می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

دعای کمیل امشب من

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۸۹، ۰۴:۳۷ ب.ظ

دعای کمیل من امشب،عجیب با کودک زیبای دلم بازی کرد...

مَنْ لی غَیْرُک...

اللّهُمَّ لا اَجِدُ لِذُنوُبی غافِراً وَ‌ لا لِقَبائِحی ساتِراً...

لِاَیِّ الْاُموُرِ اِلَیْکَ اَشْکوُ وَ لِما مِنْهآ اَضِجُّ وَ اَبْکی...

یا مَنْ عَلَیْهِ مُعَوَّلی...

یا مَنْ اِلَیْهِ شَکَوْتُ اَحْوالی...

یا سَریعَ الرِّضا اِغْفِرْ لِمَنْ لا یَمْلِکُ الدُّعا...

اِرْحَمْ مَنْ راْسُ مالِهِ الرَّجآءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ...

دعای کمیل امشبم را دلم خواند و اشک هایم،نه زبانم.

نمی دانم چرا در حین خواندنش،دلم مدام به دو هفته پیش پر می کشید!

شب جمعه...

جمکران...

دل شکسته...

بغض شکفته...

اشک های روان...

شاید چون امروز و امشب باز هم دلم شکست.

چه خبره است دلم

و چه با محبت اند اطرافیانم...

التماس دعا

تا بعد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۱۳
ناموس خدا

دعای کمیل

نجواها  (۲۷)

سلام
خدایا یک لحظه ما را به خودمان وا مگذار


سلام
آمین



خب این همه گریه یعنی چی؟!
الهی! تا به تو آشنا شدم از خلق جدا شدم و در هر جهان شیدا شدم نهان بودم پنهان شدم.


الهی...
التماس دعا
ما که خدا امروز گوشمون رو بدجوری پیچوند!


محتاجیم به دعا.
چرا؟؟؟
تو وب من جات خالیه زاده پاییز
(منو لینک کن تا ب.......♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥لینکت کنم)


خدمت می رسم
یکسر بیا وبلاگ


خدمت می رسم.
وآآآآآآآآآآآآآآآآآآى.منم دعای خونم کم شده!


شرمنده عزیزم.من واقعا کم خونم!!!
برام دعا کن...
که منتظرم!
منتظر یه لبخند..
.
.
خدایا فقط یه لبخند!
باز هوای کرمت آرزوست یارب


کاش این آرزو به اجابت برسه اگر که شکل دعا داشته باشه...
به سلام
بابا با همون اشک ودلت برا ما هم دعا کن!
دلم واسه جمکران هم تنگ شد زودتر به فکر یه اردوی دیگه باشیم!!



سلام طلای من.
مگه اشک و دلم واسه بقیه دعا کنه،خودم که...
اردوی دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو که می دونی این اردو با ما چه کرد،چرا؟؟؟
البته هر اردویی می خواین برین،بدون "میتی کومان"!!!!!!!!!!!!!
فکر کنم اینقدر بهتون خوش بگذره که ذوق مرگ شین!!!
اینقد نیمه ی خالی لیوان و نبین(البته میدونم اون نیمه شم خالی نیس حالا)
اینقد مسائل گذشته رو پیش نکش گلم!بازم حالمو گرفتی!!
خوب انشاا... خدا نصیب خودم کنه!!!


حالا با این لیوان خالی چه کنیم؟!
تو با خوندن یه جمله حالت گرفته میشه؟؟؟به خودم امیدوار شدم.
فکر نکنم بتونی "میتی کومان" شی.دلت گنجشکی تر از این حرفاست طلا...
۱۴ آبان ۸۹ ، ۰۸:۵۸ سبزعلویان
ماشمارالینک کردیم


متشکرم.
باچه اسمی لینکتون کنم


خدمت می رسم و عرض می کنم
عصر یک جمعه دلگیر

دلم گفت

بگویم

بنویسم

که چرا عشق به انسان نرسیده است


سپاس
دعات مستجاب ....
دلت پر نور ....


هم چنین طلا خانم...
خدایا تقدیر مرا خیر بنویس

آنگونه که آنچه را تو دیر می خواهی من زود نخواهم

و آنچه را تو زود می خواهی من دیر نخواهم
.
.
.
لینکت کردم البته با اجازه...


ممنون.
اجازه ما هم دست شماست.
من هم لینکتون می کنم.
من دلم جمکران میخواد
لینکیدمت گلم


دل منم خیلی هوای اونجا رو کرده...
۱۵ آبان ۸۹ ، ۰۵:۲۵ مصطفی منتظر
سلام
لینک شدید
وبلاگ خوبی دارید
اگر از بچه های جاد کس دیگه ای هم وبلاگ داره به من خبر بدید تا لینکشون کنم


سلام.
ممنون.
از اظهار لطف شما متشکرم.
چشم.اطلاع میدم.
لینکت کردم


متشکرم
باشد که به نور برسی


ممنون آزاده بانو!
۱۶ آبان ۸۹ ، ۱۱:۲۰ لبیک یا حسین
سلام علیکم وب سایت بسیار زیبای و مفیدی دارید انشاء الله همیشه موفق و سر بلند باشی ؟ فی امان الله یا زهراء
اللهم عجل لولیک الفرج


سلام
ممنون از نظر لطفتون.
شما هم همین طور.
آمین
با " من او " او و من او"
آپم ها


خدمت می رسم.
این روزها حسین(ع) هم احرام بسته است ...

چه فرقی می کند که مقصد کعبه باشد یا ک ر ب ل ا .....

مقصد حسین دیدار یار است .....

همراه می شوی تا چله بگیریم و همراه حسین(ع) شویم برای دیدار خدا ؟!!!


خدمت می رسم
لطفا جمع کنید این چرت وپرت ها رو
تو چه میدوانی از زندگی تو چه میدانی گرسنگی چیست وتو چه میدانی خود فرشی یعنی چی


سلام طلا.
چرا اینقدر تند؟؟؟
چرا تا این حد مطمئنی من دردهای زندگی رو نکشیدم؟!
هر آدمی تو زندگی خودش غم هایی داره که آزارش میده و البته همین غم ها شخصیتش رو تعالی می بخشه.
معلومه دلت پر میکشه جمکران بی معرفت!
رفتی تنها تنها دعا کردی گریه کردی دلت باز شد برگشتی؟ حالا دل ما رو میسوزونی؟
این هفته دعای کمیل رو با شبکه 5 از مدینه خوندم...
عجب صفایی داشت. کاش قسمت بشه دست جمعی با جاد بریم مدینه و اونجا...
عقده ها باز کنیم... اونجاست که می فهمی دردهای این دنیا واقعا هیچه...


مطمئنی تنها تنها دعا کردم و گریه کردم و دلم باز شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من / ورنه این "اردو" که ما دیدیم خندیدن نداشت!

انشاالله............
۱۷ آذر ۸۹ ، ۱۰:۲۴ عاشق کوهستان
سلام علیکم

به به واقعا" لذت و بهره بردم
لحظاتی با مطالب شما سرگرم بودم
متشکرم
همیشه در پناه خداوند باشی و از الطاف و عنایات خاصه ی امام زمان(ع) بهره ببری
یا حسین (ع)


سلام.
ممنون از نظر لطفتون.
شما هم همین طور.
۱۷ آذر ۸۹ ، ۱۰:۲۷ عاشق کوهستان
سلام علیکم

به به واقعا" از مطالب شما دوست عزیز لذت و بهره بردم
متشکرم
در پناه حضرت حق و الطاف و عنایات حضرت مهدی(ع) باشی و بمونی
یا حسین(ع)


و علیکم السلام.
از نظر لطف شما سپاسگزارم.
در پناه خدا

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی