می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

پی وند پای بند (2)

جمعه, ۲۷ آبان ۱۳۹۰، ۰۲:۳۰ ق.ظ

10 رأس آهوی وحشی / 5000 مرجان دریایی / 124000 سکه طلا / کلیه های داماد / یک دوره کتابهای دکتر شریعتی / 500000 گل ارکیده / یک خرمن پوست پیاز / صعود به 7 قله برتر جهان / شمش طلا هم وزن عروس / سکه به فاصله زمین تا ماه / 10000 لیتر بنزین / سفر به 120 کشور دنیا / 60 عدد پروانه آبی آفریقایی / دست راست و پای چپ داماد / یک کتابخانه پر از کتابهای فلسفی / سکه به ارتفاع دماوند و هیمالیا / یک کیلو بال مگس / حفظ دیوان حافظ / شترمرغ زنده / یک تن شقایق / 2000سکه + دو چشم داماد / 5 کامیون گل یاس تازه / 500000 شاخه گل رز / سکه به فاصله تهران تا لندن /قلب داماد / 10000 مورچه

خواهرم!

می خواهی نشان دهی ارجمندی و والامقام و خود را هیچ می کنی؟!

می خواهی ثابت کنی در احقاق حقوق مغصوبه ات پایمردی و پایبند و حقوق مهمتر زندگانی ات را نادیده می انگاری؟!

می خواهی محبوبت را بفهمانی که اهل نازی و حال دست نیاز به سویش می گشایی؟!

خواهرم!

نیست شود آن مهریه ای که بخواهد به بهانه ضمانت زندگی،شخصیت تو را به بها بپذیرد!

کانون محبت یک خانواده را اگر بنا بود همچو مهریه ای سنگین گرم نگاه دارد،زندگی های محق تر از زندگی تو بسیارند که در لیست انتظار باشند!

مهریه بالا اگر می توانست زن را ارزش و منزلتی بخشد،چرا مادر مهربانی ها (س) را نه؟!

و مگر بود و هست از زهرا (س) ارزشمندتر و پرمنزلت تر؟!

روزگاری کالایت می پنداشتند و پیامبر رحمة للعالمین (ص) با ارمغان اسلام این تفکر جاهلی را به زیر پا افکند و اکنون خود تو،همان اسلام ناجی ات را به پس انداخته ای و آن نگاه تجاری را بر خودت خریدار شده ای!

ستمی چنین بر خویشتن،چرا؟؟؟

کاش می دانستی زنانگی ات را و قدر وجودی ات را به ثمن بخس به حراج گذاشته ای!

به خویشتنت بازگرد.

همان خویشتنی که نگاه به آسمان دارد و پای بر زمین می فشارد.

همان خویشتنی که گستره بی کرانی از فرش تا عرش،محو ارزش های متعالی اویند.

همان خویشتنی که بوده ای و باید باشی.

زن باش!

آن گونه که زهرا (س) بود...



برادرم!

می خواهی نشان دهی مرد شده ای و مردانگی ات اینجاست؟!

می خواهی صداقتت را اثبات کنی و شرافتت را زیر پا افکنده ای؟!

می خواهی محبوبت را بفهمانی که دل داده ای و حال عقل را وانهاده ای؟!

برادرم!

مهریه "صداق" است.یادت نرود که : "وَِءاتوُا النِّساءَ صَدُقاتِهِنَّ بِنَحلَة ... به زنان به عنوان مهریه صداقشان را بپردازید." (4 نساء)

صادق ترین دلداده و عاشق ترین پروانه هم که باشی،علی (ع) نیستی!علی (ع) که عاشق و مایل به همچو فاطمه ای (س) بود،مهریه را به حدی رضایت داد که صداقتش را نشان دهد،لیک از حد توان مالی اش فراتر نرود.

بدان پذیرش مهریه سنگین از سوی چون تویی،اندیشه هیچ زنی را به سمت صداقت بی دروغت سوق نمی دهد.

صداقتی هم نیست!

صداقتی را که نقاب نیرنگ به چهره داشته باشد،کدام فایده؟!

چشم بر حقیقت بسته ای و نمی دانی با مردانگی ات چه می کنی.

فرداروز که واقعیت زندگی بر تو رخ بنماید،از پشیمانی لب به دندان می گزی.اما مباد که آن روز عرصه را بر همسرت تنگ کنی و در حقش ستم روا داری تا مهر را بر تو ببخشد،چرا؟...که تو توان پرداخت نداری!

به خاطر داشته باش "خداوند از مردی که همسرش را می آزارد تا از مهر خود بگذرد،همان قدر خشمگین می شود که از گریه یتیم به خشم می آید." ...و این گفته رسول مهربانی ها (ص) است.

عقل را -که حجت نهان توست- آنجا که باید،به کار گیر تا نباشد فرداروز پشیمان گشتنی و عصاره تلخ حسرت نوشیدنی!

نه فقط پیش پا،که افق را ببین تا نه عقل فدای دل شود و نه دل قربانی عقل!

و این گونه ضامن خوشبختی ات،خداست...


به وعده ثریای جاه،زن را از ثرای چاه بیرون کشیدیم،طوق بندگی شیطان را بر گردنش آویختیم و دیگر بار -این بار با سر- به چاه عدمش سپاردیم!

این حکایت ماست...

پیچیده ایم زن را،آْیت جمال خلقت را،در لفافه ای از هست های نیستی!

تزریق کرده ایم این باور پوچ را در وجود او که ارزش شخصیتی اش خلاصه می شود در زرق و برق این گیتی غدار!

باری دیگر مهریه های اعجاب برانگیز ابتدای متن را از نظر بگذرانیم.

به دنبال مقصر نباشیم،و مقصرتر نیز!

آنچه ما کردیم با خود هیچ نابینا نکرد***در میان خانه گم کردیم صاحب خانه را


پ.ن1: با مکه و کربلای مهریه ای به شدت مخالفم!سفری زیارتی را که به نام مهریه (طلب است این روزها و نه مهر و صداق!) باشد،کدام درجه ای از معنویت؟!!!لیکن باید اذعان داشت این یک عقیده شخصی است!

پ.ن2: امروز،اولین روز دومین سال سومین دهه زندگی ام...

نجواها  (۴۲)

کلیه های داماد؟؟!!!

تاحالا به اینجاهاش فکر نکرده بودم
فکر خوبیه ها!!! دل و جیگر داماد برای مهریه!!


پس چی؟!
می خوای تو برای دل و جیگر،اولی باش!!!
هه هه
تولدت مبارک دختر آبان


ممنونم.زنده باشی.
همین؟
من از تو توقع نظر توپ دارم...مثل همیشه!
۲۷ آبان ۹۰ ، ۱۵:۲۵ دخترمسلمان
سلام ...
عزیزم تولدت مبارک ...
بسیار زیبا نوشتی ...
قلمت بسیار شیواست ... لطیف و عمیق ...
دلم بی نهایت برای شما و سایر دوستان تنگ شده ست ...
یا زهرا سلام الله


سلام
ممنونم دختر مسلمان گل.زنده باشی.
متشکرم از اظهار لطفت.ولی "مناین همه نیستم"!
(تواضع رو داشتی؟)هه هه
دل ما نیز هم!
سلام
حرفات ،حرف حسابه!
خدا به همه جوانان عقل سالم عنایت بفرماید!


سلام
انشاالله...
عقل سالم و همسر نیکو و فرزند صالح...
سلام رفیق
اول تولدت مبارک ، n تا .. یه چیزی فراتر از اون مهریه ها تقدیم به قلب مهربانت و یه عالمه آرزوی سعادت و نیک بختی ..
واقعا خنده داره که یه دختر همچین قیمتی رو روی خودش بذاره و یه پسر هم قبول کنه ، آخه به نظر من مهریه اگر از یه حد کم فراتر بره نشان دهنده ی فروشی بودن و قیمت و این چیزاست ! مهریه کم که باشه بیشتر شبیه مهریه است
اما یک حقیقت هم اینکه مهریه نباید اونقدر زیاد باشه که دخترو وسوسه کنه ، و اونقدر کم که پسر رو !! جمله ی حکیمانه ای بود واقعا !!



سلام
ممنونم.زنده باشی.
خیلی خیلی ممنون بخاطر مهربونیت دوست جون.
خنده که داره اما تهش فقط گریه است.مخصوصا قیمت گذاشتن رو زن!
زیاد بودنش مشکل سازه،کم بودنش هم هم گاهی همین طوره.
بیشتر از همه در حد توان مرد بودن مهریه است.
واقعا حکیمانه بود ها!!!
۲۹ آبان ۹۰ ، ۰۵:۰۹ پسر یک شهید
سلام
من هر وقت به وبلاگ شما سر می زنم و اسم شما (ناموس خدا ) می بینم هیجان زده می شم.
خدایی اسم خیلی خوبی انتخاب کردی.
ولی مسئولیت شما بیشتر شده با انتخاب این اسم.


سلام بزرگوار
این هیجان ستودنی است.
این مسئولیت را حس می کنم و در تلاش برای نیل به هدفش هستم اما می دانم گاه هایی بیراهه می روم.
کاش کم شوند این بیراهه ها...
سلام...
ممنون از دعوتت...
مهر فقط مهرالسنه
البته به شرط یک پشت قباله(این روزا مردای سو’استفاده گر زیاد شدن خواهر)

مهریه کم از خوش یمنی و برکت خانمه(رسول الله ص)"البته مضمون روایت


سلام
ممنون از حضورت
خیلی از دختر مذهبی ها مهرالسنه می خوان اما خانواده هاشون مخالفن (و البته حق هم دارن)
خیلی رو مهرالسنه پافشاری نکن!
اصل مهریه بر "در توان مرد بودن" بنا شده.
مهرالسنه برای بیشتر مردهای این دور و زمونه کجاش نشونه صداقته؟؟؟
مهریه کم بعله،اما باید دید "کم" در هر دوره ای،چی تعریف میشه.
سلام ناموس جان
الحق که ناموس خدایی

اینکه بگم اعتقادی به مهریه ندارم کفره چون نص صریحه قرانه اما با این سن کم هیچ وقت احساس نکردم مهریه نشون دهنده شخصیت منه


سلام ثنای گلم
واقعا الحق؟!
حالا چرا؟!
مهریه اصلا و ابدا نشون دهنده شخصیت زن نیست.ارزش های شخصیتی و متعای زن که تو مهریه-از هر نوع و جنسی-خلاصه نمیشه.
مهریه صرفا برای اثبات صداقت از طرف مرده.
اونم که ماشاالله...
سلام ناموس خدا.تولدت مبارک عزیز دلم ان شالا 120ساله بشی. بابت تاخیر حلال کن من تازه امروز اومدم نت وفهمیدم تولدته
نبودنای منو ببخش ابجی کوچیکه

واما راجع به مطلبت حرف زیاد دارم ولی فقط اینو بگم که نباید بذاریم به ناموس خدا به چشم سیب زمینی پیاز نگاه کنن و واسه کم یا زیاد کردن مهریه چونه بزنن

به اعتقاد من مهریه یعنی عشق دو نفر نسبت به هم ............



سلام اسیر خاک من
ممنونم.زنده باشی.
بعله دیگه!به جبرانش من منتظر کادو می مونم البته از خوی ... جماعت که این کارا بعیده ولی از اونجا که اصالتت برمی گرده به یه استان دیگه،پس من توقع دارم(نیشخند)
بی خیال دوست جون...من شلوغی کاذب همیشگیت(مخصوصا بعد تیر ماه) رو درک می کنم.
من میگم مهم در توان بودن و البته معقول بودن مهریه است.
من با مهریه یه شاخه گل به شدت مخالفم.
کاش همه دخترها بخوانند و البت پسرها


بخوانند و بفهمند و عمل کنند!
انشاالله...
۲۹ آبان ۹۰ ، ۱۹:۴۶ اهل صراحتیم
با سلام
با هویت ایرانی فراموش شده است؟ به روزم
هویت ایرانی را طوری دیگر نگاه کرده ام
خوشحال می شوم بیایید و نظرات خود را درباره مطلب مورد نظر بدهید
التماس دعا
موفق باشید


سلام
خدمت می رسم
سلام بر دوست عزیزم

مطلبت حرف نداشت حرف و درد جامعه امروز
حرف حساب هم جواب نداره.

به امید روزی که مردم ما عقلشون به چشمشون نباشه و خیلی از این بدبختی ها به خاطر چشم هم چشمی هاست.

امیدوارم خدا همه جوانای امروز و فردا و همچنین ما دیروزی ها رو عاقبت به خیر کنه



سلام مرضیه جان
بیشتر درده تا حرف.نه؟
به امید اون روز...
انشاالله...
شما دیروزی ها؟؟؟
مگه تو چند سالته؟!!!
هی وای من!!!
تولدت مبارک....خب مجبوری انقدر سخت بگی که خنگی مث من دو ساعت بشینه حساب کتاب کنه که تو الان 22 ساله شدی!!!
راستی چه مهریه های جالبی!!!بیشتر شبیه اسارت و بردگی بردن آقایون می باشد که من عاشق این کارم
حبف از ما که گذشت ولی منم حتما یکی از همینا رو انتخاب م یکردم!
بازم تبریک می گم


ممنونم.زنده باشید.
چرا سن منو بالا می برید خب؟!تازه 21 سالم تموم شده!(نیشخند)
خنگ؟؟؟این چه حرفیه؟شما سرورید بانو!
یعنی حاج آقای شما الان اسیر شمان؟!(چشمک)
من یکی که مهریه شما رو می دونم!نگید این حرفا رو!
بازم خیلی ممنون...
۳۰ آبان ۹۰ ، ۱۵:۰۵ تا وصال تو
سلام
آره،خیلی از این موردها شنیدم،اینجور آدما فقط برای دیده شدن هر کاری می کنن.
میدونی مهریه حضرت زهرا(س) چی بوده؟؟


دوباره بودنت مبارک



سلام
دیده شدنی که به کور شدن خودشون منتهی میشه.
آره...چطور؟
ممنونم گلی.زنده باشی.
۳۰ آبان ۹۰ ، ۱۹:۴۶ امین قاسمی فر
با سلام.
صمن تبریک هفته بسیج.
یادداشت هفته.ش.۴(وزارتخانه ای با ۱۲ هزار میلیارد تومان بدهی!!) و پستی دیگر با عنوان، عنوان ندارد!! در سایت قرار گرفت.
منتظر حضور و نظرات گرمتان هستم.
یاعلی


سلام
متقابلا تبریک...
خدمت می رسم.
سلام بانو
با یه مطلب تازه به روز کردیم وبلاگ رو....منتظر نظرات و حضور گرمتان هستیم..
محرم هم نزدیکه اگه دلتون بارانی شد ما رو هم دعا کنید
یاعلیــــــــــــ


سلام
خدمت می رسم.
حتما...
۰۱ آذر ۹۰ ، ۰۹:۰۹ تا وصال تو
سلام
واسم سوال شده،آب و نمک شنیدم،500 درهم شنیدم...
حالا کدوم درسته:
آب و نمک؟
500 درهم؟
هر دو گزینه؟
هیچ کدام؟


سلام
منم دقیقا همین موضوع برام سواله!!!
یه توضیحاتی هست که فک کنم جواب سوال باشه ولی نه وقتش هست و نه اینجا،مجالی برای گفتنش!
تو نگاه اول میخندی اما بعدش میشی مصداق :
خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است . . .

پ ن : تولدتون با کمی تاخیر مبارک باشه


واقعا همین طور است،به گمانم البته!
سپاسگزارم.زنده باشید.
هی... من داد ماست هستم...
می خوام امروز براتون نقاشی از ادمای منقرض شده ی 2222 ساله ی عهد بوق بکشم


هی ...تو داد ماست نیستی!
داد می زنی و ماست هم هستی،اما داد ماست...نچ!!!
اولا که من تازه 21 ساله شدم!
ثانیا تو چرا اصرار داری من منقرض شم؟
ثالثا تنفس سلولی!!!فهمیدی که؟!
سلام بر......(اگه میگفتم سانسورش میکردی)
مثه همیشه باحال بود ولی باحال تر و مفید تر توصیه هات بود .فقط نمیدونم چرا هردودقیقه میپرسیدی ناراخت شدی؟؟؟؟؟!!!!!خب ادم فهمیده(پراز کنایه و ایهام و ازین چیزا بود)چرا باید ناراحت بشم؟؟



سلام
چی می خواستی بگی؟به @ مربوطه؟!هه هه
ما داریم درس پس میدیم استاد!!!
توصیه هام که اصلا ردخور نداره ولی از صبح تا شب که جواب نمیدادی!بعدشم که هر چی می پرسیدم نصفه نیمه جواب میدادی!بعد چند روز تازه دیشب،اونم به صورت حدس و گمانی،قضیه چشم ها رو گفتی!
ماجرای فهمیده رو هم که دیشب گفتم!اونا دروغگو نیستن! والا...!
عاشقان بهانه جویان وصل اند،

که به یک سیب سرخ هم،

کربلایی می شوند؛

چه،

رنگش، رنگ پرچم

و عطرش، شمیم سحرگاهان حرم است ...



کربلایی باشی...
۰۲ آذر ۹۰ ، ۱۱:۰۰ امین قاسمی فر
با سلام. از آرشیو سایت تابناک خبر مهریه عجیب یک دختر را پیدا کنید .
نزدیک به 24 شرط ضمن عقد و مهریه عجیب.
نامه نگاری با آیت ا... مکارم.
==============
تبلیغ حجاب به سبک ... !!!
سری به ما بزنید!


سلام
سپاس بابت اطلاع رسانی.
خدمت می رسم.
من همون بودم که مشکلمو مطرح کردم
مهریه از نظر من هم نباید زیاد باشه. شوهرم گفت چهارده تا من گفتم 313 تا
در نهایت اون حرفشو بهم تحمیل کرد
مشکل ما که حل شد. خدا مشکل شما رو هم حل کنه


چه تفاهمی!
مشکل؟
کدوم مشکل؟
خانم گلی عزیزم شرمنده یادم رفته بود. لینکت کردم.



ممنونم گلی خانم!
اولا تولدت مبارک
اومدم که نگی بی معرفتم

و اینکه
مهریه ی من فقط چهارده سکه بود و بس....
طبق نظر اقا ، نه کم و نه بیش...

نه سفری به دمش بستیم و نه چیز اضافه ای بهش اضافه کردیم

خالص خالص...
من ترجیح دادم خدا زندگیم رو ضمانت کنه تا پول و این پیزای مضحک و بی ارزش....



اولا سلام!
ممنونم زنده باشی.
نه...تو که اصلا بی معرفت نیستی!!!اصلا!...بلا به دور!
آقا نگفتن 14 تا باشه.همه می دونن که حرفشون فقط اینه که بیشتر از 14 تا رو خطبه نمی خونن.حرف هم رو بیشتر از 14 تا هست که درست نمی دونن.وگرنه نگفتن که کمتر نباشه!
برای پسرشون و دختر آقای حداد عادل هم گفتن هرقدر می پسندین.من مخالفت نمی کنم ولی اگه بیشتر باشه،خطبه نمی خونم.همین.
خوشبخت شی انشاالله...
سلام
با حلوا حلوا کردن که دهان شیرین نمیشه!!
باید دید سر بزنگاه شما و بقیه خواهران چه می کنید!


سلام
مطمئن بودم!
مطمئن بودم کامنت شما،دقیقا این سخن خواهد بود!
ما تا آخر ایستاده ایم!
حرفی هست؟!
۰۲ آذر ۹۰ ، ۱۸:۰۵ از حضور تا ظهور...
سلام بر سیمای یک ناموس خدا !
مبحث خیلی جالبی رو مطرح کردی. با همه حرفات موافقم البته در این باب قبلا با هم مفصل صحبت کردیم . نه افراط نه تفریط . نه یکی به نیت الله نه 124000تا به نیت تعداد پیامبران . در حدشرع و عرف.
البته من مهریه معنوی رو میپسندم اما نه سفرحج و کربلا. ازنوع معنوی ترو 100 در صد در حد توان طرف .این حقه یه دختره که مهریه شو مادی انتخاب کنه یا معنوی!
قبول داری خیلی از دخترا میخوان که مهریشون کم باشه ولی خانواده هاشون به 1001 دلیل مخالفن؟یکیش کم نیاوردن در برابر فامیل! یکی دیگش تضمین زندگی دخترشون(به زعم خودشون) و ...
احسنت با این مطلب امر به معروف و نهی از منکرت . قبول باشه.
مراقب خودت و ایمانت باش - حق نگهدارت



سلام بر مهسای گل
بعله!بنده و سرکار در این مورد به توافق رسیدیم!فقط مونده...
اصل مهریه معنوی هست و انتخابش هم حق دختر،اما من با این مخالفم که دختر هر تعداد سکه مهرش میشه،یه سفر زیارتی هم وصلش کنه!بعد دو روز دیگه اگه خدای ناکرده به مشکل بخورن و این مهر رو به اجرا بذاره،دیگه اون چه سفری میشه؟!!!
اصلا حتی اگه به مشکل نخورن و با دل خوش هم برن سفر،این سفر با این اسم اصلا فایده نداره(به نظر من!)
جان ما امر به معروف و نهی از منکر بود؟!! عجبا!
باشه...باشه...خداحافظ (یادت میاد؟!)
من به میخانه ی عشق تو حسین ع !!! معتکفم
عقل آموخت شوم مست و جنون واره ی تو...

سلام مومن
به روزم
و دلتنگ برای پیرهن سیاه ارباب....
التماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس دعا



سلام
خدمت می رسم
خب کار سختی بودو تو هم سوالای سخت و نکته ای میپرسیدی و از منه ماهی قرمز انتظار جواب داشتی.یکم بهم حق بده.
زهرا راست میگه:معلوم نیست شما 3 تا .....(خودت بفهم خانم فهمیده)


اون که بعله!
واقعا از توی ماهی قرمز چه توقعی هست حالا؟!
زهرا که همیشه راس میگه!
گفتم که حرف راست رو ...(خودت بفهم خانم فهمیده)
ایییییییییییی روزگار...
۰۴ آذر ۹۰ ، ۰۸:۴۸ دختر آفتاب
سلام
تولدت مبارک ناموس خدا دختر فاطمه
حال دوستت بده تورو حدا دعا کن که پامو کج نذارم دعا کن دستم نلغزه دعم کن خواهر تو یه آزمایش بزرگم باید یکی دیگه رو هم نجات بدم.من همیشه به یادتم هرچند خیلی غریبیه ایم با هم اما دلم همیشه تو را می شناخت دعا کن برای هردومون که خدا خیلی بزرگه آدمی چگونه جرئت به عصان می کند!!!!!!!!!


سلام
ممنون.زنده باشی.
چقدر حرفات گنگه اما حتما دعات می کنم که از آزمایش سربلند بیرون بیای.
خدا کمکت کنه...
سلام گلم متن جالبی بود. نظراتت عالی بودن! ولی کو کسی که عمل کنه همه که مثل شما فکر نمیکنن خانومی


سلام عزیزم
ممنونم از نظر لطفت.
واقعا؟مگه من چطوری فکر می کنم؟
من و تو و ام نازگل(!) که عمل کنیم،دنیا رو کفایته!!!
هه هه
۰۴ آذر ۹۰ ، ۱۶:۱۳ سرالاسرار
تولدتون مبارک همشیره.....
البته پساپس...
التماس دعا


سپاسگزارم.زنده باشید.
البته پساپس...
حاجتتان روا
۰۵ آذر ۹۰ ، ۰۳:۲۸ کوچه امید
با آب طلا نام حسین قاب کنید
با نام حسین یادی ازآب کنید
خواهید که سر بلندو جاوید شوید
تا آخر عمر تکیه به ارباب کنید

سلام به خواهر خوبم
ایام سوگواری سرور سالار شهیدان امام حسین تسلیت

التماس دعا



سلام به شما
بر شما هم تسلیت.
ممنون بابت شعر...
واقعا؟!!!!!!!!!!!!!
شما علم غیب دارید احتمالا؟!!!!!!!!!!!!
بایستید! فقط مراقب باشید زیر پاتون علف سبز نشه!!!
حرفمو عرض کردم.صداقت لازم دارید!


ایستاده ایم!
این بار هم به کوری چشم عنودان بدگهر و حسودان تنگ نظر!
۰۵ آذر ۹۰ ، ۱۸:۲۷ امین قاسمی فر
با سلام و ضمن تسلیت ایام عزاداری.
باید بیایی تا نمره ات را بگیری!
...
در نقد سفر راهیان نور دانش آموزی.
نظر فراموش نشود.



سلام
خدمت می رسم
سلام سیمای نازنین
روضه بخوانم؟

حسین علیه السلام به راه افتاده ..
زینب نگران احوالات این روزهای برادر است ..
نگران نامردی های کوفیان ..
زینب زمان علی را خوب به یاد می آورد ..
جنگ صفین و جهل را ...
ناله های شبانه ی علی در چاه را ...
تنها ماندن علی را خوب به خاطر دارد ..
زینب حتی
ظلم به مادرش را نتوانسته فراموش کند.. در و دیوار .. پهلوی شکسته .. صورت سرخ شده ...
زینب دیده است..
آن تابوتی را که شبانه تشییع شد ..
آن دیگری که باران تیر بود برش...
نکند با حسین نیز چنین کنند ..
نگران است
نگران اینکه نامه های امضا شده پوچ باشند و تهی
آدمهایی امضا زده باشند که بویی از انسانیت و شرافت نبرده اند
آنهایی که به خاطر حرص و طمع چندروزه، به علی پشت کردند...
چه انتظاری است که حسین را در واپسین لحظات تنها نگذارند ؟



سلام پرستوی نازنین
بخوان...
بخوان به نام پروردگارت که تو را آفرید...

جانا سخن از زبان ما می گویی!
مگر خبر به شهادت رساندن هانی و مسلم کافی نبود برای حسین؟
چرا رفت؟
چرا سر بر نیزه را ترجیح داد به گردن نهادن به بیعت با کفر و فسق ..
چرا با خانواده رفت؟
آخر علی اصغر مگر چه گناهی داشت؟
چرا باید تاوان نامردی زمینیان را "او" می داد ؟



بد کردند زمینیان با امانت خدا...
پس از قرن ها،حالا ما هم داریم تاوان می دهیم...
دلم شکسته
آرام نمی شوم
دیگر اختیار اشک با خودم نیست

چه مرهمی می تواند جگر سوخته را التیام بخشد؟
اصلا مگر جگرسوخته التیام می یابد دیگر؟
هرکدام این مصائب یک کوه را از پای درمی آورد
زینب چه بود؟
چطور ؟
چگونه ایستاد؟

مگر زینب از جنس من و تو نبود؟
چطور صبری به وسعت آسمان هلول می کند در این تن خاکی؟
ما چه ایم؟
کجاایم؟



اللهم افرغ علینا صبرا...

یا زینب...
....
می شود آقا
بیایی و منتقم باشی؟
می شود؟
به خدا این درد فقط با دیدن روی ماه تو کمی آرام می گیرد...

مگر بنی اسرائیلیان نبودند که 170 نفرشان واقعا خواستند موسی بیاید و خداوند موسی را در تقدیرشان قرار داد
1 میلیارد مسلمان بر این کره ی خاکی است
پیدا نمی شود 170 تا شیعه ؟
پیدا نمی شود 330 تا ؟
همین ما مهدی فاطمه را تنها گذاشتیم

قبل هرکاری به چه می اندیشیم؟
رضایت مهدی فاطمه یا ...
چقدر اخلاص را گره زدیم به کارهایمان ؟
چقدر آدمیم؟
چند سال است که با معرفت به عاشورا رسیدیم ؟
چقدر جز گریه و ناله کار کردیم؟
چه قدر رشد کردیم؟


حسین حداقلش ابوالفضل و علی اکبر و 72 تن یارش را داشت ..
مهدی چند یار دارد؟
مهدی دلش را به که خوش کند؟
مهدی حتی همین را هم ندارد
اگر حسین چند شبانه روز را منتظر کمک بود
مهدی فاطمه 14 قرن است که منتظر است ...
کدامیک مظلوم تراند ؟

به دل بگویم بر کدام بسوزد ؟
اگر شیعه ماییم که باید حالا حالاها منتظر بمانیم ...



به که گویم این حکایت...
۰۶ آذر ۹۰ ، ۰۸:۰۲ ناموس خدا
برای پرستویی که می داند چون او بی آشیانم...
روضه خواندی و سنگینی بغض،راه را بر کلامم بست.
عذرم را پذیرا باش که پاسخم به کامنت های حقیقتا بی مثل و نظیرت،درخور زیبایی نوشته ات نبود.
و حقیقت آنجاست که پاسخ هایم زیبایی نوشته ات را خدشه می انداخت.
عذرم را پذیرا باش.
کاش کامنتهایی چنین را در پست بعدی محرم نوشتم می نهادی...
سپاس بی نهایت
التماس دعا
بعله...........خودت اعتراف کردی که حرف راستو باید از بچه بشنوی.مامان بزرگ منقرض شده 22222222222222 ساله
ادم22222222222222222 سالش باشه و.......
خودم از 6 تاییمون میزنم جلو.ببین حالا



بهت گفته من چی گفتم؟!!!
وای وای!
باز گفتی منقرض ها!
ما 5 نفر دیگه هم همین عقیده رو داریم.
والا...




بله!
بله!
خواهش می کنم.
حق با شماست.
اختیار دارین!

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی