می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

نیمه‌ی پنهانِ ماه

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ب.ظ

با دلمـ دارمـ حرم می‌رومـ ،

می‌رومـ که آغازی دیگر را تجربه کنمـ .

می‌رومـ که با او و در کنارِ او عهد ببندمـ ؛

عهدی که عمر را به کابین می‌طلبد ،

عهدِ تا همیشه ماندن...

با دلمـ دارمـ حرمـ می‌رومـ ،

چونان همیشه با دلی آشوبـــــــــ که در پیِ قرار استــــــــــ ،

این بار اما متفاوتــــــــــ !

همـ ‌سفرِ این‌باره‌امـ حتی "مه‌سا" همـ نیستـــــــــ .

این بار با خودِ ماه می‌رومـ .

با نیمه‌ای پنهان...




+ دعایمـ...ــان کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۸
ناموس خدا

ازدواج

نجواها  (۱۵)

مباررررکه
بسلامتی
یه دستی هم رو سر ما بکش :-))

به پای هم پیر بشید نه بدست هم :-)

ان شاء الله عاقبت به خیر بشید و صاحب نسل پاک و صالح و سالم..آمین

پاسخ:
ممنونم.زنده باشی.
فکر کنم نیمه پنهان به دست من پیر شه!!!
ان شاء الله به دعای دوستان.
ممنون دخترم
سلام علیکم؛
مبارک باشه...
پاسخ:
سلام و سپاس
عالی بود هه هه هه هه هه هه هه
پاسخ:
واقعا عالی بود؟
دیدار حضوری ما و نیمه پنهان چطور؟
راستی واقعا بابت زحمتات ممنون. ان شاء الله به زودی جبران کنم.
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۳۲ نام زهرا به تو بانو ، چقدر می آید ...
سلام بانو جان
هرجا رفتی ...با دلت رفتی....التماس دعا
ضمنا
شما هم لینک شدی عزیزم
پاسخ:
سلام
جایی نرفتیم! بعضی ها آمدند و ما را گیر انداختند!!!
متشکرم
سلام
عیدتون مبارک....

امام علی علیه السلام فرمودند:

علم; ارثیه اى با ارزش، و ادب; زیورى نیکو، و اندیشه; آئینه اى صاف، و پوزش خواستن; هشدار دهنده اى دلسوز خواهد بود. و براى با أدب بودنت همین بس که آنچه براى خود دوست ندارى، در حقّ دیگران روا نداشته باشى.

أمالى طوسى : ج ۱، ص ۱۱۴

 
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک.
متشکرم
پس کو؟
پاسخ:
چی پس کو؟

خاک به سرم

مردم چیکارا میکنن

پاسخ:
چه کار کردیم مگه؟
آقاااااااا...
خیره انشاالله؛
عاقبت به خیر بشید انشاالله...
پاسخ:
ان شاء الله.
متشکرم
اعیاد مبارک؛
پاسخ:
بر شما نیز مبارک
اعیاد مبارک؛
پاسخ:
این یکی بر منزل محترم مبارک!!!
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۱ در مسلخ عشق
سلام
الهی این دل را حرمت قرار ده، تا در کمترین زمان خودم را در حرمت احساس کنم.
 دعوتید به سومین مطلب از امام عاشقی با موضوع « امامی که نقش بازی نمی کرد»

پاسخ:
سلام
خدمت می رسم.

 

                    ****جدیت کنید...****

 

امام روح الله....

 

http://zareh.blog.ir/post/364

 

پاسخ:
خدمت می رسم.
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۶ از حضور تا ظهور...
سلام بر سیمای یک ناموس خدا
تو همیشه نیمه پنهان بودی...
نیمه پنهان زن...نیمه پنهان ناموس خدا...
مکمل تو هیچ بعید نبود که نیمه پنهان باشد!
چشم برهم زنی این نیمه پنهان تمام قلبت را تصاحب خواهد کرد البته به یاری خدا! همان وعده دهنده ی لتسکنوا الیها...
واقعا بهت تبریک میگم
و یک نکته و چند نصیحت!
نکته : من وبلاگتو با دات کام میزدم و هیچی نمیومد و فک کردم بعد تاهل کلا گذاشتی کنار مثل بعضیا (خودم)ولی امروز که تو گوگل سرچ کردم دیدم بعله
...!خانم رفتن سراغ پست نیمه پنهان ماه...
همـ ‌سفرِ این‌باره‌امـ حتی "مه‌سا" همـ نیستـــــــــ...
قابل توجه همگان که این گیومه بنده هستم.هه
چند نصیحت! برعکس همیشه که مادر ما بودی و هستی در این زمینه نیمه پنهان اینا ما یه کم تجربون ازشما بیشتره(2 سال و 2 ماه) ! پس چند نصیحت که عامل خوشبختیم من بوده به لطف خدا :
1.هیچ وقت غرور  همسرت رو زیر پا نذار و همیشه بهش نشون بده که بعد خدا امن ترین تکیه گاهه برات
2.هیچ وقت آرامشت رو ازش دریغ نکن و بعد خدا براش امن ترین پناهگاه باش
3.همسرت اگر کوه بدی هم بود(خدایی نکرده)تو اونو جلئی خانواده خودت و همسرت کوه خوبی جلوه بده و نگذار دیگران ضعف همسرت رو بفهمن
4.خانواده همسرت رو قلبا مثل خانواده خودت دوست داشته باش  و این محبتت رو به خانوادش به همسرت بگو
انشاالله خوشبخت و عاقبت بخیر بشین و در آخرت تو بشی حوری نیمه پنهانو و نیمه پنهان بشه غلمان شما.
در پناه حق
پاسخ:
سلام مهسای من
کامنتت رو خیلی وقت پیش یا نت گوشی خوندم،اما درگیر امتحانات بودم و نشد جواب بدم.
فکر کردی ما از اوناشیم که تا ازدواج کردیم، بیخیال وبلاگ بشیم؟
نه مادر جان! ما تا آخر ایستاده ایم! هه هه
ممنون بابت توصیه هات...واقعا ازشون استفاده کردم و البته دعات کردم...خدا خیرت بده مادر.
حوری و غلمان!
اگه بدونی چقدر خندیدم.
سلام
واقعا خوشحال شدم
ان شاء الله همدیگر را بهشتی و عاقبت به خیر کنید.

پاسخ:
سلام
متشکرم.
ان شاء الله به دعای شما دوستان
سلام سیماجونی! سلام عروسک!
خوبی؟ بعد کلی بی خبری، اومدم تو وبلاگت و کلی شگفت زده شدم!!!
واقعا خبر خوشحال کننده ای بود!
مبارک... ایشالا خوشبخت و عاقبت بخیر شی مادر!
دلم برا تو و دوندگی های جاد تنگ شده..
ارادت داریم خانوووم!
پاسخ:
سلام زهره جان
ممنونم...زنده باشی.
شما هم ان شاء الله خوشبخت باشی.
من فقط دلم برا خودت تنگ شده.
از اون دوندگی ها متنفرم!!!
قربانت...

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی