می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

همان نگاهت...

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۸۹، ۰۵:۴۲ ق.ظ

امشب تنهای تنها به میهمانی تو آمده ام،

حتی خودم را نیز به همراه نیاورده ام.

اینها را هم باز دلم می نویسد،

مثل همیشه...

کمی آن سوتر دعای کمیل می خوانند عاشقانت!

می خواهم بدانی دعای کمیل امشب من همین هاست،

همین حقیر واژه هایی که فقط برای تو،بر صفحه سپید کاغذ می دوند.

می پذیری آیا؟!

مگیر این خیال شیرین را از من،

که تو امشب فقط خدای منی!

بگذار فکر کنم امشب صدای من با تمام صداهایی که می خوانندت،فرق می کند.

بگذار فکر کنم امشب جنس اشک من با تمام اشک هایی که برای تو می بارند،فرق می کند.

بگذار فکر کنم امشب فقط من برای تو اینگونه ام.

خیال من باطل،اما...

"احلی من العسل" !!!

بگذار فکر کنم!

التماس اجابت...

عشق بازی امشب تو و دلم باز هم زیباست.

نامحرم را به این حریم راه ندهی خدا!

هیچ کس نمی داند جنس این خلوت های دوست داشتنی من با تو چیست!

بگذار در درام عاشقانه های من و تو،

فقط من باشم.

فقط تو باشی.

ما باشیم و بس!

امشب مرا در بیکرانگی خودت غرق کن خدا

و در یگانگی ات...

بگذار همیشه عاشق ترین باشم بر تو،

مثل امشب...

این امشب را هیچ گاه از من مگیر مهربانم،

همان گونه که نگاهت را...

وقتی در نهان صادقانه با من عشق بازی می کنی،

می دانم که نگاهم می کنی.

این نگاه دوست داشتنت را بیشتر بر من می نمایاند!

و من چقدر این دوست داشتنت را دوست دارم.

تا می توانی به رخم بکش که دوستم داری،

شاید که من نیز ترغیب شوم که دوستت داشته باشم!

نگاه تو تحمل مرا آسان می کند.

تحمل دردهایی که برای اثبات بندگی ام سر راهم قرار می دهی.

اما...

دردهایت اینگونه شیرین اند.

دوایت چگونه است؟!

همان نگاهت...


پ.ن۱: تأخیری بسیار طولانی در به روز کردن وبلاگ اتفاق افتاد.از این جهت شدیدا عذر...

پ.ن۲: ظاهرا دوستانی هستند که عاشقانه های من و محبوبم را منتظرند.از این جهت شدیدا سپاس...

پ.ن۳: آنچه از مقابل دیدگانتان گذشت،حرفهای دیشب من و خودش بود.

پ.ن۴: دعای کمیل متعارف را پس از این مناجات زیبا خواندم.با خود این گونه گفتم که شاید حکمت امشبش برای من،به تعویق انداختن حاجت هایم باشد.

پ.ن۵: عشق بازی دیشب به دلم نشست.اما دقایقی بعد اتفاقی افتاد که ذره ای از لذتش را کاست!

پ.ن۶: فصل غم انگیز امتحانات هم فرا رسید.غلظت التماس هایم برای دعا،بالا رفته است.التماس دعااااااااااااااا...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۱۰
ناموس خدا

خدا

دعا

نجواها  (۴۴)

سلام
درود فراوان برشما

وبلاگ خوبی داری ولی اگه تعداد پست هارو روی 6 بزاری بهتری.زود لودینگ میشه.
.....................................:: ماهان اسپید ::.............................................
دانلود نرم افزار کامپیوتر با لینک مستقیم و با قابلیت ادامه ی دانلود با سرعت 3 برابر
یک فرصت استثنایی برای شما دوست مهربون.
یادت نره حتما لینکم کنی منم قول میدم در رابطه با وب , نرم افزار , سخت افزار ساپورتت کنم.اگه سوالی در این ضمینه داری همین الان بپرس.من آنلاینم .منتظرتم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
( کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با سیستم تبلیغاتی بلاگـ لیچ : http://blogleech.com )


سلام.
ممنون از نظر لطف شما.
چشم
محصولات شوخی و سر کاری
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
( کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با سیستم تبلیغاتی بلاگـ لیچ : http://blogleech.com )


عجب!!!
سلام دوستم امروز برای اولین بار با وبلاگت آشنا شدم جالب مینویسی دوست داشتی بهم سر بزن و نظرت رو بگو


سلام.
خوشحالم از آشنایی با شما.
ممنون.
چشم .حتما سر می زنم.
۱۰ دی ۸۹ ، ۰۷:۲۲ ابوالفضل
ممنون از حضورت


خواهش می کنم.
نظری در رابطه با پست نداشتید که استفاده کنم؟
سلام خدا قوت اگر نگوییم آن دنیا باید جواب بدهیم ... آخرینها: در footballgoal.blogfa.com

مروری بر ریشه‌های عقیدتی زهرا رهنورد (همسر میرحسین)/ از زبان خودش /
رهنورد:برایم مهم نبود بعد از رژیم شاه چه نظامی بیاید

572 سوال از میرحسین ...

ایا به شبهه «تقلب گسترده» که شما مطرح کردید، تمامی انتخابات 30 سال گذشته و من جمله انتخابات دوران نخست‌وزیری خودتان، زیر سوال نمی‌رود؟

چگونه ممکن است که قانون انتخابات در زمان شما درست عمل کرده و محکم بوده ولی الان که شما از دستیابی به ریاست جمهوری باز مانده‌اید، این قانون مناسب نیست؟»

آیا برخورد جناب عالی موید این سخن نیست که شما قانونی را قبول دارید که به نفع شما عمل کند؟ آیا این رویه، نوعی قانون‌گریزی را در شما نشان نمی‌دهد؟

میراسماعیل موسوی (پدر میرحسین) پسرعمه مرحوم آقا سید جواد خامنه ای (پدر آیت الله خامنه ای) است. ... + عکس ...


چرا رهبر معظم انقلاب همچنان از فتنه می گویند؟
هیچ کس اندازه شخص ولی فقیه به حکومت ولایت فقیه یعنی به جمهوری اسلامی تعصب و غیرت ندارد. جمهوری اسلامی نظامی برآمده از خون شهیدان است و رهبر فرزانه انقلاب اصلی ترین حافظ خون شهیدان اند

اثبات شد که الحق خامنه ای، خمینی دیگر است اما این روزها این شعار دیگر مرا راضی نمی کند. خامنه ای، خامنه ای است. من نمی خواهم احیانا بگویم که خامنه ای واجد برخی ویژگی هاست که امام نداشتند؛ نه! بلکه حرفم این است: خامنه ای، خامنه ای است و ما یقینا از پدران مان بسیجی تریم؛ ما قطعه قطعه هم شویم، اجازه نمی دهیم به این یکی امام جام زهر بدهند. ما نسبت به رهبرمان فقط معرفت و محبت نداریم؛ تعصب داریم. ما نسبت به خامنه ای تعصب حیدری داریم. غیرتی از جنس عباس ...

یا علی


سلام
خدمت می رسم.
۱۰ دی ۸۹ ، ۱۳:۵۲ بارسلونا
ماوقت، بی وقت،اول وقت،وسط وقت،آخر وقت،خلاصه همه وقت به یادتیم.




ما هم همیشه به یادتیم.برای شادی روحت هم یک دقیقه جیغ می کشیم(نیشخند)
دلم برات یه کوچولو شده...
۱۰ دی ۸۹ ، ۱۶:۴۲ سیدالعارفین
احسنت...




از اینکه به رسما به جمع کامنت گذاران اضافه شدید و از پشت پرده به روی صحنه تشریف آوردید،خوشحالم!!!
ما که دعا فرمودیم(!)،شما هم دعا بفرمایید!
...
مثل همیشه فوق العاده و آتش زن
مثل همیشه
مثل یک زن تمام عیار
ناموس خدا بودی و ناقوس کلیساهای فریادهای خاموش
مثل همیشه صدای حنجره های بی تار شدی برای نوازش دستان خدا روی تارهای بی تاری چندتار دلم
.
گوارایت آن کمیلش که باز هم حسرتش بابزرگواری نعمتش بر دلم ماند!گوارایت!




دلنوشته های خودم اونقدر آتش به دلم نمی زنه که کامنت های بعضی دوستان از جمله تو!
خیلی اغراق کردی ولی بابت تمام نظر لطفی که بهم داشتی،بی نهایت ممنون.
اون ولباگت(!) رو زودتر راه بنداز تا ما هم ابراز لطف کنیم!!!
سلوممممممممممم
ووووووی عاشق ادبیاتتمممممممممممممممم
مرسی سر زدیییییی




سلام عزیزدلم
من هم بی نهایت ادبیات رو دوست دارم.
ارادتمندیم قربان...
۱۱ دی ۸۹ ، ۱۰:۲۰ حاج خانم
با این مشکلات زیادی سر راهمه و تازگی ها دوچندان شده و هر شب با استرس و نگرانی می خوابم و با پریشانی بیدار میشم، اما باز میفهمم که خدا خیلی دوسم داره و هوامو داشته. من بی جنبه ام که ناشکری میکنم.
توصیه به همه:تو هیچ شرایطی نسبت خدا قضاوت منفی نکنید "خدا هرگز بد بنده هاشو نمیخواد،مگر خودمون به خومون بد میکنیم "




عزیزدلم چرا اینقدر غم داره حرفات؟(ناراحت)
و خدا آن حس زیبایی است که در تاریکی صحرا،تو را یکی مثل نسیم دشت می گوید:"کنارت هستم ای تنها"...و دل آرام می گیرد.
۱۱ دی ۸۹ ، ۲۱:۱۹ حمید برزخ
سلام
این دعا ها و این حرم ها چه کرده با شما؟
فقط رو تیکه ضد حالش کمی بیشتر توضیح بدید.
و اینکه از خدا بخواید تو این دعاها من و هم آدم کنه و ببره پیش خودش مکه!!!
پ.ن6:حرف دل تمام جا مونده ها از قافله درساست.پس همه رو با هم دعا بفرمایید...




سلام.
این دعاها و این حرم ها روی سیاهم رو بیشتر بهم نشون داده.
ضدحال همین جوری هم ضدحال بود.تکرار نشه بهتره!
حتما دعا میکنم.شما هم دعا بفرمایید.
ولی "پیش خودش" و "مکه"؟؟؟!!!با هم نمی خونن.
"ان الله فی قلوب منکسره"
۱۱ دی ۸۹ ، ۲۲:۲۴ حمید برزخ
مردی کنار بیراهه ای ایستاده بود.

ابلیس را دید که با انواع طنابها به دوش درگذر است.

کنجکاو شد و پرسید: ای ابلیس ، این طنابها برای چیست؟

جواب داد: برای اسارت آدمیزاد.

طنابهای نازک برای افراد ضعیف النفس و سست ایمان ،

طناب های کلفت هم برای آنانی که دیر وسوسه می شوند.

سپس از کیسه ای طناب های پاره شده را بیرون ریخت و گفت:

اینها را هم انسان های باایمان که راضی به رضای خدایند و اعتماد به نفس داشتند، پاره کرده اند و اسارت را نپذیرفتند.

مرد گفت طناب من کدام است ؟

ابلیس گفت : اگر کمکم کنی که این ریسمان های پاره را گره زنم،
خطای تو را به حساب دیگران می گذارم …

مرد قبول کرد .

ابلیس خنده کنان گفت :

عجب ، با این ریسمان های پاره هم می شود انسان هایی چون تو را به بندگی گرفت




متشکرم.
کاش بشه هیچ وقت به وساوس شیطان پاسخ ندیم...
سلام
چقدر قشنگ

کاش خدا یه ذره از این احساسای قشنگ رو هم به ما میداد



########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##____________________#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##____##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#___________________________#
#__________#___________________________ #
_#_________#___________________________#
_##________#_____________________ ###
___##____##____________________#__ ##
_____#########_______________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__________#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#____________#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########___________________#######



سلام
اپم با :خشم خدا
بدو بیا بدو دیگه.راستی نظر هم یادت نره


سلام.
خدا این احساسات رو به همه میده.
اما...
هرکس به زبانی صفت حمد تو گوید / بلبل به غزل خوانی و قمری به ترانه
با سلام
با ۵۷۲ سوال از موسوی خامنه بروزم
لطفا یه سری بزنید ونظر بدهید
با تشکر
یا علی


سلام
خدمت می رسم
سلام
از اینکه قدم رنجه کرده و به وبلاگ اینجانب سر زدید تشکر
حرم، حریم پرواز ملکوتیان روی عرش است و خدا عجب نگاهی گاهگاهی که نه، همیشه دارد و ملکوتیان بال و پر میگسترانند برای اهل دل
صاحب این گنبد و بارگاه، امام حاضر است که منتظر نشسته تا برای اهالی معرفت بابی باز نماید و آمد و شد ملکوتیان به آن را نظاره گر باشد
قلب شکسته و اشک ریخته را هیچ کس نمیخرد چون برایش ارزش خاصی قائل نیست ولی نمیدانند که این قلب و این اشک برای صاحبخانه ی اصلی این و قلب و چشم همه چیزاست
التماس دعا دارم و حرفهای بسیار (بگذار تا وقتی دگر)
آسمان از پلاکفا (hmdcs.P elakfa.com)


سلام بزرگوار
از نظر لطف شما متشکرم و از حرفهای بی نهایت زیبایتان که اشک را مهمان چشمانم نمود،بیشتر!
محتاج دعای خوب.
التماس دعا ایضا!
۱۲ دی ۸۹ ، ۱۲:۳۸ یک نفر از شما !
حرف دل من را زدید:
امشب تمام عاشقان را دست به سر کن
یک امشبی با من بمان با من سحر کن
به ما هم سری بزنید
با (اه این چه وضعشه ؟!) به روزم
یا حق


چه خوب که حرف دلمان یکی است!
حتما سر می زنم.
راستی ما کی هستیم که شما یکی از ما هستید؟؟؟!!!
سلام.
امیدوارم موفق باشی.
با اخبار جدید سی ان ان و یک خبر ویژه و یک اطلاع عمومی در خدمتم.
شاید بشه با هم همکاری کنیم.
نظرتون رو دوست دارم داشته باشم.
مریم


سلام.
شما هم همین طور.
حتما سر می زنم و نظرم رو به عرض می رسونم.
سلام
زیبا نوشتید
واقعا دعای کمیل درد دل یک بنده با معبودش وقتی که بعد از خواندن
آنقدر احساس سبکی بهت دست میده که می خوای پرواز کنی
اون وقتی دلت پر از امید میشه و باورت میشه تنها نیستی


سلام عزیزم.
ممنون.
آره واقعا...من عاشق دعای کمیلم...مخصوصا دعای کمیلی که تو حرم بخونم!
یه چیزی ناموس خدا!!1
هر روز میام وبت یه چند دقیقه ای رو در کنار این کرمه که دور ساعت وبت می چرخه مشعوف می شم!!!!خیلی باحاله
آدم رو یاد روزهایی میندازه که از آدم لیست اعضا می خواستی و عین این کرمه دور مخ آدم می چرخیدی
ببخشید توی دلم مونده بود. گفتم بهت بگم که دیگه اینقدر با خودم غیبتت رو نکرده باشم


سلام ندادی عزیزدلم!
آره منم خیلی دوستش دارم و شدیدا باهاش همزادپنداری می کنم.(نیشخند)
"مشعوف می شم!!!"ادای منو درمیاری؟!(ناراحت)فردا مامانمو میارم دانشگاه(چشمک)
ولی خدایی لیست اعضا خواستن من مثل این کرمه است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خب مثل یه دخمل خوب حرف گوش کن تا منم اون روی کرمم بالا نیاد!(چشمک)
۱۳ دی ۸۹ ، ۱۹:۰۳ po30bility-girl
سلام عزیزم....
مثل همیشه زیبا و صمیمی....
دعای کمیل رو با هیچ دعایی عوض نمیکنم...خیلی باحاله خداییش..خوش به سعادتت که دلت پرواز کرد...ما که موقع دعا خوندن سرمون پایینه اینقدر گناه کاریم!!!!
آپم گلم
التماس دعا
فعلا


سلام طلای من
ممنون از نظر لطفت.
سر منم همیشه پایینه.اما گاهی بالا میگیرم تا مطمئن شم نگاهم میکنه...
میام حتما.
محتاج دعای خوب
امام علی ع فرمود : هیچ چیز در دنیا ارزش آن ندارد که به خاطرش به ماتم بنشینی و و هیچ چیز در دنیا لیاقت آن ندارد که به خاطرش مستانه فریاد شادی سر کنی.


تکبیر...
سپاس بابت حدیث علوی
۱۴ دی ۸۹ ، ۱۳:۰۱ دختر مسلمان
سلام بسیار زیبا نوشتید
حرفی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند
با اجازه لینک شدید


سلام.
ممنون از لطف شما.
خب وب خودتون رو هم می نوشتید تا بنده هم لینکتون کنم.
التماس دعا
مناجاتتان قبول حضرت حق.
برای رفع فتنه های آخر الزمان هم دعا بفرمایید که ما شدیدا آمــــــــــین گوییم...!!
(یک سوال فنی: چقدر مشتاق هستید که ترم آینده رو بدون هیچ دغدغه کار و فعالیت بگذرونید و در عوض برخی رو به خواسته های کاملا مخلصانه و بر حقشون برسونید؟؟ [سوال کاملا جدیه! لطفا پاسخ بدید.] )


برای رفع فتنه حتما دعا می کنم.آمین بگویید.
وضعیتم رو دوست داشتم.خیلی هم دوست داشتم.با اینکه وقتم رو می گرفت و باید از خیلی خواسته هام می زدم،اما ابدا حاضر نیستم از دستش بدم.مخصوصا بخاطر خواسته های کاملا مخلصانه و برحق!!!
تا حالا به زیبایی ارتباط مولا با محبوبش دقت کردی؟ تک تک واژگان دعای کمیل نشونی از یک عشق ناب الهیه که برای ما زمینی ها درکش سخته. چنین عظمتی در گفتگو با خدا فقط از جانب کسی مثل علی (ع) ممکنه... انگار در هنگام مناجات، خدا رو روبروی خودش میدیده و لبیک میگفته!
تو این خلوت های عاشقانه ات، ما رو فراموش نکن.
درساتم خوب بخون، تو باید اسوه ما باشی واحد خواهران جاد!


خیلی زیبا گفتی "ن.ش.ا"بانو!سپاس بیکران...
فراموش نمی کنم.تو هم دعام کن که داغونم!
چشم.
اوه اوه...واحد خواهران جاد!!!
۱۵ دی ۸۹ ، ۰۹:۱۰ بهاره مقدم
بیدلی در همه احوال خدابااوبود
اونمیدیدش وازدورخدایامی کرد
به روزم با"دریا،تشنه نگاه ماه"
علی علی


جالب بود...
میام حتما.
۱۶ دی ۸۹ ، ۱۰:۴۰ دختر مسلمان
سلام عزیزم ببخشید فراموش کردم
این هم لینک بنده تشریف بیاورید خوشحال می شوم
یا حق


سلام طلا.
حتما سر می زنم.
۱۷ دی ۸۹ ، ۱۷:۰۱ ابوالفضل
سلام یه تحقیق دارم میکنم بیا به سوالم جواب بده


سلام
چشم
۱۷ دی ۸۹ ، ۲۱:۴۸ مسترخالیبند
سلام خوبی
مرسی که اومدی وسر زدی
گمونم اصلا نخوندی
ولی بازم مرسی







راستی
اپم
شعرت هم خوف بود
اما تازگی خاصی نداشت برام


سلام.
مطمئنید که نخوندم؟؟؟!!!
شعر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پست من شعره؟!!!این فقط یه دلنوشته است،حرفهای من به محبوبم!سبکش هم کاملا نثره.اگه دقت کنید شاید یه ذره ادبی باشه اما خیلی کم از آرایه های ادبی استفاده می کنم.
کاش می فرمودید چرا تازگی خاصی نداشت...
با سلام

با "شهدای غیر دولتی" بروزم

آسمان از پلاکفا (hmdcs.pelak fa.com)


سلام بزرگوار
حتما سر می زنم.
بایت اصلاح لینک بی نهایت سپاس!
۱۹ دی ۸۹ ، ۰۰:۱۸ سبزعلویان
اسناد براندازی نظام توسط موسوی

روایت معاون سابق اطلاعات از نفوذ سرویس‌های اطلاعاتی در بین بستگان برخی شخصیت‌ها
ادامه مطلب را بخوانید....


خدمت می رسم
۱۹ دی ۸۹ ، ۱۷:۲۰ الهی وربی من لی غیرک
http://gale92.blogfa.comسلام عالی بود لینک



سلام.
متشکرم.
لینک؟؟؟وبتون رو که ننوشتید!
۲۰ دی ۸۹ ، ۱۸:۳۷ پسر طلایی
سلام.به سراغ ما هم بیایید.البته نرم و اهسته



سلام.
جدا؟؟؟
چشم!
۲۱ دی ۸۹ ، ۰۳:۴۲ امکانات جالب برای وبلاگ نویسان
سلام


امکانات جالب برای بلاگفا


سلام و سپاس
۲۱ دی ۸۹ ، ۰۴:۳۸ دختر مسلمان
سلام خداقوت
با فهیمه واقعا فهیمه بود به روزم بیا
باز نگی ببخشید دیر شد
این دفعه میگم بخشش لازم نیست، اعدامش کنید
نه ویرگول را بردار بذار بعد بخشش
حالا بیا
یا حق



سلام طلا.
فهیمه کیه ناقلا؟!!(چشمک)
چشم.سر می زنم.
با سلام

با "یا ایها المختار" بروزم

آسمان از پلاکفا (hmdcs.pelak fa.com)




سلام.
میام حتما!
امتحانامو گند زدم خدا به دادم برسه



خدا به داد همه مون برسه!
سلام خواهر جان!!!
شنیده بودم کرم دور ساعتت خیلی دلبره ...اومدیم رویت کنیم که همزمان صدایتان را هم شنیدیم! دیگه شد نور علی نور!
به امید دیدارت!علی یارت...



سلام خانم طلا.
من خودم دلبرم!!!(خودشیفتگی محض دارم!)
بله.ما هم مشعوف شدیم،البته بیشتر از اینکه شما را مشعوف کردیم(جریان خودشیفتگی...)
شب جمعه قرارمون یادت نره ها!
۲۲ دی ۸۹ ، ۰۷:۴۲ یک نفر از شما !
نیستین !کجایین؟
ما هستیم ها
خانه خالی
به روزم
یا حق



سلام.
هستم،درگیر درس های نخوانده!!!
میام حتما.
۲۲ دی ۸۹ ، ۱۴:۲۳ سایه سار
سلام به دوست جونم
.
.
بیا وبم!
مسئله مشترک! راه حل چیست؟


سلام من هم به تو دوست جون خودم!
چشم.
۲۲ دی ۸۹ ، ۱۸:۳۶ سبزعلویان
اسناد براندازی نظام توسط موسوی

روایت معاون سابق اطلاعات از نفوذ سرویس‌های اطلاعاتی در بین بستگان برخی شخصیت‌ها
ادامه مطلب را بخوانید.....


خدمت می رسم
۲۲ دی ۸۹ ، ۲۳:۱۴ حمید برزخ
سلام.درسته امتحاناس اما اگه تو استراحت وقت داشتید،بیاید.
با " دین خدا حق است یا دین ما"
آپم


سلام.
چشم،خدمت می رسم.
۲۳ دی ۸۹ ، ۰۴:۰۷ دختر مسلمان
سلام خدا قوت
راستی تو الانشم فهیمه ای عزیزم
با حاصل بی غیرتی بی حجابی است بروزم بیا
منتظرتم
یا حق


سلام طلا
جدا؟؟؟خوشحال شدم حسابی(نیشخند)
بشین تا بیام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۳ دی ۸۹ ، ۱۶:۳۲ حاج خانم
احادیث به اندازه کافی تمامی جواب ها رو داد

یا علی


جانم؟؟؟
کدوم احادیث؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درست اومدی؟!
خوبی حاج خانم جان؟!!!
۲۸ بهمن ۸۹ ، ۰۹:۱۸ سایت همسریابی و دوستیابی در مشهد
دکتر آزاده آریانپور


جل الخالق!!!

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی