می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

بچه‌ها معصوم‌اند...

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ب.ظ


بچه‌ها معصوم‌اند، خاصه وقتی پا به دنیا نگذاشته، می‌میرند.

بچه‌ها معصوم‌اند، خاصه وقتی صدای قلبشان در معاینه شنیده نمی‌شود.

بچه‌ها معصوم‌اند، خاصه وقتی باید با عمل جراحی از مادر جدا شوند.

بچه‌ها معصوم‌اند، خاصه وقتی دوقلو هستند.

بچه‌ها معصوم‌اند.

همیشه...

 

 

+ من حس بدی نسبت به این اتفاق دارم!

++ 25 سالگی برای بعضی دردها خیلی زود است! کمرم...

+++ سال خوبی داشته‌باشید.




بعدنوشت:


در راستای سوءتفاهم ایجاد شده برای برخی دوستان باید عرض کنم اتفاق این پست، مربوط به یکی از نزدیکان من است، نه خود من!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۹

نجواها  (۴)

۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۷ محمد علمدار
واقعا متاسفم :((
پاسخ:
واقعا تأسف دارد...
۰۵ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۴۹ نی نی کوچولو
من حس بدی نسبت به این اتفاق دارم!

++ 25 سالگی برای بعضی دردها خیلی زود است! کمرم...

+++ سال خوبی داشته‌باشید.

****************
+ حسای خوب تری هم هست که آن حس های بد را کنار میزند
حس مادر شدن
حس بهشت زیر پای مادر
و حس ....
++ درد از شما بعید است که اینگونه نگاه به این مقوله دارید !!! تعجب کردم راستش را بخواهید !!!
اولا الان دردی وجود ندارد با این آمپول های بی حسی و ...
دوما آیا نمی ارزد که خداوند به خاطر تحمل همه سختی ها و دردها و زحمت بارداری بهشت رو تقدیم به مادران کرده
سوما تا مادر نشید متوجه این برکات و نعمات خداوند نمی شوید ....
به نظرم یه سرچ کوچولو بزنید و در این موضوع تحقیق و تفکر کنید و حتما حتما خروجی اون رو یه پست ناب بزنید از تاثیراتی که شاید بگیرید
***
ما که دختر بازی می کنیم و عجب صفایی دارد دختربازی :)
کی گفته دختر بازی بد ما که الحمد الله با این مقوله موافقیم
 سال نو مبارک
http://yon.ir/pm102




پاسخ:
سلام
1.من هنوز مادر نشدم.
2.درد کمری که عرض کردم، مدتی است گریبانگیر من است و البته کاملا جدا از موضوع پست!
3.قضیه دختربازی چیست؟!!!
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۰۵ نی نی کوچولو
سلام
من هم نگفتم که شما مادر شدید یا نشدید
عرض کردم که مطلبتون زیاد به دل نمیشینه و دختران امروزی رو می ترسونه و یاد درد و رنج های آن زمان می اندازه و چه بسا همین مطالب رو می خونن یا از دیگران می شنوند رضایت به ازدواج نمی دن ( چندین مورد رو خودم می شناسم )
قضیه دختر بازی همین بس که خداوند به ما کوچولویی داده که اتفاقا دختر است و ما هم داریم دختر بازی می کنیم و مزاحی بیش نبود

به همسر گرام سلام برسانید و انشاء الله در پناه حق مستدام و پیروز باشید
انشاء الله همین پست ها موجب خبرهای خوشی برای شما باشد

پاسخ:
سلام
دختری که به همین راحتی از ازدواج بترسد، همان بهتر که بترسد :)

به همسرم بگویم چه کسی سلام رساند؟!
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۵۹ نی نی کوچولو
سلام
دختری که به همین راحتی از ازدواج بترسد، همان بهتر که بترسد :)
خود را ملاک قرار ندهید که دوربرتان پر است از شیر زنان
متاسفانه در جامعه دخترانی هستند که واقعا از این رخداد ها هراس دارند هراس
حتی به بهانه کار و مشغول شدن در محیط های کاری از پدر و مادر ها فراری اند
چون تن به ازدواج نمی خواهند بدهند خصوصا قشر نیمه مذهبی

دیدم پست سالگرد ازدواج زدید گفتیم ما هم سهمی داشته باشیم در تبریک و سلامتی گفتن به شما  ( جواب سلام واجب است و مهم نیست مخاطب چه کسی باشد اصل همان جواب است که سلامتی را به دنبال خود دارد )


پاسخ:
سلام
خودم را ملاک قرار ندادم.
دخترانی را دیده ام که میل به ازدواج ندارند یا از ازدواج فراری اند، اما دلیلشان این مسائلی که من گفتم، نیست.

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی