می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

فقط کمی زودتر...

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۳۰ ب.ظ

اَللّهُمَّ رَبَّ النُّورِ الْعَظیمِ وَ رَبَّ الْکُرْسِیِّ الرَّفیعِ وَ رَبَّ الْبَحْرِ الْمَسْجُورِ وَ مُنْزِلَ التَّوْراةِ وَ الْاِنْجیلِ وَ الزَّبُورِ وَ رَبَّ الظِّلِّ وَ الْحَرُورِ وَ مُنْزِلَ الْقُرْانِ الْعَظیمِ وَ رَبَّ الْمَلآئِکَةِ الْمُقَرَّبینَ وَ الْاَنْبِیآءِ وَ الْمُرْسَلینَ اللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِوَجْهِکَ الْکَریمِ وَ بِنُورِ وَجْهِکَ الْمُنیرِ وَ مُلْکِکَ الْقَدیمِ یا حَیُّ یا قَیُّومُ اَسْئَلُکَ بِاسْمِکَ الَّذی اَشْرَقَتْ بِهِ السَّماواتُ وَ الْاَرَضُونَ وَ بِاسْمِکَ الَّذی یَصْلَحُ بِهِ الْاَوَّلُونَ وَ الْاخِرُونَ یا حَیّاً قَبْلَ کُلِّ حَیٍّ وَ یا حَیّاً بَعْدَ کُلِّ حَیٍّ وَ یا حَیّاً حینَ لا حَیَّ یا مُحْیِیَ الْمَوْتی وَ مُمیتَ الْاَحْیآءِ یا حَیُّ لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ

خدای خوب‌تر از خوبم! برای خواندنت چه نیاز به مقدمه؟! که تو به دفعه‌ای صدا زدنت، لبیک‌هایت را –به تکرار– روانه‌ی دلم می‌کنی. پس آرام و آرام‌تر می‌گویم تا بلند و بلندتر بشنوی مرا. می‌دانم تو را با آفریده‌هایت اگر نتوانم‌شناخت، در کوره‌راهی تاریک به عبث راه می‌فرسایم. در سایه‌ی همین شناخت –و به برکتش شاید- می‌شود زیرِ مهربانی یک‌ریزِ نگاهت، بوی استجابت گرفت، حتی برای همچو منی که غرورم را به هیچ خواهشی نمی‌فروشم. و این‌گونه با دست‌هایی همه نیاز رو به سوی تو می‌آورم. نیازم را بالاترین بخشنده باش خدا...

اللّهُمَّ بَلِّغْ مَوْلانَا الْاِمامَ الْهادِیَ الْمَهْدِیَّ الْقائِمَ بِاَمْرِکَ صَلَواتُ اللهِ عَلَیْهِ وَ عَلی ابآئِهِ الطّاهِرینَ عَنْ جَمیعِ الْمُؤْمِنینَ وَ الْمُؤْمِناتِ فی مَشارِقِ الْاَرْضِ وَ مَغارِبِها سَهْلِها وَ جَبَلِها وَ بَرِّها وَ بَحْرِها وَ عَنّی وَ عَنْ والِدَیَّ مِنَ الصَّلَواتِ زِنَةَ عَرْشِ اللهِ وَ مِدادَ کَلِماتِه وَ ما اَحْصاهُ عِلْمُهُ وَ اَحاطَ بِهِ کِتابُهُ

خدای مهربانم! تو اگرچه مقصد و منتهای تمامِ دل‌های عشق‌آشنایی، اما لحظه‌هایی در زندگی هست که نگاهم به دستان پرده‌پوشت دوخته می‌گردد و می‌خواهمت نادیده انگاری همه‌ی کرده‌های نباید و ناکرده‌های بایدم را. چشمِ امیدواری‌ام را به تمنا می نشانم تا همه‌ی آن سلام‌هایی را که یکپارچه مهر و عطوفت‌اند و هوای آن "دوستت دارم"هایی را که در عاشقانه‌هایم می وزند، بر دوشِ قاصدکی‌ات سوار کنم تا به مقصدشان برسانی. به مقصدی که یکی از بی‌شمار بهانه‌ی آمدنش، انتقامِ یک سیلی تاریخی است.

اللّهُمَّ اِنّی اُجَدِّدُ لَهُ فی صَبیحَةِ یَوْمی هذا وَ ما عِشْتُ مِنْ اَیّامی عَهْدًا وَ عَقْدًا وَ بَیْعَةً لَهُ فی عُنُقی لا اَحُولُ عَنْها وَ لا اَزُولُ اَبَدًا اَللّهُمَّ اجْعَلْنی مِنْ اَنْصارِه وَ اَعْوانِه وَ الذّآبّینَ عَنْهُ وَ الْمُسارِعینَ اِلَیْهِ فی قَضآءِ حَوآئِجِه وَ الْمُمْتَثِلینَ لِاَوامِرِه وَ الْمُحامینَ عَنْهُ وَ السّابِقینَ اِلی اِرادَتِه وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ

خدای من! تو بهتر از خودم می شناسی‌ام. اما من نیز حتی از جایی میانِ عمیق‌ترین لایه‌های ناآگاهِ روحم این را می‌توانم‌فهمید که "من در ترکِ پیمانه، دلی پیمان‌شکن دارم"! با این همه اما نمی‌پسندم که حلاوتِ اقرارِ این عهد را از خویشتنم بستانم. عهدی که بودنم را –با همه‌ی دل و جان- به قیدِ بایدی مقید می‌سازد که حیاتم را با اطاعت و مماتم را در شهادت به ثمر خواهدرسانید.

اللّهُمَّ اِنْ حالَ بَیْنی وَ بَیْنَهُ الْمَوْتُ الَّذی جَعَلْتُهُ عَلی عِبادِکَ حَتْمًا مَقْضِیًّا فَاَخْرِجْنی مِنْ قَبْری مؤْتَزِرًا کَفَنی شاهِرًا سَیْفی مُجَرِّدًا قَناتی مُلَبِّیًا دَعْوَةَ الدّاعی فِی الْحاضِرِ وَ الْبادی

خدای نزدیکم! مرگ، سرنوشتِ محتومِ اهلِ زمین است و مرا نیز گریزی از این حقیقت نیست. اما آن‌چه حیاتِ پس از مرگم را زینت است و نشاطی خارج از وصف بدان می‌بخشد، این است که با تنی همه قلب از گور برخیزم و با تمامتِ دلم و به مددِ هر آن‌چه باید، نقلِ لبیک‌هایم را نثار گام‌های بارانی‌اش کنم. و این نهایت مطلوب کجا می‌تواند حاصل آید جز این‌که از چشم های تو تبعید نشوم، که بی نورِ نگاهت معبودِ ستودنی‌ام، گم می‌شود دلم در بی‌راهه‌های زمین –این مهبطِ انسانِ وجود- !

اَللّهُمَّ اَرِنِی الطَّلْعَةَ الرَّشیدَةَ وَ الْغُرَّةَ الْحَمیدَةَ وَ اکْحُلْ ناظِری بِنَظْرَةٍ مِنّی اِلَیْهِ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُ وَ سَهِّلْ مَخْرَجَهُ وَ اَوْسِعْ مَنْهَجَهُ وَ اسْلُکْ بی مَحَجَّتَهُ وَ اَنْفِذْ اَمْرَهُ وَ اشْدُدْ اَزْرَهُ

خدای بی همانندم! آمدنش منت بر سرِ همان روزِ مبادایی می‌گذارد که در صفحه‌ی هیچ تقویمی نیست. همان روزی که وصله‌ی نور خواهددوخت بر پیراهنِ شب. آرزویی رویاهایم را قلقلک می‌دهد –که بر جوانان عیب نیست- و آن درکِ روزِ آمدن و روشنی فروغِ چشمانم به بردمیدنِ خورشیدِ وجودِ همان زیباقامتی است که مهربانی‌اش حکایتِ همیشه‌هاست. این تضرعِ خواهش‌بنیان را تنها به آستانِ تو عرضه می‌دارم. باشد که این ناله و ندبه‌ی مدام را به اجابتی پاسخم فرستی و مرا در سلکِ سرسپردگانِ رسنِ عشق او قرار دهی.

وَ اعْمُرِ اللّهُمَّ بِه بِلادَکَ وَ اَحْیِ بِه عِبادَکَ فَاِنَّکَ قُلْتَ وَ قَوْلُکَ الْحَقُّ ظَهَرَ الْفِسادُ فِی الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ بِما کَسَبَتْ اَیْدِی النّاسُ فَاَظْهِرِ اللّهُمَّ لَنا وَلِیَّکَ وَ ابْنُ بِنْتِ نَبِیِّکَ الْمُسَمّی بِاسْمِ رَسُولِکَ حَتّی لا یَظْفَرَ بِشَیْءٍ مِنَ الْباطِلِ اِلّا مَزَّقَهُ وَ یُحِقَّ الْحَقَّ وَ یُحَقِّقَهُ

یگانه ترینم! من به دنبالِ همه‌ی آن اویی می‌گردم که آمدنش ظلم و ظلمت را خواهدتاراند، آن‌چنان که به ریشه از پای درخواهندآمد. هرمِ صدایش قندیل‌های ناعدالتی را به قدرِ مژه ‌برهم‌زدنی ذوب خواهدکرد. نامش لرزه بر تنِ همه‌ی آنانی خواهدانداخت که در کوره‌راهِ ضلالت مرکب می‌رانند. همو که نامش کمترینِ شباهت‌هاست به رسولِ مهربانی‌ها (ص). او –آن عزیزِ دیرکرده- تکرارِ پیامبر (ص) است و ظهورش پس از قرن‌ها فساد را از زمین برخواهدچید و آن مدینه‌ی فاضله‌ای جامه‌ی حقیقت بر تن خواهدنمود که به تصورش حتی می‌شود مجنونِ لحظه‌لحظه‌ی لیلای منجی‌اش بود.

وَ اجْعَلْهُ اللّهُمَّ مَفْزَعاً لِمَظْلُومِ عِبادِکَ وَ ناصِرًا لِمَنْ لا یَجِدُ لَهُ ناصِرًا غَیْرَکَ وَ مُجَدِّدًا لِما عُطِّلَ مِنْ اَحْکامِ کِتابِکَ وَ مُشَیِّدًا لِما وَرَدَ مِنْ اَعْلامِ دینِکَ وَ سُنَنِ نَبِیِّکَ صَلّی اللهُ عَلَیْهُ وَ الِه وَ اجْعَلْهُ اللّهُمَّ مِمَّنْ حَصَّنْتَهُ مِنْ بَأْسِ الْمُعْتَدینَ

شمس همیشه‌ی من! ما ستم‌دیدگانی را ماننده‌ایم که تمامتِ دادخواهی‌مان را به محضرِ آسمان‌منظرت عرضه داشته‌ایم تا به اذنِ تو، موعود –که شناسای دردهای ماست- قنوتِ مستجاب ما باشد. دردها بسیارند و ظهورش آن‌چنان فرح‌بخش است که نمی‌دانم اگر بیاید، کدام تکه از این قلبِ شکسته را شاد خواهدکرد؟! او هر آن‌چه را که رو به زوال گرفته، چنان میل به تکاملی خواهدبخشید که تنها با گوشه‌ی نگاهِ او معنا می‌شوند. و این غایت قصوی است برای تمامِ هست‌های باید.

اللّهُمَّ وَ سُرَّ نَبِیَّکَ مُحَمَّدًا صَلّی اللهُ عَلَیْهِ وَ الِه بِرُؤْیَتِه وَ مَنْ تَبِعَهُ عَلی دَعْوَتِه وَ ارْحَمِ اسْتِکانَتَنا بَعْدَهُ اللّهُمَّ اکْشَفْ هذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هذِهِ الْاُمَّةِ بِحُضُورِه وَ عَجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ اِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیدًا وَ نَراهُ قَریبًا بِرَحْمَتِکَ یا اِرْحَمَ الرّاحِمینَ

نامیرا خداوندِ من! آن‌هایی که آمدنش را –به حرف یا به دل- در انتظار نشسته‌اند و روحشان در قالبی تنگ نمی‌گنجد، -به تمامه- رو به سوی تو دارند و پذیرش حاجتشان را به تمنا از تو خواستارند که او هم‌چنان ناپیداترین کرانه‌ی جهان است. باشد که چون همیشه‌ی خویش با پاسخی از جنسِ قبول و اجابت، عشق را ترجمه کنی. بر همه‌ی ما حجت است که رحمتت دل را می‌ستاند از بندِ آدمی. ما به انتظار ایستاده‌ایم، ظهورش با تو...

پس سه مرتبه دست بر رانِ راستِ خود می‌زنی و در هر مرتبه می‌گویی: اَلْعَجَلْ اَلْعَجَلْ یا مَوْلایَ یا صاحِبَ الزَّمانِ

مولای من! فقط کمی زودتر...


پ.ن1: ترجمه‌ای خیلی خیلی آزاد، از دعای عهد...

پ.ن2: صبح‌گاهان از دعای عهدِ تو دم می‌زنیم / شام‌گاهان با گناه آن عهد بر هم می‌‌زنیم



حیرت‌نوشت:

خواب دیدم شبِ شعری است در خانه‌مان با موضوعِ شهدای جهادِ علمی! همسر و پدرِ شهید احمدی روشن در نزدیکیِ من نشسته بودند. (شاید هم من نزدیکشان بودم!!!) از یکی از مسئولانِ برگزاریِ مراسم پرسیدم که من هم می‌توانم شعر بخوانم یا از پیش ثبت‌نام کرده‌اید؟ پاسخم داد که الان هم می‌شود! از خواب که برخاستم، نمی‌دانستم چگونه می‌شود خواب را تعبیر کرد! چند شبِ بعد در مجله‌ی خبریِ اخبارِ ساعتِ 19 گزارشی دیدم از "شبِ شعرِ شهدای جهادِ علمی"!!! نمی‌دانم چه ارتباطِ معقولی می‌شود بینِ آن خواب و آن خبر و نوشته‌ی "بابا را خدا فرستاده مأموریت!" برقرار کرد!


نجواها  (۳۱)

۰۶ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۱۹ دانیالم ، دوستِ ...
کی بوده ای نهفته که پیدا کنم تو را
کی رفته ای ز دل که تمنا کنم تو را

ما به رویای صادقه اعتقاد داریم، عمیق!
خدا بر درجاتتان بیفزاید

یا زهرا



کاش من هم می توانستم بگویم رویای صادقه!
ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم...
۰۶ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۰۱ سرباز گمنام
سلام بزرگوار
شما هم شیدایی شده اید و شهدا چشم نظری به شما نموده اند....
همین است جواب هر روز دعای عهد که فراموشتان نکرده اند و خوش به سعادتتان که جواب گرفتید و سعادت پیدا کردید به این دیدار روحانی
ما هم بی قراریم تا روزی شهدا ......

دعا بفرمائید....



سلام علیکم
اینها که گفته اید، وصف من نیست.
من با اینی که شما گفته اید،خیلی خیلی فاصله دارم.
سلام رفیق

چه ترجمه ی آزاد و زیبایی...
به خصوص قسمت آخرش


دعام کن
یاعلی



سلام انار ترش و شیرین!!!
ممنونم از نظر لطفت.
چشم...
۰۶ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۳۴ بانوی پلاک هشتم
سلام بر ناموس خدای عزیز
از محبتتون ممنون
ان شاءالله همیشه تندرست و شاد باشید




سلام بانو
شما هم همین طور...
از متن که چیزی نفهمیدم بس که سنگین بود!!! البته خیلی تند خوندم...
حیرت نوشت هم ما را حیرت زده کرد!!! احیانا با عوالم بالا ارتباط ندارید؟! البته بعید هم نیست با چنین تراوشاتی که فهم انسان (به قول امیرخانی) بیجک می گیرد!!!
راستی مگر شاعرید؟ پس کو شعراتون؟
التماس دعا...
یاحق



سنگین؟؟؟
این خواب ها عوالم بالا نیست.
نهایتا پاسخ اشک ها شاید...
من کلا چند تا شعر بیشتر در عمرم نسروده ام.
سروده ام در خواب نیز یک شعر سپید بود!
سلام
هنگام خواندن دعای عهد ما را هم دعا کنید

برای حیرت نوشت قید نکردید کدام وزارتخوانه رو بهتون داده بودن که مسئولان مربوطه رو سین جیم کردید؟

التماس دعا



سلام
چشم.
وزارت خانه؟
من چنین حرفی زدم؟؟؟
منظورم مسئول برگزاری شب شعر بود.
در متن اصلاح کردم.
متشکر ترجمه فوق العاده خوب و جدیدی بود . با مَنظَر دید جدید....
و من الله توفیق....



از نظر لطف شما متشکرم.
ز یمن مقدم رسول خاتم

معطر آمده محیط عالم

مولد صادق آل محمد

مقارن گشت با میلاد احمد

میلاد نبی اعظم(ص) و امام صادق(ع) مبارک باد

عید شما هم مبارک...



$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((▂))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$
$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((▂))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
___$¤
__$¤ سلام مرسی ازاین وب بسیارزیبا آپم.منتظر نگاه زیبایتان هستم


سلام
ممنون.
خدمت می رسم.
شغر آخرش خیلی به دلم نشست ما روهم دعا بفرمایید



شعر؟؟؟
کجایش دقیقا شعر بود؟
سپاس.
چشم.
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۴۶ حجاب فاطمی
سلام دوست عزیز
وبلاگ خوب و مفیدی دارید.
با آرزوی موفقیت هرچه بیشتر برای شما،اگه با تبادل لینک موافقید به بنده خبر بدید.
http://hijabefattemi.blogfa.com



سلام
سپاس
خدمت می رسم.
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۲۷ مسافری از سرخس تا سوییس!!!
سلام ... خوفی؟خیلی خیلی خیلی زیاد قشنگ ود اما جون من نه جون ....م که شده یه کم اون فونت جیگرتو گنده تر کن کور میشه ادم بخاد بخونه یا یه کم فاصلا خطاطو زیاد کن
برا منم خیلی دعا کن.کلی دوستت دارم



سلام گچک
به به!
سپاس بیکران از نظر لطف شما.
این فونت تو بعضی سیستم ها خیلی هم خوبه! ولی چشم...تمام تلاشم رو می کنم.
شرمنده اخلاق ورزشیت...سانسور اجباری بود.
منم خیلی دوستت دارم بانو...
الان شعر تون حاضره ؟



کدام شعر؟!
۱۵ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۳۰ امام را دعا کنید
العجل....


فقط کمی زودتر...
اقا بیا


اول ما باید بازگردیم!
۱۵ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۲۵ مسافری از سرخس تا سوییس!!!
سلام. خوشمان امد...


سلام
قبلا که خونده بودی، از چی خوشت اومد؟
چشم و دلت روشن.
خداوکیلی چقدر دلت برای خواهر جونت تنگ شده بود؟
از سوغاتی ها برای منم نگه داری ها!!!
۱۶ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۱۵ ریحانه و علی
سلام ...

چقدر زیبا ...

فقط کمی زودتر ... فقط کمی زودتر

به فریاد برس که کار از کار دارد میگذرد

اللهم عجل لولیک الفرج


سلام
سپاس از نظر لطف شما.
آمین...
سلام
امشب اتفاقی برای اولین بار به وبلاگتون سر زدم. اگه بخوام راستشو بگم خیلی لذت بردم. از آدرس وبلاگ, عناوین, محتوای مطالب و ... خلاصش از فضای کلی وبلاگ خیلی خوشم اومد
من وبلاگ ندارم. مطالبم (بیشتر حرفای دلم) رو توی دفترم واسه خودم می نویسم. امیدوارم موفق باشید...



سلام
از نظر لطف شما سپاسگزارم.
شما هم همین طور...
اصلا اون ترجمه ی آزاد ِ دلی عالی بود....

خوابت در حیطه ی دانش من نیست. پس حرفی نمی زنم. بمونه برای اهلش... اما همون که خودت برداشت می کنی خودش تعبیره و تفسیر.... نوشته ات برای شهید قبول باشه


ممنون از نظر لطفت بانو.
کاش همین طور باشه...
انشالله که حیرت‌هایت یک روز همه‌شان به واقعیت تبدیل می‌شوند ...



بعید است اما انشاالله...
فرمان خدا قول نبی، نص کتاب است از بحر زنان افضل طاعات حجاب است


حجاب برتر، به زنان ما عفت، به مردان ما غیرت و به جامعه ما عزت می بخشد

حفظ چادر حفظ دین و مذهب است شیوه زهرا و درس زینب است

به زلفانت بیاموز که بیرون ارزش دیدن ندارد

تا شهوت نفس در نهاد بشر است، در کشف حجاب صد هزار خطر است،
تیری است نظر ز تیرهای ابلیس، این چادر در مقابلش چون سپر است



سپاس
۲۰ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۴۹ نسیــــــ♥ـــم
___@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___ممنون ازپستای زیبات______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@___________ @@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@________ _ من اپم ومنتظرنگاه پرمهرتان @@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@


خدمت می رسم.
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۰۷:۱۳ محبان حضرت علی اکبر
سلام
وب بسیار قشنگی دارید به ما هم سر بزنید اگر با تبادل لینک هم موافق باشید ممنون میشم وب ما تازه راه اندازی شده ممنون میشم همکاری کنید
www.yomolhasrat.blogfa.com



سلام
سپاس
خدمت می رسم.
هل من ناصر ینصرنی



من که نه!
شاید باقی...آری!
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۰۶:۱۰ سرباز گمنام
سلام بزرگوار

وب سایت شهید راه اندازی شده و می تونید از وب سایت بازدید کنید
http://www.mostafayeshahid.ir


دعا بفرمائید



سلام
چقدر خوب!
خدمت می رسم.
--- أنا زائر الحسین علیه السلام ---

سلام ...

بروزم ...

التماس دعا



سلام
خدمت می رسم.
با استکبار جهانی همراه شدم !!!!



جانم؟؟؟
سلام
خو اینکه عیبی نداره!
باشید...

این که دیگه گفتن نداره! زن بودن که عجیب نیست(البت این روزا خدائی عجیب شده که یکی دلش بخواد واقعا زن باشه!!!)
اصولا زن نبودن اعلام میخواد اما امان از این دوره آخرالزمان که باید برای خداپرستی از دیگران کنایه شنید و برای ادم بودن دلیل اورد

امیدوارم همیشه موفق باشید و زن.
همان زنی که میشود مادر و از دامنش مردی طلوع میکند که میشود رویش حساب کرد برای لشکر حق

یاعلی



سلام
مصداق "زن" در این روزگار تغییر کرده.
من به دنبال ان والاترین مصداقم...
داداش حجتم آسمانی شد ..

برای تسلای دل ِ خانواده اش دعا کنید و با صلواتی روحش را شاد ...

التماس دعا برای ما جامانده ها ...

یازهرا .س.



اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
از روحیه خوب بندگیت نسبت به خدا ممنون البته من کی هستم که ازت تشکر کنم خودش یه روزی اجرش رو میده.
فقط می خواستم یه چیزی بگم عزیز
فکر نمی کنی اگه تو خدا رو عبادت کنی و احکام اون نماز و روزه ات رو ادا کنی دیگه نیازی به امام زمان نداری؟ هیچ جای قرآن نیومده منتظر امام زمان باشید که اجر داره.اینها خرافات هست که در قرآن جایی نداره.اینها ساخته احادیث دروغین هستش که کوچکترین اثری در قرآن نیست چون قرآن تحریف نشده اما احادیث دستخوش تحریف شده اند.اصلا وقتی تو احکام خداوند رو ادا کنی منت کش هیچ کس نیستی.خدا خودش بهت اجر میده لازم نیست دستتو جلوی این امام و اون امام دراز کنی و منتشون رو بکشی.اگر تو نماز و روزه رو ادا کنی با اومدن امام زمان حتی یک رکعت بهت اضافه نمیشه و اگه هم ادا نکنی خودت رو واسه امام زمان هم بکشی نمازت ادا نمیشه.خدا خودش ضمانت اجر نماز رو کرده ولی هیچ جا ضمانت گریه و زاری واسه امام حسین و منتظر ظهور امام دروغین بودن رو نکرده حالا خودت می دونی و خدات.اگه جایی تو قرآن دیدی به من هم بگو شاید من راه رو اشتباه رفتم.
اهدنا الصراط المستقیم

پاسخ:
پاسخ: جل الخالق!!!
حال شما خوب است؟؟؟
س سه مرتبه دست بر رانِ راستِ خود می‌زنی و در هر مرتبه می‌گویی: اَلْعَجَلْ اَلْعَجَلْ یا مَوْلایَ یا صاحِبَ الزَّمانِ!!!
خودت ببین حال کی خرابه!!!
عزیز من خرافات تا به کجا؟؟؟ مگه جادو جنبله که سه بار دستتو بزنی به رانت؟بعدشم یه غول چراغ جادو ظاهر بشه(البته معذرت)
اگه انتظار مهدی اینقدر ثواب داره چرا توی قرآن نیست؟
منم اگه بهت بگم 4 بار دستتو بزن به شکمت بعدشم دعا کن بابانوئل بیاد آیا باور میکنی؟ عزیز من هرچی که گفتن نباید باور کنی!حتما باید دین و اصول دینتو از قرآن بگیری. عزیز من این امامان دروغین که 11تاشون مردن یکی هم به دروغ اسم غیبت رو بهش دادن ول کن.برو خدایی که نه میمیره نه غیبت میکنه رو بخوان تا اجابتت کنه. حضرت ابراهیم در قرآن چه خوش گفت:(قال لا احب الافلین)من افول کنندگان و غروب کنندگان را دوست ندارم.بشین به خدایت و کتابی که برای هدایت بشر فرستاده کمی فکر کن تا لذت خلوص ایمان را بفهمی
ان هذاالقرآن یهدی للتی هی اقوم

پاسخ:
پاسخ: شک دارم تایید کامنت شما درست است یا خیر!

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی