می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

برای عمو عزت سیمای ایران...

سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۷ ق.ظ

به ما یاد داده‌اند حد حجاب می‌شود وجه و کفین! نگفتند زیر چانه و بالای گردن حساب نیست!

کلاه پهلوی

 

به ما یاد داده‌اند در مقابل غیر شوهر آرایش نکنیم!

کلاه پهلوی

به ما یاد داده‌اند در برابر نامحرم زینت نداشته‌باشیم! طلا و جواهرات نداشته‌باشیم!

کلاه پهلوی

 

به ما یاد داده‌اند لاک ناخن، زینت است!

 

عمو عزت من!

من کلاه پهلوی را دوست دارم.

خیلی هم دوست دارم.

اما این‌هایش را نمی‌توانم تحمل کنم!

کشف حجاب اجباری یا اختیاری چه فرقی می کند!

کشف حجاب، کشف حجاب است دیگر!


پ.ن: در همین لحظه ۳ ساله شدم...

 

 

توضیح‌نوشت:

جدا از این‌که از روز 29 شهریور در قحطی نت به سر می‌بردم و پست‌های آپ شده هم به لطف امکانات بیان و بلاگفا بوده‌است، یک هفته‌ای است که سرماخوردگی تقریباً شدیدی دارم و البته شبی را رو به قبله گذراندم!!! زنده ماندن الانم را نیز مدیون دوستانی هستم که آن شب تمام تلاششان را برای پایین آوردن تب و قطع شدن لرزم به کار بستند! هم‌زمان با بهبود نسبی سرماخوردگی توفیق اجباری 90 دقیقه جلوی کولر بودن نصیبم شد و دقیقاً از هفتم مهر تار صوتی ندارم! گاهی هم که صدایی مجال خروج از حنجره پیدا می‌کند، بسیار شبیه به صدای خروس تازه‌بالغ‌شده است!!! از نظر دوستان که جانباز شیمیایی ام!

بزرگ‌واران قصور را به پای غرور ننویسند...لطفاً!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۹
ناموس خدا

نجواها  (۳۰)

چه خوبه که به زن بودنتون افتخار میکنید ..
+
آه
پاسخ:
پاسخ: افتخاری بالاتر از این نیست!
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۴:۵۰ زائر باران
سلام دوستم:)
باز هم گله از رسانه...احسنت!
+از کرسی تاکسی تا کرسی گزینش!
به روزم!
پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۵:۲۷ مَـ ه جَـبـیـטּ
سلام
شما اینجایی ؟
من اونجا دنبالت میگشتم :)

یعنی الان ایشون رو هم لینک کنم ؟

* ایشون کنایه از این وبلاگتون :دی
پاسخ:
پاسخ: سلام
من هر دو جا هستم دیگه!
خب اگه می خوای, چرا که نه؟! :)
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۹:۵۵ از حضور تا ظهور...
سلام بر سیمای یک ناموس خدا
اولا تولدت مبارک
بعدش ، کاری که سیمای جمهوری اسلامی ایران داره با حجاب خانوما میکنه کمتر از کار رضاشاه نیست.نگاهی به حجاب خانومها تو فیلم رسوایی ، زندگی خصوصی،مردان مریخی زنان ونوسی ،مصداق حرفمه.
من نمیدونم کی نشسته داره به اینا مجوز پخش میده ؟ آخه کجای حجاب این بازیگرا تو فیلما شبیه یه لحظه حجاب الگوی دینیمونه؟!
این آقای ضرغامی میدونه داره چیکار میکنه؟
پاسخ:
پاسخ: سلام
حالا جان من یه ذره به اعصابت مسلط باش!
وقتی ملاک ها تغییر کنه. زمین و آسمون هم جاشون عوض میشه!
واقعا همینطوره وضع حجابشون خیلی بده. با اینکه واسه فیلم درست کردن باید اون فضا رو نشون بدن ولی حجاب اون زمان رو که نباید با این حد تو چشم بزارن.
وبلاگ بسیار زیبایی دارید.من لینکتون کردم.
به وبلاگ منم سری بزنید. خوشحال میشم لینکم کنید .
یا علی
پاسخ:
پاسخ: ممنون از نظر لطف شما.
خدمت می رسم.
۱۱ مهر ۹۲ ، ۰۷:۵۶ بنده ی خدا
سلام
ممنون از حضورتون
استفاده بردم ...
یا علی
پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنون
۱۱ مهر ۹۲ ، ۰۷:۵۷ خادمه الحسین
سلام
وبلاگ زیبایی دارین
خوشحال می شیم به بهشت کوچک ما هم سر بزنید
یا علی
پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
به ما هم یاد داده اند نگاه به زینت نامحرم، حرام است...
لذا کلاه پهلوی را دوست ندارم!

ان شاء الله خداوند شفای عاجل عنایت فرماید.
واقعاً کسی به پای غرور نوشته؟!!

پاسخ:
پاسخ: متشکرم.
نمی دانم! شاید بنویسند!
رسانه ملی هم چیزی شبیه دانشگاه آزاد *اسلامی*ه ...

پاسخ:
پاسخ: چرا تعریف ها از "اسلامی" اینقدر با هم فرق دارند؟!
سلام سیما جان
من چند قسمتی رو دیدم ولی بعد ازون که حالم بهم خورد از سریالش دیگه وقتمو تلف نکردم. نه فیلمنامه نه بازی نه داستان نه دیالوگ هیچی نداره فقط گریمورش خوب کار کرده! فاتحه ی سریالا رو خوندن

اعصاب خودتو خورد نکن اصلا نیگاش نکن مث من.

پاسخ:
پاسخ: سلام
یادمه اولین قسمتش گفتی "برو می خوام نگاش کنم!" هه هه
خود سریال که خوبه!
اتفاقا خیلی دوستش دارم!
ولی خب این چیزهاشم هست دیگه!
سلام خدا قوت. وب جالبی به نظرم اومد. می دونید حس می کنم ما ها یه سری افرادیم که تو این جامعه دغدغه مشترک داریم. خوشحال میشم به منم یه سر بزنید. اگر موافق به تبادل لینک بودید بهم خبر بدید.

پاسخ:
پاسخ: سلام
متشکرم.
خدمت می رسم.
تولد وبلاگت مبارک...
حرف خوبی زدی به عمو!

پاسخ:
پاسخ: ممنونم ماری جان.
به نظرت عمو گوش میده؟
۱۳ مهر ۹۲ ، ۰۹:۵۷ میثم تمار
سلام
اول دعا می کنم ان شاء الله زودتر بهبود کامل پیدا کنید...
در مورد اوضاع حجاب هم بیان مشکل رو همه فهمیدند (از نظرات هم همین برداشت میشه) اما چرا کسی راه حل ارائه نمیده یعنی جایگزینی برای این نوع پوشش در چنین فیلم های تاریخی و جایگزینی برای فیلم هایی که "از حضور تا ظهور" نام برده در سینما...
قطعا برای بیان صرف انتقاد و بیان اشکال هیچ فایده ای مترتب نیست.

پاسخ:
پاسخ: سلام
متشکرم.
من فکر می کنم تحریم راه حل خوبی باشد!
من اصلا نمی فهمم چرا مذهبی ها به فروش این فیلم ها دامن می زنند!!!
۱۳ مهر ۹۲ ، ۲۰:۰۱ ماهی قرمز
جانباز شیمیایی بدتر
اون صدایی که من شنیدم....
وای وای وای
صدات به درک عزیزم میترسم بلایی که گفتم سرت بیاد(زبونم لال .گوش شیطون کر)

پاسخ:
پاسخ: بدترش چیه مگه؟
خداوکیلی بعضی دوستام می گفتن داریم تحملت می کنیم!!!
آره والا...اون بلا که اصلا قابل تحمل نیست!
سلام خسته نباشید من شما رو لینک کردم بیاین به منم سر بزنید با یه نظر سنجی به روزم

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
پاسخ به میثم تمار:
جایگزین فیلم و سریال رو که کارگردانا باید بسازن!
ما در کل، دو دسته فیلم و کارگردان و... داریم:
1- مذهبی ها و دغدغه مندان، مثل آقای ده نمکی و سلحشور و حاتمی کیا و...
2- غیر مذهبی ها که بعضی صرفا تقید ندارن و بعضی هم ضد دین هستند.
برای دسته دوم باید به فکر جایگزین و تربیت افراد دسته اول بود.
اما اگر در رسوایی و یوسف پیامبر و خاک سرخ، حجاب رعایت نشد، جز نقد دلسوزانه سازنده چه کار می شه کرد؟!
شهید آوینی فریمی که بی وضو گرفته شده بود و فیلمبردارش نماز صبحش قضا شده بود رو بدون نگاه کردن انداخت تو سطل آشغال.
نمی شه که با گناه به خدا رسید!!!
دسته دوم با فیلمشون نمی خوان به خدا برسن ولی دسته اول که می خوان.

پاسخ:
پاسخ: متشکرم.
درست است...همه فیلم های بی حجاب را نباید با یک چوب زد!
سلام زندگیتون به زیبایی گلستان ابراهیم و زلالی آب زمزم.
الهم العجل لولیک الفرج
آجی جون عیدت مبارک.

پاسخ:
پاسخ: سلام
عید شما هم مبارک...
من هستما
از دعای خیرت محرومم نکنی

پاسخ:
پاسخ: دعای ما پذیرفته شود اگر،
برای همه دعا می کنیم.
۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۲:۱۶ وبـگاه جـوان انقـلابی
محمـود جان تولـدت مبارک | فراخـوان جـوان انقلابی به مناسبـت تولـد محمود احمـدی نژاد
باسلام
وبـگاه جـوان انقــلابی به مناسـبت ششـم آبان ماه ، سالروز ولادت دکتر محمود احمدی نژاد فراخوانی را منتشر و از همـه جوانـان انقلابی ، عزیز و هوشمنـد ایـران اسلامی دعوت میـکند تا همه درد و دل ها و سخنــان خـود را بصورت بی پـرده و صـریح دربـاره مـسائل و رویــدادهـای ۸ سـال گــدشته بصـورت صمیـمی و دوسـتـانه و البته در کمال ادب با دکتر احمــدی نژاد مطـرح کننــد.
http://javanenghelabi.ir/?p=9351
پایـگاه جـوان انـقلابی و مسئولین آن قصـد دارنـد تا همـه این نظـرات و نوشتـه ها را بصورت مستقـیم و بی واسطـه در مراسمی به دکـتر احمـدی نژاد تقدیم کنند.
همچنین شما میتوانید از مطالب پرونـده ویـژه جـوان انقـلابی درباره دکتـر احمـدی نـژاد از سال ۸۴ تا ۹۲ نیز دیدن فرمایید :
http://javanenghelabi.ir/?cat=164
سخنـان منتشر نشده دکتر احمـدی نژاد در جمـع حامیــان دولـت اسـلامی – دی ۱۳۹۰ | اختصـاصی جـوان انقـلابی http://javanenghelabi.ir/?p=425
متـن کـامل ماجـرای مـردم اسرائیـل | اختصـاصی جـوان انقـلابی
http://javanenghelabi.ir/?p=492
مهم تریـن روشنگری های آیت الله مصبـاح یـزدی علیه لیـدر جریـان انحـرافی | دیدگاه مخالف
http://javanenghelabi.ir/?p=2115
امام خامنـه ای : من جازمـا و قاطعـا میگـویم در این دولـت حاکمیـت یـگانه اسـت | بازخوانی سخنـان منتشـر نشـده رهبـر انقـلاب در قــم
http://javanenghelabi.ir/?p=421
ماجـرای دیـدار مدیـر جـوان انقــلابی با دکتـر احمــدی نژاد + مصـاحبـه خـواندنی روزنامـه ایـران با مدیـر سـایت
http://javanenghelabi.ir/?p=5549
منتظر حضور شما هستیم. درضمن اگر شما هم مایل به همکاری در این طرح هستید ما را مطلع کنید
بانو عقیلی| معـاونت سـایت و مسئول اجرایی وبگاه جـوان انقـلابی
http://javanenghelabi.ir/
info@javanenghelabi.ir
S M S : 3000 28 28 38

پاسخ:
پاسخ: عجب!
سلام
حضورت کمرنگ شده خانم معلم!

پاسخ:
پاسخ: علیک سلام
واقعا چقدر بد هست که با حضور کمرنگم سوژه کمتری پیدا می کنید!!!
ضمنا...
من با افتخار، معلمم...جهت اطلاع!
سلام شش تا شعر جدید نوشتم گفتم خبرت کنم بخونی.. راستی یادت نشه اگه نظری راجبشون داشتی بگی من
اگر تو بیایی (امام زمان)
مثل من باش (درباره با شخصیت خودم)
میم مثل من (شعری راجب دفاع از حق زن)
من دیدم (شعری اجتماعی با دیدگاهی متفاوت)
دختر یعنی (شناختن هویت دختر و دخترانه)
نام من گاو است (شعری فلسفی برای مقایسه گاو و آدمی{داغ})
اینم بگم که من قراره شخصیت خودمو یکم اصلاح کنم و دیگه عاشقانه شعر نگم.. درضمن یک افتخار دیگه هم چندروز پیش کسب کردم.. نفر اول مسابقات طراحی استان شدم.. بیخیال.. منتظرم بهم سربزنی
راستی اگه هم دوست داشتی می تونی توی خانواده من عضو بشی. البته شرایطو بخونی
پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
نه فقط بنده به ذات ازلی می نازد

ناشر حکم ولایت به ولی می نازد

گر بنازد به علی شیعه ندارد عجبی

عجب اینجاست خدا هم به علی می نازد...

عیدتان مبارک!

پاسخ:
پاسخ: عید شما هم پربرکت...
۰۲ آبان ۹۲ ، ۰۰:۵۹ زائر باران
سلام
عید بر شما مبارک...
عافیت نعمتیست که وقتی نیست حضورش شدیدا احساس...
ان شاالله بهبود یافته اید!
به روز کنید.
منتظریم.
+به روزیم:همه محدثه های سرزمینم...

پاسخ:
پاسخ: سلام
بله...دقیقا.
متشکرم...شکر خدا.
خدمت می رسم.
عالی بود دختر...

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
با عرض سلام و تسلیت به مناسبت شهادت جان سوز و گداز
امیر دلان ،شه خوبان :
دوست گرامی ،دوست دارم غم دلت را با اشک چشمانم بزکنم. افسوس که خود خون می نالم و محتاجم به دریایی پر از آب. منرا در غم دل پر مهرت همنوا بدان.
ممنون از حضور گرم و صمیمیتان.نگاهم همیشه به سوی گام های مهربانت هست. منتظر انتقادات و پیشنهاداتتان هستم.
یا علی

پاسخ:
پاسخ: سلام
خواهش می کنم.
خدمت می رسم.
با درود دوست عزیز
در مورد تصویر اول که اروپای است ونمی توانندحجاب اسلامی داشته باشد
و باید پوشش با زمان داستان همخوانی داشته باشد
باسژاس از وقتی که گذاشتید و پاسخ شما
دوستدار شما
اما کیت رویس

پاسخ:
پاسخ: سلام
چه ربطی دارد؟
نقشش اروپایی است،خودش که ایرانی است!
فیلم هم دارد در سیمای ایران پخش می شود!
۲۰ آبان ۹۲ ، ۰۷:۱۵ وبگاه جوان انقلابی
سلام
چه زیباست ارزش را با ارزش نشان دهیم...
چه زیباست ارزش دا با الگوهای آسمانی نشان دهیم...
اما متاسفانه
این زمان برای نشان دادن ارزش ها، ضد ارزش ها را پر رنگ تر میکنیم!!
فکر نمیکنید بروز و ظهور این مقوله ها آسیب می زند به ارزشها!!
پس بیایید ارزش ها را جلوه گر کنیم.
ـــــــ ــــ ــــ ـــ ـــ ــــ ـــــــ ـــــ ــ ــــ ـــ ـــ ـــ ـــ ــ ـ ـــ ـــ ــ
هدیه جوان انقلابی به شما :
امام صادق (ع) :
خداوند رحمت کند شیعیان ما را، به خدا سوگند اینانند مومنان حقیقی زیرا در مصیبت شهادت امام حسین (ع) با ما شرکت جستند ودر این پیشامد ناگوار اندوهی طولانی و افسوسی فراوان خوردند.
ـــــــ ــــ ــــ ـــ ـــ ــــ ـــــــ ـــــ ــ ــــ ـــ ـــ ـــ ـــ ــ ـ ـــ ـــ ــ
پیشنهـاد ما : شما میتوانید در سامانه رایگان دریافت پیامک انقلابی ، حدیث و احکام جوان انقلابی عضو شوید
http://javanenghelabi.ir/?p=1418
منتظر حضور گرم شما در سایت جوان انقلابی هستیم.
ـــــــ ــــ ــــ ـــ ـــ ــــ ـــــــ ـــــ ــ ــــ ـــ ـــ ـــ ـــ ــ ـ ـــ ـــ ــ
بانو خـدادادی | مسئـول انسانی وبـگاه جـوان انقــلابی
WEB: http://javanenghelabi.ir
E – mail : info@javanenghelabi.ir
S M S : 3000 28 28 38

پاسخ:
پاسخ: سلام و سپاس
سلام.
آره موافقم باهات. منم موقع دیدن بازیگر های خانم توی این فیلم به همین چیزا فکر میکردم.
یه چند قسمتیشو دیدم دیگه ندیدم ولی. حوصلم نگرفت :|



وبلاگ خوبی داری.
با تبادل لینک موافقی؟

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
سخت گیری نکنید
اینا فیلمن تو فیلم اقتضاعات خاصی حاکمه
البته شاید حق با شما باشد
پاسخ:
پاسخ: من فکر می کنم با سخت گیری نکردن ها به اینجا رسیده ایم.
اینها که صحنه و افراد خاصی هستند،اما کدام اقتضا ایجاب می کند یک زن محجبه چادری هم آرایش کند؟!!!
می دانم در جامعه بسیار است،اما حرف من بر سر رسانه ملی است.
حجاب همان چادری بود که پشت درسوخت ولی از سر خانم زهرا نیفتاد
یا زهرا(س)
پاسخ:
پاسخ: ممنون

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی