می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

آی وزیرِ فرهنگـــــــــ ... کجایی؟

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ

یک زمانی روزگار طوری بود که آدم بالاجبار باید از ذوق می‌کرد که فلان هنرپیشه سینما یا تلویزیون ازدواج کرد! حالا که ازدواج‌ها کمی افزایش یافته، بازار بچه‌دار شدن‌ها داغ است!!! حالا از چپ و راست می‌شنویم که فلانی مادر شد و بهمانی پدر. اسم بچه‌هایشان هم آن‌قدر عجیب و غریب است که اگر از قبل ندانی بچه دختر است یا پسر، از روی اسم یقیناً نتوانی‌فهمید!!!

اما...

همه‌ی این‌ها به کنار!

این با افتخار اعلام کردن بارداری‌ها چه صیغه‌ای است دیگر؟!!!

عکس‌های روی جلد با شکم برآمده و دست روی کمر یا شکم دیگر چه معنایی دارد؟!!!

اولین بار تقریباً سه ماه پیش بود که همسرم رفت داخل سوپر برای خرید و من در پیاده‌رو منتظر بودم. برای این‌که بی‌کار نباشم، مجله‌های کیوسک روبه‌روی مغازه را نگاه می‌کردم. وقتی زنی را دست به کمر در کنار شوهرش دیدم، اول شک کردم! ولی آن‌قدر برایم عجیب بود که کاملاً خم شدم تا تیتر را دقیق ببینم. دیدم و مطمئن شدم! دیدم و قفل کردم!

یعنی تا این حد بی‌حیایی؟؟؟

خیلی زشت است!

آی وزیر فرهنگ ... کجایی؟!

نمی‌بینی مگر؟

این‌ها عناصر فرهنگ‌اند دیگر!

کاری بکن...

البته جسارت است.

زحمت نشود خدای ناکرده!

 

 

 


+ اصلاً در تصورم نمی‌گنجد که روزی بخواهم عکسی دو نفره از خودم و همسرم در اینترنت یا فضای مجازی منتشر کنم! واقعاً نمی‌فهمم این خیل عظیم آدم‌ها که این‌گونه می‌کنند، هدفشان چیست! دیدن چنین عکس‌هایی از دوستانم بیشتر حالم را بد می‌کند، تا آدم‌های مثلاً معروف!

++ آزمون‌های من و خواهرم به شکل‌های مختلف پیش می‌رود، اما هم‌چنان ملتمس دعا هستیم.

نجواها  (۴)

سلام

دعوتید به ضیافت کتاب در هیئت مجازی کتاب


http://heyateketab.blog.ir/post/231
پاسخ:
سلام
خدمت می رسم.
سلام
با عرض پوزش.
آدرس صحیح:

 http://heyateketab.blog.ir/post/199


پاسخ:
سلام
خدمت می رسم.
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۹ ناموس خدا
جناب تلنگر:
حق را به شما می دهم.
خواسته تان اجرا شد.
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۲ ماسال نیوز
موفق باشید
پاسخ:
متشکرم

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی