می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

آیینه کی بر هم خورد از زشتی تمثال ها؟

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۵:۳۰ ب.ظ

در حمایت از موج وبلاگی "حجاب،وقتی زنها مهربانتر می شوند"


این را اسفند ۹۰،جلوی در ورودی یک نمایشگاه بهاره دیدم:

"چادر، مرا به کسی که دوست دارم و دوستم دارد،خواهد رسانید."


آی مسئول مثلاً فرهنگی!

هیچ اندیشیده ای آیا،

که چه می کنی با این جملات بی بدیل قصارت؟!

فرهنگ سازی مثلاً؟!

کدام فرهنگ؟!

کدام حجاب؟!

کدام چادر؟!

تو که فرهنگ این مملکت را در ید قدرت خویش گرفته ای و اندیشه ات تا این حد دون است و حقیر،چه انتظار از مخاطبین تو؟!

تعریف تو از چادر همین است؟!

ابزاری برای شوهریابی؟؟؟

چقدر اهانت؟!

چقدر حقارت؟!

چقدر شقاوت؟!

هفت آسمان حیرت را سیر می کنم که فرداروز چطور در چشمان مادرم نگاه خواهی کرد؟

وایِ من و چادرم با تو و این توهین های هماره ات!

نمی دانی اگر،بدان!

من و دوستانم چادر دوست داشتنی مان را این گونه تعریف می کنیم:

حریم مشکی...

5 متر اقتدار سیاه...

مخروط ناقص مشکی...

انتقام سیلی زهرا...

قامت بلند مشکی...

سنگر هماره مقدس...

قاب مشکی...

تا کور شود هر آنکه نتواند دید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۰

نجواها  (۲۹)

سلام عزیز مهربون .
به نکات خوبی اشاره میکنی
خیلی اوقات بد تفسیر شدن موضوعاتی که کاملا مقدس و ارزشمندن
و همین باعث میشه که قداست خدشه دار بشه و نیتا تغییر کنه
اما شما زیبا تعریف کردی : 5متر اقتدار سیاه




سلام گلسا جان
بد تفسیر شدن و توهین کردن!
ای امان...
5 متر اقتدار سیاه رو بیشتر از همه اینا دوست دارم اما این تعبیر من نیست.
گفتم که "من و دوستانم..."
این تعبیر مال یه دوست مجازیه.
تو لینکهام..."سنگر انفرادی یه بچه حزب اللهی"
۱۰ آبان ۹۱ ، ۲۰:۵۹ امیر وبانو
سلام
با " شوخ طبعی های جبهه " منتظر شماییم
از نظرات خوبتون مارو بی نصیب نذارین
گفته باشما
منتظرتونم



سلام
خدمت می رسم.
نصیب من اما از جنس نصیب شما نخواهد بود!
السلام علیک یا حبیب

سلام همسفر، خداییش از وبلاگت خوشم اومد، اگه لایق می دونید به چمدون منم یه سر بزن، انشاالله هم سفر خوبی برای هم باشیم...
با افتخار میلینکمت
یاعلی



سلام
ممنونم از نظر لطف شما.
خدمت می رسم.
سلام
و باز هم استفاده های ابزاری و رفع تکلیف !
مثل نوشتن "رعایت شئونات و حفظ حجاب در این مکان الزامیست" توی جاهایی مثل کافی شاپ ها و قهوه خونه های پاتوق ....



سلام علیکم
دقیقا استفاده ابزاری بود! نمایشگاه هیچ ربطی به چادر نداشت!
به نکته خیلی جالبی اشاره فرمودید!
این نوشته ها عجیب حس تهوع را در آدمی برمی انگیزاند!!!
۱۱ آبان ۹۱ ، ۲۲:۵۹ تو را من چشم در راهم...
سلام سیما خانم
ولی به نظرمن اون جمله می تونه معنیش چیز دیگری باشه.
شاید کسی که تو دوستش داری و اون تو را دوست داره همون خدا بوده.
حالا مگه همه شوهر ها همسرشون را دوست دارن؟
و حالا جالب ترش اینجاست که این روزها انگار اونایی که بد حجاب ترن بهتر شوهر می کنند.
ببین خانوم دوتا مثال نغز آوردم برای رد نظریه شما
اما تعریف من از چادر: حریم



سلام عزیزم
یکی از دوستان هم به همین موضوع اشاره کرد.شاید واقعا تعبیر شما هم درست باشه،ولی خب این موضوع اصلا به ذهن من نرسید.
از طرف دیگه فکر می کنم اگه منظور خدا بود،خب خیلی واضح تر می شد بگن.چرا اینجوری...
انشاالله که تعبیر شما درسته و من اشتباه می کنم.هر چند اشتباه من،بی فرهنگی فرهنگی ها رو نقض نمی کنه!
اون جالب تر منو کشته!!!
۱۱ آبان ۹۱ ، ۲۳:۰۱ تورا من چشم در راهم...
اون یکی وبلاگت هم قشنگه. انگار جملات قصاره؟ درسته؟

عید سعید غدیر مبارک
شعر از مرحون اقاسی
الا مسها که در گرد و غبارید
به اکسیر ولایت دل سپارید
طلا آنوقت طلای ناب گردد
که در حرم ولایت آب گردد
نماز بی ولایت بی نمازیست
تعبد نیست نوعی حقه بازیست
ولایت چیست در خون قوطه خوردن
کلید سینه بر مولا سپردن
حسین ابن علی در خون شناکرد
مرا با این حقیقت آشنا کرد
ولایت بی بلا معنا ندارد
نجف بی کربلا معنا ندارد
ولی ظاهر وباطن کجایی
نقاب از چهرخود کی میگشایی
بیا موعود هنگام قیام است
جهان مجذوب یه جو التیام است
زمان لبریز شوق و انتظار است
زمین بر رجعتت امیدوار است
بیا امشب شب قدر است مارا
علم دار تو در سطح است مارا




ممنون عزیزم.
جملات قصار که نه!
همون جنون نوشت!
عید شما هم پربرکت...
خودت گفتی بیام اینجا تبلیغ کنم!!


بروزم با
نکاتی خواندنی و تاثیرگذار از جلسه ی درس اخلاق این هفته حاج اقا جاودان

یا علی



دستت درد نکنه.
خدمت می رسم.
سلام.
آراسته شدنمان به جامه مشکی،به حجابمان زینت بخشیده است.
زینتی از جنس صلابت.
سپاس خدایی را که اینگونه خواسته است.

یا زهرا (س)



سلام بانو
واقعا هم جای شکر داره...حجابی که میراث مادره!
سلام دوست خوبم
اول از همه عید غدیر مبارکت باشه عزیزم.امیدوارم که هر روزت عید باشه و قرارت همیشه برقرار.
فرهنگای غلط که تو جامعه ی مافراوونه اما ما خودمون باید فیلتر داشته باشیم همه ی ما باید فرق چادرمشکی خالی و با چادر مشکی شوهر یاب و چادر مشکی حصار قلب رو بفهمیم.
به امید روزی که همه کارامون برحسب بصیرت باشه نه عادت و تقلید
در ضمن نباید فراموش کنیم رفتار امروزمنو تو فرهنگ فردارو میسازه
یاحق



سلام آرزوی من
عید تو هم پربرکت...
باید بفهمیم...باید بفهمیم...اما نباید بذاریم یک تعبیر مانعی برای فهم باشه.
انشاالله...
ممنون که اومدی
خطاب به زینب:
سلام
البته واقعا می تونه تعبیرش این باشه.
ممنون از تذکرت...
عید ولایت بر شما مبارک



عید شما هم پربرکت...
۱۳ آبان ۹۱ ، ۱۲:۰۱ بغض و کینه انقلابی
سلام سیما خانوم
احوال شما؟ تحویل نمیگیریا
بابا چرا راست کلیک رو ممنوع کردی؟ اومدیم و یکی مثل ما بزرگوار نبود

تو که فرهنگ این مملکت را در ید قدرت خویش گرفته ای و ....
خیلی موافقم باهات
جمله ی اول پستتو که خوندم تعجب نکردم .عصبانی شدم....



سلام طلا
حق میگی و جوابی ندارم،ولی خودت هم نیستی اینجا ها!
ممنوع که هست،ولی خیلی راحت میشه کپی کرد ها!
بزرگوار اگه نیستی،سعی کن هفت خط باشی(چشمک)
چی بگم خواهر...؟
سلام

توی جمله ی اول،
بعد از "چادر"
بی زحمت یه ویرگول بذار!

کلی فکر کردم تا فهمیدم چی گفته!

آدم غصه می خوره، وقتی می بینه بعضیا این طوری فکر می کنن!



سلام عزیزم
چشم.
ببخشید خودم حواسم نبود.
بیشتر غصه می خوره که این این غصه ها تمومی نداره!
حتما عزیزم.
خواهش مینم دوستم,توکه منومیشناسی هرجادوست داشته باشم میرم,نکنه این تشکر رو واسه این کردی که باهت تعارف کنم و کمتر بت سر بزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی قرارگاه جدیدت مبارک



ای بابا! این چه حرفیه؟
چرا باید چنین حرفی بزنم؟!
مطمئن باش اینجا حضور همه خوشحالم می کنه...مخصوصا رفقای قدیم!
ممنونم...سلامت باشی گلی
کاش اینعبارات زیبا انقدر غریب نبودند



جبر روزگاره...
۱۴ آبان ۹۱ ، ۰۸:۰۸ بال پرواز محمدرضا
شدیدا با شما و جناب مرصاد موافقم



خدا را شکر
از سخنان امام خامنه ای:
"اگر حضور زن در جامعه ضرورت نداشت حجاب اجباری نمیشد"
نمیدونم شاید بی ربط باشه ولی من وقتی شنیدمش به زن بودنم و چادرم افتخار کردم(البته همیشه افتخار میکنم اما 1 لحظه حس قشنگی بهم دست داد)



خیلی زیباست.
از شما بی نهایت متشکرم.
بستگی داره چطور برداشت کنی!
من قبل از تفاسیر تو با خودم گفتم چقدر قشنگ!
کسی که منو دوست داره و منم دوستش دارمخدا هم میتونه باشه ها!!!!!!!!



سلامت کو دختر؟!
آره...این برداشت هم می تونه درست باشه.
چند نفری مثل تو این برداشت رو کردن،بعضیا هم مثل من جمله رو فهمیدن.
عمق را باید دید
هر زلالی ، زلال نیست ... (به روزم)




خدمت می رسم
ولی من این جمله رو خوندم اینطور به ذهنم رسید که منظور خداست ...
چرا فکر میکنین منظور از اون کسی که دوستم داره و دوستش دارم شوهره؟؟؟!!!
عجبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ !!!



غریبه به نظر آشنا!
صحیح می فرمایید.
چند نفری مثل شما اینگونه فکر می کنند،چند نفری هم مثل بنده!
اشتباه هم که کرده باشم، ابایی از پذیرفتنش ندارم!
هرچند حرف هایم را پس نمی گیرم!
گله از مسئولین فرهنگی را...
۱۶ آبان ۹۱ ، ۱۵:۳۶ درمدار انتظار
سلام با مطلبی تحت عنوان درد نامه 2 به روز هستم ومنتظر نظرات ارزشمند جنابعالی پیرامون این موضوع در وبلاگم
نظرات شما برای حقیر مایه ی مباحات می باشد
با تشکر
سید احمد هاشمی



سلام
اختیار دارید.
خدمت می رسم.
مثل نمک در آب ذوب شده ایم؟؟؟!!!
به روزم . . .


-----------------
ببخشید چادر مگر 3و نیم متر نیست؟ یا 5 متره ؟ببخشیدا سوال شد برام یه لحظه



خدمت می رسم.
بسته به عرض پارچه 3 و نیم هم می شود! اما معمولا برای چادرهای رنگی!
چادرهای مشکی قواره ای 4/5 یا 5 متر (بسته به عرض پارچه و البته قد خانم) هستند. فروشنده ها هم توپ پارچه را همینقدر می برند!
۱۷ آبان ۹۱ ، ۱۳:۴۱ سید دانیال
کلا آفت دین ما همین سطحی نگریاست...سال سوم دبیرستان این درسا رو می خوندیم و میگفتیم به چه درد میخوره در حالیکه بهترین درسی که به دردم خورده تا حالا همون دینی دبیرستانه...
خدا قوت که این علم حجاب را محکم در دست گرفته اید و دل بی بی فاطمه زهرا رو شاد دارید...التماس دعا



سطحی نگری هایی که حاصل اشتباهات خود ماست.
ذین و زندگی دبیرستان واقعا خوب بود،هرچند گاهی به جاده خاکی می زد!!!
فعلا که این علم در این دست می لرزد!
سلام.
لینک مطلبتون درج شد.
...
به نظر من منظور اون کسی که اون جمله رو نوشته "شوهر یابی "نبوده...منظورش رسیدن به خدا بوده(چون هم ما خدا رو دوست داریم هم خدا ما رو).



سلام
ممنون.
بله...هر کسی نظری داره.
کامنتها رو هم بخونید، بد نیست ها!
۲۴ آبان ۹۱ ، ۱۷:۱۹ غریبه آشنا
سلام
خب!لازمه که توضیحا به استحضار برسونم؛اون خواهر یا برادر محترمی که با " ... " پیام فرستادن من نیستم ها!!! ملتفت که هستید...
من حداقل ابتدای کامنت یه سلام خشک و خالی عرض می کنم!



سلام
عجب!
چه بامزه!
کاش همه حرمت چادر رو داشتن کاش بعضی ها کاری نمیکردن که دید افراد نسبت به ما چادرها عوض شه به قول اون خانومه خارجی که مسلمون شده بود میگفت چادرم تاج سرمه



دید افراد هم که عوض بشه،چیز از عزت چادر و چادری کم نمیشه.
همیشه بهش افتخار کن.
اسم این خانم سهیلا آرین هست و می گفت: حجاب،تاج بندگی منه.
سلام
آخ که چقد خندیدم با این جمله ی قصار (که البته در کل جای گریه داشت)
البته برداشت شما هم یه کوچولو بدبینانست، چون به نظر من این جمله از آن دست جملاتی بود که "حقیقت دارد ولی هر حقیقتی را لزوما نباید گفت"



سلام
بدبینانه است...بعضی دوستان معتقدند کلا برداشت من اشتباه است.
حماقت من خوش بینی به آدم هاست!
سلام علیکم
ای بابا چرا باز به خودتون گرفتید؟
اتفاقا بنده با دیدگاه کلی شما که نمایان کردن چنین جملات قصاری اشتباه محض است صد در صد موافقم ولی میشه از ابعاد دیگه هم به موضوع نگریست.
بزارید یه داستانی رو بی پرده براتون بگم که تایید یا عدم تاییدش با صلاحدید خودتون و البته نمونه ی این داستان واقعی رو به کرات شنیدیم و شاید هم دیده باشیم .
یکی از همکلاسی های دانشکده بسیار به دوستی با جنس مخالف اصرار داشت(یعنی در آنه واحد باچند نفر دوست بود) و به قول خودمون تا ته قصه رو رفته بود.
یه روز باهاش داشتم درباره ی ازدواج بحث می کردم و به طعنه این رو گفتم که چرا با یکی از همین دوستان !!ازدواج نمی کنی و ... بحثمون به اینجا رسید که این بنده ی خدا (همکلاسی)می گفت :مهمترین و اولین ویژگی زنی که باهاش ازدواج می کنم اینه که باید چادری باشه! و در ادامه از دوستی هایش می گفت که همه دخترهایی که باهشون دوستی داشته غیر چادری و ثمره ی خانواده ای نابهنجار و ملتهب بوده اند و دیگر تحمل ادامه ی چنین وضعی را نداشت، چون عملا ازدواج با چنین افرادی را اشتباه محض می دانست.
حالا این قضیه که چادر می تونه باعث رسیدن به کسی که دوستس داریم بشود رو دو طرفه (دید آقایون و دید خانم ها) بنگرید و بدانید لااقل برای بسیاری از آقایان صدق می کند.
خود بنده و بسیاری از دوستانم (که یک تار موشون صدتای من ارزش داره) یکی از ارکان و شروط برای دختر طرف ازدواجشون رو چادری بودن فرد در گذشته و آینده می دونن و این یعنی اینکه قطعا چادر می تواند در رسیدن افراد بهم نقش بسزایی داشته باشد.
جای صحبت در این موضوع زیاده و برای رساندن منظور خود فعلا به همین اکتفا می کنم.
یا حق



سلام
دوستان معتقدند اصلا منظور شوهریابی نیست!
کسی که مرا دوست دارد و من نیز دوستش دارم،خداست.
۱۸ دی ۹۱ ، ۱۷:۴۲ مامان محمدین
وای من در لحظه اولی که خوندم حس کردم منظورش خدا بوده...

هر کسی از ظن خودش می تونسته اون رو معنی کنه.

اصلا برداشت شما رو نکردم.



کاش کامنت ها رو هم می خوندین!!!

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی