می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

بیا خودمان را تحریم کنیم! (2)

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ب.ظ

به پارچه‌فروشی‌ها که داخل شوی و سراغ قواره‌های چادری را که بگیری، تورهای طرح‌داری را نشانت می‌دهند و می‌گویند "مدل‌هامان این‌هاست"! و تو در حیرت می‌مانی که حجاب برتر، این است آیا؟! این‌ها را که حجابی باید تا خودشان را بپوشاند!

آن‌چه جالب می‌نماید این است که نام این قسم چادرها را عنوان "چادرهای مجلسی" آدرس می‌دهد! عنوانی که به غایت مضحک است!

خواهرم!

وقتی به محفل جشن و سرور می‌روی، لباست و آرایشت (که از نگاه نامحرم پنهانش نمی‌کنی)، نیازِ افزون‌تری دارد به استتار، آن‌وقت اگر چادرت –بیرونی‌ترین حجابت- هم تور باشد و ابداً ساتر نباشدت، پوشیدنش آیا تمسخر‌ خودت نیست؟ تمسخر خدا نیست؟

دلت را به چه خوش کرده‌ای؟!

که چادر را از سر نیانداخته‌ای؟!

در منتهای دلت هم آیا این پنج متر تور را، "چادر" نام می‌نهی؟!

 

این وصف روزگار ماست!

و من نمی دانم تا کی باید از مواردی چنین سخن گفت و با "تهاجم فرهنگی" توجیهش کرد!

پس جایگاه عقل کجاست در این میانه؟!

مگر می‌شود تمامت این فاصله از دین را –که روزاروز به درازایش افزوده می‌گردد- به حساب جهل نسبت به حقیقت نوشت؟!

مگر می‌شود فریاد "وا اسلاما" سر داد و از تهاجم فرهنگی نالید، اما باز هم خریدهایی چنین کرد و در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن هدیه هایی از این دست را به دیده‌ی منت نهاد؟!

مگر می‌شود...؟!

نکته‌ای هست درخور اذعان و آن این‌که منظور از تورهای طرح‌دار، اولین مدل‌های این سری از چادر نیست! چادرهای طرح‌داری که فقط طرح داشتند و طرحشان هم با نخ مشکی ساده روی چادر نقش بسته‌بود. نه نازک و بدن نما می نمودند و نه براق بودند که جلب توجه بکنند. چادری هم اگر بخواهد ذیل عنوان "چادر طرح‌دار" به عنوان پوشش مطرح شود، لابد باید همین‌گونه باشد که تمام خصوصیاتش، ویژگی‌های همان چادر ساده و دوست‌داشتنی خودمان باشد، ولو طرح‌دار!

حجابی غیر از این اگر بخواهد جای چادر را بگیرد، ما –مردتر از تمام مردان روزگار- در مقابلش صف آرایی خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت میراث حضرت مادر به یغمای عدم برود!

 

خواهرم!

می‌شود من و تو هم‌دل و هم‌پیمان شویم و هر گونه استفاده از این حجاب مضحک را بر خویشتن خویش -در وهله‌ی اول- و بر خویشاوندان خود –در مراحل بعد- حرام بشماریم!

می‌شود من و تو داغ درآمدزایی‌هایی از این دست را بر دل دشمن بگذاریم!

سخنم بپذیر...

بیا خودمان را تحریم کنیم!


پ.ن1: در این قسمت از "بیا خودمان را تحریم کنیم!" هیچ از آقایان ننوشتم! و البته که هدفی داشتم!!!

پ.ن2: اولین حقوق رسمی ام به شماره حساب واریز شد! وه که چه لذت بخش است ارتزاق مستقیم از نان جمهوری اسلامی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۴

نجواها  (۲۵)

1.شیرینیش کو؟؟
2.چه هدفی؟
3.سلام
4.چادرای طرح دارم زشته من که یه دونه دارم داره خاک میخوره
5.کوچیدیم.پدرم درمیاد تا با 14/1 برم یونی.
6.مورد5 رو بعد خوندنت ویرایش کن و .... بذار
7.بوس
8.برا شیرینی میام پیشت.صد هزار بار مبارکه
9.به دوستای باحالت سلام برسون
10.زیاد حرفیدم
11.راسی تو قرار بود یه شیرینی دیگه به منو فاطمه بدیااا.دودر کردی؟؟این2 تا شیرینی.یادت باشه.
12.بازم بوس
13.فعلا

پاسخ:
پاسخ: 1. تو جیبم.
2.هدف رو که اینجا نمیشه گفت گچک. باید خصوصی بگم.
3.علیک سلام
4.تو همون چادر قشنگت رو نگه دار. همون چادر از همه بهتره.
5.بله...از مسافری از سرخس تا سوییس شنیدم.مبارکه...انشاالله به سلامتی. دیگه همیشه هم که نمیشه راحت باشی. دنیا بالا و پایین داره فرزندم.
6.من که تایید کردم.
7.بوس بوس
8.بابت تبریک که ممنونم ولی من شیرینی بده نیستم.یادت باشه من ربع ... ام
9.بزرگی شما رو می رسونم باحال خانوم.
10.نه بابا.این چه حرفیه؟
11.من؟ شیرینی؟ نه بابا. من نبودم. نامردها شایعه کردن.
12.بازم بوس بوس
13.قربانت...
سلام وبلاگ خوبی دارید موفق باشید

پاسخ:
پاسخ: سلام و سپاس
سلام...
بعضیا که از این چادرا سرشون می کنن نه از روی دلخواه خودشون که از روی اجباره... حالا یا همسرشون یا خوندوادشون اجبارشون کردن... و با این پوشش میخوان هم خودشونو راضی نگه دارن هم اونا رو...البته این یه دلیله که به ذهنم رسید چون نمونه شو دیده بودم...
اگر وقت کردید به وب من سری بزنید به این دلیل که مطلبی برای شیعیان نبل و الزهراء، دو شهری که حدود یکسال در محاصره وهابیون و نیروهای صهیونیستی هست زدم که انتشارش به مرذم و اطرافیانتون خیلی مهمه...
...
این که انسان ماحصل زحمت خودشو هم مصرف کنه خیلی لذت داره... و البته اگر از همون ماحصل زحتش هم انفاق کنه لذتش بیشتره...

پاسخ:
پاسخ: سلام
من در حالت کلی نوشتم که ریشه این چادرها کجاست.
خدمت می رسم.
سلام
به به! به سلامتی کوجا استخدام شده بیدی دوس جان؟ فقط حواست باشه نون جمهوری اسلامی خیلی پاگیره ها... به مقدار نونی که میخوری, برابرش و بلکه صد برابرش باید خدمت کنی...گفته بااااااااشم!

پاسخ:
پاسخ: سلام
یه جای خیلی خیلی خوب.
حواسم هست مجاهد.
ما شیفتگان خدمتیم، نه تشنگان قدرت
خب این هم هدفی ست از ننوشتن در باره ما...
و البته که تهاجم فرهنگی نام نهادن این مسایل مضحک است و ما باید خود عاقل باشیم و با انصاف در حق خود عمل کنیم!
راستی مبارکتان باشد، فقط
حساب سال فراموشتان نشود(من باب یادآوری بود جسارت نشود!)
یا زهرا س
ممنون اگه بیاید

پاسخ:
پاسخ: از مدتها پیش حواسم به حساب سال هست.
سپاس از توجه شما.
سلام عزیزم
مثل همیشه با قلمت آدم رو تکون میدی...
راستی مبارکت باشه چشیدن این لذت,دعاکن قسمت ماهم بشه.
واسم دعاکن آجی،مخصوصا وقتی میری حرم.این روزا سخت دعاواجبم...

پاسخ:
پاسخ: سلام بانو
ممنونم رفیق.
دعا کن هیچ وقت حرام واردش نشه.
حتما دعات می کنم...اگه قابل باشم!
تاریخ زتکرار خودش ګریان است
یا نوح بګو که نوبت طوفان است
از مرقد حجر بن عدی فهمیدم
از چیست مزار فاطمه پنهان است

یا حق

پاسخ:
پاسخ: چه تعبیر جالبی!
۱۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۴:۴۲ رسول ... از زنجان
سلام اتفاقی از وبلاگ زیباتون بازدید کردم
که خوشحالم از این اتفاق
خواهری خوب پیدا کردم در مشهد الرضاع

پاسخ:
پاسخ: سلام و سپاس
سلام

فهمیده ام
بین بی حجابی خانمها و بی غیرتی مردها
رابطه شدیدا وحشتناکی وجود دارد

به عنوان یه مرد گفتم

ضمنا اونی که همه گفتن مبارکه(خو نمیدونم چیه! دانشگاه ارشد شغل ازدواج بچه خونه ماشین شهادت ....) مبارک باشه انشاالله
یاعلی

پاسخ:
پاسخ: سلام
این رابطه واقعا وحشتناکه!
تو پ.ن نوشتم که بانو!
اولین حقوقم به حساب واریز شده!
حرف دل را زدی بانو

پاسخ:
پاسخ: گر نکنیم، چه کنیم؟!
سلام
ما منتظر پیامک 48 و 49 هستیم...
اجرکم عندالله.

پاسخ:
پاسخ: سلام
در شرایطی هستم که امکان پیدا کردن پیامک ندارم.
فکر نمی کنید کمی تابلو هستید؟!!!
سلام سیما
چطوری خانوم؟ چه خبرا؟
یه مدتیه دارم گشت می زنم تو وب ها. متنتو خوندم شخصا از هر نوع چادری غیر از چادر ساده معمولی خوشم نمیاد. از چادرای طرح دار که خیلی بدم میاد و خیلی خیلی زشته الکی هم چند وقتیه که مد شدن.
حقوقت کفایت خرجهای زندگی رو می کنه؟! با این گرونی ها و تو این اوضاع
دعا کن برا من عزیز

پاسخ:
پاسخ:
سلام رفیق
تو وبت رو آپ می کنی؟؟؟
من کلا بی خبر بودم!
بعله...حقوقم خیلی هم کافیه شکر خدا.
خرج زن و بچه ام در میاد!!!
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سلاااااااااااااااااااااااام
خیلی بی معرفت عروس شدی بی خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه ازت نمیگذره
ما که چشممون به در مهندسی خشک شد که شما تشریف بیارید
به خدا دلم برات یه . شده

پاسخ:
پاسخ: من عروس شدم؟؟؟
عجب!
چشمت رو به یک در دیگه بنداز.
من از درهای دیگه وارد میشم
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__
سلام وبتون خیلی زیباست

منتظرتون هستم

موفق باشید

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
پاسخ: سلام
متشکرم.
خدمت می رسم.
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۰۰ رشت تشنه لبیک یا مهدی(عج)
سلام
به روزیم
خوشحال میشویم در رسیدن به پاسخ هایی کاربردی یاری رسانید:

آیا تنها خود پایبند به اعتقادات دینی و محجبه باشیم کافی است و دیگر تکلیفی نداریم ؟

با فامیلای بدحجاب قطع رابطه کنیم؟

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
http://img.tebyan.net/mainParts/persian/services/Advertisement/2013/5/20/New_25251.jpg
.
.
.

http://bashgah.tebyan.net/newindex.aspx?pid=246008

پاسخ:
پاسخ: شما خیلی نامرد تشریف دارید!
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۰ مـصــطــفـــا
نکته تاسف بار اینه که وقتی به بعضی افراد می گیم "بیا خودمان را تحریم کنیم" یا می گیم اگر ما به عنوان یک فرد وظیفمون رو انجام بدیم این فرد فرد ها به میلیون ها و یک جامعه می رسه، می گن ای بابا دلت خوشه! ما نخریم یکی دیگه می خره! بالاخره که اون مغازه دار پارچه هاشو می فروشه! و ...
و چه قدر این استدلال سخیف و بی پایه ست!

پاسخ:
پاسخ: ما با همین استدلال سخیف و بی پایه مبارزه می کنیم.
تک تک ما...
حقیقتا بحث چادر و مانتو معضلی شده
تا خود حزب اللهی ها دست به کار نشن از کسبه عادی و عامه بازار بخاری درنمیاد!

پاسخ:
پاسخ: همه باید دست به کار شوند!
مسئله اول و مهم، حماسه حضور است. امام خامنه ای.
در راستای فرمایشات حضرت اقا، با قرار دادن کد زیر در وبلاگ خود از جنبش اینترنتی "حماسه سیاسی" حمایت کنید.




پاسخ:
پاسخ: ممنون
سلام بانو
عالی بود ... درد نوشته ی دلنوشته ات حرف نداشت

پاسخ:
پاسخ: سلام
دردم حرف دارد ماری...
سلام

به به شاغل شدی؟
حالا چه شغلی؟

حواست باشد این شغل به آرمان "زن بودن" خدشه ای وارد نکند...


یاعلی

پاسخ:
پاسخ: سلام
بهترین شغل دنیا...
انار خوبم...حواسم هست.
من "می خواهم زن باشم"
حرف هات درباره ی چادر حرف دل من هم بود.
اینجا رسمه چادر عروس باید طرح دار و تور و ... باشه!
یعنی چیزی که رسما جز جلب توجه چیزی نداره


من عروس شدم
اما چادر ساده و ضخیم پوشیدم
هیچ چیزی هم نشد!!


میشه مقابله کرد
پاسخ:
پاسخ: باید مقابله کرد!
وا اسفا!
جامعه ما به کدوم سمت میره؟ با رشد شاغل شدن زنان جامعه،تکلیف تربیت فرزندان چی میشه؟ شاید قراره جای مردو زن عوض شه؟به نظر من که شاغل شدن زنان هیچ مزیت و افتخاری محسوب نمیشه بلکه برعکس!
پاسخ:
پاسخ: عجب!
سلام......
پاسخ:
پاسخ: سلام اسیر خاک من...
اگه بدونی چقدر دلم هوات رو کرده!
چقدر بهت نیاز داشتم این روزها!
چرا جوابم رو نمیدی؟!
اگه دو خط دو طرف عدد قرار بگیرند
عدد را مثبت می کند
حتی اگر منفی باشد
دوخط که اسمشان قدر مطلق است
چادر من ؛
قدر مطلق من است
چه خوب باشم چه بد
از من انسانی خوب می سازد

سلام روز بخیر
وبلاگ زیبایی دارید ،من که خوشم اومد.
ما چادری ها از دیدن این جور وبلاگ ها خوش حال میشیم.
به ما هم سربزنید

یاعلی ...

پاسخ:
پاسخ: سلام
بابا ریاضی دان!
خدمت می رسم.

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی