می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

برای پروردگارم

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۸۹، ۰۵:۴۷ ب.ظ
سلام خدای من

امشب دلم باز هم هوای تو را کرده است.

چه بد دلی دارم من...

فقط گاهی هوای تو را می کند.

وای بر من...

شرمم باد از تو...

روسیاهم خدا.

پناهم می دهی؟

دلم برای از تو گفتن و برای تو گفتن تنگ است.

دلم برای بندگی ات تنگ است.

دلم برای خودت تنگ است.

اما...

می دانم دل تو هم کم تنگ من نیست!

می دانم منتظرم هستی.

قرارمان یادت نرود.

حوالی قاف،

پشت آشیانه سیمرغ.

و عرفه نزدیک است...


پ.ن:دعا کنید ۳شنبه دل استاد کارگاه برقم یه ذره بیشتر به حال دلم بسوزه.بابا من میخوام عرفه رو حرم مطهر رضوی باشم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۲۲
ناموس خدا

خدا

دعا

نجواها  (۳۴)

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام.وای منم خیلی وقته دلم واسه خدا تنگیده.ایشالله بری مشهد.اگه رفتی واسه منم دعا کنننننننن.


سلام طلا.
من خودم مشهدم.چند قدمی گنبد طلای امام رضا.
می خوام امسال هم مثل پارسال دعای عرفه رو تو حرم زمزمه کنم و اشک بریزم.پارسال دلم زیر و رو شد تو این روز...
هر کس با زبونی با خدای خودش حرف میزنه خب تو هم اینجوری


بله.
هر کس به زبانی صفت حمد تو گوید / بلبل به غزل خوانی و قمری به ترانه
۲۲ آبان ۸۹ ، ۱۹:۲۳ ناجی مهربون
خیلی اتفاقی اومدم وبلاگت امروز از خوندن خسته شدم باورت نمیشه این اقتصاد مغز آدم هرور میده ناخدا آگاه وب شما اومد خلوی چشمام الانم خیلی دلم گرفته چون هیچچچچچچچچچچچچچی یاد نگرفتم باورت میشه بعد از این همه خوندن


خدا بزرگه عزیزم.
انشالله که همیشه موفق باشی.
سلام
وب جالبی داری
به منم سر بزن و نظرتو بگو
اگه مایل بودی منو با نام
کار در منزل
لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
منتظرم
مرسی


سلام
خدمت می رسم
۲۳ آبان ۸۹ ، ۰۵:۵۷ پسرکوچولوی بابا
سلام
خیلی دلم گرفته واسه حرم رضوی
الان سه ساله که نرفتم
یادت نره فقط به آقا بگی یه گوشه چشمی هم به ما نظر داشته باشه
التماس دعا




سلام.
اگه توفیق نصیب بشه و برم حتما نائب الزیاره همه دوستان هستم.
محتاج به دعای خوب
سلام.وبلاگ قشنگ داری.انشالله عرفه حرم بودید،التماس دعای فراوان


سلام.
ممنون از نظر لطف شما.
انشاالله.
محتاجیم به دعا شدیدا!
خیلی قشنگ بود حرف دل منم گفتی منم خیلی دلم واسه خودم و خدا تنگ شده .
راستی عرفه بیاین بریم مجتمع آیه ها.فکر کنم برنامه های اونجا جالب تر باشه .
ولی فعلا که ما رو هم رسما دعوت نکردن.


حالا ببینیم اصلا خدا ما رو تا عرفه نگه می داره یا نه!
شاید خدا خواست و اومدید دانشکده مهندسی...


اونکه بله اما مراسم اونجا که زودتر از حرم شروع میشه.
من فقط حرم می خوام...
خدااااااااااااااااااا
اصلا روز عرفه باید عدل بیفته 3شنبه که من بر عکس روزهای خالی این هفته، همون روز بعد از ظهر 2تا کلاس دارم...!!!
لطف خدا رو بگردم...
خب با صفا! از همون اول بهم میگفتی که نمیخوای بازم بیام همون حرفای قدیمی رو بگم...
اما آخه من کجا برم...؟!
هر جا بودید، فقط خیلی خودخواهی نکنید! واسه فرهاد بنده خدا هم یه دعایی بکنید که لا اقل زودتر از این دنیا راحت بشه.
ملتمس دعام. یادتون نره...


سلام بزرگوار.
خوشحالم که به کلبه من تشریف آوردید.
من هم 3شنبه ها عصر 2 تا کلاس دارم.یکیش که تعطیل شد. این یکی هم که شاید به لطف شما دوستان بشه یک کاریش کرد.
میشه هماهنگ کرد چند تا بلندگوی اضافه تو راهروی های دانشکده بذارن تا حداقل از دعای عرفه دانشکده جا نمونیم!!!
انشالله که خودخواه نخواهم بود اما دعای خوب می کنم.
ما هم محتاج دعا هستیم.
پایدار باشید.
سلام وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی در ضمن با تبادل لینک هم موافقم. منتظر نگاه سبزت هستم.بای تا های.


سلام.ممنون از لطفتون.حتما سر می زنم.
آخییییییییی، چه استاد نامردی....
ما که درسهای روز سه شنبه رو تعطیل میکنیم کلا!
شدیدا التماس دعا،
اگر یادتان بود و باران گرفت، دعایی به حال بیابان کنید...


نه نامرد نیست به خدا.قرار بود تعطیل شه اما هفته پیش نتونست بیاد،بالاجبار این هفته رو باید بیایم.دعا کنید راضی شه توضیحاتش رو بده،مدارها رو یه روز دیگه ببندیم.
شما که بله...
شدیدا محتاج دعا!
مگه تو کوه قاف دعا برگزار میشه؟؟؟؟
ساعت چند؟؟؟
شام میدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


متن رو دقیق نمی خونید ها!
من حوالی قاف،پشت آشیانه سیمرغ با خودش،قرار دادم.دعا نیست که!
شاید به دل شکسته ها کیک و ساندیس بدن!!!
۲۳ آبان ۸۹ ، ۲۲:۴۵ قلم دانش آموز
سلام و خسته نباشید.
ممنون از شما.

بنده هم گل وجودتان را در گلدان خانه ی خویش کاشتم... امید است هر از مدتی خارهای اطرافش را مواظبت کنید... هر چند قابل تحمل نیستند...

ما رو هم دعا ...
اللهم عجل لولیک الفرج.
یا مهدی ادرکنی (عج).


در ضمن خوشحال میشم اگه کد لوگوی وب من رو در وب زیباتون قرارش بدین...



یا علی مدد.


سلام بزرگوار.
متشکرم.
حتما.
هم چنین
التماس دعا
ان شاالله منم بتونم خودمو به حرم برسونم!!آخه...


انشاالله...
۲۴ آبان ۸۹ ، ۰۶:۱۸ دیوونه غربتی!
سلام علیکم

و حسین راهی کرب و بلا شد ...

(انشالله زائر حرم رضوی علیه السلام باشید)
دعا بفرمائید ...


سلام.
انشاالله.
محتاجیم به دعا.
شما هم ما را از یاد نبرید.
۲۴ آبان ۸۹ ، ۰۶:۴۳ مصطفی منتظر
با پستی در رابطه با حمایت یکی از بچه های دانشکده مهندسی از اسرائیل بروزم

http://montazermec.blogsky.com/1389/08/24/post-400


مهندسی ها همیشه آخرشن!!!
خدمت می رسم.
هر جا باشم یادت می کنم
.
.
.
برای منم دعا فراموشت نشه رفیق


ممنون طلا.
اطاعت امر
۲۴ آبان ۸۹ ، ۰۸:۵۰ بچه های مطهرونی
سلام بر شما، یه سوال دارم!!!!
تا حالا خدا رو دیدی؟


در هر حال اگر دیدید یا ندیدید،

اصلا ناراحت نباشید

لطفا یه کلیک کوچولو بفرمایید ضرر نداره


چه جالب!
خدمت می رسم.
بالاخره قسمت شد ! بیام و یه نظری داشته باشم!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلت بسوزه من که کلاس ندارم


...
امیدوارم در زلال آفتاب نگاه خداوند،قنوت عشق را عاشقانه به زمزمه بنشینی و در روز عرفه که سجاده ای به وسعت هستی گسترده است من را فراموش نکنی. التماس دعا


ما چاکریم...(نیشخند)
راستی خوش اومدی.
۲۴ آبان ۸۹ ، ۱۸:۲۳ تگزاس سیتی ( مهدی)
چرا همش باید من نظر بذارم واست؟ از رابطه یک طرفه خوشم نمیاد. خداحافظ


این روزها به شدت درگیر امتحانات بودم.
عذرخواهی می کنم.انشاالله جبران کنم.
خطاب به بی نام 2:
شماره 1 بی نام کجا بود که تو دومیش باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!


خطابه صادر کردن ها به اینجا هم کشیده شده!آفرین...
"بی نام" یه بنده خدایی هست که عزیز دل منه و همیشه به وبلاگم سر میزنه.
بی نام بدون اینکه رسما شماره 1 داشته،شماره2 پیدا کرده.
مشکل داری شما؟!!!
۲۴ آبان ۸۹ ، ۱۹:۰۲ دخترجهنممممممممممممم
بههههههههههههههههههه
سلام علیک
رفقاااااااااااااورفیییییییییییییق
خیلی وبلاگ باحالی داری دمت جیز آبجیییییییی

منم مث بقیه میخام که دعام کنی
دعای عرفه تو حرم آقام
البته اگه این استاد فردا گیر نده
وآقا بطلبن فردا میریم حرم
همگی بگین ایشا................
ولی جدی جدی دعام کنیدا
دعا کنین خدا زوتر حاجتمو بدهههههههههههههه
التماس دعا
یاعلی


سلام رفیق.
تو چقدر باحال بودی من نمی دونستم!!!!
چرا دختر جهنم؟؟؟تو که دختر خوبی هستی!!!!!!!!!!!!!!
به خدا مدیونی اگه بری حرم و منو یاد نکنی...
ممنون که سر زدی.بازم بیا.منتظرم...
خطاب به زاده پاییز جان:
مشکل نداشتم سوال داشتم عزیزم.شما چرا دعوا داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا قدیما یه نظری دادم. هنوز تو دلته؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عذرخواهم از محضرتون!!!
البته نظر داریم تا نظر!
بازم اینجا بیا.حرفهای زیادی داریم که با هم بزنیم.
۲۴ آبان ۸۹ ، ۱۹:۳۵ سبزعلویان
دست از سر کچل ما بردار دکتر!
ادامه مطلب را بخوانید...


خدمت می رسم
التماس دعا
انشاالله همه در روز عرفه توفیق پیدا کنیم ادم شیم


انشاالله...
salam bebakhshid,gereftar bodam yadam raft,shoma link shodid


سلام.
متشکرم
سلام رفیق!
بالاخره منم اومدم!
قبول؟!
چه باحال می نویسی!
موفق و مؤید...

راستی ممکنه تو منو عرفه یادت بره؟!
نه، یادت نمیره! آخه من دعات کردم، پس تو هم...


سلام عزیزم.
خوش اومدی.
ممنون از نظر لطفت.
یادم نرفت.
چی شد کلاست؟؟؟ دودر کن دیگه!
باور کن اگه نذارن بیای با بچه ها تحصن میکنیم جلوی کلاست!
سیم و پیچ گوشتی و انبر دست تو بیار تا حرم با هم میبندیم مدارتو!
دم رفاقتم گرم، میدونم...

راستی گفته بودم آهنگ وبت چقدر قشنگه؟!


کارگاه دو در کردنی نیست!!!درد منم همینه دیگه!
با انبر دست مدار می بندن آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان گفتی قشنگه!ممنون
بله
جالبه
نه کیک ساندیس نه
خطاب ها زیاده شده ...


دیگه...
۲۵ آبان ۸۹ ، ۰۰:۴۹ قلم دانش آموز
بسم رب المهدی (عج)
و سلام نام خداست...

ممنون از شما.

روز عرفه ما رو هم دعا کنید.

اللهم عجل لولیک الفرج.
یا مهدی ادرکنی (عج)




سلام بزرگوار
خواهش می کنم.
چشم.شما هم بنده رو از دعای خیر بیی نصیب نذارید.
آمین.
دل در جوشش ناب عرفه، وضو می گیرد و در صحرای تفتیده عرفات، جاری می شود
آن جا که ایوان هزار نقش خداشناسی است . . .
در ابری‎ترین لحظه‎ها فریاد بزنیم و از باران عرفه سیراب شویم . . .
التماس دعا در تمام لحظه های بارش باران


زیبا بود.ممنون
سلامممممممممممممممممممم
چه طوری ؟؟؟؟؟؟؟؟/
بیا بدو اپممممممممممممممممممممم
بدو بدو بدو بدو بدو بدو
بیا دیگه ه ه ه ه ه هه
با تو هستمااااااااااااااااا
لا اله الا الله
تو مگه حرف حالیت نیست ؟
میگم بیا اپمممممممممممممم
نشستی داری نگام میکنی ی ی ی ی ی ی ی ؟
د د د د بدوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
تا اون روی من بالا نیومده ه ه هه ه
بای تا های


سلام.
خدمت می رسم.
دعوا نکن!
هیچی زیباتر از این نیست که آدم با پروردگارش حرف بزنه...
من هم گاهی به خدا اس ام اس می دم...
نفهمیدم منظورت از اسم وبلاگت چیه؟


اس ام اس جالب بود.
کدومش؟
"می خواهم زن باشم" یا "ناموس خدا"؟

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی