می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

فاتحه برای دل گرفته ام

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۸۹، ۰۵:۳۶ ب.ظ
۱.امشب بزرگواری به موعود زمان (عج) قسمم داد که دیگر این داستان جنجالی را که درگیرش هستم، دنبال نکنم.

۲.امشب دل من اینجا،در کهف دلتنگی هایم،به زهرا (س)-که زن است و ناموس خدا-قسم می خورد که پس از این گرفته نباشد.

۳.چقدر دوست دارم برای دل گرفته ام فاتحه بخوانم!

    بسم الله الرحمن الرحیم

    ...


پ.ن۱:دل من قسم نخورده است که دیگر نشکند!چون در شکستن خبره است و البته اطرافیانی هستند که محبت را در حق دلم تمام کنند.

پ.ن۲:یادش خوش باد.چند ماه پیش یک بنده خدا به حضرت زهرا (س) قسمم داد که حلالش کنم.آن روزها با خودم می گفتم این دیگر چه جور حلالیت خواستنی است!حلالیت با قسم!!!البته قبل از این خواسته حلالش کرده بودم...

پ.ن۳:خدایا کمکم کن نزد بانو و مولایم بیش از این روسیاه نشوم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۱۱
ناموس خدا

نجواها  (۱۱)

عشق. فراموش کردن خود در وجود کسی است که همیشه و در همه حال ما را به یاد دارد .
تولد همسرمه زود بیا آپیدم .
وبلاگت خیلی قشنگه ، منتظر حضور گرمت هستــــــــم .
اگه خواستی تبادل لینک کنیم اول منو به اسم (حرف های دلم , به تو مهربان) بلینک بعد بهم خبر بده تا منم لینکت کنم .

…..............…,•’``’•,•’``’•
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`


سلام.از لطف شما متشکرم.
تولد همسرتون رو تبریک میگم و امیدوارم همیشه زنده باشن.
خوشبخت باشید.
درستشم همینه


قطعا همین طوره!
کاش منم مث شما اینقدر با خدا بودم


مثل من؟؟؟؟؟؟؟
با خدا؟؟؟؟؟؟؟؟
چه حرفا!!!!!!!!!!
ممنون از همتون.
انشاا... چند ماه دیگه رو به خیر و خوشی پشت سر بذاریم و با دست پر این فضا رو ترک کنیم.
دعاتون میکنم
دعام کنید


خواهش می کنیم.قابلی نداشت(البته داشت!)
انشاالله...
ممنون که دعا می کنی.
چشم ما هم می دعاییم!!!
سلام.خیلی قشنگ بوددددددددددد


سلام.ممنون از نظر لطفت عزیزم.
شاد باشی
تجمع 12 آبان به روایت تصویر...


خدمت می رسم.
سلام و نور

خوبی سیما بانو؟؟؟
نوشته هایت زیبا بود...
بروزم...


سلام.
ممنون آزاده بانو!
متشکرم
سلام
ممنون به خاطر لینک
خوشم میاد که خودم شناسایی ات کردم!!
حالا بگرد تا پیدام کنی!!
هرموقع شناختی خبر بده لینکت کنم!


سلام.
می دونم از بچه های گل (!) مهندسی هستی!
خب نشونی بده خانم طلا...
چند دفعه بهت گفتم از اون جاد بیا بیرون -موندن تو اونجا فایده نداره- اونجا هیچ کس قدر تو رو نمیدونه -اونجا حیف میشی- ولی تو هیچ وقت گوش نکردی (چرا هیچ وقت به حرف بزرگترت گوش نمیکنی؟)


چقدر تو خیر خواه منی عزیزم!!!
سلام
اینکه چی شد اومدم سراغ آرشیو خیلی مهم نیست!
در مورد پ.ن2 یاد درخواست از معصومین (علیهم السلام) با قسم خوردن، افتادم! نمی دونم کار درستیه یا نه. شما روایتی یا توصیه ای علما دیده اید در این باره؟

پاسخ:
پاسخ: سلام
درخواست از معصومین برای برآورده شدن حاجات خیلی فرق می کند با حلالیت خواستن با قسم!
حضرت زینب هم وقتی می خواستند امام حسین را نگاه دارند و با ایشان صحبت کنند، نام مادرشان را به خاطر امام آوردند!
تفاوتش که واضحه!
اما خب شباهتش ذهن منو منتقل کرد
و البته یادآوری و تحریک عاطفه هم با قسم دادن فرق می کنه...

پاسخ:
پاسخ: حق با شماست...

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی