه زیارت عاشورا
وشام عزای حسین میشود بچه پاک وخوب مسلمان ((....))
اما اگر درسایه پدر حلال خور ومادر مومنه وتااندازه ای دورازمحیط (تااندازه ای))
شایدبتوان امیدداشت به نجاتش

به قول یوسف(ع):((وماابری نفسی ان النفس لاماره بالسو ء الامارحم ربی))
والسلام


سلام آقا!!!
بله...حرفی نیست.
راستش را بخواهید کامنت شما کمی گنگ بود!
چرا اینقدر وسط جمله، Enterزده اید؟!!!
با آنچه از کامنت شما فهمیده ام،عرض می کنم که بنده فقط ذهنیت ایجاد شده در ذهن مخاطب را از خواندن این واقعه مورد سوال قرار داده ام.و الا پیش بینی مدنظر نیست.
کلام شما متین که محیط خانواده و اجتماع بسیار می تواند در آینده کودک تاثیر داشته باشند و او را به سعادت رهنمون شوند.
سپاس از وقتی که صرف کردید...
"من از کرکس عذر می خواهم" نام مطلبی است پیرامون اتفاقات اخیر. منتظر حضورتان هستیم.


نظری برای پستم نداشتید؟!
خدمت می رسم.
میدانی خانم
همیشه از جروبحث های وبلاگی دور میشم
برا این:
چرا اینقدر وسط جمله، Enterزده اید؟!
کامنت شما کمی گنگ بود
الا پیش بینی مدنظر نیست
ببخشید دیدم ناراحت شدید کسی شرکت نکرده گفتم بنویسم
البته عذرمیخوام ازاینترزدنهای پی درپی
by


در وب خودتان پاسخ خواهم گفت.
واقعا بچه جالبیه
این راهشو پیداکرده معلومه پدرومادربسیجی داره اونقدرخوب یادش دادن تظاهرکردنوکه ترانه های گوگوشو فقطتوتنهایی میخونه یافقط براباباومامافرداحتماباسهمیه30تا40درصدبسیج دانشجومیشه وکاره ای تومملکت شایدسربازگمنام امام زمان زیرپرچم رهبربعدهم وبلاگی درست میکنه یه اسم خدایی براش میزاره حرف آقاروبااین عنوان(((((((ولی امرم،امام خامنه ای (حفظه الله)))))))
مینویسه تاواقعیت خودشو پشت اینهاقایم کنه نون بخوره تنهاباباباومامافقطونگاه کنه به بچه های گرسنه ای که کیف وکفش ودفتروکتاب ندارند
باباش بگه دورشوازاینااینادزدند
خودباباامضاهای ملیاردی وچون خط قرمزیه کسی نزدیکش نمیرهو...
جرات داری اینوتایید کن ____ناموس-------------


هه!
چه کامنت جالبی!
جناب فدائی آقا...
من این کودک را دقیقا می شناسم.
پدر و مادرش نه بسیجی اند و نه خیلی مذهبی.خیلی هم معمولی و سنتی.
در خانه شان ترانه گوگوش شنیده نمی شود.کسی هم در خلوت خودش گوش به گوگوش نمی سپارد...شما خیالتان راحت!
خود کودک هم اگر عضو بسیج شود،در دانشگاه سراسری که خبری از سهمیه بسیج نیست!ضمن آنکه خیلی بسیجی ها هستند که از سهمیه شان اصلا استفاده مادی نمی کنند و ذخیره اش کردند برای کارنامه افتخارشان در قیامت.
این وبلاگ درست کردن و اسم خدایی گذاشتن و حضرت آقا را اینگونه خطاب کردن چه ارتباطی دارد به دوران کودکی و دعا به جای شعر خواندن؟؟؟
باز هم تاکید می کنم که پدر این بچه یک ادم معمولی بوده است...یک فرهنگی ساده.
اولا که "جرات دارید" و "تایید کنید"!!! ثانیا چرا تایید نکنم.فعلا که مسالمت آمیز می خواهیم بحث کنیم. ثالثا اسم مجازی بنده "ناموس خدا" است،ابترش نکنید!!!
راست چرا آدرس وب بنده را در قسمت وب سایت خودتان وارد نموده بودید؟؟؟
سلام مامانی!
با تاخیر روزت مبارک...
دلم برای چای با فرش تنگیده حسابی...


سلام ب...ه !!!
ممنون...روز شما هم مبارک...ولی تاخیرش هچی یه ذره زیاد نیست؟!
البته توقع بیشتری هم نباید داشت ها!
بله...یاد چای با فرش بخیر.
فکر کنم تمام فرش های تریاها مخصوصا تریای اقتصاد رو من و تو تموم کردیم.اینقدر که پشیمون شدن و بعد از اون دیگه هیچ وقت فرش نیاوردن بفروشن(نیشخند)
یکی از سفارش هام رو انجام ندادی ها!
خدایا دل بهاری عاشقانت را از آفت خزان دور بدار و به گلستان رحمت خویش در ماه رجب نائل گردان که رحیم و رحمان به هر دل و جانی.

التماس دعا

سلام دوست عزیزم ماه رجب را به شما تبریک می گم

امیدوارم که از رجبیون باشیم
اللهم عجل لولیک الفرج


سلام خانومم
بر شما هم تبریک.
حاجت روا شید انشاالله...
سلام و ادب

به نظر من که خیلی قشنگ و زیباست... البته اگر باعث نشه که کودک به اجبار به حفظ دعا بپردازه و از حفظ کردن شعرهای هم سن و سالای خودش محروم نشه

ولی کلا جالبه!
به نظرم مشکل خاصی نداره

یاعلی


سلام و بوس!!!
ممنون.
نه...اجباری نبوده ولی زیاد این دعا رو تکرار می کرده.شعرهای زیادی رو هم حفظ بوده.
جدی مشکل نداره؟
خیالم راحت شد(چشمک)
چرا کلیک راست نمیشه؟؟


اولا سلام!
ثانیا شما؟
ثالثا چون ممنوع است!!!
سلام
حلول ماه رجب
ومیلادامام محمدباقر(ع)مبارک
التماس دعا
واقعا دعاکن


سلام
بر شما هم مبارک.
حاجتتان روا...
سلام خانمی طرح تهذیب و مراقبه از امروز شروع شد
به من سر بزن گلم


سلام
ممنون که خبر دادی.
خدمت می رسم(البته فعلا نمی تونم!)
سلام...ولادت با سعادت امام محمد باقر علیه السلام بر شما مبارک باد...
امام باقر علیه السلام می فرماید: هرکس حاجتى را براى مسلمانى برآورده کند و گره از مشگلش بگشاید، خداوند متعال به او خطاب کند:
ثواب و پاداش تو بر عهده من خواهد بود و غیر از بهشت چیز دیگرى لایق تو نخواهد بود.« مستدرک الوسائل : ج 12، ص 402، ح 6.»


ان شاالله که اینده اش ختم به خیر خواهد بود



سلام
بر شما هم مبارک.
ممنون بابت حدیث.
انشاالله...
سلام
بیا پیشم، به روزم ...


سلام
چند روز دیگه خدمت می رسم.
۰۴ خرداد ۹۱ ، ۰۷:۳۲ هفتصد و هفتاد و هفتمین منتظر
باز پنجره های ملکوت به بهانه ی دیگر گشوده شد

و چه عاشقانه می سراید : این الرجبیون ؟

چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده می کشد



التماس دعا


رجبیون گم نیستند.
لابلای انبوه جمعیت آفریدگان پنهانند ولی!
حاجتت روا...
۰۵ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۲۱ بسیجی عاشق
سلام
نظر خودم رو دوباره خوندم.یک اشتباه داشت.
لطفا نظرم رو ویرایش کنید و به جای کلمه ی "عقل ظاهری" در خط 7
کلمه ی" عقل استدلالی" را بگذارید.

ممنون.

رزقکم الشهاده فی سبیله...
التماس دعا
یازهرا(س)


سلام
چشم...اصلاح می کنم.
حاجتتان روا...
۰۵ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۴۰ اهل صراحتیم
با سلام
خدا قوت
با به روز نشده ها!!؟؟؟؟ بالاخره به روز شدم . خوشحال میشم بیایید واز نظرات شما استفاده کنم حتما بیایید به دردتون خواهد خورد مطلب.
موفق باشید
یا علی


سلام و سپاس
چه عجب!
خدمت می رسم.
۰۵ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۵۸ تو را من چشم در راهم...
سلام
خدا کنه اون کودک فرق بین شعر و دعا را فهمیده باشه یا لا اقل بزرگتر شد بفهمه.


سلام
زیاد تکرار می کرده و یه جورایی ارتباط خاصی باهاش داشته.
بزرگتر که بشه...حتما!
ممنون از حضورتون
۰۷ خرداد ۹۱ ، ۰۵:۳۷ هفتصد و هفتاد و هفتمین منتظر
محتاجیم به دعا!


حاجتت روا...
۰۸ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۳۹ ریحانه و علی
روزی مجنون از روی سجاده شخصی‌ که در حال نماز بود عبور کرد مرد نمازش را شکست و گفت:مردک من در حال رازو نیاز با خدای خویش بودم مجنون با لبخند گفت:
من عاشق دختری هستم و تورا ندیدم !!!

تو عاشق خدایی و مرا دیدی….


ما آپیم


از دوست به جز دوست نمی باید خواست...
خدمت می رسم.
۱۰ خرداد ۹۱ ، ۰۴:۲۰ مهتاب.زندگی بامارشوهر
سلام. بازم اومدم . طرح جالبیه. حیف که میدونم وقت ندارم


سلام
چه عجب طلا خانوم!
تو می تونی هر وقت میای نت،یه سر به وب میعاد بزنی و پیامک ها و توصیه ها رو شخصی اجرا کنی.
ممنونم
سلام
نمیدانم چرا اولین چیزی که به ذهنم رسید بدبینانه بود! اینکه روزی فشار ناشی از سختگیری های کودکی و کودکی نکردن سراغش بیاید و بزند زیر همه چیز!!!
اما اگر از بازی های معمول کودکی بی بهره یا کم بهره نباشد و تربیت درستی هم بشود خب معلوم است که لااقل یک قدم از هم سن و سالانش جلوتر است.
اصلاً حفظ دعا هیچ فایده ای در این سن جز ظاهر و البته تاثیر لفظ دعا بر فرد ندارد (تاثیرش کم است) مگر اینکه همین الان به اندازه فهمش و نیز در آینده پشتوانه فکری داشته باشد...
الان درد جامعه ظاهرگرایی است. این کودک هم اگر اعتقادش متناسب با حفظیاتش زیاد نشود (مثل اکثر ما!) پس فردا اگرچه آیات و روایات حجاب و غیبت و ... را حفظ باشد به آن ها عمل نخواهد کرد (یاد فیلم کتاب قانون افتادم! دیدینش؟!)


سلام
سخت گیری نداشته و از بازیها هم به خوبی بهره برده است.
درست است که حفظ دعا در این سن برای او فرقی با شعر ندارد اما وقتی بزرگتر می شود،اگر در خاطرش باشد که روزگاری پیش با همین دعای زبانی خوب انس گرفته،برای او نیکو خواهد بود.
با درد جامعه هم بسیار موافقم.این درد بسیار عمیق است و عجیب هم آدم را می سوزاند.
بله...فیلم را دیده ام.فیلم خوبی بود و دوستش دارم.
۱۰ خرداد ۹۱ ، ۱۴:۲۵ تو را من چشم در راهم...
• امام علی (ع) فرمود:

سَلُوا القُلوبَ عنِ المَوَدّاتِ ؛ فإنّها شَواهِدُ لا تَقْبَلُ الرُّشا.

دوستیها و محبتها را از دلها بپرسید که دلها گواهانى رشوه ناپذیرند...

روز میلاد مولا مبارک


چه حدیث زیبایی!
عید شما هم پیشاپیش مبارک...
۱۰ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۱۱ زینب السادات
حق باشماست ...
من عذر میخوام.


نیازی به عذرخواهی نیست.
سوء تفاهم بهرحال پیش میاد.
"گاه باید بهلول بود!" عنوان مطلبی است که هم اکنون چشم انتظار مردم چشمتان است. یا حق.


به نظر شما مردم چشم ما منتظر چیست(و کیست)؟!!!
۱۱ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۰۱ خادم الشهدا
سلام همسنگر
خدا خیرتون بده وبتون هم عالیه مطالب زیبا و پرمحتوایی داره
اگه قصد تبادل لینک یا لوگو داری خبرم کن .
اگه خواستی منو لینک کنی با نام :
خادم الشهدا لینک کن
آدرس http://rahian91.blogfa.com/
التماس دعـــــآ


سلام علیکم
از نظر لطف شما سپاسگزارم.
خدمت می رسم و نظرم را به عرض می رسانم.
۱۲ خرداد ۹۱ ، ۰۸:۵۳ تو را من چشم در راهم...
http://www.ghadir.ca/
سلام یک لینکی اینجا هست به اسم مناظره قزوینی
در مورد بانو و حقانیت ایشان
عالم سنی سعی در ژاسخ گویی به حقوق طلبیده شده ی شیعه است .کامل نیست اما شاید اموزنده باشد.

میلاد جواد ضامن آهو مبارک...کاش این آهوی دل ما هم ضامنی داشت.....


سلام
ممنونم...حتما استفاده می کنم.
عید شما هم مبارک.
آهو رو اگه به پیشگاهشون برستید،از ضمانت دریغ ندارن.



بله؟
۱۳ خرداد ۹۱ ، ۰۹:۰۸ تو را من چشم در راهم...
ز لیلایی شنیدم یا علی گفت به مجنون چون رسیدم یا علی گفت
مگر این وادی دارالجنون است که هر دیوانه دیدم یا علی گفت
نسیمی غنچه ای را باز می کرد به گوش غنچه کم کم یا علی گفت
چمن با ریزش باران رحمت دعایی کرد و او هم یا علی گفت
یقین پروردگار آفرینش به موجودات عالم یا علی گفت
دلا بایست هر دم یا علی گفت نه هر دم بل دمادم یا علی گفت
یا علی
عید مبارک

گفتم شب عیدی بیام سربزنم به همه دوستانی که مدتها ازشون غافل بودم


سلام
شما که همیشه ما رو خجالت میدین عزیز دل...
۱۳ خرداد ۹۱ ، ۱۵:۳۵ امین قاسمی فر
با سلام و عرض خداقوت!
با مطلبی تحت عنوان به یاد یادگارش منتظر حضور و نظرتان هستم.
یا علی


سلام
زنده باشید.
خدمت می رسم.
۱۴ خرداد ۹۱ ، ۰۱:۵۲ دختر مسلمان
سلام گل بانو ...
قراره برای فرج آقا با هم دعا کنیم با طرحی به اسم "به سمت ظهور" ...
طرح شامل ختم قرآن و ختم صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و سلامتی نائب عام ایشان ولی فقیه زمان امام خامنه ای و دفع فتنه از بلاد مسلمین جهان می باشد... انشاالله ...
دوست داشتی بیا ...
اجرت با بی بی دوعالم ...
یا زهرا سلام الله ...


سلام عزیزم
چه طرح خوبی!
طرح ما که فعلا در رکوده!
خدمت می رسم.
تقدیم به پدر حقیقیمان، امام زمان-ارواحُنا فِداه:
ای سفر کرده ی موعود بیا / که دلم در پی تو دربه در است
جان ناقابل این چشم به راه / برگ سبزی به تو، روز پدر است

سلام دوست عزیزم
میلاد مولود کعبه و همچنین روز پدر را به شما و همه پدران ایران عزیز تبریک می گم.


سلام عزیز دل
عید شما هم مبارک
۱۴ خرداد ۹۱ ، ۱۵:۱۶ ریحانه و علی
میلاد مرتضی اسدالله حیدر است
جشن ولادت علی(ع) آن میر صفدر است
زوجی برای فاطمه حق آفریده است
این زادروز همسر زهرای اطهر است

میلاد امام علی(ع)آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت، بر عاشقانش مبارک باد!

سلام ... ما آپیم خوشحال میشیم به آشیانه مون تشریف بیارید !


سلام
عید شما هم مبارک.
خدمت می رسم.
۱۴ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۵۹ بسیجی عاشق
سلام
خسته نباشید...
شما دعوتید...


یازهرا(س)


سلام
پاینده باشید.
خدمت می رسم
۱۵ خرداد ۹۱ ، ۰۸:۲۹ امام را دعا کنید
تا حالا شنیدی کودک تو قنداقه حرف بزنه؟؟[متفکر]

یا قنداقه خودش رو پاره کنه؟؟[متفکر]

اصلا امکان داره؟؟؟

بیا تا که بخونی...

تا حال کنی...


خب حضرت مسیح را شنیده ام!
خدمت می رسم.
سلام
ممنون از حضورتان
خدا می داند و با تنها همین مورد نمی توان قضاوت کرد
ان شا الله در پناه توجهات امام عصر عج از محبان اهل بیت ع خواهد بود.
یا علی


سلام
خواهش می کنم.
منظور بنده نیز اصلا و ابدا قضاوت نیست! اگر کامنتها را مطالعه بفرمایید خواهید دانست که بنده گفته ام فقط ذهنیتی که در ذهنتان ایجاد می شود!
انشاالله...
سلام بانو
مطلبتون غافلگیر کننده بود،بنظر من همچین کودکی قطعا آینده ی درخشانی داره کسی که از کودکی و چه بسا از بدو تولد با همچین مطالبی آشنا بشه حتما باید آینده ی درخشانی داشته باشه
امیدوارم خدا حفظش کنه ازخادمان آقا باشه
...
گل بانو وبلاگ زیبایی دارید امیدوارم همیشه قلمتون پربار باشه
التماس دعا
یاعلی


سلام
انشاالله همین طوری باشه که میگید اما این فقط یک برش از زندگی این کودکه.تا آینده راه درازی در پیش داره.
از نظر لطف شما سپاسگزارم.
حاجتتون روا...
سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارید به فرات اشک هم سری بزنید
یا حق


سلام
از اظهار لطف شما سپاسگزارم اما نظری هم برای پست می دادید،بد نبود!
خدمت می رسم.
"روشنی در میان تاریکی گم شده است" عنوان مطلبی است که چشم انتظار مردم چشمتان است.

ای کاش مردم چشممان منتظر آن باشد که باید...
گاه آنچنان عاشق می شوی که دیگران را می بینی و نمی بینی، اما می بینی و نمی بینی...
می بینی و نمی بینی...
این چشم ها سال هاست که فقط دیگران را می بیند...
چرا که این عشق، لاف عشقی بیش نیست...


شما کلا عادت دارید فقط برای پستتان دعوت کنید و این عادت خیلی بدی است!
خدمت می رسم.
سلام از آشنایی با هاتون خوشبختم
کاش مثل شما تو شهر زیاد بودن
یا حق


سلام
بزرگوارید.
ببخشید بنده چه جوری هستم مگر؟؟؟
آدم ها به اندازه خودشان متفاوتند!
سلام
میایم سر میزنیم
دعای خیر میکنیم
که بگیم به یادتون هستیم
التماس دعا هم داریم


سلام بزرگوار
لطف می کنید.
منت می گذارید.
ما هم به یاد کامنتهای دقیق شما هستیم.
حاجتتان روا...
۲۲ خرداد ۹۱ ، ۱۴:۵۶ هفتصد و هفتاد و هفتمین منتظر
نگهبان بعثی آمد پشت پنجره و مرا صدا می‌زد که بیا آب آورده‌ام.

دیدم لحن صدایش فرق می‌کند و دارد گریه می‌کند.

او مرا قسم می‌داد به حق فاطمه زهرا (س) که آب را از دستش بگیرم.

عراقی‌ها هیچ‌وقت به حضرت زهرا (س) قسم نمی‌خوردند...

.
.
.
.
.
.
.
.

بروزم...خوش حال میشم سر بزنید...

التماس دعا/یا زهرا


سلام دوست خوبم
خدمت می رسم.
۲۲ خرداد ۹۱ ، ۱۵:۳۴ هفتصد و هفتاد و هفتمین منتظر
ممنون از حضورت عزیزم!


خواهش می کنم بانو.
۲۲ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۱۰ ریحانه و علی
قلب من

قالی خداست

تاروپودش از پر فرشته هاست

پهن کرده او دل مرا

در اتاق کوچکی در آسمان خراش آفتاب

برق می زند

قالی قشنگ و نو نوار من

از تلاش آفتاب



شب که می شود، خدا

روی قالی دلم

راه می رود

ذوق می کنم، گریه می کنم

اشک من ستاره می شود

هر ستاره ای به سمت ماه می رود

یک شبی حواس من نبود

ریخت روی قالی دلم

شیشه ای مرکّب سیاه

سال هاست مانده جای آن

جای لکه های اشتباه



ای خدا به من بگو

لکه های چرک مرده را کجا

خاک می کنند؟

از میان تاروپود قلب

جای جوهر گناه را چطور

پاک می کنند؟

آه

از این همه گناه و اشتباه

آه نام دیر تو است

آه بال می زند به سوی تو

کبوتر تو است



قلب من دوباره تند تند می زند

مثل اینکه باز هم خدا

روی قالی دلم، قدم گذاشته

در میان رشته های نازک دلم

نقش یک درخت و یک پرنده کاشته

قلب من چقدر قیمتی است

چون که قالی ظریف و دست باف اوست

این پرنده ای که لای تاروپود آن نشسته است

هدهد است

می پرد به سوی قله های قاف دوست...

................................................................................


سلام . ما آپیم خوشحال میشیم تشریف بیارید !


سلام و سپاس
خدمت می رسم.
به عقیده ی من مادری که تونسته تو این سن کم کودکش رو اینطور تربیت کنه پس قطعا آینده ی روشنی خواهد داشت این بچه هر چند دست زمونه بازیهای بسیار دارد ولی با مراقبه و توسل میشه حفظش کرد

لینک شدید در صورت تمایل لینک بفرمایید
حق نگهدارتان .


این البته نظر لطف شماست اما این نکته هم هست که این کودک تحت تاثیر فضای مهد کودک نیز هست.
انشاالله که بتواند پاکی دلش را حفظ کند( که البته به طور 100 درصدی نمی تواند)
متشکرم.
خدمت می رسم و عرض می کنم.
۲۴ خرداد ۹۱ ، ۰۹:۳۶ سرباز گمنام
سلام بزرگوار
شرمنده برای تاخیر دراز مدت
و می شود آینده را در زمزمه های الهی اجرنی من الیم غضبک ...... جستجو کند


سلام علیکم
مدتهاست که نیامده اید و البته حتما مشغول بوده اید.
کاش بشود...
امام کاظم ‏علیه السلام: المُصیبَةُ لِلصّابِرِ واحِدَةٌ و لِلجازِعِ اثنَتانِ؛

مصیبت براى شکیبا یکى است و براى ناشکیبا دو تا.
سلام
به روزم
یا حق


سلام
خدمت می رسم.
سلام

موفق باشید


سلام و سپاس
اگه دستم به جدایی برسه،اونو از خاطره هام خط میزنم
از دل تنگ تموم آدما،از شب و روز خدا خط میزنم
اگه دستم برسه به آسمون،با ستاره ها قیامت می کنم
نمیزارم کسی عاشق نباشه،ماهو بین همه قسمت میکنم!



عجب!
ممنون
امام مهدی‏ علیه السلام :
إنَّ اللَّهَ بَعَثَ مُحَمَّداً رَحمَةً لِلعالَمینَ و تَمَّمَ بِهِ نِعمَتَهُ
خداوند محمّد را برانگیخت تا رحمتی برای جهانیان باشد و نعمت خود را تمام کند
بحار الأنوار ، ج ۵۳ ، ص ۱۹۴ .

منتظر حضور



سپاس.
خدمت می رسم.
خواهر عزیزم سلام:
از خواندن وبلاگت بسیار خوشحال شدم.
خوشحال از اینکه کسی هست که مرا می فهمد.
من شمارو در پیوندهام قرار میدم.خوشحال میشم اگه من روقابل بدونید و سر بزنید.............



سلام
از نظر لطفت متشکرم.
ممنونم.خدمتمی رسم و نظرم رو عرض می کنم.
سلام
خوبید؟
عید مبعث بر شما مبارک باد



سلام
الحمدلله...
با تاخیر...بر شما هم مبارک.
شکر الحمد لله ... یکی مثل شما یکی هم ....

رفم وبلاگش از خودش و خاطرات ترمه نوشته و کلی هم مخاطب داره. ترمه گربه اش است.

خب وقتی دیدم که میگه هر موقع جانماز پهن میکنم ترمه میاد و خودش رو میندازه وسط جانماز و خودش رو میماله به چادر نمازم و ... خون تو مغزم وایساد.

میدونید 4500 تا در روز بیننده داره وبلاگش؟




معلوم نیست که من و شما بهتر از او باشیم.
وب را دیدم و اندکی خواندم اما زود بیرون آمدم.
وب را حذف کردم تا من وشما سهمی در علنی شدنش نداشته باشیم.عذر مرا پذیرا باشید.
حالا چرا برای من گذاشتید؟؟؟
بی خیال آن وبلاگ را نگاه کرم دیدم شونصد نفر بهشون تذکر داده بودن که نماز باطله و ایشون گوش نمیداد. البته توی یکی از پست هاشم خوندم دختر شهید هستند.....................



از فضل پدر تو را چه حاصل؟!
دیگر نمی دانم چه بگویم!
سلام
قشنگ مینویسید.
وبمو تازه زدم


سلام
سپاس.
خدمت می رسم.
زن بودن یا مرد بودن اصلا مهم نیست
مهم انسان بودن است.


آخ که چه حرصی از آدم در می آورند این کامنت هایی که هیج از آدمی نمی فهمند!
بشریت قبلا باهوش تر بودند و می فهمیدند چه می گویم!
چرا فکر می کنید زن و مرد مخالف یکدیگرند؟
من که می خواهم زن باشم،یعنی می خواهم مرد نباشم؟!
این "زن" که در تیتر وب من خودنمایی می کند،همان "انسان" است!
اگر بفهمید!!!
وقت عمل رسیده...


بله؟
عمل به چه؟
۰۶ تیر ۹۱ ، ۱۱:۱۰ ماهی کوچک
سلام رفیق جون!
مطلبت جالب بود به نظرم فطرت پاک آن کودک بود که به زبان آمده بود می خواسته پیامی از جانب محبوب دهد.این وب جدیدمه دوس داشتی لینکش کن.


سلام بانو
تعبیر قشنگی داشتی.
لینکت می کنم.
الله
سلام ناموس جونم
مفففففففففففففففففففففففففففففففففففق باشییییییییییییییییییییییییییییییم
دعام کن.
الاوامر و الاطاعه


سلام پرستوی عزیزم
انشاالله...
چشم...حتما.
این آخری که یعنی چی؟!(چشمک)
۰۷ تیر ۹۱ ، ۱۰:۰۷ امین قاسمی فر
باسلام. با مطلب "به کجا چنین شتابان!!(نقدی بر عملکرد بانک مرکزی در حوزه بانکی کشور)" منتظر حضور و نظرتان هستم.
یاعلی


سلام
خدمت می رسم.
سلام هم وبلاگی
خیلی وبتون عالیه
با اجازه لینک شدید
خوشحال میشم سر بزنی
یا علی مدد


سلام
متشکرم از نظر لطف شما.
خدمت می رسم.
این فرد، اون چیزی میشه که خودش میخواد...



حالا خودش چه می خواهد؟!

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی