می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

صفر هم دارد عزم سفر می کند!

يكشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۰، ۰۲:۳۰ ب.ظ
اپیزود 1:

پیامبر در حال احتضار است.

کاغذی می طلبد تا سندی مکتوب بماند برای امت،باشد که به بیراهه نروند.

یک نفر اما قرآن را -تنها یک ثقل گیتی را- کفایت می پندارد!

درد را بر جسم مستولی می داند و سخن را هذیان!

سخن پیامبر را...

مخاطب "لو لاک ما خلقت الافلاک" را...

و من اما نمی دانم چرا نباید گفت که این یک نفر، "عمر" است!!!



اپیزود 2:

غدیر را فهم نکنم اگر،

پیکر پیامبر هنوز بر زمین است که راهی سقیفه می شوم!

و بعد از سقیفه راه ها بسیارند،اما مقصد تنها یکی بیش نیست!

بعد از سقیفه از هر سو که راه بسپارم،به کربلا می رسم!

شمشیر کین عاشورا را دسته انکار در بنی ساعده است!




اپیزود 3:

صفر دارد عزم سفر می کند.

حال مادرم این روزها خوب نیست!

مهربان پدرش،پناه بی پناهی اش رفته است!

پیام های تسلیت اما از جنس تسلا نیستند!

چیزی از جنس آتش...

چیزی از جنس تازیانه...

چیزی از جنس سیلی...

چیزی از جنس درد...

و اینها همه بیگانه اند با این عمر 18 ساله!



اپیزود 4:

صدای گام های رفتنت که در گوش جهان می پیچد،

کبوتران هم رسم جاوید پرواز را به دل آبی آسمان می سپارند.

قرار نمی یابند گویا،

این هماره سوداگران زیارت نامه عشق!

-همچنانکه من!-

و این را تو خوب می فهمی حضرت ضامن،

که این دل به هوای تو،می تپد هنوز!


پ.ن1: سال گذشته تنهایی ام را در شب های آخر صفر با حرم مطهر رضوی پر می کردم!در خلوت خود،گاه از این سو به آن سو می رفتم و گاه در کنجی آرام می گرفتم.با یگانه معبودم حرف می زدم و اشک می ریختم و فکر می کردم.حال بسیار خوشی داشت...بسیار خوش!امسال اما نمی دانم بر من چه خواهد گذشت!

پ.ن2: هرگونه نقد ذیل عنوان "وحدت" به اپیزود 1 وارد نیست!اولاً:وحدت مختصات زمانی دارد و به بعد از رحلت پیامبر ارتباط می دارد و نه هنگامه احتضار ایشان!ثانیاً:سخن پیامبری را هذیان پنداشتن که طبق نص آیه بلند نمودن صدایی فوق صوتش،موجب حبط اعمال است،در دایره کدام عقیده می گنجد؟ثالثاً:درد هم همین جاست که کسی خلیفه مسلمین می شود که حنجره پیام آور اسلام را می فشرد و دیده اش را به اشک می نشاند!رابعاً:آنان که "وحدت" را در نقد موضوعی چنین به کار می برند،یا اصلاً زیارت عاشورا نمی خوانند و یا هیچ تفکری در لعن های آن ندارند!

نجواها  (۴۱)

میخوام دقیقا از پ.ن2 شدوع کنم با اجازه
حتی حضرت ماه هم از لفظ "جناب عمر "استفاده میکنن گلکم
پس این همه حرف از شهدای وحدت چیه؟
بنظر من حقیر بعد زمانی نداره...



سلام
"جناب عمر" کجای حرف من رو نقض میکنه؟!!!
نظر همون حضرت ماه درمورد وحدت اینه که در "مسائل اصلی دین" باید اتحاد بین این دو مذهب باشه تا دست دشمنان از تفرقه افکنی کوتاه شه!
این کجاش معنی میده نباید گفت کی به پیامبر توهین کرده و کی حکومت رو غصب کرده و کی خونه مادر رو به آتش کشیده و کی به مادر سیلی زده و کی گل رو در فشار در و دیوار قرار داده و ...
...و مادر درمورد کدوم دو نفر گفته "خدایا این دو مرا به خشم آوردند و من از آنها راضی نیستم"؟
شیعه و سنی به این شک دارن که رضای فاطمه رضای خداست و خشم او خشم خدا؟؟؟
شجره نامه عمر رو پیدا کن تا برسی به یه حدیث نبوی که در مورد بغض نسبت به حضرت امیر چی میگن!
من به وحدت معتقدم اما نه وحدتی که بخواد حقایق رو مخفی کنه!
سلام ناموس جان
اما من از اینکه صفر برود خوشحال می شوم برعکس رفتن محرم.
زلزله ای آمده بود. ما هم خوبیم البته و زنده! از احوال پرسی شما !!!!

پیوندهای وبت خیلی خوش سلیقه چیده شده. خوشمان آمد.
این دهه ی آخر صفر و ایام عزاداری تسلیت.
دلت بهاری. چشات زمستونی! التماس دعا



سلام پرستوی گلم
چرا خوشحال؟!!!
احوال پرسی؟
عزیزمی...
منتها از آنجا که تو از گربه هم جون سخت تری،من مطمئن بودم تو حالا حالاها حلوا بده نیستی!!!
پیوندهای وبم رو تازه فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلت بهاری و چشات زمستونی خیلی پرمعنا بود.
حاجتت روا...
امیدوارم امسال هم یه جای خوب باشی. زیارت خیلی مزه میده . مدتی است که نصیبم نشده !



انشاالله...
زیارت عشق بازی دله!
انشاالله نصیبت شه،مخصوصا با مادرشوهر جانت!!!
و پیکر پاک پیامبر باید 3 روز بر زمین بماند تا حَضَرات تکلیف خلیفه را مشخص کنند . . .!



خدا را شکر یک نفر هم جنس من حرف زد!
تکلیف خلیفه ای که مشخص بود.
اما...
کور نبودند و خواستند باشند.
کر نبودند و خواستند باشند.
اپیزود 1:
آه......
می بینی حال روزمان را آقا...
از همان روز که رفتی یتیمیم...
آواره ایم....
خدا لعنت کند "یک نفر" را...



مال یتیمی مان را هم دارند می خورند!
راه بیابان هم به ورمیان باز است!
اپیزود2

پیامبر رفته بود...
اما علی که بود...
و همه می دانستند..
من کنت مولاه و علی مولاه را...
سیقیفه می بود یا نمی بود...
مولای ما سرور ما علیست...
پیابر تمام کرد و رفت...
بمیرم برای علی...
برای علی که چه ها نکشید از دست همان "یک نفر"ها



غدیر...
همه بیعت کردند
کسی چه می دانست سقیفه ای در راه است؟
کاش بهق در همان معنای "دوست" با علی می بودند...
اپیزود3...
این اپیزود اشکمو ریخت...
بمیرم مادر...
بمیرم مادر....
مادر اشکاتو پاک کن....
مادر تموم شد...
تموم شد ماه عزا...
اشکاتو پاک کن..
الهی بمیرم ...
"یک نفر ها" چه ها کردند با عزیز پیغمبر...
الهی بمیرم که نذاشتن اشکات خشک بشه...
الهی بمیرم هنوز جنازه پدرت رو زمین بود...



قاتل مادر می نشیند روی منبر پیامبر!
چه درد بزرگی...
چرا ننونشتی از غربت مولایمان حسن.....
آه...
مولا جان...الهی بمیرم..
یک عمر با یک خانوم زندگی کنی...یک عمر نون و آبش بدی...
و در آخر هم به دست همون جگر گوشه ت کشته بشی...
خدا لعنتت کنه معاویه..
چه چطور از دلت آمد با فرزند پیامبر این کار را بکنی...
آن امام حسن...
الهی بمیرم برا مظلومیتت آقا...
الهی بمیرم که به تابوتت هم رحم نکردند...
الهی بمیرم...
قبر "یک نفر های "ملعون...
درست کنار قبر پیامبر...
و قبر بی شمع چراغ دردانه ی پیامبر گم شده در خاک بقیع...



لابد مجتبای خدا اذن نداده است.
قبر بی شمع...
وای...
وای...
وای...
پ.ن.1:
من به کجا سر بگذارم....
به کجا سر بگذارم...
به کجا سر بگذارم و از دردهایم بنالم...



به خانه دلت که هنوز آباد است و بقیع نیست!
پ.ن2:
بانو جان من مسئول فرهنگی یکی از نشریه های دانشجویی دانشگاهم...قراره دو تا کتاب درباره"وحدت" معرفی کنم می تونی کمکم کنی؟
اسم دو تا کتاب در باره وحدت همراه با اسم نویسنده
متشکرم...
تو را به ضامن آهو یادت نرود که محتاجم به دعایت...



بیکاری ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یادم که نمیره اما میگردم برات.
قسم نده بانوجان.
شما عزیزتر از این حرفایی!
سلام ناموس خدا جان ..
خدانگذرد ازین ازخدابی خبران مدعی ...
منتظر نظرات قشنگت هستم
این ایام غمبار تسلیت ...



سلام جامانده عزیز
خدمت می رسم.
تسلیت...
سلام بر تو ای عصمت هشتم! کوچه های توس، هنوز بوی عطرآگین تو را می دهد و آوای غریب ملایک هنوز در طواف حریم کبریایی ات به گوش می رسند.

سلام دوست خوبم ممنونم از حضورتون

مهم حضور نیست مهم دل است که حتما دلتون گره خورده به ضریح آقا

اللهم عجل لولیک الفرج



سلام طلاخانم
کاش این گره کور باشه تا ابد...
تمام شد !




منظور صفر است دیگر!
بله؟
ربیع ماه ولادت خورشید بی غروب، عشق بی پایان، جلوه صفات حسنای الهی، سرچشمه رحمت و عطوفت، مظهر عشق و فداکاری بر شما دوست عزیزم مبارک باد.

سلام، دوست عزیزم
بهترین های این ماه را از خدا برات آرزو می کنم.



سلام خانمی
بر شما هم مبارک
فقط از شدت زیبایی می تونم بگم



"بدون شرح"


خصوصا:"بعد از سقیفه از هرطرف که ره بسپارم به کربلا می رسم.



از نظر لطف شما سپاسگزارم.
بله...
بله؛
مبارک باشد



سپاس بی کران
اپیزود1:
یوم الخمیس و ما یوم الخمیس
"هرمومنی حق دارد بپرسد:موضوعی که پیامبر میخواست بنویسد چه بود؟نگارش آن برای چه کسانی زیانبار بود؟و...."
چنانچه پیامبر بر نگارش اصرار میورزید شخص معترض بر نظر خود پای میفشرد و اقداماتی برای به کرسی نشاندن ادعا انجام میداد.که کمتریندستاوردش بی ثمر شدن نگاشته بود...
وخطر بزرگی "اصل دین"را تهدید میکرد...
و حتی چه بسا قرآن را از اعتبار ساقط میکرد...
وحدت برای حفظ "اصل دین"...
البته این فقط یک نظره بازم!!!



تاریخ تحلیلی صدر اسلام...
درسته؟
شجاعی:
"پنجه انکاری که می تواند حنجره وحی را بفشرد،کاغذ را بهتر می تواند مچاله کند."
نظر منو واسه چی تایید نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



تایید کردم به جان تو!
۰۵ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۲۶ از حضور تا ظهور...
سلام بر مصداق و سیمای یک ناموس خدا!

بالاخره امتحانای ما تموم شد(بازه ی نمره ها رو اگه ببینی!!!!. شوخی کردم!)
یه سوال فنی مهندسی! فرق اپیزودهایت با جنون نوشت هایت چیست آیا؟!
کوتاه نوشته هایت فوق العاده بود . از همیشه بیشتر. درباره پ . ن 1 : کاش یه بار دیگه میشد باهم بریم حرم.پارسال این موقع لحظه های قشنگ زیاد باهم داشتیم .بهترینش حرم ها...
پ ن 2 : کاملا باهات موافقم . وحدت شرایط زمانی داره . زندگینامه عمر خواندن دارد برای کسانی که در این قسمت هم خواهان وحدتند!
مراقب خودت و ایمانت باش - در پناه خدا
راستی دارن راهیان ثبت نام میکنن؟!.نمیشه برم



سلام بر مهسای خودم
بازه نمره هات که کوتاهه!
جنون نوشت اسم عام نوشته های دیوانگی منه!اما در حالت خاص فقط و فقط به رابطه شخصی من و خدا مربوط میشه.اما اپیزودها درمورد ائمه است.
پارسال تو این روزها که نه،تو این ماه ها(نیشخند)
ولد الزنا...بغض نسبت به علی...
جان ما بیا و برو!
سلام ناموس خان
ایام بی امتحانی را تبریک می گم!!!
به روزم. زود تند سریع بدو بیا بخون که داغه داغه!



سلام پرستو خان!
ما نیز هم!
خدمت می رسم
موفق باشی رفیق..




شما نیز هم رفیق...
نه معلومه عمومی هات خوب و بیسته...

برا همین تو گیومه بود جانم!!!!!!!



تاریخ تحلیلی بهترین درس عمومی من بود با خاطره هاش و یه استاد خوب!
با استاد اساسی دوست بودم!!!

متوجه گیومه بودم ها!
افرین که از فاطمه سلام الله علیها مینویسی...مرسی..



آفرین بر خود مادر باید گفت که اذن می دهد به این قلم برای نوشتن!
سلام
کم کم باید آماده بشیم برای عزای مادر

بسیار عالی نوشتین
منم با وحدت اصلا میونه خوبی ندارم البته نه با همشونا
اون ..........................
ولش کن



سلام
دقیقا همین طور است.
بعد از سقیفه باید روزها را شمرد!
تا 75...
یا 95...
چه فرقی می دارد؟
مهم آن پهلویی است که شکسته و ان دل که...
نگویم بهتر!
ممنونم از نظر لطف شما.
وای از این یک نفر و...
سلام
بله،محرم و صفرتمام شد.به همین سادگی!اما من که اصلا نتونستم خوب ازش استفاده کنم.باز حداقل آخرش احساس حسرت تو دلم موند که همونم شکرش باقیست.
در مورد اپیزود اول هم اصلا مگه شما چیزی گفتید که بخواید سریع بخاطرش از موضعتون دفاع کنید؟!
-------
به امام صادق(علیه‌السلام) عرض شد که شخصی شما را دوست دارد اما در برائت از دشمن شما ضعیف است. در ادامه حضرت فرمودند:
هیهات کذب من ادعی محبتنا و لم یتبرء من عدونا؛
هرگز چنین نیست؛ دروغ می‌گوید هر کس که ادعا می‌کند دوست ماست ولی از دشمن ما بیزاری نجوید.
------
بیشتر در این آدرس:
http://tabara310.blogfa.com/post-31.aspx
------
در جای خود ما دربرابر دشمنان مشترک شیعه و سنی، بعنوان مسلمان متحد میشیم، اما این باعث نمیشه که از اصول اساسی دیانتمون، که ولایت و حب اهل بیت و برائت از دشمنان آنان-بخصوص عمر و ابوبکر و عثمان لعنهم الله- دست برداریم یا حتی ذره ای کوتاه بیاییم.
اینجا هم صرفا یک وبلاگ شخصیست که بیانگر نظرات و عقاید شخص شماست، و احتمال سوءاستفاده از اون نمیره.



سلام
جداگانه پاسخ خواهم داد.
و من امسال روزهای آخر صفرم کنار امام رضا گذشت...



خوشا به حالت رفیق...
با سلام
به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت سایبری از گفتمان دولت ولایت شناس، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل



سلام
دولت ولایی چقدر معنا در خود گنجانده است!!!
خدمت می رسم تا ببینم چه می شود!
سلام ناموسم !!
بلخره امتحانا تموم شد !!
لطفا قلم رنجه بفرمایید و در نظرسنجی که گذاشتم شرکت بفرمایید !!



سلام جامانده عزیز
انشاالله همه رو 20 شی!!!
خدمت می رسم.
۰۹ بهمن ۹۰ ، ۱۲:۴۱ سارل مهدوی
واقعا عالی بود همواره موفق باشی



ممنونم از نظر لطف شما.
شما نیز هم...
اما کامنت کارشناسی پرستویانه!
به قول یکی از اساتید بسیار گرامی که پرستو خیلی قبولش داره:
عمر دست اول ترین حیله گرها ، مکارها ، خیانت کارها و ... هست.
پرستو شک داشت که اولین فردی که انحراف رو وارد دین کرد،‌کی بوده؟! نمی دونست ابوسفیان بوده یا عمر. که فهمید عمر بوده! شاید از لحاظ زمانی دومین بوده ولی عمق تحریفات و ظلمی که در حق اسلام وارد کرده اونقد بوده که مقامش بره بالاتر!

حالا به هرحال،‌ دلیل اینکه میگن از این حرفا نزنین اینه که عزیز دلم ،‌ما شیعه ایم ما با رسم فاطمه و علی تربیت شدیم اما اون برادر مسلمانی که سنی هست و عمر رو قبول داره، ابوبکر رو قبول داره،‌ براش سخته که بتونه این حرفای تند رو تحمل کنه. مصلحت در این زمانه میگه که شما هم خموش. چون بهم زدن هیزم یا آتیش تفرقه هیچ دردی رو دوا نمی کنه. از عمق مظلومیت ها کم نمی کنه و .... خودت بخوان ادامه را از این مجمل!
هستند آخوندهای کله خراب داغ دو آتیشه تو همین مشهد خودمون که اصلاح پذیر هم نیستن. نمی دونی چه اراجیفی بهم می بندن و تحویل مردم می دن. خدا هدایتشون کنه.
دعا دعا که امسال برم پیش شهدا. اجازه نمیدن دعا کن که برم . دعا کن بدجوری طلبیده بشم امسال ...



دست پرستوی ما طلا با کارشناسیش!
دقیقا با قسمت اول حرفت موافقم که عمر چه ها که با دین نکرده!
اما قسمت دوم...
من می دونم چرا در موارد اینچنینی از وخدت حرف می زنن.کسانی که اینجوری نقد می کنن که ضد دین نیستن!اما من برا جواب ارجاعت میدم به فاطمیه و پستی که انشاالله خواهم گذاشت!(آماده است...فقط صبر کن!)
اونجا از خاطره ای میگم که یه سنی با اصل دین ما چکار کرد و چطور دل ما رو شکوند در مصیبت مادر...
آتیش زد به دلم!
حتما برات دعا می کنم که جای من رو هم خالی کنی...
سلام رفیق
یک سوال برام پیش اومده! از نوع غیر فنی اش!!
الان کی گفته که نباید گفت اون یک نفر کی بوده؟!
بحث حفظ وحدت، با نقل تاریخ، از زمین تا آسمون تفاوت داره ...



سلام
به چند دلیل:
1.تو هر کتابی که در این مورد مطلب خوندم،مطلب رو توضیح میدن اما سربسته و میگن "یک نفر" یا "شخص معترض" یا... ،بعد مثلا چند خط پایین تر اسم عمر رو هم میارن!
2.قبلا که یک بار درمودر ظلم های عمر به مادر گفته بودم،ملت متعصب جلوم جبهه گرفتن که داری به وحدت ضربه می زنی و حرفت اصلا دست نیست و البته حرفهای دیگه!بماند که بعدا رنگ عوض کردن!!!
3.درد منم همین اشتباه گرفتن حفظ وحدت با نقل تاریخه!
در پاسخ به جناب آقای امین:
بنده محرم و صفرم را به تفکر گذراندم.تفکری که ماحصلش دنیای بیکرانه ای از فهم بود .خلی زیبا گذشت...خیلی زیبا!
مشکل من هم همین جاست که باید از عقاید مسلم دفاع کرد و در عین حال موافق وحدت هم بود!
پاسخ مبسوط درخصوص چرایی آن حرف در اپیزود 1 را در پاسخ به کامنت خانم بهشته داده ام.مطالعه بفرمایید.

"اینجا هم صرفا یک وبلاگ شخصیست که بیانگر نظرات و عقاید شخص شماست، و احتمال سوءاستفاده از اون نمیره."
این چه سخنی است جناب؟؟؟
به گونه ای سخن می رانید که انگار اصلا و ابدا با تمام مسائلی که در وب من مشکل ساز می شود،آشنا نیستید؟شاید هم اطرافیانتان را خوب نمی شناسید!
قبلا دقیقا در مورد عمر و ابوبکر حرفهایی زده بودم که با واکنش های جالبی روبرو شدم!
لابد آن زمان وبم شخصی نبوده است!بله؟!!!
نیست من این ترم تاریخ تحلیلی داشتم و 20 شدم!!!!!
صرفا محض ریا این کامنتو گذاشتم ها
برداشت دیگه ای نکنین
حالا واسم دست بزنین



بععععععععععععله!
سلام بر ننه ی اپیزودیک خودم
دلمان برایتان تنگ رفته!
من سعی می کنم از این به بعد بچه خوبی باشم و بیشتر به دوستهام سر بزنم
کمکم کن و برای مطالب جدیدت خبرم کن!



سلام بر میثاق بی معرفت بی همه چیز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بی ننه بشی انشالله که اینقدر ننه رو حرص دادی(هنوزم داری حرص میدی!)
اصلا به روی خودت نیار که من معطل خبر توام ها!
تو حالا حالا ها برای پستهای من بهم بدهکاری!
شهادت، عشق است

فرزند غایبش را سر سلامت بگویید و باران اشکتان را در بی ‏شکیبی انتظار، بهانه سازید . . .

سلام دوست خوبم
شهادت مظلومانه یازدهمین شقایق را به شما تسلیت می گم.
اللهم عجل لولیک الفرج



سلام خانم طلا
منم هم همین طور...
آمین
۱۲ بهمن ۹۰ ، ۲۱:۲۲ از حضور تا ظهور...
خطاب به بی نام :
سلام. تاریخ تحلیلیت با کی بود؟! گفته بودی ولی یادم رفته.میخوام 20 شم بهت ثابت کنم تنها نیستی. نه،جدی بگو کار دارم .اگه خواستی بیا خصوصی بگو
خطاب به ناموس خدا :
بعد 5 شب اومدم خونمون .از فردا باز میرم. حالشون بهتره ولی هنوز استراحت نیمه مطلقن.



اینجا همه اهل ریا هستن ها!!!
زحمت کشیدی بعد 5 شب!
می مردی شبها مزاحمشون نباشی(نیشخند)
شکر خدا...
۱۳ بهمن ۹۰ ، ۱۳:۳۴ یار دبستانی
سلام و عرض خسته نباشید
هرچند وبتونو خوب آپ میکردید ولی اما اگر شاید...
به ما سر بزنید
iafum.mihanblog.ir
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
موفق و پیروز باشید



سلام
"خوب آپ می کردم"کیفی است.دقیقش یعنی چه؟
و اینکه چرا فعل ماضی برایش صرف می شود؟!
خدمت می رسم.
سلام، خوبی؟ بی خبرم ازت
زیبا بود و من هرگاه میخوانم وبلاگت را احساس میکنم دارم ادبی می شوم!!
نگران نباش! ما هم دلچسب نرفتیم!امسال که روزهای آخر صفر عدل افتاده بود وسط امتحانات مبارک!!و فشردگی اشدر عجبم چرا دانشگاه فردوسی آن هم در مشهد تنها دانشگاهی بود که این ایام امتحان داشت!!!!
تازه مگر سرویس های شب های شهادت چه بود !!؟ تا ساعت 3 و 4 بعد ازظهر ما را کلافه کرده بودند که هنوز تصمیمی مبنی برای سرویس تشرف به حرم نیست!! و این میشد فشار مضاعف...
ضمنا به روز نمودم
التماس دعا



سلام
به خوبی شما...
من اصلا هدفم فقط ادبی کردن توئه!!!
خب تنها می رفتی حرم!مث یه بچه خوب پول میدادی،با واحدهای سطح شهر می رفتی!
مشهدی شدی ها!
آب نمی چکه از دستات!!!
خدمت می رسم.
خطاب به مهسا جانم:
فقط اسم کوچیک یادم مونده!میبینی حافظه رو؟؟؟؟؟
اسمشون بی بی عفت بود.
فامیلی رو که یادم اومد عرض میکنم خدمتتون.
آخه من شمارتو ندارم و دیگه دانشکده تون تشریف فرما نمیشم



من چی کاره بیدم الان؟!!!
سلام علیکم
راجع به پ ن2 و لعن های زیارت عاشورا هیچ جا مستقیم به خلفا انجام نگرفته
اگه منظورتون "ثم الثانی و ..." هست "رابع "رو چی معنی میکنید؟
امید آن است که این بغض مقدس در جایی که شایسته و بایسته ی آن است خرج شود.




سلام
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له ذلک
شک دارید عمر ظلم کرده است به محمد و آل محمد؟
تا پست فاطمیه من صبر بفرمایید.آنجا حرفهای دیگری دارم.
سلام
ممنون استفاده کردم



سلام
خواهش می کنم.

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی