می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

نظرسنجی

چهارشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۰، ۰۸:۳۱ ب.ظ

مزرع سبـــــز فلک دیـــدم و داس مــــــه نو****یادم از کشتـه خویش آمد و هنگام درو

گفتم ای بخت بخسبــیدی و خورشید دمید****گفت با این همه از سابقه نومید مشـو


رسم جاوید تاریخ است که با عبرت از گذشته می توان آینده ای با روشنای افزون تر را رقم زد.لذا از تمامی بزرگواران تقاضامندم ضمن پیشه نمودن دقت و انصاف،در نظرسنجی "می خواهم زن باشم" شرکت فرمایند.

آنچه از منظرتان خواهد گذشت،ایده آل مطلقی است که آرمان من است.در هر کدام از موارد به میزان تطابق ماوقع وبلاگ با توضیحات،با ذکر دقیق شماره مربوطه،نمره ای را در بازه [0،20] مرحمت فرموده و دعای خیر مرا به بها پذیرا باشید.

چند نکته:

*بسیار مشتاقم که دوستان در انتخاب نامشان جهت شرکت در نظرسنجی آزاد باشند و مختار،لیک از آنجا که دشمنانم و جنس دشمنی شان را به تمامه می شناسم،یقین می دانم نخواهند گذاشت نظر سنجی شکل واقع به خود بگیرد!(خدا رحم نموده است که من ابداً تحفه نیستم،و الا نمی دانم روزگار به چه سان بر من می گذشت!) فلذا صرفاً کامنت هایی در نظرسنجی شرکت داده خواهند شد که با نام مشخص و البته آشنا باشند. باشد که دوستان بر فراز سر بنده دو گوش تصور نفرمایند و "ملکه" وار،نام و نام خانوادگی ساختگی تحویلم ندهند!!!

**همگان اطمینان داشته باشند نه برای نمره های بالا -اگر هست- غره خواهم شد و نه برای نمره های پایین -که هست و بسیار- دلگیر!

***دوستان در ذکر هر گونه نقد نسبت به همه آنچه در این وبلاگ می گذرد،آزادند.

****تا مدتی کامنت های مربوط به نمره های ارسالی تأیید نخواهد شد،باشد که نظرات تأثیری از یکدیگر نپذیرند، لیکن چندی بعد نتایج نظرسنجی به طور دقیق به اطلاع بزرگواران خواهد رسید.

*****مؤکداً عرض می کنم از موضع دقت و انصاف عدول نفرمایید!(در غیر این صورت پل صراط پذیرایتان خواهم بود!!!)


1.راهی که ناموس خدا با نوشته هایش درصدد طی آن است،او را به آنچه در اندیشه می پروراند، -می خواهم زن باشم- خواهد رسانید.

2.آنچه ناموس خدا می نویسد،می تواند دلی را تکان دهد،پلکی را به ارتعاش وادارد و یا قطره اشکی را بر گونه روان سازد.

3.آنچه ناموس خدا از دردهای جامعه می نویسد،شعار و ادعا نیست!او تنها از آن دسته از دغدغه های اجتماعی می گوید که خود حداقل گامی در همان راستا برداشته باشد.

4.ناموس خدا معتقد است نمی شود دردهای جامعه را به صراحت بیان کرد و در انتظار نتیجه مثبت هم بود!او بر آن است برای تأثیر افزون تر،بیان های بدیع را در بازگویی مسائلی چنین به کار گیرد.بر سبیل تمثیل:بیان اپیزودیکی،استفاده از مصادیق جاری در زندگی افراد گوناگون و ...

5.از دلنوشته های ناموس خدا هویداست که او خود را در مراحل نهایی سلوک و عرفان تصور نمی کند!به سهولت می شود از نوشته های او فهم کرد فعالیت مدام نفس لوامه اش را و نه فخر فروشی وی را بر سایرین!"خرقه پوشی من از غایت دینداری نیست / پرده ای بر سر صد عیب نهان می پوشم" کلام هماره ناموس خداست در زوایای پنهان قلم او!

6.ناموس خدا انتقادپذیر است و واکنش او در مقابل نقدهای خیرخواهانه(و نه مغرضانه!)،جبهه گیری غیرعقلانی نیست.

7.قالب و نوای وبلاگ با محتوای مطالب هم خوانی دارد.

8.نحوه چینش مطالب در قالب پست ها نیکوست.(استفاده مناسب و به جا از علائم سجاوندی،بندگذاری در متون، استفاده از رنگ های مختلف در تیترها،فونت مورد استفاده،...)

9.ناموس خدا کامنت ها را با دقت و حوصله پاسخ می دهد و احترام به نظر مخاطب پیشه اوست.

10.ناموس خدا با لینک های وبلاگش همان گونه رفتار می کند که آنها با او!اگر مدام پیگیرش باشند،او نیز بر آن است دیدهایشان را با بازدید پاسخ دهد.اما اگر تحریمش کنند،...!


فارغ از همه آنچه معروض افتاد،"می خواهم زن باشم" را در چه سطحی می پندارید و چه نمره ای به آن می دهید؟



بعد نوشت:

دوستان لطف بفرمایند برای هر 10 مورد و نیز کلیت وبلاگ،نمره مربوطه را منظور بفرمایند.

یک نمره -آن هم به صورت کلی- راهی را برای بنده روشن نمی سازد!

نیاز بنده به همان جزئیاتی است که در شماره ده گانه به حضور رسیده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۱۰
ناموس خدا

نجواها  (۶۴)

سلام بانو جان

راستش اونای دیگه که یه کم سخت بود و ما هم که وقتمون پر

فقط اون آخری که نمره ی کلی باید داد،

فکر کنم 17 مناسبه.

راستی به روزم

یا زهرا



سلام طلا
ممنونم از شرکتت ولی من به به جزئیات نیاز دارم.
لطفا کن و برام وقت بذار...
خدمت می رسم.
۱۱ اسفند ۹۰ ، ۰۹:۴۶ امین قاسمی فر
با سلام.
18/50.1
15.2
18.3
18.4
17.5
19.6
19/50.7
20.8
19/50.9
در مجموع ::::: 18.27
یا علی



سلام
بسیار متشکرم از حضور شما.
نمره شماره 10 جا افتاده گویا!
خوندمت

ولی واقعا گرفتاری های ذهنیم اجازه نم یده


ببین ناموس جان...اگه می بینی کم سر می زنم ...اگه می بینی نظرات را جواب نمی دم...اینا دلیلش این نیست که من می خوام به کسی بی توجهی کنم....من حقا و واقعا گرفتارم!!چه تو خونه ...چه تو محل کارم...مهمترین مشکل اینه که کارم دقت بالایی می خواد و اگه بخوام خودم رو درگیر نت کنم و مسائلش احتمال خطام می ره بالا

در نتیجه حلال کن اگه گاهی حس کردی کم توجهی می کنم...

اگرم می بینی پستی می زنم به خاطر اینه که گاهی موضوعی ذهنم رو درگیر می کنه که باید بنویسمش!!....همین وگرنه تا حالا در این وبلاگ تخته شده بود......به هر حال امیدوارم همیشه سربلند باشی

انتقادم هم:یه مدلی می نویسی که من خیلی سخت می فهمم!!..حالا یا ادراک من پایینه یا سطح شما خیلی بالاست......



سلام!
این پست من خوندنی نبود و جواب دادنی بود!
من گرفتاری شما رو درک می کنم ولی بعضی وبها هستید و کامنت میذارید ولی اینجا نه!
گناه من چیه خب؟
بحث من اصلا پست گذاشتن نیست.خود من الان تا خرداد پستهام تکمیله و سروقت خودش آپ میشه(اکتیویتی بس بالاست!!!)حالا شاید خودم مشکل داشته باشم و نتونم نت بیام!
در جواب انتقاد هم هر دو مورد(نییییییییشخند)
حالا شما این یه بار رو لطف کنید و تو نظرسنجی شرکت کنید.
جان ما...
سلام

15

یاعلی



سلام
ممنونم طلا ولی نمره بندی شماره ها چی پس؟
سلام علیکم
ما نفهمیدیم این نمره رو چه جوری باید حساب کنیم !
شایدم ذهنمون خسته اس ، به هر حال راهنمایی کنید ممنون میشیم



سلام
مگر واضح نگفته بودم؟!
در وب خودتان به تفصیل عرض می کنم.
سلام
خوبی؟؟؟

به جان ندا یک سر دارم هزار رو یک سودا

ولی به این حال کی جرآت داره دعوت ناموس رو اونم از نوع خداییش رو لبیک نگه(پدر ترس بسوزه)

منو از این کار معاف کن...

تو خماریش بموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون .



سلام
چرا ترس و چرا معاف؟
بابا من به نظرسنجی نیاز دارم که گذاشتمش!
بی کار و بی عار که نبودم!
گفته بودید نظر واقعیمون رو بگیم ما هم گفتیم
خواهش میکنم ، هر جور صلاح میدونید



از نظر واقعی شما که بیانگر لطف شماست،سپاسگزارم.
باز هم متشکرم.کپی شد.
1: 17
2: 18
3: 20
4: 17
5: 20
6: 21!
7: 16
8: 18
9: 19
10: 18

در کل : 19




بی نهایت سپاسگزارم.
نمره ها بالاست و دور از انتظار بنده.
متشکرم.
سلام...قربون قدمت که اومدی وبم!
ما کی باشیم که بخوایم در مورد خلق خدا قضاوت کنیم!
من نمی تونم قضاوتی کنم.چون زیاد وبلاگت نیمدم،واسه همین زیاد شناخت ندارم...
ولی خودت فرشته ای دختر!



سلام
ما که گاهی سر می زنیم،شما نیستی!
حسابتو برسم که زیاد نمیای اینجا؟
البته می ذارم به حساب اینکه کنکور داری دیگه.
شما فرشته تر...
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۲۲:۱۰ منزل مرصاد
به رسم ادب آمدم اما نمره بعد از کربلا ...
یاعلی



ادبت را سپاس می گزارم بانو...
کربلای آینده ات قبول...
سلام علیکم
قبل از دادن نمره باید عرض کنم که به بند 6 تا حدی معترض هستم!!( مطمئن هستید که همیشه انتقاد پذیرید؟!!)
اما درباره ی دادن نمره ذکر این نکته ضروری است که بنده در جایگاه مخاطب تقریبا ثابت این وب برخی از مطالب آن را بسیار پسندیدم و برخی دیگر را نه، و شاید برای من نوعی راحت تر این می بود که نمره به تک تک پست ها داده میشد و نه یک نمره برای تمام پست ها.
اما در کل بدون هیچ تعارف و تملق و یا غرض ورزی، نمره 14 را به وبتان میدهم که البته بخشی از این نمره مرهون پست آخرتان هست.
یکی از نقاط قوت کارتان یقینا تداوم و نظم مناسب در بروز کردن وب هست که این امر در کنار پخته تر شدن قلمتان بسیار به چشم می آید.
به امید پیشرفت روز افزون وبتان
یا حق



سلام
در پست عرض کرده ام که شماره های ده گانه ایده آل مطلق من است و نه لزوما واقعیت!بند6 هم می گوید که تحت هر شرایطی باید انتقادپذیر باشم.حالا اینکه هستم یا خیر،نمره ای است که مخاطبین باید لطف بفرمایند.
نمره دادن به تک تک پستها شیوه ای دیگر از نظرسنجی است اما راهی را روشن نمی کند.اینکه من بدانم کدام پستم خوب و کدام بد بوده،در همان زمان که روی وب است،از کامنتها مشخص است و دیگر نظرسنجی جداگانه معنا ندارد.
بابت نمره متشکرم ولی لطفا برای شماره ها هم نمره بدهید.
چقدر این پست آخر از نظر شما نیکو بوده!(ریاضیات و ...!!!)
بابت اظهار لطف حضرت عالی به این وب و این قلم سپاسگزارم.
سلوم رفیققققققققققققققققققققققققق!

تا اون جاییکه من از نوشته هات حالیم میشه عالییییییییییییییییییی!

واقعن میگم!
اهنگتم که خفنو وطن پرستانه!!!!!!!!!!!!!!!!

مثه خودم!



سلام طلا
عالی نظر لطفته ولی تو رو خدا نمره بده.
چرا خیلی ها زیر بار نمره نمیرن!
آهنگم کار خودم نیست.به تناسب زمانی،متغیره!
مث خودت؟...بععععععععله!
سلام ننه
به وبلاگ تو اگر بخوام در مقابل وبلاگ خودم نمره بدم باید بیست و دو بدم اما در حالت کلی خوبی و نمره ای در حد 18 با عذرخواهی منصفانه است. اگر ملکه بازی های دشمنان و بدخواهان رو هم جزیی از فجایع جامعه امروز بدونیم اما از دخیل کردن مسائل شخصیت در پستهای وبلاگت نمیشه گذشت به نظر بنده ناموس خدایی که چنین بار سنگینی بر دوش احساس می کند و ناموس خدا(س)الگوی اوست پس فاطمه وار به رسالتش می پردازد منظورم این نیست که اونچیزی که دراین وبلاگ هست فاطمه وار نیست اما مادر دردها را فرو میخورد و به رسالتش می اندیشید.
پاینده باشی



سلام
از نظر لطفت ممنونم ولی لطفا به هر 10 شماره هم نمره بده.من بهشون نیاز دارم.
دخیل کردن مسائل شخصی در وب نقدیه که واقعا به من وارده،به شرطی که شروع مسائل شخصی در وب نباشه!وقتی من مزاحم های مریض وبلاگی دارم،خیلی سخته که بی واکنش باشم!
با این حال...
به که گویم این حکایت،به کجا برم شکایت...
راستی ...
قالب وبلاگت تو حلقم



عجب!
۱۵ اسفند ۹۰ ، ۰۸:۴۶ امین قاسمی فر
با
از خودسانسوری برخی تا بی سوادی برخی دیگر!
بروزم...
آماده نظرات شما هستم/
یا علی



خدمت می رسم
سلام بر عزیز دلم
تا اونجایی که من مطالب شما رو می خوندم بسیار زیباست و حرفهای ناگفته را ی جورایی بیان می کنید.
مخصوصا به دغدغه های اجتماعیتون من نمره 20 می دم چون حرف و دردی که ما توی جامعه امروزی داریم رو بیان می کنید.

قلمت توانا دوست خوبم



سلام بانو
از نظر لطف شما خیلی متشکرم ولی الان این نمره 20،نمره کلی بود یا بند 4؟
لطفا برای هر 10 مورد و هم مورد کلی نمره جداگانه بدید.
خیلی خیلی ممنون.
سلام
با اینکه نمره دادن به بعضی موارد بسیار سخت بود ولی نظر بنده به شرح ذیل است:
1. 15
2. 16 (حیف بعضی اوقات با پست هاتون کفر آدم رو در میارید و الا نمره این قسمت بالاتر می بود)
3. 14
4. 15
5. 14
6. 10 (قابل توجه!! شانس آوردید ننداختمتون)
7. 18 (یه مدت قالب مشکل داشت و بهم ریخته بود، وگرنه یه نمره 20 تو کارنامتون رویت می شد)
8. 17
9. 15
10. نظری ندارم (مگه خاله بازیه!!!)

یا حق



سلام
بابت نمره ها سپاس ولی آن نمره 10...
پیشترها بنده به گفته خودتان انتقادپذیر بودم.حالا من یک "پست بد"(از نظر شما) گذاشتم و شما هم نقد درست نداشتید و کلامتان اصلا خوب نبود،من هم مثل خودتان برخورد کردم،این همه افت کرد؟؟؟جواب های،هوی است!وقتی توهین می کنید،انتظار نقدپذیری مثبت نداشته باشید!
البته هیچ اعتراضی ندارم.نمره های دیگران در این زمینه تقریبا خوب بوده.این 10 شما خنثی خواهد شد!!!
در پست جق الناس هم خودتان گفته بودید اینگونه بیان را می پسندید،حالا اینکه الان نمره چرا اینگونه است،الله اعلم!
قالب پل بهاربیست هم فقط در اکسپلورر مشکل داشت و نه در فایرفاکس!(اپرا هم که نداریم تا بدانم!!!)ضمنا اینکه قالب بهم می ریزد،ربطی به این ندارد که به محتوا ارتباط می دارد یا نه!حرف من در مورد 8 این است!
مگر خود شما در وبهایی که با وب خودتان ارتباطی ندارند،حضور فعال دارید؟!
بسیار پیش آمده که بنده دائم به وب بعضی ها سر زدم و دعوتشان کردم،اما دریغ از یک لبیک!من هم که نمی توانم خودم را به ایشان تحمیل کنم!
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۰۵:۴۱ مهتاب. زندگی با مادر شوهر
سلام . خوبی. راستش دیروز اومدم مطلبت طولانی بود . امرز اومدم و خوندم دیدم نظر سنجی ات حسابیه باید وقت بذارم . تا کی فرصت داریم ؟ چون احساس میکنم برای یه جواب درست باید دوباره یه نگاهی به وبت بندازم . میدونی که چی میگم ؟ آخه تا حالا با ین دید نگاه نکرده بودم .
میتونم تا 5 شنبه صبر نم و بعد بیام ./ تقصیر خودت و این پل صراطی بود که گفتی !



سلام
طولانی؟به این میگی طولانی،به مطلبای خودت چی میگی؟
حدودا تا 20 فروردین وقت داری!خیالت تخت!
آره دیگه...حربه خوبیه!
یادم باشه زیاد ازش استفاده کنم!!!!!!!!!!!!!!!
سلام
اجازه هست ماهم بنظریم یا نه؟؟
خودت میدونی که سرمیزدم ولی نظر...
خودت خوبی؟؟؟
اوضاع خوبه؟؟
1:15
2:18
3:14
4:19
5:18
6:18
7:19
8:20فقط فونتش گاهی واقعا مزخرفه
9:20
10:17اطلاع زیادی ندارم ولی گاهی ازت شنیدم
بوس
کلی:18
بوس
خدافظ



سلام بانوی ب...ی(میدونی که چه ناز نوشته میشه!!!)
شما که صاحب نظر و صاحب اختیار و صاحب خونه ای!
اوضاع که شدیدا بهم ریخته اس.کجایی که ببینی؟
بابت نمره هان هم خیلی ممنون.
فقط برای اون 14،مگه نبینمت!!!
بی خیال...
روش فکر می کنم...خیلی!
بازم بسی سپاس طلای من
نامرد چرا تیکه میندازی؟
من کجام متغیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من پا برجا مثه دماوندم!

نمرههههههههههههههههههههه

18!

خوبه؟



من تیکه انداختم؟
کی؟کجا؟چرا؟
حواس ندارم این روزا!اصلا یادم نمیاد!
بابت نمره هم خیلی ممنون.
به تو نمیشه اصرار کرد برای جزئیات هم نظرتو بگی.
نه که خیلی اینجا میای!!!
بازم ممنون
سلام دوست عزیز نمرم به وبت بیسته, از همه نظر عالیه, حرف نداره!!! برات آرزوی موفقیت روز افزون میکنم



سلام ترنم جان
ممنونم از نمره توپی که بهم دادی ولی لطف نمی کنی برای جزئیاتش هم نمره بدی؟
منم همین طور...
به شدت دلم برات تنگ شده...
۱۷ اسفند ۹۰ ، ۱۳:۰۳ باید کاری کرد
کنکور امر به معروف و نهی از منکر/سوال15

سوال ۱۵/فرزندان فامیل برای عید دیدنی به منزل شما می‌آیند شما چه اقدامی انجام می‌دهید؟





الف)۵ هزار تومن بهش عیدی میدم

ب) عیدی بی عیدی، مگه رو گنج نشستم

ج)کتابی جذاب و آموزنده را که مناسب سنشان باشد به آنها هدیه میدهم.

....................

پ.ن

در سال گذشته به پدرم پیشنهاد دادم که به جای عیدی در جهت ترویج کتابخانی کتاب را به جای پول نقد به بچه های فامیل هدیه بدهد.

او هم قبول کرد. من چند کتاب جذاب و آموزنده برای در مقاطع سنی مختلف تهیه کردم و به پدرم دادم.

او هم آنها را به اقوام داد. برخلاف تصور بسیار بسیار استقبال شد.



سلام
ما که دستمان هنوز در جیب دیگران است!!!
ولی این پیشنهاد کتاب خیلی عالی است.می شود نهادینه اش کرد و تعمیم داد.
سپاس
۱۷ اسفند ۹۰ ، ۱۹:۴۳ امین قاسمی فر
با سلام.
با مستند مظلومیت
بروزم.
یا علی



سلام
خدمت می رسم.
سلام دختر دایی جونی
منننننننننننن شررررررررررررررکتتتتتتتتتتتتتت نمیییییییییییییییییی کننننننننننم
دقیق نمره دادن خیلی سخته



سلام دخترعمه جونی
تو شرکت می کنی!
باید شرکت کنی!
کلی اون شب زحمت کشیدم نازتو خریدم،الکی که نیست!
هر سختی برای تو آسونه!
نیست پشتت به ت...ر جان گرمه!!!
سلام سیما خانوم
ماهم آپیدیم!!!
1.نه همیشه!آخه مفهوم می خواهم زن باشم خیلی کلیه و اینکه باید تخصصی تر کار بشه!!
2.بله تا حالا شده که دلم را بتکاند!
3. آره جاهایی که خواستی دردی رو بگی مشخصه که حداقل کاری کردی که یا خودت به اغنا برسی یا بتونی براش کاری کرده باشی!
4.همیشه حرفت رو قبول ندارم اما روش تو فقط واسه کسایی خوبه که تواناییشو دارن تا بتونن غیر مستقیم و خوب بیان کنن.
عجله دارم!بقیه شو بعدا می نویسم برات!



سلام بانو
برای همین قدر هم خیلی ممنون.
ولی نمره هات کو؟!!!
اینکه توضیح میدی،خیلی عالیه.اما نمره هم بده.خیلی مهمه!
ممنون.
خدمت می رسم
سلام سیما جانم
ببخشید شرمنده
مشغله کاریم زیاد بود فراموش نکردم وقت کم داشتم

شماره 1 نمره 19/75
شماره 2 می توند 20
شماره 3 و 4 رو هم قبلا نمره دادم
شماره 5 نمره 18
شماره 6 نمره 18/25
شماره 7 نمره قالب چرا و نوا نه نمره 17
شماره 8 نمره 18
شماره 9 نمره 20
شماره 10 نمره 17



سلام مرضیه جان
خیلی ممنونم...خیلی!
توضیح شماره 7 :نوای وبم به تناسب زمانی متغیره.نمیشه که همش یه مداحی باشه اونم درمورد حضرت زهرا.(درمورد زن که موسیقی نیست!)
بالاخره روزهای شاد هم هست.
برای شماره 10 هم که خیلی شرمنده شمام ولی خب درگیرم من!
بازم متشکرم.
1-می رساند
2-گاهی وقت ها می تونی
3-درسته
4-موافقم
5-موافقم
6-موافقم
7-خیلی!!!!!
8-موافقم
9-دقیقا...قربون این مشتری مداریت بشم من!
10-بعـــــــــــله خیلی هم نامرد تشریف داری در این زمینه!
نمره کلی:80
مشکل من باهات اینه که گاهی واقعن برام فهمیدن نوشته هات خیلی سخته ....روون و کوچه بازاری بنویسی من خنگ هم راحت تر می فهمم!!

قبوله خانوم؟!!!



اولا که بی نهایت ممنون.
دوما که اینا الان نمره بودن؟؟؟
سوما که درمورد شماره 10 باید بگم سرکار که دست نامردا رو از پشت بستی!خداوکیلی من بیشتر وب شما میام یا بالعکس؟
روون و کوچه بازاری که خیلی نمی تونه دل رو تکون بده؟
بازم من تلاش خودم رو می کنم اما شمام به فکر یه چلنگر باش(نیشخند)
برو یره...
بی کار بی عار/آر
برا همونهم کلی وبتو پایین بالا کردم
حاصل دست رنج منو چرا تایید نمیکنی؟
اب و هوا چطوره؟؟؟تاثیر منفی روت گذاشته
نمیدونی چی و تایید کنی چی و تایید نکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همه فهمیدن تو حلق من چی میگذره



علیک!
پست رو اصلا خوندی؟
گفتم نمره ها رو تایید نمی کنم تا نظرات از هم تاثیر نگیرن.
بیا 10 نمره رو بده!!!
۲۰ اسفند ۹۰ ، ۰۹:۱۲ از حضور تا ظهور...
سلام بر مصداق یک ناموس خدای حقیقی!
بالاخره طلسم کامنت گذاشتن واسه این پستت شکست و اومدم!
1- 19 # 2 - 20 # 3- 19 # 4 - 20 # 5- 20 6- 18 # 7- 20
8- 20 # 9- 18 # 10- 20 #
میخواهم زن باشم را 19.5 میدهم که با ارفاق می شود 20.
مراقب خودت و ایمانت باش- یا حق



سلام بر یک مهسای شلوغ وقت ندار!
الحمدلله...
این همه 20 مال منه؟؟؟همش؟؟؟
آخ جون!
بابت همشون بی نهایت ممنون.
۲۰ اسفند ۹۰ ، ۰۹:۳۲ باید کاری کرد
سلام.
از اینکه میخواهید خودتان را ارزیابی کنید بسیار باید خرسند باشید.
چرا که در این زمانه کمتر کسی خودش را ارزیابی میکند.

1مورد وبلاگ و مطالب آن باید بگم واقعا فکر ایده و قلم نوییی. دارید سعی میکنید موضوعات را از زاویه ای جدید و عغبرت انگیز ببینید.
2/مشخص است که برای ادای تکلیف قلم میزنید.

3/قلمتان خاص است و مشتری های خاص را هم به دنبال دارد که این امر از جهتی خوب و از جهتی بد است.
منظورتان را افرادی متوجه میشوند که یا با ادبیتتان آشنا هستند و یا با افکارتان برای همین کسی که بعد از مدتها به وبلاگتان میآید برخی از اصطلاح ها و ادبیات را متوجه نمیشود. اگر کمی راحتتر منظور را در برخی از پست ها بگویید مخاطبان تازه وارد هم اسیر میشوند.

4/برای مطالبتان اگر تیتر های جذاب و قوی استفاده کنید خیلی عالی و تاثیر گذار میشه.

5/اینکه نظرات را جواب میدهید بسیار در مخاطب اثر دارد.و حتما ادامه دهید.

6/از عکس استفاده نمیکنید!

7/ اگر قرار باشد از لحاظ فنی و محتوا نمره ای بدهم حقیر نمره 17 را به وبلاگتان میدهم اما نمره اصلییتان که همان هدف و اخلاص است را از مولا بگیرید////


حرف آخر/مطمئن هستم که در روز قیامت این وبلاگ ها به صدا در میآیند که چه درون من نوشتید و چه افرادی را به راه و گمراه کردی اید.
به امید آنکه وبلگمان وسیله ای برای ارتقایمان باشد

یا علی مدد



سلام
جداگانه پاسخ خواهم داد.
سلام قربان ت...ر برم.رفته سوئیس
الان باید برم کلاس زبان.بعد می شرکتم ایشالا



سلام
رفته برای انجام چه جور غلطی؟!!!!!!!!!!!!!!!!
کلاس زبان تو کی تموم میشه همه راحت شن؟
منتظرم...
سلام ناموس جان ...
راستش این روزا سرمنم شلوغه و مطلب شما هم نیاز به تفکر و بازبینی کلی وبلاگتون داره .. اگه اجازه بدین تا همون 20 فروردین خدمت میرسم ...
یاعلی .. التماس دعا..



سلام بانو
من منتظر هستم.
شما هم راحت باش.
عجله نکن(لبخند)
بسم الله
به روزم... بیا. اینم دستوره!



خدمت می رسم.
بی دستور حتی!
سلام خانومی. من جدیدا خواننده وبلاگت شدم . الان هم چند وقتیه دلیل شرایطم کمتر میام نت . فعلا از قضاوت معذورم



سلام بانو
بله...از شما که دوست تازه ای،توقعی نیست.
پاینده باشی.
در پاسخ به جناب "باید کار کرد"
به این ارزیابی شدیدا نیاز داشتم تا ادامه راهم را بدانم.
از اظهار لطف شما درمورد قلمم بی نهایت متشکرم.
در رابطه با تیترها باید عرض کنم تمام تلاشم را برای انتخاب نیکو به کار می گیرم و حاصل همینی شده است که می بینید.
در پست های آتی انشاالله از عکس های بیشتری استفاده خواهم کرد.
درمورد نوع نوشتار هم واقعا بعضی وقت ها فهمیده می شود؟!
عجب!
این مورد سخت است که بتوانم روان تر بنویسم!
باز هم سپاس.
سلام دوست عزیزم
اگه نمره در نظر گرفته شده بیست باشد من بدون اغراق به همه موارد بیست میدم
البته در مورد آهنگ وبتون شاید کمتر مثلا 15
به هر حال امیدوارم همیشه موفق باشید خصوصا در راهی که شروع کرده اید و دغدغه ی ذهنیتونه.



سلام طلا
وای!
همه 20؟؟؟تو رو خدا؟؟؟
می ترکم از خوشحالی ها!
من که جنبه ندارم به این اندازه!
درمورد آهنگ هم در پستی که قراره نتایج رو اعلام کنم،توضیح میدم.
منم برات همین آرزو رو دارم.
۲۳ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۳۵ مهتاب با مادرشوهر
1- 19
2- 20
3- نمیدونم
4-20
5-20
6-20
7-17. رنگش رو من خوشم نمیاد . دلم میخواد شاد باشه. شاید تو اینطوری دوست داری. ولی اون فاطمه )س( خیلی قشنگه !
8-20
9-20 نسبت به نظرات من که خوب بودی
10- 20 . البته گاهی هم بیشتر بهم سر زدی.

کلیت وب : 17 . میدونم ناراحت نمیشی واسه همین رک میگم .وبت خیلی خوبه . من میسندم ولی قلمت فراتر از سطح درک معمولیه . ( ماشااله ) گاهی من وسط کلماتت گم میشم . نمیفهمم چی شد . ولی در کل خیلی خوبه و دوست داشتنی . رنگش هم که گفتم ... خدا قوت . موفق باشی



سلام
چقدر 20 قطار کردی بانو!ممنونم...خیلی ممنون.
شاد بودنش خیلی خوبه اما وقتی مناسبتی پیش میاد که عزاست،یه جورایی میشه.خودم حتی اصلا رغبت نمی کنم نگاش کنم.برای همین رنگی رو انتخاب کردم که در شادی و عزا میانه باشه.
شما سرت شلوغه.ما بیکار و بی عاریم!
17 که نمره خوبیه.اصلا بد باشه،چرا ناراحت شم عزیزم؟
راستش نمی دونم برای قلم باید چکار کنم که سطحش بیاد پایین.هر کار می کنم،همین میشه.البته بازم تلاش می کنم.
خیلی ممنون که اومدی.
سلام ممنون از حضورت.
پاینده باشی.



سلام
خواهش می کنم.
در پناه نور
بیست بیست بیست.



ممنون ممنون ممنون
۲۴ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۰۸ اهل صراحتیم
با سلام
اولا وقتی کسی نظر سنجی می گذارد دیگر نباید مخاطب را مجبور به شرکت کند یا آن چنان حرفی بزند تا از شرکت در نظر سنجی منصرف شود در این جمله این جمله جا نداشت به هیچ عنوان

{مؤکداً عرض می کنم از موضع دقت و انصاف عدول نفرمایید!(در غیر این صورت پل صراط پذیرایتان خواهم بود!!!)}
نمره = 8
برای کلیت وبلاگ=18

شماره 1 = 19
شماره 2 = 17
شماره 3 = 17
شماره 4= 16
شماره 5 = 19
شماره 6 = 17 ***در بعضی موارد انتقاد پذیر نبودید****
شماره 7 = 12 یکی از دلایلی که رنک وبلاگ را پایین می آورد نوا در وبلاگ است
شماره 8 = 16 نوشتن متون زیاد آن هم پشت سر هم شاید تاثیر گذاری را بیشتر کند
شماره 9 = 20
شماره 10 = 15 این بند قابل توجیه نیست شاید نگاه کردن وبلاگ نفری نیازی نیست که حتما حتما او سر بزند شما می توانید شروع کننده باشید ولی نمی شود از این قضیه هم گذشت که بعضی اوقات نباید بی مهری انجام شود

نکته : آن هایی که دلیل و نقد نیاوردم دلیل بر آن است که خیلی طولانی می شد اگر دلیل می خواهید می توانید ایمیل خودتان را بفرستید تا برایتان به طور کامل تمام قضایا را شرح دهم

د ر ن ه ای ت م و ض و ع م ن ن م ر ه
ش ا ن ز د ه را ب ه ش م ا میدهم

موفق باشید



سلام
جداگانه پاسخ خواهم داد.
در پاسخ جناب "اهل صراحتیم"
لطف بفرمایید ابتدائا مطمئن شوید منظور بنده را درست فهمیده اید و سپس به توپ ببندید!!!
در جمله مذکور بنده عرض نکرده ام مجبورید شرکت کنید وگرنه پل صراط و ...!عرض بنده این است که در صورت شرکت منصف باشید.الحمدلله شما نه بنده را می شناسید و نه غرض ورزان اطراف بنده را!این احتمال می رود که بعضی ها بخاطر برخی مسائل گذشته واقعیات را نادیده بگیرند و نمره حقیقی را ندهند."عدم عدول از موضع دقت و انصاف"به این دلیل است و نه اجبار شرکت در نظرسنجی!
درمورد نوای وبلاگ هم در پست نتایج نظرسنجی پاسخ خواهم داد.
درمورد شماره 10...
بسیار پیش آمده که مدت زیادی به برخی وبها سر می زنم و برای آپ ها دعوتشان می کنم،اما به هیچ وجه به وب خودم نمی آیند و طبعا کامنتی هم نیست!بنده هم که وقتم را از سر راه نیاورده ام که مدام بخواهم خودم را تحمیل کنم و پاسخی نبینم.البته اگر آن وب،وبی بسیار آموزنده باشد،گاهی سر می زنم ولی کامنت خیر!با این حال لازم به ذکر است که چنین وب هایی اکثرا خیلی پرمحتوا نیستند(احتمالا مثل وب خودم!)البته باید اذعان داشت تنها چند وب هستند که بنده شروع کننده تحریم بوده ام!!!فقط چند وب!
بنده چندین ماه است ایمیلم را چک نکرده ام و متاسفانه هیچ رغبتی هم به این کار ندارم!همان به صورت کامنت بفرستید،بهتر است.اگر لطف کنید...
بابت شرکت در نظرسنجی متشکرم ولی نمره کل وبلاگ،نهایتا 18 یا 16؟؟؟
آن "نمره=8"چیست دیگر؟!
سلام دوست...
من آمدم با کوله باری از عشق و عاشقی...
1.بسیار قوی...ناموس خدا احساساتش رابا کلماتی بسیار جذاب و بی کلیشه بیان می کند..
2.دل؟؟؟؟؟؟
ناموس خدا روح را می لرزاند....
3.ناموس خدا اکثرا تیرگی ها می نویسد..
اما گاهی لازم است برای تقویت امید از پاکی هاهم نوشت..
4.قادر به نظردهی نیستم
5.همین قلم پنهانت خیلی کارها میکند تو غافلی از آن و تاثیرهایش..
6.کاملا
7.قالب جدید نسبت به قبلی ها زیباتر و دلنشین تر است اما اگر برایت ممکن باشد که قالب اختصاصی طراحی کنید فوق العاده می شود...
8.همه ی نکات به جا و مناسب است فقط یک چیز زمانی که مطالب طولانی می نویسید سعی کنید قسمت بیشتر متن را در ادامه مطلب قرار دهید
9.همین طور بوده و هست...سپاس
و در آخر..
" می خواهم زن باشم" بسیار زیبا کلمات را کنار هم می چیند..ذهن خواننده را به چالش می کشد..و کلا قلمش تلنگری است و دل و روح و فکر..
19.75
25 صدم کمتر از 20..به خاطر اینکه در اکثر موارد ارتباطش رسمیست و از جواب دهی به کامنت ها کاملا مشخص است با خواننده وبلاگش مخصوصا خانوم ها دیر گرم میگرد
می دانی که خانوم ها احساسی ترند هرچقدر رابطه ات با خانوم ها دوستانه تر و خودمانی تر باشد به مراتب تاثیر قلمت بیشتر خواهد شد..
تشکر فروان و التماس دعا



سلام
جداگانه پاسخ میدم.
در پاسخ به "م.م" مهربانم
سلام
سفر بی خطر رفیق.
بابت تمام تعریف ها و تمجیدهایی که ازم کردی،بی نهایت ممنونم.اما بدون اغراق باید بگم اوضاع من اینقدر سفید نیست!خیلی چیزهای حتی عادی رو،تو خیلی خوب دیدی و به زبون آوردی.
اما یه سری توضیحات برای حرفات...
طراحی قالب اختصاصی رو خیلی دوست دارم ولی یاد ندارم و بیشتر از اون وقت ندارم تا یاد بگیرم.انشاالله وقتی وقت آزاد کافی داشتم...چشم!
من دیر گرم می گیرم؟؟؟مطمئنی؟؟؟اینقدر همه به من توصیه می کنن فضای احساسی رو در وبم وارد نکنم،بعد تو تمام تلاش من رو نقد می کنی؟(چشمک)
شاید نقدی که داری،نقد واردی باشه.اما "چیزهایی هست که نمی دانی!"(هه)من شرایطی دارم که این جور مسائل برام خیلی حاشیه ساز میشه!نیست همین الانش هم خیلی کم حاشیه ام!!!بیشتر از این نمی تونم مسائل رو در ملأ عام شرح بدم.
باز هم بابت شرکتت در نظرسنجی و نمره بالا ازت ممنونم.
حالا از همه اینها گذشته...
تو چرا به 10 شماره من نمره ندادی؟ها؟
توضیحاتت تقریبا روشنه اما من برای آنالیز(!) به نمره نیاز دارم.
لطف کن و زحمتش رو بکش...
۲۵ اسفند ۹۰ ، ۲۱:۵۳ اهل صراحتیم
سلام مجدد
متاسفانه همیشه از این طیف غرض ورز ها هستند
خواهش می کنم
در این سر زدن های شما وبلاگ بنده جزء کدام دسته از وبلاگ ها است
نمره 8 هم بابت این است که خیلی ضعیف هست در این قسمت
وضعیت کلی گفتید اول صحبت هاتون اون 16
و نمره نهایی یا متوسط نمره ها 18 است



سلام علیکم
من محاطم در میان این طیف(ها)!!!
سر می زنم و سر می زنید!هر چند هر دو در تمام پستهای دیگری حضور نداریم اما همین که این سر زدن ها تداوم داشته و انشاالله خواهد داشت،نشانه احترام است و همین بس!
بابت نمره ها هم سپاس
سلام ناموس خدایِ خدایم...
خوبی بانو؟
قانع شدم جواب محکمی بود..راست می گویی برای بعضی ها نباید گرم بود
اون روزو یادم اومد که با یک خانوم زیادی گرم گرفته بودم و طوری باعث تخیله ام شد که نزدیک به حذف وبلاگ شده بودم و شما بودی که منو و وبمو بالا آوردی..
و یادم نبود آقایونی که با اسم خانوم کامنت می ذارن...
حق با توئه دوست..
احترام به خواننده ارزشمندتره تا رابطه بیش از حد گرم و صمیمی..

راستی نمی دونم چرا مورد 10 رو رد شده بودم...
دقیقا همان طور است که می گویی...همین طور بهتر است موافقم...:)
در پناه حق
یا علی



سلام م.م مهربان
من تو وبت رو بالا نیاوردم.تو خودت بودی و خودت!فقط دچار یه تزلزل مقطعی شده بودی!که منم هی برات فک زدم تا قانع شدی(نیشخند)
گاهی وقتا خواستم اون روزا رو برات یادآوری کنم و بگم چه شروع خاطره انگیزی داشتیم و من چقدر خوشحال شدم حرفام اثر داشت!
آقایون کامنت گذار با اسم خانم،اینجا خیلی زیاد بودن.بماند که 1 بار بدجور سوتی دادم.هه هه
بازم که نمره ندادی عزیزدل...
آقا دیگه...
بانو تو همیشه 20 بیستی...
از ته دل گفتم بی تعارف..



تو (هم)خود نمره بیستی...

ممنونم بانو
آخه تو واقعا در مورد ما چی فکر کردی که انتظار داری این همه سوالو اون هم با نمره دادن جواب بدیم؟!! من اگه کنکورم رو با این هم دقت جواب می دادم الان اینجا نبودم
فقط یک نظر مختصر میدم و الباقی باشه طلبت!!!
بعد اینکه کلی وبلاگت خوبه و مطالبش خوبتر و دغدغه مندی مطالبت خوبترتر! -اینا رو نوشتم چون میگن همیشه اول تعریف کنین و بعد انتقاد!- تنها چیزی که بعضی وقتها به نظر من خوندن نوشته هات رو سخت میکنه، نوع نوشتنه که احساس می کنم یک کم سنگین می نویسی، منظورم توی جمله بندی و نوع انتخاب کلماتته، البته نمی دونم ها، شاید هم سطح آی کیوی ما خیلی پایینه که یک کم دوهزاری مون دیر میافته!!



یعنی 10 تا نمره اینقد سخته که ناز میکنی؟
نظر مختصرت باید کلی شه وگرنه شرخر میارم سروقتت(نیشخند)
ممنون و ممنون تر و ممنون تر تر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تو هم؟؟؟نوشتن های تو هم مث خودمه.تو دیگه چرا میگی سطحش بالاست؟!البته تو پست نتایج نظرسنجی در این مورد صحبت می کنم انشاالله.
بازم ممنون از نظرت.
ضمنا تو یکی حتما یه آی کیوت شک کن!
مجید جان...دلبندم...اون که باید بیفته،"دو زاری" هست،نه "دو هزاری"!
آخه سکه دو هزاری هست اصلا؟!
هیچ فک کردی کجا باید بیفته آخه؟!
بعید بود ازت خانم مهندس!
سلام بر دوست عزیزم
ببخشید گفته بودی که به گل وبتون نمره بدم
نمره من 18/75 نمی دونم تونستم کمکی به نظر سنجی تون داشته باشم یا نه
اگه نه که شرمنده ام دوست عزیزم

در ضمن تاخیر منو پذیرا باش چون من آخرای ماموریتمون هست و کلی کار سرمون ریخته و ببخشید که دیر به دیر جوابتون می دم چون اصلا تمرکز ندارم شرمنده روی ماهتم خواهر عزیزم.



سلام بانو
ممنونم از نمره بالایی که دادید.
حتما کمک کردید.چرا که نه؟!
خواهش می کنم.شما راحت باشید.دشمنتون شرمنده.به کاراتون برسید.
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۱۶ طیبه طاهره
سلام. می خواستم به یه اسم دیگه بیام ولی پشیمون شدم آخه اینطوری دیگه جرئت نداری بگی تو که به اینترنت کانکت می شی چرا یه سر این طرفا نمی زنی! ولی الان با دیگه نمی تونی اینو بگی!!! اومده بودم عید و تبریک بگم ولی از سه زاویه مختلف حالم گرفته شد( سه تا پست قبلی ت رو می گم)
ان شاالله همیشه سربلند باشی



سلام
چرا اسم دیگه؟؟؟
هر جوری بیاین،قبوله بابا.
عید شما هم پربرکت.
سه پست قبلی؟؟؟
چرا آخه؟؟؟
بسم الله
توضیحات قبلی که نوشته بودمو یادم نیس! ناموس جان حیف شد اون گم شد!!!

1. انشاءالله که می رسونه. نمره 18
2. 20 کارت درسته !
3. الله اعلم . من میگم 17
4. حالا چرا سبیل؟؟!! زیاد نبوده ولی همون تعداد پست هایی که بوده رک می گفتی. از مثال هم استفاده می کردی. با هم بوده. نمی دونم چند بدم.
5. اگر حرفی خودنمایی باشد که بر دل نمی نشیند. پس این زاویه ی پنهان قلمت بر جای خود محفوظ!
6. کمی تند است ناموس خداجان. مخالفش حرف بزنی خوب حالتو می گیره!! ولی ما که جراتمون زیاده! (اینو پاک کن تایید نکن!)
7. قالب خوبه ولی برای نوا -O- !
8. یه نقدی: بعد از هر علامت باید فاصله باشه. مثلا بعد از هر نقطه یه فاصله بعد جمله ی بعدی. نمره 19
9. 20
10. چی بگم؟! خب با وب من که خوبی خدارو شکر!
در کل خوب رو به بالا و وبت تاثیرگذاره. تا عالی شدن فرصت هست انشاءالله ...
هرجا دوست نداشتی رو تایید نکن.



سلام
جداگانه جواب میدم.
در پاسخ به پرستوی عزیز
سلام بانو
ممنون بابت شرکتت در نظرسنجی.ولی واقعا توضیحاتت حیف شد.
تند بودن که خودت می دونی جزء لاینفک حرف زدن من هست اما اصل اینه که جبهه گیری غیرعقلانی نداشته باشم.
نقدت هم واقعا درسته.بعد از این سعی می کنم رعایت می کنم.البته برای پستهای آماده الانم دیگه اعمالش نمی کنم.ولی برای تایپ های بعد از این،چشم.
یعنی چی "حالا چرا سبیل" ؟!
بقیه مواردی رو که نمره ندادی،باید بگی ها.
نمره کل وب رو هم که ندادی.
نصفه و نیمه که نمیشه نتیجه گرفت گل دختر.
بسم الله

4 : 19
5: واقعا نمی دونم !!! باور کن به جان تو نمی دونم!!!!!
6: 20
7: -0- !
10: 19.99 ~ 20



ممنونم.
صفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر نامردی تو!
یعنی حتی برای قالب هم نمره نگرفتم؟؟؟
چی بگم والا.نظرته دیگه.
نمره کلی وبلاگ هم که باز نگفتی.اون هم مهمه بانو.

سلام
بالاخره توفیق شد خدمت برسیم
هیچ وقت از نمره دادن خوشم نمیاد اما چون اصرار میکنی چشم
1. نمیدونم چون یک مسئله کاملا شخصیه
2. 19
3. اینو هم نمیدونم چون شناخت کافی ازت ندارم
4. 20
5. 20
6. 19
7. 19
8. 18
9. 20
10. 20
نمره کلی : 18



سلام
بالاخره خوش اومدی رفیق.
شماره 1 چرا مسئله شخصی؟!!!مگه پستهای من علنی نیست؟خب حالا همین پستها،آیا در جهت راهی هست که من انتخاب کردم یا نه؟نمره ای که قراره تو و دوستان بدین،همینه.
بابت همه نمره هات که الحق بالاست،خیلی خیلی ممنونم.
شاید بتونم به مورد 1 نمره 15 یا 16 رو بدم
فقط سر صراط یقه مو نگیر



حالا چون من خیلی خودشیفته ام،نمره 16 رو منظور می کنم!!!
سعی خودمو می کنم!
البته شما بیشتر از این حرفا عزیزی...
نمره کلیت ....18......اصرار هم نکن چون واقعن دیگه دوباره نمی تونم نظر بدم!....قبلا گفتم دیگه!...منتها من کیفی گفتم!



ماشاالله هزار ماشاالله اینقدر مشغله دارین که برا همینم باید کلاهمو بندازم هوا!
ممنونم بانو.
سلام گلم.بابت نبودم عذر میخوام
خب میخوام برم سراصل مطلب,اگه رک میگم ببخش ولی نظزسنجیه دیگه!!!

1- توضیح: به نظرمن اوایل کار خیلی خوب پیش میرفتی ولی ی مدتیه که درگیر حواشی شدی اونقدری که وبلاگ اون نشاط وشادابی سابقو نداره و یجورایی خسته کننده شده وبوی آه وناله و..... میده(نمره:16)

2- بازم تاکید می کنم اوایل خیلی تاثیر گذار بود وحتی اغلب مرهم درد ولی درکل نوشته های برای خدات خیلی عالیه :19

3-15
4-با عقیده ات مخالفم( چون تمام خواننده های وبلاگت افرادی ازهمین جامعه هستند وبه عینه دارن دردها ومعضلات اجتماعی رو میبینن وباپوستو گوشتشون لمس میکنن) ولی اینکه درقالب تمثیل وبیان قصه باشه شاید تاثیرگذارتر باشه

5- 18
6- 17 (گاهی اوقات در جواب انتقادهای مغرضانه با خشم جواب میدی واین نتیجه ی عکس میده.

7- 19
8-19
9-20
10- ....

17(نمره ی کلی)



سلام
جداگانه جواب میدم.
با لاخره ما امدیم
1-16/5
2-20
3-20
4-
5-
6-20
7- ها
8-20
9-20
10-ها
18
خوش قولی رو حالیدی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!



بالاخره خوش اومدی...بعد این همه التماس!
نمره های خوبی دادی ها!طلا که بودی،طلا تز شدی!
4 و 5و چرا نمره نداره؟
اون دو تا "ها" چیه دیگه؟
مطلب رو نگرفتی یعنی؟
ت...ر رو بگم بیاد ترجمه؟(چشمک)
سلام عزیز با آرزوی موفقیت روز افزونت در سال جدید, به تک تک موارد بهت نمره 20 میدم بدون چون وچرا . فقط در مورد اولی اگه اشکال نداره میخواستم بدونم مسیر مطالبتو بر چه اساس تعیین میکنی ؟هر چند که بر هر اساسی باشه نابه. فدات


سلام عزیز دلم
ممنونم...هم چنین.
بابت نمره ها هم بی نهایت ممنون.
بر این اساس که به زن بودن و موندنم کمک کنه و البته جلوتر از اون آدمم کنه.بعضی مطالبم شاید خیلی زنانه نباشه،اما رجوعی به انسانیت نهفته در وجود همه ما داره.
بازم ممنونم رفیق...
در پاسخ به اسیر خاک:
سلام بانوی اصفهانی خودم
سرفراز کردی بابا.دیگه داشتم قطع امید می کردم ها!
چرا ناراحت شم؟چیز بدی نگفتی که!
اما جواب هات:
مورد1.الان درگیر حواشی ام؟؟؟الان که مدتهاست وبم داره روال عادی خودش رو میره و اصلا هم مسائل دیگه ای قاطیش نشده.غمی که داشت،قبلا بیشتر بود که!می دونم چرا این نظرو رو داری.یادته قالب محرم پارسالم رو خیلی دوس داشتی.وقتی بعد از محرم عوضش کردم،گفتی این یکی غم داره ولی غم معنوی نه!من فکر می کنم قبلا غم هایی تو وبم بود که بیشتر غم شخصی بود و مسلما خیلی ها درگیرش نبودن و اصلا نمیفهمیدن من چی میگم.برای همین مسائل دیگه وب براشون مهم جلوه میکرد و خب اونا هم که بد نبود.حالا که کمتر از غم های شخصیم می نویسم و غم هایی رو بیشتر در وبم دارم که همه باهاشون احساس نزدیکی می کنن،به نظر میاد که فضای غمگینی شده.درحالیکه خودتم میدونی اینجور غم ها ارزشش از هزار تا شادی هم بیشتره.
مورد4:بله...همه در جامعه هستن اما همه مسائل رو نمی بینن.همونطور که من خیلی از مسائل وبهای بقیه رو نمیدونم و نمیبینم.از طرف دیگه ما مسائل رو در فضای مجازی مطرح میکنیم و به بحث میذاریم تا به نتیجه برسیم.خیلی راه حل ها و راهکار ها با تفکر جمعی حاصل میشه و این خودش این رو میطلبه که بحث به صورتی مطرح بشه تا مخاطب رو جذب و وادار به نظر دادن کنه.اینجوریه که میشه پیشرفت کرد.راستی...برای این مورد نمره ندادی ها!
مورد6:خدایی همه وقتها که نیست،نه؟(چشمک)با حرفت موافقم که بعضی وقتها از کوره در میرم و برخوردم خوب نیست اما واقعا گاهی نمیشه خوب برخورد کرد دیگه!بس که اعصابم رو بهم میریزن.با این حال چشم.من سعی میکنم بعد از این دقت بیشتری رو نوع برخودم داشته باشم.
بازم ممنون که تو نظرسنجیم شرکت کردی.
الله
سلام
نمره ی کل: 19.6985 !


سلام
کشته منو این 4 رقم دقت اعشارت!!!
ممنوووووووووووووووون
سلام
گفتم به باشششششششششششه خوندم عمل کنم
خانوم خانوما دیواری کوتاه تر از من پیدا نکردی؟؟؟
هیچ کس نمره نداده بعد من بیام یک کاره بگم چند منه؟؟؟
اما واقعا چون دوست ندارم تنها کاری انجام بدم مثل بقیه دوستان عذرخواهی بنده را بپذیر.
ولی جدا اومده بودم راست و حسینی نمره بدم.



سلام
نداااااااااااااااااااااا(عصبانی)
چشمای بی دقتت رو باز کن تا ببینی نوشتم کامنتای مربوط به نمره ها رو تایید نمی کنم.چرا از پیش خودت میگی هیچکس نمره نداده؟؟؟خیلی از دوستان لطف کردن و در نظرسنجیم شرکت کردن،اما برای تاثیر نگرفتن نمره ها از همدیگه،فعلا پیش من محفوظن تا همه رو با هم تایید کنم.
عذرخواهیت رو به هیچ وجه قبول نمی کنم.چون باید بیای و همه نمره ها رو بدی!
نمره ات عالی بود
مبارکت باشه دوست عزیزم


ممنونم.
همش رو مدیون لطف تو و بقیه دوستانم.
چرا نظر اخر منو تایید نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیر سرم رفتم برات دوباره اون "ها" ها رو اصلاحیدم
تو نمدونی "ها یعنی چه؟مگه تو ... نبیدی؟


من همه نظراتت رو تایید کردم.
کدوم "ها" ها رو میگی؟!
تو که ا...ی خالصی،چی میگی آخه؟!!!!(نیشخند)
4-20
5-20
7-17 نوا تو نییدونم چیه
10-20 ما وبلاگ نداریم چییدونم...


ممنون که وقت گذاشتی طلا جون.
کامنتت رو تو یه پست دیگه گذاشته بودی حواس پرت!!!
کپی کردم خودم.
هزار تومن؟(چشمک)

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی