می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

غنچه ای در باد پرپر شد، ولی کو غیرتی؟

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۶ ب.ظ

فلش‌بکی داشته‌باشیم به:

دو روی یک سکه

هزینه‌ی مراسم چهلم عزیز از دست رفته‌مان به انتخاب خانواده‌اش به خیریه اهدا شد، اما افطاری کوچکی ذیل عنوان قرآن‌خوانی برایش برگزار گردید. در آخر کار پدر مأمور شد بخشی از غذای باقی‌مانده را به انسانی که شرحش در لینک بالا گذشت، بدهد. به خانه‌اش که رسیدیم، من حتی نمی توانستم به درب خانه نگاه کنم. چه‌قدر خوشحال شد وقتی مأموریت پدر به انجام رسید!

پس از حرکت، پدر گفت که بعد از ویلچری شدن و به گدایی دچار شدنش، دوباره مشکلی برای پایش پیش آمده و از همان سر چهارراه آمدن هم عاجز است! و حالا همسرش –که البته روی گدایی کردن را ندارد- به طرق مختلف کسب درآمد می‌کند!

تمام راه برگشت را به خلاء روحی دچار شدم و تمام خاطرات کارگری‌اش، 15 هزار تومان پول خواستنش و حتی سر چهارراه دیدنش در مقابل دیدگانم رژه رفتند. با خودم می اندیشیدم به شکرانه‌ی تنها همین که دستم پیش کسی دراز نیست، چه کم‌کاری‌ها که در پیشگاه حضرت محبوب نکرده‌ام!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۰
ناموس خدا

نجواها  (۲۳)

سلام سلام سلام سلام
خــــــــــــــــوبـــــــــــــــــــِ؟
تشریف بیار..........
منتظرت هستم...........
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
پاسخ: علیک سلام(به توان 4 !!!)
مثل شما -پست را نخوانده- خدمت می رسم!
سلام
به نظر من خیلی مبهم می نویسید

پاسخ:
پاسخ: سلام
قسمت های گنگ را نام ببرید.
سلام خواهرم.اگر مایل به تبادل لینک هستی خبرم کن.-راستی حلول ماه مبارک رمضان و همچنین 21 تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب رو هم به شما تبریک می گم.

پاسخ:
پاسخ: سلام و سپاس
خدمت می رسم.
۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۰ درمدار انتظار
سلام با مطلبی تحت عنوان شکست اصولگرایی به روز هستم ومنتظر حضورتان در وبلاگم میباشم
یا علی

پاسخ:
پاسخ: سلام
مثل شما خدمت می رسم!
۲۲ تیر ۹۲ ، ۰۵:۵۸ محیاوصادقم
تو رو خدا بچه ها دعا یادتون نره ب وبم سر بزنید و پست ثابتشو نگا کنید و دعام کنید که خیلی محتاج ب دعا هستم

پاسخ:
پاسخ: خدمت می رسم.
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۳ امیر پلاک هشتم
سلام
ان شاالله خدا رفتگان همه مارو در این ماه عزیز مورد رحمت و مغفرت خودش قرار بدهد.
امیدواریم هیچ مردی شرمنده خانواده اش نباشه
آمین

پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنون.
ان شاء الله...
والا من اصلا هیچی نفهمیدم .....!!!! به ما سر بزنید

پاسخ:
پاسخ: نظر لطف شماست!
خدمت می رسم.
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۰:۱۳ تو را من چشم در راهم...
خوب است که هنوز به ان اقا سر میزنید.
یادم هست برای کار به منزلتان امده بودند و بعد فرزند بیماری داشتند و هزینه ترخیص فرزند بیمارو....
خدا پدرتان را خیر دهد.به گفته مولا صدقات و کمکهای ما به مستمندادن موجب منت ما نیست. بلکه انها باید بر ما منت بگذارند که این کمکها را می پذیرند و در روز حساب که دستها خالی اسن انرا به ما باز می گردانند.
فقط کافی است با این دید نگاه کنیم...

پاسخ:
پاسخ: این هم خودش توفیقی است.
این دفعه که خیرات کس دیگری بود، نه پدر!
باسلام وب فرهنگی و خوبی دارین بماهم سر بزنید
www.basaaer-rasooleakram.blogfa.com.

پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنون.
خدمت می رسم.
سلام . وب خوبی داری خسته نباشی .من شمارو لینک میکنم شما هم من رو لینک کنید

پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنون.
خدمت می رسم ولی برای لینک دستور نمی پذیرم!
تا ببینم چه خواهد شد!
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۴ ღ•●نسیــــــ♥ـــم ღ•●
Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Loading… ████▒▒ 100%
UPДм
سلام.آپــــــم ومنتظرحضورگرمت.



پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
خدایا...
نمی دونم چی بگم...

لینک شدی..

پاسخ:
پاسخ: سپاس
زندگی همینه دیگه
گاهی بالا گاهی پایین
برای بعضیا اکثرا سربه پایین و برای بعضیا بیشترش رو به بالا
.
.
.
ممنون که به کلبه م سر می زنی!

پاسخ:
پاسخ: وظیفه است رفیق شفیق...
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۶ مـصــطـــفـــا
سلام
بعضی ها خیال می کنند ما فقیر نداریم! یعنی از بس دور و برشان را آدم های دارا پر کرده است، اصلاً فقرا را نمی بینند!
و البته کمیته امداد در کنار تمام محاسن و خدماتش یک عیب دارد و آن فاصله و واسطه بین مستحق و صدقه دهنده است که همین ندیدن ها ثمره اش است...
راستی این خانواده تحت پوشش کمیته نرفته اند؟!
پاسخ:
پاسخ: سلام
نمی دانم!
من که در ریز جریانات زندگی شان نیستم!
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۲:۵۶ فرزند آدم
عجب..
خدا خیرتون بده...لینک بالارم خوندم ..واقعا صدقاتمون خلاصه میشه توهمون اسکناس پاره ..
غافل ازینکه یه عالمه ادم با ابرو هستن که....
پاسخ:
پاسخ: سپاس
سلام
از طریق وبگاه جوان انقلابی گذرم به وب شما افتاد باید بگم متن هاتون عالیه همشون
به من هم سر بزنید اگر مایل به تبادل لینک بودین اطلاه بدین تا من هم شما رو لینک کنم
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ: سلام
از نظر لطف شما متشکرم.
خدمت می رسم.
سلام
ممنون از لینک کردن آویژه شما هم با افتخار لینک شدین

پاسخ:
پاسخ: سلام و سپاس
۲۸ تیر ۹۲ ، ۰۸:۰۶ علمــــــــــــــدار
مهربان بابای من
بگذار برایت از درد تنهایی بگوید این دلم
ای استاد عشق
درد هجران را که داند غیر من
مدتی این قلب من در های و هوی افتاد و بعد خاموش شد
بابای من پس تو کجایی؟
در این دنیای پرتهدید
گرگ دلها بسیار و میش دلها هم بیشتر
عشق شد بازی گرگم به هوا
بابا دگر معنای دیگر دارد این دنیای ما
عشق شد دام همه صیاد ها
ما کبوتر دلها
دل در آن دانه ی دام آن قفس داران نهادیم
دل من بیزار گشت از دل فریبی های این دنیای غدار
من چه گویم که شده خون دلم از آتش هجران
بابا حواست بر دلم هست؟
چشمان خیسم دارد هیچ ارزش برایت؟
شعر پردرد مرا آیا تو میخوانی؟
نامه هایم چه؟
آیا به دستت میرسد؟
گر تو هر اشک مرا میبینی و میخوانی از چشمان من
پس من چرا تنهای تنهایم؟

لینکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

پاسخ:
پاسخ: سپاس
۳۰ تیر ۹۲ ، ۰۰:۱۸ منتظرت خواهم ماند...
سلام بانو
نوشته اتون زیبا ست روان مینویسید
موفق باشید
التناس دعای فرج
خدا عزیزتونم غریق رحمت کنه انشالله.

پاسخ:
پاسخ: سلام
از نظر لطف شما متشکرم.
سپاس
۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۱:۰۸ ماهی قرمز
چندبار خاستم بکامنتم اما هر دفه ب دلیلی نشده

پاسخ:
پاسخ: ما شرمنده ی شماییم عزیز دل.
این بار هم که شده، به دلیلی شده!
خب به یه بهانه ی قشنگ اومدی نت
سلام
جایی ساخته ام برای دلم
دلی که می خواهد جای خدا باشد...
منتظر حضور گرمتان هستم

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
سلام!

پاسخ:
پاسخ: علیک سلام!
سلام عزیزم
عالی بود سیما جون
برام دعا کن...

پاسخ:
پاسخ: سلام
لطف داری رفیق قدیمی...

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی