می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

تو،نه غیر تو...

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۸۹، ۰۵:۲۳ ق.ظ

خدای من

تو ای نزدیکتر به من از رگ گردن

مگذار که در برابر غیر تو زانوانم خم شوند،

که انسان غیر توست.

مگذار که در برابر غیر تو دست نیازم گشوده شود،

که غم غیر توست.

مگذار که در برابر غیر تو سجده کنم،

که احساس غیر توست.

می دانم نقدها وارد است به اینکه قصه های زندگی مرا به یاد تو -خدای غصه هایم- می اندازند.

وقتی همگان با نشتر تهمت قصد جانم می کنند،دلم بیشتر به یاد توست.

این احساس من است.

اما...

سخت راهی را در نظر گرفته ای برای نزدیک ساختن من به خودت.

من زیر بار این غم ها،قالب تهی می کنم خدا...

تو تنگ کوچک قلبم را می شناسی.

ماهی سرخ سرگردان وجودم به زحمت در او غوطه ور است.

این تنگ را با نهنگ حوادث چه کار؟!

مادام که همچون تویی را از خود دور می دارد...

پروردگارا

هیچکس نداند -که نمی داند-

تو که می دانی حقیقت چیست!

تو که می دانی در قلبم چه می جوشد!

تو که می دانی تمام نیات مرا در انجام تمام اعمال،

-خالص یا ناخالص-

تار و پود وجودم را تو رشته ای خدا!

کدام بافته را از ذاتت پنهان نگاه دارم من؟!

به من اطمینانی ببخش که با قدرت فریاد برآورم:

مرا با غیر تو چه کار؟!

مادام که تو تمام نادانسته های وجودم را می دانی...

مهربانم

امروز که برایت غم نامه می نگارم،

باز هم دلم شکست.

به یاد دیروزهایی چند،

چه خبره است دلم...

و چه بامحبت اند اطرافیانم...


پ.ن1: آنچه از نظر گذراندید،حرف های دیروز من بود به خدایم،در لابلای سیل اشک هایی که بی صدا اما مداوم سرازیر بودند.

پ.ن2: دیروز اتفاقی افتاد که قلبم آیینه شکسته ای شد و هزار بار در خودش تکثیر!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۹/۲۷
ناموس خدا

خدا

دعا

نجواها  (۵۶)

۲۷ آذر ۸۹ ، ۰۶:۵۱ دختر آفتاب
سلام
آرام باش و بر خدا توکل کن آنگاه دست های خدا را می بینی که زودتر از آنچه بفهمی برای کمک بالا رفته است
همه می دانیم که خداوند صاحب قلب های شکسته است چینی نازک دل جز به دست های مهر بان خدا بند نمی خورد
و دلی که بیشتر بشکند...
خوشا به دلی که بیشتر دستان خدارا دیده است
منتظر دیدارتون
الهم عجل لولیک الفرج




سلام گلم.
منم اون حرف اولت رو که سخنی از امیرالمومنین هست،خیلی دوست دارم.
خیلی برام دعا کن.
۲۷ آذر ۸۹ ، ۱۰:۴۴ زهرا جوووووووون
من هنوز نخوندم دیدم کسی نظر نذاشته. گفتم خودم برات نظر میذارم.ودر ضمن اینکه ماهم هستیم...تازه ما ماهم هستیم.شک داشتی؟




خب نخونده نظر چی می ذاری طلا؟!
تو همه جوره هستی.قبول دارم.
عجب استعدادی در اشک ریختن؟!
اگه اشک کم آوردی اطلاع بده سفارش بدیم!!!




بهتر از بی استعدادی است!
کم نمی آرم.مطمئن باش.
راستی سبک نوشتنت شبیه بعضی ...های تشکیلاته!!!


هر وقت دلت میشکنه یقین داشته باش که خدا خیلی دوست داره

"سخت راهی را در نظر گرفته ای برای نزدیک ساختن من به خودت."
این جمله رو همه ما میگیم اما مهم اینه که یاد بگیریم که به دیده هامون وسعت بدیم

التماااااااااااس دعااااااااااااااااااااااااااااااااا ی وحشتناک




"کاش عظمت در نگاه تو باشد نه در چیزی که به آن می نگری"(آندره ژید)
"وحشتناک"؟؟؟؟؟؟؟؟چه صفتی برای التماس دعا؟!!!
محتاجم به دعای تو خوب من!
۲۷ آذر ۸۹ ، ۱۶:۰۵ زهرا جوووووووون
منم حتما تورو قبول دارم که نخونده می گم براوو.اخه طولانیه حسم نمیاد تا تهش بخونم...




فدای تو...
حالا یه بار وقت بذار بخون.
۲۷ آذر ۸۹ ، ۱۶:۵۱ زهرا کاردانی
سلام کردی خدمت دوست عزیزززت؟
عزاداری ها قبول باشه! بالاخره نزول اجلال کردیم به وبلاگتون.
خوشم می آد همه کامنتا رو جواب می دی
آدم حرفایی رو که به بهترین دوستش می زنه واسه همه نمی گه دخترجان. چرا؟
واسه اینکه کمتر کسی با اون سوزی که تو نوشتی می خوندشون. دوم همون که اول گفتم.
تنگیده دلم برات شدییییید




سلام عزیز دلم.
عزاداری های شما هم قبول.
مشکلی هست؟!
البته هستن کسانی که با سوزی بیشتر از اونچه که من نوشتم،پستها رو میخونن.
دل منم برات کوچولو شده(گریه)
احیانا درددل نداری؟!!!!!(نیشخند)
۲۷ آذر ۸۹ ، ۱۶:۵۸ زهرا کاردانی
در ضمن هر پستت رو که باز کردم قلبم افتاد کف پام. صدای این نوای وبلاگت زیاده مادر جان.




من خم شم قلبت رو بردارم یا خودت زحمتشو میکشی؟!(چشمک)
نوای وبلاگ همراه قالب بود.تقصیر من نیست دختر گلم(ناراحت)
گنجشک به خدا گفت: لانه کوچکی داشتم، آرامگاه خستگی ام، سرپناه بی کسی ام بود، طوفان تو آنرا از من گرفت. کجای دنیای تو را گرفته بودم؟
خدا گفت: ماری در راه لانه ات بود، تو خواب بودی، باد را گفتم لانه ات را ویران کند، آنگاه تو از کمین مار پر گشودی!
چه بسیار بلاها که از تو به واسطه محبتم دور کردم و تو ندانسته به دشمنی ام برخاستی...




زیبا بود "ن.ش.ا" بانو!
راستی غلط های املایی کامنتت رو اصلاح کردم!!!
تذکر بدم؟!!!!!!!!!!!!!!!(لبخند)
پول ها حالشون خوبه؟!(چشمک)
۲۷ آذر ۸۹ ، ۲۱:۲۸ حمید برزخ
سلام
ابن پستتون بوی سوز و آه داره
قلمتون رو به پیشرفته و این عالیه، اینم مدیون همین دل شکستن ها بدونید
احساس میکنم از دل بر آمده و شدیدا بی غل و غش است
و و و
خدایتان همراهتان یاحق




سلام.
نظر شما در رابطه با این پست واقعا برام جالبه.
از نظر لطف شما سپاسگزارم.
در پناه خدا
سلام خوبی؟؟؟
یعنی تازه اینجا منو شناختی دیگه ؟آره ؟
میتونم حدس بزنم ..... خواهر دوستمی دیگه نه ؟؟؟
لینکت میکنم عزیز .....
فعلا




سلام.
مجازی بله،اما هنوز حضوری هم ندیدمت.فقط تلفنی با هم حرف زدیم.
خواهر دوستت کیه؟!!!(لبخند)
بگرد و پیدام کن.
ناراحت نشو خانومی!!
با ما به از آن باش که با خلق جهانی!!!
من با همه اونایی که فکر می کنی فرق میکنم!




ناراحتی برای موضوعی به این بی اهمیتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جنس تفاوتت هم با بقیه متفاوته!
۲۸ آذر ۸۹ ، ۲۰:۰۴ زهرا جوووووووون
بله خوندم بسیار بسیار زیبا بود.افرین ادامه بده تومطمئنا در اینده مرد بزرگی میشی...




اولا ممنون.
ثانیا هم ممنون!!!
در امتداد عاشورا... و افکار به خواب رفته!!
به روزم
یا حسین!


خدمت می رسم
سلام بر ناموس خدای عزیز!
نبینم کسی دل مامان ما رو بشکنه




سلام طلا.
فعلا که شکسته دختر گلم...
با سلام ایام محرم از جهتی تبریک واز جهتی تسلیت

بگـذار گـریـه ، درد دلـم را ، دوا کـنـد
چشمـم نـظـر بـه قـافـلـه ی کـربـلا کـنـد

مـــا ه مـحــــرم آمــده تــا آفـتـاب هــــم
هــر بـامـــداد ، دیـده بـه انـدوه وا کـنـد

شایسته است هرکه دلش می طپـد به عشق
دل را درین فـضـای معـطر ، رهـا کـنـد

دردیست درد عشق که درمان پذیر نیست
شـایــد نگــاه مـعـجــزه ، آن را دوا کـنـد

اینجا هـنـوز اصغر شش ماهه تشنـه است
ای کـاش چشم ِ حرمله قـدری خطا کـنـد

عـبـاس مـی رود کــه غـرور ِ فـرات را
بـا کــودکــان تـشـنـه جـگـر ، آشنـا کـنـد

زینب به خیمه چشم بـه راه است بـاز هم
شـایــد حسیـن ، زنـده بمانـد ، خـدا کـنـد

ظهر است وشیر ِ بیشه ی حیدر نمازخوان
غـیـر از خدا بـه او چـه کسی اقـتـدا کـنـد

با از حسین اموخته ام به روزم لطفا نظر دهید


سلام
بر شما نیز هم.
خدمت می رسم.
سلام به این آدرس بیاین.من در خدمتم.


سلام.
جشم
چه بشکن بشکنی راه افتاده این روزا...میبینی؟؟؟هنوز چینی دل ما از هفته پیش بند نخورده بود که دوباره چینی بند زده دل تو شکست...
با تک تک سلول های وجودم درکت میکنم...میدونم که میدونی راس میگم...
الهی بمیرم برات ....تو رو همون خدا مقاوم باش...من "خیلی" دعات میکنم




آره واقعا...این دفعه فاصله بین دو دلشکستگی خیلی کم بود!
می دونم که می تونی درکم کنی!
ممنون که "خیلی" دعا می کنی.منم برای اون دل کوچیکت دعا می کنم که هیچوقت مثل دل من نشه.
التماس دعا گلم
۳۰ آذر ۸۹ ، ۱۲:۱۹ دختر آفتاب
سلام عزیز دلم حال و اوضاع چطوره دلمون تنگ شده واستون کجایین پس
یلدا هم آمد او نیامد
غیبتش یلدایی شده بی نهایت
الهم عجل لولیک الفرج




سلام طلا.
الحمدلله.
انشاالله که آخرین یلدای بی او باشد.
تعجیل در فرجش صلوات.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
یادم میاد دومین نفر واسه این پست نظر گذاشته بودم.
نظر من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا من قهرم دیگه !!!!!.
بدو نظرم رو پیداش کن وگر نه دیگه واست نظر نمیذارم


سلام ندادی دختر مامان ولی علیک سلام!
برای من کامنتی از طرف تو نیومده.باور کن همه رو تایید کردم.
قهر نکن تو با من...
تازگی ها دلم به قدر تنهایی فراخ
به قدر جدایی طولانی
وبه قدر زیبایی زشت
همه چیز را می بیند!

محبت ز یاد دلم رفته
دلم باران خورده
ترک برداشته
کمی دارد انگار گله
دلم
یک مشت خاک باران خورده
_________________________________

سلام
خدات ترمیم دل شکستنهات باشه عزیز دل


سلام طلای من.
زیبا نوشتی.
انشاالله...واقعا هیچ کس غیر خودش از دلم خبر نداره!
فقط پی نوشت ها رو خوندم چون دستی تو ادب ندارم !!درک نمی کنم ولی اشک عجب سلاح خوبیه ها...!


آخه با پی نوشت چی می فهمی خانم؟!!!
اشک بیشتر یه سنگره تا یه سلاح!(از افاضات خودم!!!)
همه پست رو هم لطف کن بخون.منتظر نظر بعدی تو هستم.
بروزم با
یلدای غیبت و غربت تسلیت باد...
یلدای صبر... یلدای ...

شب یلدایتان تسلیت باد...


با اینکه یلدا برای من و خانواده محترم هیچ فرقی با شب های دیگه نداره،ولی حدس می زنم چی نوشتی.
واقعا تسلیت...
سلام
زیبا نوشتید
نمی دانی وقتی برای خدا می نویسی بعد به چه آرامشی میرسی


سلام.
ممنون از لطفت عزیزم.
اگه بهم آرامش نمی داد هیچ وقت نمی نوشتم.اگه ننویسم،می ترکم!!!
۰۲ دی ۸۹ ، ۱۰:۳۱ po30bility-girl
سلام
گلم خیلی قشنگ بود....واقعا بهم ارامش داد
فدای این دل بی قرارت بشم....
فعلا


سلام عزیزم.
ممنون.خوشحالم که حداقل یه ذره آروم شدی.
فدای دل بی قرار خودت شو که اختصاصی برای تو داره می تپه.
قربانت...
۰۲ دی ۸۹ ، ۱۳:۲۹ عشق مسعود و رها
ooooooooooooooooooooooooooo_________________
______________oooooooooooo__________oooooooooooo______________
____________oooooooo______________________ooooooooo___________
_________oooooooo_____________________________ooooooo_________
________oooooo__________________________________ooooooo_______
______ooooooo_____________________________________oooooo______
_____oooooo________ooooooo____________oooooo________ooooo_____
____oooooo________oo__ooooo_________ooo__oooo________ooooo____
___ooooo__________oooooooooo________oooooooooo________ooooo___
___ooooo__________oooooooooo________oooooooooo_________ooooo__
__ooooo___________ooooooooo_________oooooooooo_________ooooo__
_oooooo____________ooooooo___________oooooooo___________ooooo_
_oooooo______o_______ooo_______________oooo_____________ooooo_
_oooooo______oo________________________________oo_______ooooo_
_oooooo______oooo____________________________ooooo______ooooo_
_oooooo______ooooooo______________________oooooo________ooooo_
__ooooo_________oooooooo______________oooooooo_________ooooo__
___ooooo_________oooooooooooooooooooooooooooo__________ooooo__
____ooooo________oooo__oooooooooooooooo__oooo_________ooooo___
____oooooo________oooo__________________ooo__________ooooo____
______ooooo________ooooo_______________ooo_________oooooo_____
_______oooooo________ooooooo__________ooo_________oooooo______
________ooooooo________ooooooooooooooooo_______ooooooo________
__________oooooooo_________ooooooooooo_______oooooooo_________
____________ooooooooo____________________ooooooooo____________
_______________ooooooooooooooooooooooooooooooooo______________
___________________ooooooooooooooooooooooooo__________________
________________________oooooooooooooo

سلام عزیز . وبلاگت واقعا زیباست. موفق باشی. بهمون سر بزن منتظرتیم .
نظر یادت نرههههههههههههههههههههههههه


سلام.
ممنونم.
حتما سر می زنم.
چشم
۰۳ دی ۸۹ ، ۰۶:۵۷ شاید یک آشنا
در پاسخ به یکی از کامنت ها:
مگر نه اشک زیباترین شعر و بی تاب ترین محبت و پرگدازترین ایمان و تب دار ترین احساس و خالص ترین گفتن و لطیف ترین دوست داشتن است که همه در کوره دل به هم آمیخته و ذوب شده و قطره ای گرم شده اند به نام اشک؟!مگر نه قلب،قالب اشک است و اشک در قلب شکل می گیرد؟!و گریه ترجمان دل است:
از من مپرس کاتش دل در چه غایت است
ار آب دیده پرس که او ترجمان ماست


1.تراوش شدید هنر بود و بس عجیب!
2.شما هیچ نظری در رابطه با اصل پست نداشتید که جواب کامنت ها رو میدید؟!اونم چه کامنتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3.خب؟؟؟!!!
۰۳ دی ۸۹ ، ۰۸:۰۳ ابوالفضل
سلام لینک کردم




سلام
من هم لینکتون میکنم.
سلام.
دل نوشته ات واقعا زیبا بود...
محاله خدا اینا رو شنیده باشه و عاشقانه نگات نکرده باشه...




سلام.
ممنون.
خدا کنه همین طوری باشه که شما میگید...
۰۳ دی ۸۹ ، ۰۸:۵۶ سیدالعارفین
این شاید یک آشنا چقدر خاصه!!!
شیطنت به خرج ندید!




خب این "شاید یک آشنا" همه جوره خاصه!!!
اصلا شیطنتی در کار نیست!
۰۳ دی ۸۹ ، ۲۲:۵۴ یاس کبود
سلام. وبلاگ قشنگی داری
امشب اتفاقی از وب یه دوست اومدم اینجا راسش دلم گرفته بود نوشته هاتون رو که خوندم یکم قرارگرفتم.یاحق




سلام.
ممنون.
خوشحالم دلنوشته هام به غیر خودم هم قرار میده!
سلام.دلتون پاک بوده.
با افتخار لینکتون کردم.
التماس دعا
تو کار فرهنگی کمکمون میکنید؟




سلام.وقتی کسی دلنوشته هام رو میخونه و بهم میگه دل پاکی داری،دلم بیشتر میشکنه!!!
کار فرهنگی؟؟؟توضیحات رو بدید لطفا.بعد جواب میدم.
محتاج دعای خوب
دلم برات حسابی تنگیده ها بی وفا نشی یه وقت بذاری بری
قبل از این که خواستی بری یه وقتی بذار تا ببینمت
امتحانات چه طور بود گل دخمل؟




علیک سلام!!!
دل منم خیلی برات کوچولو شده.میدونی چند روزه ندیدمت.
شما تشریف بیار دفتر،ما هستیم!
نمردم ولی مجروح شدم!!!حالا تعریف می کنم برات...
سلام. خوبی؟؟؟
با مطلب" دجال آری یا نه؟" بروزم

یاعلی




سلام.
فدای تو...
میام.
با "فریاد دانشجو" به روزم




مزاحم میشم.
۰۵ دی ۸۹ ، ۰۷:۳۵ مسترخالی بند
سلام
خوبی
تا حالا اینجا نیومده بودم
شیعه نامی هستم؟
یعنی اسمت شیعه است؟
میراث زهرا که میگن تویی؟
زن میراث زهراست ؟
مگه قبلش زن نبوده ؟
خدا ناموس داره؟
به دل نگیر من میفهمم چی میگی فقط یکم فضولم
شوخی بود




سلام.
حال شما خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام.مطلب خیرات فحشا رو تو وبلاگم بخونید اونجا کاملا متوجه کار فرهنگی میشید
دست تنهائیم.

لینکتون کردم




سلام.
چشم.می خونم و اگر نظرم مثبت بود،اعلام می کنم.
علی یارتان
____________________$$$$___$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___________$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$___________$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$l من اپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم


خدمت می رسم
سلام
ممنون از حضور پررنگ ونظر زیباتون موفق باشید




سلام
ارادتمند...
منتظر بودم پست جدید بذارید، اما گویا زمان امتحاناته و ...
"وقتی همگان با نشتر تهمت قصد جانم می کنند،" امیدوارم این تنها از روی احساسات شاعرانه باشه و حقیقت نداشته باشه.
"دلم بیشتر به یاد توست." امیدوارم همیشه به یاد خدا باشید.
اما یک نکته اساسی اینه که ما انسانها هیچ گاه نمی تونیم به دور از مشکلات و سختی ها، رابطه مون رو با خدا ارتقا بخشیم... (اگه ایرادی هم در این نظر هست، به عنوان تجربیات یک دردمند پذیرا باشید.)
پس هیچ گاه طلب نکنیم که: خدایا! کی میرسد آن گاهی که به دور از سختی های دنیوی، بیشتر به عشق بازی با تو بپردازم...! که این تصوری اشتباه است.



فکر کنم زبان دلم فعلا قفل شده که آپ نمیشم!
کاش همینطور باشه که شما میفرمایید اما...
بنده هم همین آرزو رو برای شما دارم.
دقیقا همین طور هست که میفرمایید.برای همین گفتم:"می دانم نقدها وارد است به اینکه قصه های زندگی مرا به یاد تو -خدای غصه هایم- می اندازند."
ما فقط زمان سختی ها یادمون میاد که خدایی هست و شادی ها رو افتخاری برای خودمون می دونیم.غافل از اینکه تو هر دو امتحان رد میشیم!
کاش بعد از این این طور نباشه...
۰۵ دی ۸۹ ، ۲۳:۰۰ سبزعلویان
نه دی، نه دی بود و بس!؟
ادامه مطلب را بخوانید...


خدمت می رسم.
۰۶ دی ۸۹ ، ۱۳:۴۱ مصطفی نمازیان
بنام خدا. با مطلبی تحت عنوان" اصولگرایان متوهم سوژه رسانه ها" بروزم. منتظر بازدید و نظردهی شما.یا علی


خدمت می رسم
سلام
و مطمئنم الان سبک هستی و
در آرامش به سر میبری
موفق باشی




سلام
همون لحظاتی که باهاش حرف می زدم و هر بار که این دلنوشته رو می خونم،بله!
ولی...
سلام
خانم معلم نیستی کجایی تو
چه عجب یادی از ما کردی.




سلام.
شما هم به من سر نزدید ها!عجب از شما هم هست.
خانم معلم(لبخند)
۰۶ دی ۸۹ ، ۱۶:۰۱ po30bility-girl
سلام....ممنون که سر زدی گلم!!!!
آره دیگه..میگذره
التماس دعا(جدی دعام کن....تو شرایط خوبی نیستم)
فعلا




سلام.
ارادتمندیم قربان.
حتما دعا می کنم.تو هم فراموشم نکن.
۰۶ دی ۸۹ ، ۱۹:۵۴ زهرا جوووووووون
سلام نظری نیست...خواستم بگم فردا امتحان دارم.هیچی هم نخوندم.تازه الان ساعت حدود ده و نیمه.تازه خوابم هم میاد.ولی ببین من بی وفا نیستم بهت سر می زنم.اما تو و خواهر بی وفا تر از خودت...




سلام عزیز دلم.
ده و نیم خوابت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه مرغی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
در اینکه بی وفا نیستی شکی نیست ولی من و خواهرجونم هم بی وفا نیستیم ها!با این حال برای هر گونه بی وفایی در حقت،شدیدا عذر...
۰۷ دی ۸۹ ، ۰۶:۳۶ ♥golden♥love♥
سلاااام
وب خیلی زیبایی دارید همه ی پست ها رو خوندم واقعا عالی بود تبریک می گم


ادمه و یه عالمه حرف تموم نشدنی

ادمه و یه عالمه ارزوی براورده نشده

ادمه و یه مشت خاک

ادمه و یه دنیا خواهش

ادمه و یه عالمه حاجت ونیاز

ادمه و .....

اره این ادم بدجوری فکر میکنه ادمه و خیلی وقتا این فکره براش توهم ایجا میکنه و فکر میکنه چه خبره فکر میکنه اره خیلی واسه خودش کسیه

کار همه پیشش لنگه واونه و یه دنیا خواسته که باید اون ستاره قشنگه که سر یه چوب چسبونده رو تکون بده و بگه جی جی جی جینگ و کلی ارزو و خواسته که در عرض چند صدم ثانیه براورده بشه و یه عالمه بنده ی خدا که چشمشون به اون ستاره قشنگست خوشحال بشن و کلی براش تبلیغ کنن که فلانی خیلی کارش درسته خیلی واسه خودش اره

اره بابا این ادم خیلی فکر میکنه ادمه

وای از روزی که خداجونم بخواد حالشو بگیره

به قولی از عرش برسه به فرش اونم فرشی که هزار بار وصله پینه ورفو شدست

تونخند مبادا خداجون فکر کنه داری به بندش میخندی و به تو هم یه حالی بده نه اینم نه درس بگیر و بدون شاید یه جایی یه همچین روزی برای تو هم باشه از الان فکر کن نشی مثل این ادمه که به خیال خودش خیلی ادمه و مرد عمل

حرفامو زدم خداکنه حرفام حرفایی باشه که خودمم اهلش باشم و فکر کنم

حرفاتو بزن ولی به اهلش

باش ولی اونی باش که موقع رفتن که شد نگی من کی اومدم که حالا وقته رفتنه

بگو خوب موقعی دارم میرم خداجونم شکرت مثل همیشه که فقط گفتم شکرت

دلدادگیتون وبندگیتون مبارک

بفهمید که چقدر بنده بودن قشنگه اونوقته که همیشه بنده ی خوب خدا باقی میمونید

بنده باشید وبندگی کنید ولی نه بنده ی پول وبنده ی بنده

بنده ی خدا بودن لیاقت و سعادت میخواد خدا کنه هممون با لیاقت و سعادت باشیم

بنده های خدا یکی از بنده های خدا ازتون میخواد دعاش کنید

دعام کنید



وقت کردی حتما یه سری بزن





سلام.
ممنون بابت نظر لطفی که نسبت به وبم داشتید و بیشتر ممنون بابت تمام حرفهای زیباتون.دلم رو تکون داد...
حتما سر می زنم.
۰۷ دی ۸۹ ، ۰۹:۳۱ زهرا جوووووووون
واسه این خوابم میومد که ظهرش با اتوبوبوس تا حرم رفتم و برگشتم...تازه بدون ناهار فکر کن.....................




عجب!!!
دعا کردی دیگه،نه؟!
تو نهار نخوری،هیچ توقعی ازت نیست.
عذر...
۰۷ دی ۸۹ ، ۱۰:۰۵ عشق مسعود و رها
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@


خدمت می رسم
سلام . وب جالبی دارید.تبریک میگم.


سلام
متشکرم
با تحلیلی از برنامه شمقدری به روزم...


خدمت می رسم
نمیشه یه کم دست از سر و کله ی اون سیم میم ها برداری بیای یه کم مناجات کنی تا استفاده کنیم ... ... ... جون؟
دلمون برای دلت و خداش تنگیده
اونم حسابی..


!!!!!!!!!!!!
فعلا دارم محض رضای خدا (!) درس می خونم!
فدای دلت...
چشم.آپ میشم.
سلام بر ناموس خدا
پست جدید افتتاح شد
بازدید برای عموم آزد است.
در ضمن اگه آپ بشی مادر جان بد نیست


سلام بر منچ!
عجب!
راست میگی!!!چشم.
۰۹ دی ۸۹ ، ۰۷:۰۳ ابوالفضل


تشریف بیار


خدمت می رسم.
سلام.
آیا می دانید؟
به روزیم .خوشحال میشیم سری به ما بزنید .
موفق باشید. یا حق


سلام
خدمت می رسم.
۰۹ دی ۸۹ ، ۱۸:۵۳ حمید برزخ
سلام
راستی آپم
اونم با دو مطلب
یکیش هست دومیش تو راهه!!!!!
اولیش : هستم تولید علم انیشتن کوچولو


سلام
خدمت می رسم.
۲۸ بهمن ۸۹ ، ۰۹:۱۸ سایت همسریابی و دوستیابی در مشهد
دکتر آزاده آریانپور


جل الخالق!!!

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی