می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

برای (نا)دوستانم ... / اینجا کربلا نیست؟ ... هست!

جمعه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۰، ۰۷:۳۱ ب.ظ
۱. برای (نا)دوستانم ...

این بار آنچه دلگیرم کرد و از مردمان رمیده،(نا)دوستانی بودند که هر چه گفتند،شعار بود و بس!

این را برای (نا)دوستانم می نویسم...

برای آنان که از غیرت گفتند که باید برای آبروی یک انسان به خروش بیاید و خود آبروی مرا بر باد دادند.

برای آنان که از شرافت گفتند که باید محافظ یک زن باشد و خود ذره ای،حتی ذره ای بدان بها ندادند.

برای آنان که از تهمت گفتند که نباید دامان گیر یک دختر شود و خود همین زبان را برای تکلم برگزیدند.

برای آنان که از صداقت گفتند که باید هماره پیشروی زندگی یک مسلمان باشد و خود بوقلمون صفت بودند.

با این همه نمی دانم چرا در نظر آنان من هیچ کدام از اینها نبودم،حال آنکه من به ظن خویش "شیعه نامی هستم، میراث زهرا که زن است و ناموس خدا"!

دوستان یقین بدانند قطع آوند حیات مرا عوامل ساده تری نیز سبب می شوند،چه نیاز به این همه زحمت؟!!!چه نیاز که این گونه زندگی ام را چاشنی مصیبت زنند؟!!!همگان خیال آسوده دارند!زندگی در این فریب گاه فتنه خیز ابداً برای بنده مطبوع نیست که دلی بدان بسته باشم!

اما...

نیک می دانم این نیز ابتلای دیگری است از محبوب...


۲. اینجا کربلا نیست؟ ... هست!

این قسمت از پست برای اینجاست ... همین جا!

آنها که باید،می فهمند چه می گویم...

اینجا به تلافی یک "بدر"، هزار "کربلا"ی خونین بر زمین جاری می کنند.

اینجا کینه از "محمد" بر دل هاست و سر "حسین" بر نیزه ها.

اینجا فریاد "العطش" من از سوی هیچ سقایی لبیک نمی شنود.

اینجا هیچ "عباس"ی نیست که علمدار باشد برای حسین.

اینجا "عباس" ساختگی من حتی مشک ندارد.

اینجا تیر نه بر مشک،که بر روح می نشیند و نه آب،که روان می ریزد.

اینجا عمود آهن بر فرق نه،بر جان فرود می آید.

اینجا "حر" آب را بر دشت لوامه می بندد،مباد که لبی تر کند از بی آبی ایمان.

اینجا "حببب" بیعت ناگستنی اش را با "زینب" تجدید می کند،برای حمایت از حرم پیامبر تا پای جان.

اینجا شمشیر کین "عبدالله"،"عون" مهربانی را و تیغ تیز "عامر"،"محمد" شوق را از "زینب" صبر می گیرد.

اینجا "حرمله" –تیر سه شعبه بر زه- مدام به زانو نشسته است.

اینجا "علی اصغر" خون در بدن ندارد که به آسمان پاشیده شود،ولو قطره ای بر زمین نچکد.

اینجا "سجاد" جان بیمار است و برای تیمارش "زینب"ها باید.

اینجا "وهب" و همسرش با سرخی خون،حجله خویش را آذین می بندند.

اینجا شوق وصال به "عمو"، "عبدالله" را حتی از "عمه" می رهاند.

اینجا "قاسم" حتی فریاد "احلی من العسل" خویش را میان زمزمه ها گم می کند.

اینجا "زینب"وارانه فریاد "ویحکم!اما فیکم مسلم؟!" را از حنجره برآوردن گناهی است نابخشودنی.

اینجا به تاختن ستوران بر پیکر "حسین"،جگرهای زخم خورده را به نمک می آزارند.

اینجا به غارت "گوشواره" و "انگشتر"،گوش و انگشت را هم به غنیمت می برند.

اینجا "سکینه" نگاه هوس آلود مردمان را به یاد نگاه مشحون از التماسش به "عباس" تحمل می کند.

اینجا "لا مفر من القدر" باید هماره سرلوحه دل باشد تا ادامه حیات را سبب گردد.

اینجا "کربلا" نیست؟ ...هست!


پ.ن۱: مسئله جدید پیش امده که موجب نگارش "برای (نا)دوستانم ..." گشت،شدیداْ خصوصی است و احدی از آن مطلع نیست.بزرگواران کنجکاوی نفرمایند که پاسخ نمی گیرند!!!

پ.ن۲: امان از این دردهای جسمی و روحی سلسله وار.یکی که تقلیل می یابد،دیگری سر برمی آورد. دیگر نه نای اشک در وجود دارم و نه پای رفتن به پزشک یا بیمارستان!

پ.ن۳: آن ۱۸ روز پست پیشین اکنون به ۴۲ روز رسیده است و به گمانم حداقل تا ۴۶ روز ادامه خواهد داشت. خدایا صبر...

پ.ن۴: گاهی خدا برای التیام دردهای زندگی،آن را پیش می آورد تا وجودت بشود گوش برای شنیدن دردهای دیگری!شب جمعه هفته گذشته ام در حرم مطهر اینگونه گذشت!هنوز هم اندیشه دردهای آن دوست،لحظه ای از خاطرم دور نگشته است.صبر،توشه زندگی اش باد!

پ.ن۵: علی می آید و زینتش می رود...و تاریخ شیعه آکنده است از تقارن هایی اینچنین!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۲۷
ناموس خدا

دعا

کربلا

نجواها  (۱۰۱)

کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.
سلام دوست عزیزم .من وفات اسوه صبر و مقاومت را به شما و همه شیعیان آن حضرت تسلیت می گم.


سلام
من هم به همه این مصیبت رو تسلیت میگم.
سلام خوبید
خب در مورد پستتون که نمی شه نظر داد...اون هیچ
اما.....
ان شالله هر مسئله ای که داری به خوبی و خوشی حل بشه دختر


سلام
چرا نمیشه نظر داد؟؟؟
انشاالله...
سلام . متن زیبا و قابل تاملی بود ...
موفق باشید ...

اللهم عجل لولیک الفرج


سلام
ممنون
آمین
اگر زینب زین اب نبود
وای بر زمین و آسمان که قابل گودال و اشک و التیام هیچ کس نبود

از خودم برات می نویسم: . . .


چه زیبا گفتی میثاق من...
از تو گفتن ها همیشه ناگفتنی است.
خوب می دانم.
آنچه امروز گفتم،انجام دادی؟
۲۸ خرداد ۹۰ ، ۱۵:۲۹ سرباز گمنام
سلام بزرگوار
درباره نادوستانتان قضاوت آن بر عهده خودتان است و بس چون شما آگاهترید به آنچه رخ داده است
اما قسمت دوم مطالبتان را به همین سخن از حضرت زینب سلام الله علیها بسنده می کنم :
بگریید که شایسته گریستنید ، بسیار بگریید و اندک بخندید که ننگ کشتارهای بی رحمانه گریبانگیر شماست و لکه این ننگ ابدی بر دامان شما خواهد ماند ، آنچنان لکه ننگى که هرگز از خود نتوانید شست .

و سخن آخر :
و الله حسن التدبیر


سلام علیکم
نادوستان را به (نا)دوستان تغییر دهید.هنوز هم دل آن را ندارم که از دوستی های پیشینشان بگذرم.رفتارم را نیز ابدا با ایشان تغییر نداده ام.
سخن زیبایی بود از کعبة الرزایا...بانوی مصیبت و صبر!
جانی دیگر کرفتم با سخن اخرتان.
۲۸ خرداد ۹۰ ، ۱۷:۲۴ از حضور تا ظهور...
سلام بر ناموس خدا! این بار آن ناموس خدایی را میگویم که پهلوی شکسته مادر دید ،درد بی پدری کشید و آن قدر تن بی سر دید و داغ 2 برادر بر دوش کشید که صبر ایوب در مقابل صبر زینبی زانو بر تاریخ میزند...
و سلام بر ناموس خدا! این بار تو را میگویم ! تویی که شیعه نام نیستی اگر ذره ای از صبر زینبی در تو تجلی نکرده باشد ...
حرفهایت عجیب بوی حرفای نا گفته مرا میدهد...تو خوب میدانی از چه میگویم!!
دغدغه هایمان در دعای ام داوود امروز با مناجات های عاشقانه و عبارت های خاضعانه چه زیبا عجین شده بود...


این روزها مصائب ام المصائب دمادم در ذهن ها زنده می شود و آدمی چه کند جز چشیدن طعم شور اشک...؟
چه می تواند بکند؟
در میان دعاهای مشحون از نیازت برای صبر زینبی ام نزد محبوب حرفی بزن.
من و تو به نیکویی می دانیم ناگفته های سکوتمان را...
۲۸ خرداد ۹۰ ، ۱۷:۳۱ از حضور تا ظهور...
آری ! عجب کربلاییست اینجا! این روزها!!!
و چه سخت است شناسایی جایگاه حسینیان و یزیدیان! بس که ادعا های حسینی میشنوی و سیرت یزیدی میبینی!
این روزها به اسم سقا راهیه فرات میشویم و آنقدر نفس را سیراب میکنیم که دیگر مشکی نمیماند برای شهید شدن و فدا شدن در راه حسین...
اعمالمان همچون علی اصغر 6ماهه بر روی دستهای نفس مطمئنه در حال پر پر شدن است ... بس که اسیر تیرهای نفسانی میشود تیرهایی بر گلوی بی گناه
ایکاش اگر یزیدی هستیم اینقدر بی صفتانه خود را تحت لوای حسین (ع) پنهان نکنیم! این گونه تیر های سه شعبه حرمله به دست مـــــــــــــا بر قلب امام زمانمان نمینشیند!!!
ایکاش...


اینجا کربلاست و این روزها عاشورا...
یزیدی باشی و انکار کنی...
یزیدی باشی و خود را حسینی بنگری...
یزیدی باشی و زینب را به سخره بگیری...

وای بر ما...
می دانم تو می فهمی چه می گویم...
سلام گل جان ! خوبی ،زود صمیمی شدم نه ؟!
نمی دانم از چه و برای چه نوشته ای ، اما کربلا نوشته ات درد دارد عجیب ...
التماس دعای کربلایی


سلام خانم
خیلی هم زود نیست ها!!!
درد کربلا نوشته ام خیلی شخصی نیست.طوری نوشتم که هر کسی بتونه برای خودش دنبال هدف بگرده!
محتاجم به دعای کربلایی
سلام
من که از هیچی خبر ندارم پس نظری هم ندارم.
عجب پس رفته بودید اعتکاف؟ ریا شد؟!! قبول باشه.
بر مصیبت زینب گریستن رواست اما چرا تازگی ها همش پر از غمی و غصه و دلت گرفته و ...
این ماه، ماه شادی است و گریه ها رو بذار واسه یه وقت دیگه!

پ.ن4 عالی بود.


سلام
مگه شهر هرته که نظر نداشته باشی؟؟؟!!!اونم تو،اونم تو وب من!!!
کی گفته من اعتکاف بودم؟؟؟من اگه از این سعادت ها داشتم،روزگارم این نبود خواهر جان!
مطمئنی تازگی ها پر از غم و غصه ام و دلم گرفته؟؟؟
چشم!چشم!چشم!
همه پ.ن هام عالی بود!!!خودم می دونم!!!
هه هه
ولی خدا وکیلی وقتی خدا برام اینطوری پیش میاره،تمام غم و غصه های خودم یادم میره...
سلام
این الرجبیون
» اگر مطلبی اینقدر خصوصی است، پس چرا طرح موضوع بصورت عمومی؟
» کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
» ...
یا علی


سلام علیکم
سوالتان به غایت عجیب است و طرحش از جانب چون شمایی عجیب تر!!!
بنده در کجای عرائضم در پست،حرفی مبنی بر خصوصی بودن مطلب زده ام؟؟؟
بنده عرض کردم اصل موضوعی که پیش آمد خصوصی است.همین و بس!
آنان که با من چنان کردند که خواندید،خود باید بخوانند تا بدانند!
مگر در پست های پیشین (غرض، دل نگاشته هاست به محبوب) کسی از موضوع پیش آمده مطلع بود که اکنون نظر شما در رابطه با این پست،اینگونه است؟!
معنای دقیق این "..." را در وب خودتان،در پاسخ کامنتم (دعوت برای بازدید از پست جدید) به نیکویی فهمیدم!!!
قلکت خیلی زیباست و البته
مفهومش تلخ





قلک؟؟؟
مگه قلک مفهوم داره؟؟؟
هه هه
ممنون که اومدی.
درباره ی "اینجا کربلا نیست؟... هست! "فقط عالی بود .
درباره ی "برای (نا)دوستانم"، مطمئن هستید هیچ احد الناسی از مسائل پیش آمده مطلع نیست؟
درباره ی فضای حاکم بر وبلاگ، فکر کنم بد نباشه کمی از یکنواختی خارج بشه.اعیاد شعبانیه نیز در پیش است و شاید یه کوچولو شادتر نوشتن در این وب ما را در عین شگفتی به وجد آورد!!!(حمل بر بی ادبی و جسارت بنده نگذارید، صرفا پیشنهاد بود)


سپاس از نظر لطف شما.
احدالناسی مطلع نیست اما آنها که خود اینگونه نمودند،باید بفهمند!
منظور حضرت عالی از یکنواختی،یقینا غم مطلق حاکم بر فضاست.به شما و همه دوستان نوید پست هایی تقریبا در قالب طنز را در تابستان می دهم.
علی الحساب شاد باشید تا بعد...
نقدهای بجا و سازنده را به راحتی می پذیرم (عنایت دارید که؟!!!). تعبیر بی ادبی و جسارت چرا؟؟؟
باز هم سپاس
سلام...
ممنون که خبر کردی....
-----------------------------------------------------------------------------------
دراین دوره و زمانه...وبسیارند(نا)دوستانی که خود را دوست معرفی می کنند...
دوست نماهایی که همش به دنبال منافع شخصی خودشونند...
(نا)دوستانی که اول می گویند خودم...بعد اگر زحمتی نداشت برایم..."تو" البته شاید...

دوستی های امروز...رنگ (نا)دوستی گرفته اند...
دوستی خیلی کمرنک...شاید هم بی رنگ...
---------------------------------------------------------------------
نه اینجا کربلا نیست....نه...نمی تواند که باشد....
.
.
.
درد داشت
خیلی..
-------------------------------------------------------------
پ.ن1:چشم!
پ.ن2:یا من اسمه دعوا و ذکره شفا...
خداوند شفای عاجل عنایت بفرماید...
پ.ن3:هرچه فراق بیشتر باشد...لذت دیدار را چند برابر میکند..
انشاءالله زود به آغوش مادر بازگردید...
پ.ن4:خداوند درد می دهد...و درمان نیز هم...
پ.ن5:و مسلمان متبرک می شود با روزهای تلخ و شیرین اهل بیت و می شود شیعه...!
و چه زیباست...درگیر شدن در این تقارن هایی..که مارا لحظه ای از ذکر و یاد معصومین جدا نمی ساز...
----------------------------------------------------------
برای سیمای عزیز دلم...



سلام
این (نا)دوستان شاید واقعا نمیدونستن دارن چکار میکنن اما خب باید فکرش رو میکردن!!!
چرا اینجا کربلا نیست؟؟؟
دلایلت رو بهم بگو.
دردت مبارک.گاهی واقعا خوبه دردمند باشی!
ممنون که نسبت به همه پ.ن هام واکنش نشون دادی.
م.م عزیز دلم شکلک وسط گل ها یعنی چی؟؟؟!!!
سلام
خوبی؟
منم نزدیک یک هفته نبودم!عذر و با تاخیر عیدت مبارک
این نا دوستان که گفتی تو زندگی همه هستن.
این نا دوستان اگر همون فضاییی بود که من در بدو ورودم تجربه کردم...
بیخیال،شر میشه!


سلام
الحمدلله...
نا دوستان نه،(نا)دوستان!
اونا می تونن هنوز دوست باشن.
نفهمیدم چی گفتی!
۳۰ خرداد ۹۰ ، ۱۵:۲۵ اهل صراحتیم
با سلام
به روزم با گپ و گفتی با خدا
منتظر شما ونظرات شما هستم با تشکر موفق باشید





سلام
خدمت می رسم.
سلام خانوم یک دنده
بازم دعوت نکردییییییی!!!!!! دیگه باهات قهرم!!!!!


سلام
من یه دنده نیستم!
به موضوعی اصرار می کردی که من بالذات باهاش مخالفم.
دعوت نکردی چیه؟؟؟
از اول لینکام شروع کردم به دعوت،به تو نرسید که از نت اومدم بیرون و تا امروز هم نرفتم.
میام منت کشی!!!
کربلا می مرد اگر زینب نبود.


ملجا اهل حرم تا ظهر اگر عباس بود
شب نگهبان در کنار نهر علقم زینب است

یا زینب
۳۱ خرداد ۹۰ ، ۰۵:۱۹ پسر یک شهید
سلام علیکم
کل یوم عاشورا
کل ارض کربلا
اگر به حرف ایمان داشته باشیم همه مسئله ها حل میشه
ای حسین تو چه کردی
یا حق


و علیکم السلام
کاش ایمان رنگ عادت نگیرد...
حق یارتان
۳۱ خرداد ۹۰ ، ۱۱:۱۹ دختر آفتاب
سلام زهرا جان
یادت هست گفتم دوست می دارم زهرا بنامم تو را ؟هرچند نامت شاید هم نام هزاران منی باشد که تنها زنند و میراث فاطمه!
اما چرا زهرا!
چون شعاعی باشی از نور زهرا سلام الله علیها
چندی پیش تصادف کردم و بسی سخت است درد کشیدن برای تن خاکیی که جز راحتی طلب نمی کند و بازویم هم کبود شد اما نمی دانی چقدر کیف می کردم وقتی اشک از چشمانم فرو می افتاد و نه از درد می گریستم که از درد می گریستم و حقیقتا بر درد علی می گریستم ریحانه اش را به چه جرمی کبود کرده اند؟!! و صبر هم که زهر است بر گلوی ایمان شیر مرد عرب
اما نمی دانی چه لذتی دارد نتوانی بر پهلو بخوابی نتوانی راه بروی یا حتی سرفه کنی شاید هم به قول راننده من هنوز داغم و نمی فهمم که جایی از بدنم درد دارد و شکسته اما الان که با تو حرف می زنم باید اقرار کنم که آری درد هم دارم و گمانم دلم بد شکسته زهرا !ناموس زهرا تو که دختر فاطمه ای مادر را داری چرا زبان به گلایه باز می کنی هرچند خود نیک می دانم گاهی درد هایی بر دل است اگر بغض های لالش زبان گفتن وا نکند همچون سرطان تمام حجم روح آدمی را فرا می گیرد تو را به صبر نمی خوانم که صبر هم مرهم نمی شود اما مگر درد بازوی من از درد بازوی مادرم بیشتر است؟! یا مگر تهمتی که به تو زده اند دردش از غصب خلافت مولایمان سنگین تر است!؟
زهرا دعا کن اینبار بتوانم جسما زائر حرم شاه خراسان باشم شاید هم با آنکه نمی دانم کجایی تو را دیدم
فقط خواهشم این است تا فرصت زیستن داری زندگی کن و نگذار لحظه های که همه ی ما باشتاب گمشان می کنیم تو را گم کنند که مدیون چشم ها و دستهای مردی هستیم که نیمه های شب برای شیعیانش دعا می کند...
بهم سر بزن

تو کار خود به خدای خود انداز و دل خوش دار
که مدعی اگر نکند خدا بکند!!!


سلام دختر آفتاب دوست داشتنی من
بگذار در وب خودم در پاسخ این کامنت بی نظیرت سکوت کنم و تنها اشک نشان حضورم باشد.
در "طاها"ی تو از دردهایم خواهم گفت.
هرکه در این بزم مقرب تر است...


حرفی می ماند؟!

یا زهرا


اینجا کربلاست و در کربلا بزم در لشکر ابن سعد...
مقرب این بزمم؟؟؟!!!

حرفی می ماند؟!
راستی انگار حرفی ماند!

دردهای مشترک آدم ها را نزدیک تر می کند

مشترک نه شبیه به هم!
خنجر نه اینکه از دست آدم های مشترک...

تو خوب می فهمی چه می گویم! این حرف من هم هست

یا زهرا


حرف مشترک...
درد مشترک...
اشتراک بی شباهت هم عالمی دارد رفیق!
موافقی؟
اگر اهل نماز جمعه مشهد هستی این انتقادات را بخوان.
نیاز به همکاری نمازگزاران هست
http://waitfaraj.blogfa.com/post-216.aspx


خدمت می رسم.
راستش من ک چیزی نفهمیدم اما با تمام وجود برات آرزوی موفقیت و سعادت می کنم ان شاالله هر مشکلی داری بر طرف شه


شاید به داین دلیل نفهمیدی که اولا منو نمیشناسی،ثانیا دردهای منو نداری.
هر دوش واقعا عالیه.
ممنونم.
انشاالله...
چمران با عزت و عظمت و با تعهد به اسلام جان خودش را فدا کرد و در این دنیا شرف را بیمه کرد و در آن دنیا هم رحمت خدا را بیمه کرد؛(امام خمینی)

یا زهرا


سپاس
این جا کربلا نیست...
چون حسینی نیست...
چون ابوالفضلی نیست...
چون زینبی نیست....
چون.....
.
.
.
.
اینجا فقط یک سید علی هست...
با یارانی اندک....
.
.
.
این جا گاها خیلی شبیه کربلاست...شبیه به موقع هایی که یاری برای حسین نبود....

.
.
.
ببخش...تو نظر قبلی شکلک وسطی اشتباه افتاده تو ویرایش به جاش گل بزار...


کربلای بی حسین و ابوالفضل و زینب هم خود،نوعی کربلاست...
همون جوری قشنگتره!!!
آنجا کربلا بود...
اهالی کربلا حسین را به چشم دیدند و به فریادش پاسخ نگفتند؟؟؟؟؟؟؟
هل من ینصرنی.....

حسین....
حرفش در گلو ماند...

.
.
اتفاقا اینجا کربلاست...
اینجا آقای ما سیدعلیست...
این جا یاران سید علی نیز مثل حسین انگشت شمارند...
این جا حسین نیست...
اما آقایی هست سیدی که به ندرت ندای" هل من ناصر "ش پاسخ داده می شود...
این جا ......

.
.
.
اینجا نیز مثل کربلا درد دارد...
درد...
درد غربت...
درد بی کسی...
این جا سالهاست....مولایمان مهدی را 313 یار نیست...
این جا حسین ما مهدی ست و من و امثال من اهالی کربلا...

حالا می بینم این جا چقدر شبیه کربلاست...
کربلا ادامه دارد....
کربلا درد دارد...




چقدر پردرد نوشته ای...
فقط بغض...
احسنت، متن خیلی زیبا بود، منبع ذکر نکردی، نکنه مال خودت بودی ناقلا؟!


به به
باد آمد و بوی عنبر آورد...
امتحانات تموم شد،"ن.ش.ا"پیدا شد
هه هه
یعنی واقعا مشخص نبود نثر خودمه؟!(ناراحت)
۰۲ تیر ۹۰ ، ۱۳:۱۳ یه بنده خدا
سلام ناموس خدا وب جالبی داری تازه هم قالب وب منم هست.
خوشحال میشم نظرای قشنگتو بخونم.


سلام
ممنون از نظر لطفت
خمت می رسم
۰۲ تیر ۹۰ ، ۱۵:۴۵ تبسم ظهور
سلام.
به روزم و منتظر حضورتون..

به چه کسی اجتماعی گفته میشه؟؟؟

زن اجتماعی کیست؟؟

حضور یا ظهور؟؟


سلام
خدمت می رسم.
عاشورا هر روز در کربلای دلمان اتفاق می افتد ٬

تلاش کنیم حُسین ِ دل ، به دستِ یزیدِ نفس، تشنه لب به شهادت نرسد ...!


تکبیر...
سلام !
موفق باشید .


سلام
شما نیز هم!
۰۲ تیر ۹۰ ، ۲۰:۲۹ حمید بررخ
سلام

گرچه در امر اطلاع رسانی ضعیف عمل کردید اما خودمان قوی عمل کردیم و امدیم


مطلب اولش که خصوصی بود و به من ربط نداشت

و مطلب کربلا تا تهش خونده شد و زیبا بود


سلام
اگر دقت کرده باشید هنوز بسیارند آنها که از آپ بی خبرند.
از مطلب اول می شد حداقل درس گرفت.
سپاس
اینجا کربلا نیست؟...
بسیار استفاده کردم!خوب بود
و خدایی که در این نزیکی هست؟یا نیست...!!؟
http://rismanelahi.persianblog.ir به روز است


ممنون.
خدمت می رسم.
بسم ا... نور
«خانم محجبه یعنی یک خانم مدیر و مرد متواضع مدیریت زن را می‌پذیرد و مردان متکبر اولین دشمنان حجاب شما هستند.به غرور ِ مرد ِ بر می‌خوره می‌بینه شما پوشش داری ،شما داری مدیریت می‌کنی. ... حجاب؛ مهربانی است.یک زنی اگر حجاب داشته باشد به دو گروه مهربانی کرده: یکی به مردان و به خانم‌های دیگر...» حجت السلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان.
.....
سلام
دیدیم چه زیباست که ما بانوان از حجاب بنویسیم. از اینکه مهربان شدیم و میخواهیم مهربان بمانیم و مهربانی‌مان را نشر دهیم...
کسی چه می‌داند شاید دختری جوان با خواندن داستان یا خاطره تو از حجاب‌ات در این دنیای مجازی نگاهش به حجاب تلطیف شود و زیبایی که تو در حجاب دیدی و برگزیدی چشم او را هم بگیرد و مسیر را انتخاب کند و بخواهد مهربان شود...
ما از طرف آن دخترک دعوت می‌کنیم که شیرینی حجابی که برگزیدی را روایت کنی...
منتظرتان هستیم
در پناه چادر خاکی مادر السلام ا...علیها


خدمت می رسم
سلام دوست عزیز
1-امیدوارم این ذوق و این دغدغه هات باقی بماند وهمچون ریشه درخت در اثر گذر زمان و ناملایمات نخشکد.
2-با مطلب جدید به روزم.
3- یاعلی


سلام
تا غم هست،این سبک نوشته های من هم هست.
خدمت می رسم.
سلام

چقدر نوشته هایت درد داشت
وبغض...


سلام
چون درد دارم
و بغض...
سلام
قشنگ نوشته بودید
توضیح بیشتر در میل


سلام
ممنون.
چه عجب پیدات شد!
۰۴ تیر ۹۰ ، ۱۴:۴۸ بی تاب هویزه
سلام

با مطلب " حراج کودکان خود، فقط با 15هزار تومان! " آن هم در ایران اسلامی
بروزم.

باید حواسمون باشه که دور و برمون چه اتفاق هایی داره می افته!

اگر سربزنید و نظرتون رو بگید ممنون میشم.


سلام
خدمت می رسم
و این گونه قرآن خواندن است که تو را ثبات مى‏دهد و به امن مى‏رساند تا در اوج بحران آرام باشى و در متن معرکه چون کوه…

یا زهرا


سپاس
سلام خواهر
اون قلک نبوده که
قلم بوده
میخواستم بنویسم قلمت زیباست
اشتباه تایپی شده.
راستی وبلاگ یک جلوش بی نهایت صفر ها
هک شده

در ضمن
با
اولین جملاتی که رهبری با دست چپ نوشتند
به روزم


سلام خواهر
دفعه آخرت باشه اشتباه می نویسی ها!!
هه هه
دیر دیدم ولی قبلا دیده بودم.خب منظورت چی بود؟!
خدمت می رسم.
۰۶ تیر ۹۰ ، ۰۱:۴۶ بی تاب هویزه
سلام
ممنون بابت قدم رنجه تون به کلبه مجازی ام

و

مهمتر اینکه شهدا دعوتتون کردن! کجا؟!
به سر به وبم بزنید.


سلام
وظیفه بود.
خدمت می رسم
با مطلبی راجب حجاب و عفاف به روزم با عنوان
"تبعیض حجابی"
یا علی


خدمت می رسم
سلام
» خداقوت
» بروزم با "حجاب؛وقتی زن‌ها مهربانتر می‌شوند"
یا علی


سلام
سپاس
شما هم توهم داری...


سپاس از نطر لطف شما ولی بفرمایید توهمم در چه زمینه ای است؟!
بعثت، نشانه مهرورزی خدا با خاکیان و باران رحمت بی‌‌حد او بر زمینیان است.

بعثت پیامبر اکرم(ص) مبارک باد


بر شما هم مبارک
سلام
کلی گشتم وبلاگتونو پیدا کردم
شما این اواخر توی برنامه استوا از کانال 3 شرکت نکرده بودین؟موضوع درباره حقوق زن بود با حضور دکتر فرهمندپور و...
یا علی


سلام
خسته نباشید.
من تو برنامه تلویزیونی شرکت کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من اصلا تلویزیون نگاه نمی کنم!!!بعد تو برنامه ای حضور داشته باشم؟!!!
بهرحال ممنون که اومدید.
۰۸ تیر ۹۰ ، ۱۴:۴۸ شایدهمه چیز
بدو بیا که آپم.


خدمت می رسم
سلام
ضمن تشکر بابت این پست زیبا و همچنین تبریک عیدسعید مبعث خدمت حضرتعالی
به مطلب جالبی برخوردم که بیانش رو بی ربط به این مناسبت فرخنده ندیدم
تقدیمش میکنم به شماو سایر دوستان:

"چرا زن پیغمبر نشد؟

چون او " پیغمبرساز " بود. یعنى یا انسان باید حضرت مریم باشد یا خود حضرت مسیح؛ باین معنى که نمى تواند در عین مسیح پرورى، خود مسیح هم باشد."

سرفراز باشید

برای توضیحات بیشتر درباره ی این مطالب که توسط خانم دکتر مریم حاج عبدالباقی بیان شده به این وب مراجعه کنید




سلام
سپاس
خدمت می رسم
سلام
آوای خوش بانگ توحید برگوش جانتان فرخنده باد
عید سعید مبعث مبارک


یازهرا


سلام
عید شما هم پربرکت
۰۹ تیر ۹۰ ، ۰۷:۱۳ سرباز گمنام
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
سلام بزرگوار

آسمان بود و حرا. جبرییل وزمین مکه ، جهانی بود وگوشه غاری.آن روز یا آن شب برحرا چه گذشت؟ و جبرییل چه سان از عهده ی عهد خویش برآمد. بر ما پوشیده است و زبان ناطقه از گفتن آن گنگ.آن قدر می دانیم که سنگریزه های راه تبریک و تهنیتش می گفتند و به خجستگی آن پیام مژده ها می دادند.که سنگریزه های ((جبل النور)) که کهکشانهای آن سوی فلک نیزپای می کوبیدند و طرب آوردند.

این عید فرخنده بر شما مبارک باد


سلام برادر بزرگوار
سپاس.
بر شما نیز مبارک.
۰۹ تیر ۹۰ ، ۱۲:۳۴ سرباز گمنام
سلام بزرگوار
از بیسیم چی سرباز گمنام به " ناموس خدا "

یادتان باشد که شما گفتید!
و شما اگر به گفتن راز نیامده‌اید، پس به چه کار آمده‌اید؟
آخر اینجا زمین است!
شما کجا و اینجا کجا؟!

به روزم


سلام علیکم
خدمت می رسم
یا محمد (ص)

غروب که از کوه حرا پایین می آیی ، مهدی (عج ) را هم با خودت بیاور ...


یا محمد (ص)

شفاعت کن ما را...
تا محبوب اجابت کند این خواسته را...
سلام خوبم
خواندمت زیبا بود
زیبامی نویسید موفق باشید
منتظر حضور سبزتان در خانه تنهاییم هستم


سلام
سپاس
خدمت می رسم
عمریست که از حضور او جاماندیم

در غربت سرد خویش تنها ماندیم

او منتظر است تا که ما بر گردیم

ماییم که در غیبت کبری ماندیم

و می گفت :
....
یاهو


سپاس.
چه می گفت؟!!!
سلام
اینقدر این نظراتتون دیر باز میشه که ادم حرفاش یادش میره چی میخواسته برات بنویسه
موفق باشی


سلام
من شرمنده ام ولی حرفای قشنگت رو ازم دریغ نکن.
تو هم همین طور
۱۱ تیر ۹۰ ، ۱۰:۱۰ تا وصال تو
زلال که باشی سنگ های کف رودخانه ات را میبینند
بر میدارند و نشانه می روند،درست به سوی خودت...

بروزم تشریف بیارید


خدمت می رسم
۱۱ تیر ۹۰ ، ۱۰:۳۶ ناموس خدا
در پاسخ به mesiboy
سلام علیکم
گمان می کنم بابت سوالی که مطرح نموده اید،ابتدائاً می بایست خود را معرفی نمایید.
التماس دعا
سلام !
سپاس از تشریف فرمائی ی محبت آمیز و دلگرم کننده تان .
شاد و زیبا باشید .


سلام
وظیفه بود.
سلام مامانی
دلم برات تنگیده اما این نتم ما رو دیوونه کرده بلاگفا هم که کلا قاطیه
دیشب کامنتیدم اما فل شد حوصله نداشتم در سیاهی شب بکامنتم
بگذریم...
من آپ نمی شم.من کامنت نمی ذارم تو یه خبر بگیر شاید مردم که خبر نمیگیرم
شاید رفتم زیر تریلی شاید برق گرفتم شاید تو دریا غرق شدم مثلا تو مامانی هااااااا!!!

بسه بسه ... . فهمیدم چقدر مادری بلدی.
فقط بلدی به دخترای دیگت برسی هاااااااااااااااااااااا
باشه نوبت منم میشه منم بلدم دختر بدی بشم
قهر قهر




سلام تیتیش مامانی
در روشنی روز که می شد.نمی شد؟!
والا چند روزه به حدی درگیر بودم که به هیچ کدوم از دخترها نرسیدم.(البته در حال حاضر 3 تا بیشتر نیستین!!!)
اگه بعد از این هر روز حالتو بپرسم،مامان خوبی میشم؟!
تو یاد نداری بد باشی!
با ما به از این باش که با خلق جهانی!
ب... ب...
۱۱ تیر ۹۰ ، ۱۴:۲۱ بی تاب هویزه
سلام
با مطلب "اینجا واقعا کویته!" بروزم.
خوشحال میشم سر بزنید.


سلام
خدمت می رسم
۱۱ تیر ۹۰ ، ۱۷:۲۹ نمایندگی عصر تلکام( فارمد نت)
سلام
احتراما به اطلاع شما همشهریان عزیز مشهدی برسانیم با همت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و با هماهنگی شرکت عصر تلکام اولین وارد کننده
+2 ADSL در کشور و یکی از بزرگترین شرکت های PAP امکان ارائه اینترنت پر سرعت بر روی خط ثابت شما فراهم شده است .
خوشحال خواهیم شد به نمایندگی از دومین اپراتور بزرگ خدمات+2 ADSL در خدمت شما باشیم.
همچنین به مشترکان معظم که برای اولین بار اقدام به عقد قرار داد و راه اندازی سرویس ADSL نمایند در ازای هر گیگابایت ترافیک به بالا 1 گیگابایت ترافیک رایگان به عنوان هدیه تعلق خواهد گرفت.
مراکز مخابراتی تحت پوشش:1- انقلاب 2- صابری وحید 3- استقلال 4- شهید فرشچی
و به زودی مراکز : نبوت،پیروزی،کوثر
سلام
وقت کردی به روز کن دیگه تنبل خانوم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


سلام
دل خوش سیری چند زرنگ خانم؟!!!
ماه شعبان ، شمارش معکوس برای ضیافت الهی!

اِلهى هَبْ لى کَمالَ الاِنْقِطاعِ اِلَیْکَ وَاَنِرْ اَبْصارَ قُلُوبِنا بِضِیاَّءِ نَظَرِها اِلَیْکَ

التماس دعا
یا زهرا


کاش لیاقت درک داشته باشیم...
محتاجم بسیار
سلام
این ایام رو به شما تبریک میگم


سلام
من هم خدمت شما تبریک عرض می کنم
۱۲ تیر ۹۰ ، ۲۳:۰۱ از حضور تا ظهور...
سلام بزرگوار
بعد از مدت زیادی به روز هستم با یک پست در دو بخش متفاوت :
(این همه ... چرا ؟؟؟ + تامل در یک حدیث )
سپاسی پیشاپیش از نظرات بصیرت گونه شما
یاحق


سلام خروار!!!
در این مدت زیاد ما که هر چه به گوش شما خواندیم،نتیجه ای حاصل نگشت!
بصیرت؟!کجاست که من نمی بینمش!
خدمت می رسم
۱۳ تیر ۹۰ ، ۰۴:۲۵ پسر یک شهید
سلام

عمری گذشت و راه نبردم به کوی دوست
مجلس تمام گشت و ندیدم روی دوست
با عاقلان بگو که رخ یار ظاهر است
کاوش بس است این همه در جستجوی دوست
برای ظهور آقا دعا کنیم.


سلام
سپاس
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۳ تیر ۹۰ ، ۰۸:۴۷ تبسم ظهور
سلام.
کجایی خانومی
کم پیدایی!!!
در ضمن اینجا رنگ بوی کربلا ندارد... راه اشتباهی ست...


سلام
همین حوالی...
شما ببخش به بزرگی و بزرگواری خودت.
منظور تو از "اینجا"،وب من بود؟!
کربلا نیست؟!
۱۳ تیر ۹۰ ، ۰۸:۵۰ تا وصال تو
میلاد حسین و سوم شعبان است

خورشید ولایت از افق تابان است

اى کشور جمهورى اسلام،حسین

داماد عزیز ملت ایران است


سپاس
۱۳ تیر ۹۰ ، ۱۳:۳۸ ناموس خدا
خطاب به چشم انتظار
سلام
سپاس از نظر لطف شما.
به گمانم آدرس وبتان را باید بدهید تا خدمت برسم!
التماس دعا
۱۳ تیر ۹۰ ، ۱۸:۴۴ ناموس خدا
خطاب به mesiboy
باید خدمتتان عرض کنم که بنده وامانده موضوع مطروحه از جانب حضرت عالی نیستم . ابدا نمی پسندم مسخره تان باشم!
در ضمن ارتباط ناموس خدا و مهندسی منحصر درحریم شخصی بنده است. نقش شما در این میانه چیست؟
۱۴ تیر ۹۰ ، ۰۱:۵۲ کوچه امید
میلاد دردانه حضرت علی و حضرت فاطمه را به شما و همه دوستداران آن حضرت تبریک می گم.
دوست خوبم به روز شید منتظرتون هستیم.
آپم سر بزنید.


بنده هم اعیاد شعبانیه رو به همه تبریک عرض می کنم.
حالم این روزها خوب نیست!
خدمت می رسم.
«««« سلام

»»»» این یک مسأله شخصی است!


سلام
البته!
۱۴ تیر ۹۰ ، ۰۸:۲۸ ناموس خدا
خطاب به mesiboy
سلام علیکم
1.اگر پست های از "حضور تا ظهور" را مفید می دانید،می توانید در وب ایشان هم اظهار نظر بفرمایید.
2.قضاوت شما در رابطه با ناموس خدا و مهندسی برق نادرست است.مگر یک مهندس برق لزوما باید در کارخانه و نیروگاه و امثالهم کار کند؟!!!
3.در صورت عدم معرفی،این آخرین پاسخی است که از من دریافت می کنید!
۱۴ تیر ۹۰ ، ۱۰:۱۳ پسر یک شهید
به اذن و مدد خالق یکتا
به اذن نبی الله
به اذن علی عالی اعلی
به اذن همه عشق تمامی حیائ حضرت زهرا
به اذن حسن.آقای کریمان دو سرا و با رخصت از مرد علمدار حرم.حضرت سقا
اگر خسته دل و پر غم و دردید
اگر از در خورشید جدا مانده و سردید
اگر هر چه مفاتیح نوشته است زمزمه کردید
بدانید دوای غمتان غیر غبار حرم کرب و بلا نیست . نگردید.....!!!!.


کربلا...
شش گوشه...
۱۴ تیر ۹۰ ، ۲۱:۴۵ از حضور تا ظهور...
سلام علیکم
در راستای تکمیل بخش دوم پست آخر، قسمت کوتاهی از برنامه سمت خدا روز سه شنبه همین هفته با حضور جناب آقای ماندگاری ، در "انــتــهای بـخــش دوم وب بنده" برای دانلود گذاشته شده که پرسش و پاسخی مرتبط با همین بخش است.
در صورت تمایل دانلود نمایید

یاحق


علیک
بله.دیشب موضوع را تلفنی برای بنده فرمودید.
حاج آقا ماندگاری و ... !
هه هه
به تمایلم فکر می کنم و خدمت سرکار عرض می کنم.
۱۵ تیر ۹۰ ، ۰۲:۴۱ اهل صراحتیم
با سلام
حداقل با وجود این اعیاد قالب وبلاگ رو عوض کن دپرس نکن کسی رو. کاملا پویا نگری باید در وجنات یک شیعه موج بزنه نه گوشه نشینی و غم و ماتم
ان شاءالله عملی شود


سلام
قالب وبلاگ مگر غمگین است؟؟؟
گوشه نشینی که همیشه ماتم نیست.گاهی به میهمانی ناگفته ها رفتن است!
۱۵ تیر ۹۰ ، ۰۶:۰۴ پسر یک شهید
سلام علیکم
بی صبرانه منتظر نظرهای سازنده شما هستم.
دوستدار شما
پسر یک شهید.


سلام
خدمت می رسم
۱۵ تیر ۹۰ ، ۰۶:۵۷ ناموس خدا
خطاب به mesiboy
سلام علیکم
علی الحساب بفرمایید بنده و وبم را چگونه یافت نموده اید؟!
ضمنا فرموده تان در رابطه با حرم های مطهر با قید شما به حدود الهی هم خوانی ندارد.
۱۵ تیر ۹۰ ، ۰۷:۲۳ پسر یک شهید
سلام
من اگه میدونستم شما خوشحال میشین تا صبح براتون از این حرفا میزنم


سلام
عجب!
خب بزنید!
سلام
چرا نمیذارین ناموس جان من یه نفس راحت بکشه، mesiboy?اه
همش باید اذیتش کنین؟
خسته نشدین؟


سلام عزیز دلم
این مورد انشاالله که اذیت نیست!
انشاالله...
۱۵ تیر ۹۰ ، ۰۸:۳۱ نرگس وهدیه
السلام علیک، ای کهکشان سوخته! سوسوی ستاره حضور تو در شب میلادت مبارک باد!


مبارک...
۱۵ تیر ۹۰ ، ۱۱:۳۳ کوچه امید
میلاد امام العارفین را به شما تبریک می گم.
ممنون که سر زدید.


بنده هم به شما تبریک میگم.
وظیفه بود.
۱۵ تیر ۹۰ ، ۱۲:۱۸ ناموس خدا
خطاب به mesiboy
سلام
لطفا ایمیل خود را به بنده بدهید تا بتوانم صریح تر صحبت کنم.
این روش شایسته نیست.
۱۶ تیر ۹۰ ، ۰۸:۰۷ بی تاب هویزه
سلام.
اعیادمبارک

با مطلب طنزی به روزم
"دوستی دوستی، از سرت می‌کنند پوستی!"
منتظرتان هستم.


سلام
بر شما نیز هم.
خدمت می رسم.
سلاااام
کم پیدا شدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟69 روزه که نیستینااااااا


سلام
خیلی هم کم پیدا نیستم.
69 روز؟؟؟مطمئنید؟؟؟شما روزها رو چطور می شمرید؟!
کنکور خوب بود انشاالله؟!
ختم جمعی قرآن کریم ٬ برای ماه مبارک رمضان

از یکم تا سی ماه مبارک ٬ هر روز تلاوت یک جز . . .

اگر مایل به شرکت هستید آمادگی خود رو اعلام بفرمایید تا جز اختصاص یافته به شما اعلام بشه

خواهشمندم حتمن توضیحات ضروری در ادامه مطلب رو مطالعه بفرمایید

+ لطفن به دیگران هم اطلاع رسانی کرده در این کار شریک باشید


سپاس.
خدمت می رسم.
۱۸ تیر ۹۰ ، ۰۶:۱۵ ناموس خدا
خطاب به mesiboy
سلام
از کدام دوست و چه باید بپرسم؟!!!
۱۸ تیر ۹۰ ، ۰۶:۲۴ ماجده صدوقی
اجتماع عظیم منتظران

لبیک یا مهدی

گفتم شبی به مهدی، اذن نگاه خواهم گفتا که من هم از تو، ترک گناه خواهم

ای عدالت گستر گیتی بیا ، ما سپاهیان مشرق زمین ، آماده جانبازی در رکاب توییم .

عاشقان و منتظران ، هرگاه در امتهای پیشین آمدن پیامبری بر اثر گناهان زیاد به تاخیر می افتاد ، مردم در اجتماعاتی با توبه و استغفار تعجیل آمدن رهبر الهی را طلب نموده و معمولا با لطف الهی آمدن پیامبرشان به تعجیل می افتاد ، بر این اساس جمعی از جانبازان و سایر ایثارگران و امت حزب الله اعم از زائر و مجاور در نیمه شعبان که روز استجابت دعاست ، در «اجتماع عظیمی» بطرف حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام حرکت کرده و با ابراز دلتنگی خویش پایان انتظار را طلب خواهیم نمود .

وعدگاه منتظران، روز نیمه شعبان

ساعت 30/8 صبح / خیابان امام رضا(علیه السلام) میدان بسیج(فلکه برق)/ به طرف حرم مطهر



ستاد مردمی پیروان ولایت، منتظران ظهور


سپاس
مشهدی ها خدمت خواهند رسید!!!
به تمنّای طلوع تو جهان چشم به راه / به امید قدمت کون ومکان چشم به راه

رخ زیبای تو را یاسمن آینه به دست / قدّ رعنای تو را سرو جوان چشم به راه . . .

یا صاحب الزمان


به روزم
.....
منتظر حضور پرمهرت..
درپناه حق


ممنون م.م جونم
خدمت می رسم
۱۸ تیر ۹۰ ، ۱۳:۳۳ حیات طیبه
زرتشت: «ستیز من تنها با تاریکی است. برای نبرد با آن شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم .


سپاس
۱۸ تیر ۹۰ ، ۱۳:۴۵ بی تاب هویزه
سلام

با نگاهی به فیلم "ورود آقایان ممنوع" بروزم.
منتظرتان هستم.


سلام
خدمت می رسم
۱۸ تیر ۹۰ ، ۱۶:۱۸ از حضور تا ظهور...
سلام بر صمیمی ترین دوست چندین روز رویت نشده!

قصد آپ شدن نداره خواهر؟؟!!!

آخرین اخبار بسی نوبر بود !!!! مگه نه؟


سلام بر صمیمی ترین دوست چند روز دیگر رویت شده!
انشاالله یا 21ام و یا 26ام به روز میشم،با یه پست توووووووووووووپ!!!
بسی نوبر!بسی!
۱۹ تیر ۹۰ ، ۰۲:۰۹ حیات طیبه
سلام علیکم
زندگی یعنی چه؟


سلام
حقیقتا نمی دانم...
با حکایتی از اداره ی امنیه به روزم
یعنی بیا و نظرت را بگو


خدمت می رسم
کسی صاحب این عکس را می شناسد ؟


به گمانم باید خدمت برسم!!!
۱۹ تیر ۹۰ ، ۲۰:۱۱ از حضور تا ظهور...
سلام بر "سیما" ی یک ناموس خدا !

مرا از هجر روی تو هزاران جان به لب آمد * بتاب اى کوکب رحمت،برافکن پرده از "سیما"



چطور بود؟ این شعره یه چیز دیگه بود .عوضش کردم حیفم اومد برات نذارم

مخاطبان وبلاگ ناموس خدا! منتظر یک پست بسیار زیبا باشید مخصوصا قسمت دومش! در دست احداثه! تاچند روز دیگه در محضر ابصار رونمایی خواهد شد


سلام بر مهسای بی ناموس!!!
به به!بسی فیض بردیم بانو!
ما نیز برای شما از این دست اشعار داریم ولی مثل شما سروده خودمان نیست.
در این بازار اگر سودی است با درویش خرسند است / خدایا منعمم گردان به درویشی و خرسندی
"بازار" و "سود" را اینجا جای توضیح نیست.البته می توانی حدس بزنی.به فرستادن به ... ارتباط می دارد!!!
"درویش"،میثاق عزیز ماست که چند روزی است حالش بس دگرگون است و ما را نیز عاصی نموده است.البته برای ادخال سرور در او بسیار تلاش کردیم،بسیار...
"خرسند" هم که پرواضح است!البته "خرسند.........ی"
یادش خوش باد!
"درویش خرسند" امتزاجی است از هر دوی شما!
"خدایا منعمم گردان" به این معنی است که خدایا این فرزندان را برایم نگاه دار.باشد که همت کنند و مادرشان را...

تاویل خوبی بود.خود می دانم!!!

یادم نمی آید سرکار را به عنوان اسپانسر وبم برگزیده باشم که تبلیغ می کنید!!!
هه هه
انشاالله فردا...
daily we open our inbox and read messages send.سلام
by friends,but how many times do we open Quran
and read messages that sent by God?
eltemase doa.


سلام
حقیقتا قرآن در میان مسلمانان بسیار مهجورتر از غیر مسلمانان است.
و این ننگ است...
محتاجم بسیار
سلام
وبلاگت خیلی جالبه
به خصوص عنوانش
برام سئواله که چرا همچین عنوانی گذاشتی
به من هم سر بزن


سلام
ممنون از نظر لطف شما.
در زمانی که زنان زنانگی رو فراموش کردن و دنبال حقوق از دست رفته خودشون هستن(که به عقیده من حقی از دست نرفته) و این بازیابی حقوق با انجام اعمال و رفتار مردان نشون میدن،من میخوام زن باشم،اونجوری که براش آفریده شدم.زن به معنای واقعی!
برای رسیدن به چیزی که میخوام،توکلم به خداست و توسلم به حضرت زهرا.از شهدا هم کمک میگیرم.
خدمت می رسم
سلام
سیمای ما چطوره؟حالت خوبه؟
یادی از ما نمیکنی ها


سلام
سیمای شما...........خوبه!
من یادی نمی کنم؟؟؟دیروز کی بود بهت زنگ زد؟؟؟
بابت الطاف بیکرانت بی نهایت ممنون.
سلام
به خواهر محترمه گفتم دل سیماجان رو نشکن ولی گفت بدون پول محاله.
تا منو داری غمت نباشه


سلام
خواهر محترم سرکار به خود من رفته ظاهرا!!!
باور کن غم ندارم الا...(همون که غم تو هم هست!)
هه هه
۲۵ تیر ۹۰ ، ۰۷:۲۶ تبسم ظهور
میلاد با برکت منجی عالم مهدی صاحب زمان رو به همه تبریک میگم... اما...
بیاییم امثال به جای جشن و شادی عزای عمومی اعلام کنیم
بیاییم سیاه پوش پسر فاطمه شویم که بگوییم آقا یک سال دیگر هم بر عمر غیبت شما اضافه شد
بیاییم گل بر سر بمالیم که بگوییم آقا جان امسال اگر نیایی خاک بر سر میشویم،اگر نیایی مصداق همان آتش بر دست داران میشویم، میترسم میترسم
بیاییم شیرینی و شکلات پخش نکنیم تا بگوییم کاممان بی تو شیرین نخواهد شد حتی در روز میلادت که از بزرگترین روزها برایمان است... بگوییم تنها ظهورت کاممان را شیرین میکند
بیاییم سینه زنی و زنجیر زنی به راه اندازیم که بگوییم تحمل فراقت مثل تحمل عاشورا برایمان دردناک است...بیا داغ دلمان را خاموش کن
بیاییم کفشها را در بیاریم و پیاده راه رویم تا بگوییم آقا این پاها دیگر راحتی نمیخواهد میخواهد در راحت تاول بزند تا بدانی من سختی راهت را به جان خریدارم
بیاییم روضه ها را علم کنیم که بگوییم دیگر نمیتوانیم، اشک غم این روزگار تحمل را از ما گرفته است...
بیاییم امسال جور دیگر عیدداری کنیم... میلاد های هر سالمان بهتر از سال قبل میشود اما...
بیاییم امسال عزای عمومی اعلام کنیم شاید فرجی شود... شاید...شاید


من هم تبریک میگم.
کوبنده گفتی و تفکر بانگیز...

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی