می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

گناه من،نگاه تو...

يكشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۵:۰۷ ق.ظ
وقتی تو دلتنگ تر از منی،

وقتی تو دلتنگ تر به دلتنگ شدن منی،

وقتی تو دلتنگ تر از من به منی،

این گونه می شود که خودت،زندگی ام را به سمت عاشقانه نگاشتن سوق دهی.

این بار عاشقانه ام را برای تو،با چنان دردی می نگارم که خود،حال خویشتنم را نمی فهمم!

اما...

این بار این درد،درد جسم است،

هرچند که روحم را نیز شدیدا می آزارد،

که چرا درد جسم باید مرا به یاد تو اندازد؟!

که چرا درد جسم باید خاطرم را به گذشته بازگرداند؟!

مرا چه شده است که چنان از تو دور افتاده ام که یک اتفاق باید به عاشقانه نگاشتن واداردم؟!

چه بود آن اتفاق و چه بود حاصلش برایم؟!

وضو ساختن را برایم دشوار نموده ای خدا

و به قامت ایستادن در نماز را نیز!

رکوع را درد افزون تری بخشیده ای،

و بیشینه درد را در سجده قرار داده ای!

سر بر خاک که می نهم،

نهایت عبودیت خویش را که نشان می دهم،

درد تا عمق جانم رسوخ می کند!

آنجاست که زبانم "سبحان ربی الاعلی و بحمده" می گوید و ته دلم "العفو"!

"العفو" می گویم،

شاید که ببخشایی ام!

نمی دانم کدامین گناه،چنین تاوانی را برایم به دنبال داشت،

اما...

می دانم هر چه بود،مرا از تو،مهربانم،دور کرد!

و تو باز هم آن سخت ترین راه را برای نزدیک تر ساختنم به خودت برگزیده ای!

آنچه هست،از من به من نزدیک تر تو!

و آنچه باید،از تو به تو نزدیک تر من!

به دنبال آن گناه می گردم خدا

لیک بین دو گناه سرگردان مانده ام که کدامیک تو را ناخوش تر آمده است!

یاری ام می کنی بیابمش؟!

شاید که کاهش درد شدیدم را سبب شود!

شاید که حداقل مرهمی باشد برایش!

اما...

مهربان معبودم

من دردهایی این چنین را نمی خواهم!

مرا همان دردها خوش است که نگاهت درمانش بود!

همان نگاهی که تحمل را بر من آسان می نمود!

اکنون این منم،

به دنبال یک گناه...

به دنبال یک نگاه...


پ.ن۱: مشکل جسمی ام دیروز پس از ۱۳ سال برایم تکرار شد،با شدتی بیشتر البته!

پ.ن۲: برای کاهش دردهایم دعا کنید!همان قطره خلوص در نماز هم از میان رفته است،درد مجال ظهورش نمی دهد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۲۵
ناموس خدا

خدا

نجواها  (۹۳)

ایشالا خوب میشی خانم خانما.
من دعا میکنم ولی با دعای گربه سیاه بارون نمیاد.


انشاالله...
تو که گربه سفیدی!!!
هه هه
ممنون که دعا می کنی
۲۵ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۹:۵۳ ازحضور تاظهور...
سلام بر مه "سیما"ی مهسا!
و آنگاه که خداوند آن قدر تو را دوست می دارد که برای نگاه داشتن تو برای خودش حاضر است چند روزی قوت "جسمی" ات را از" تو" بگیرد تا شاید برای همیشه قوت "روحی" ات را برای "خودش" برگیرد باید سپاس گزار این نعمت عظیم باشی!
روحت را قلبت را فقط تسلیم خود ازلی اش کن ! اوست که جبران همه نداشته ها و برتر از همه ی داشته هاست...!


سلام بر مهسای سیما
قوت جسمی ام فدای ثانیه ای قوت روحی!
سپاسگزار این نعمت عظیمم!
۲۵ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۹:۵۹ ازحضور تاظهور...
راستی اون حرفی رو که دیشب پشت تلفن بعد از مطلع شدن از آسیب هات بهت زدم واقعا حقیقت داره. نمیدونم این قضیه واسه همه تعمیم داده میشه یا نه! ولی برای من همیشه صادقه! وقتی علتو پیدا میکنم اون موقع احساس می کنم دیگه همه چی حله!
یه بار نزدیک بودیه تصادف وحشتناک بکنیم. مامانم کنارم بودند. برای اینکه من به سمت جلو و تو شیشه پرتاب نشم با تمام قدرت به هرنحوی که تصور کنی منو گرفتند! حالا بعد ده سال آثار اون زخم های محبت مادری هنوز هست ولی هیچ وقت فراموش نمیشه چون اینا زخم های عشق بود و هست !
گاهی درد زخم های عشق از هر نوازشی شیرین تره! به جراحت هات نگاه کن و عشق خدا رو توش ببین عزیزم. و از مقابل هیچ چیزی حتی ساده ترین اتفاق های زندگیت بی دقت رد نشو تو تک تکشون حکمته!اونا رو دریاب
در ادامه اون آیه ای که دیشب برات گفتم اینم داشته باش :عسی ان تکرهوا شیعا و هو خیر لکم...
خداکنه زود تر دردهات بهتر شه! پرستار لازم نداری؟! هستیما!!!!


اون حرف رو باور دارم!
انشاالله من هم قدر زخم های عشق رو بدونم.
حکمتش برام تلنگر بود برای گناهی که مرتکب شدم!
ممنون بابت آیات!
پرستار که نه!دوستان هستن.فقط اگه می تونی برای نماز خوندن بیا کمک(هه هه)
دعا می کنم برایت و این دلنوشته ات پر درد بود...


ممنون بابت دعا...
درد جسمی یا روحی؟!
سلام قول من رب الرحیم

خدا، خلق، اثر

با بازتعریفی از خداوند و مخلوقاتش و اثراتش
از شیطان و شیطانیان برحذر باشید

(شما که دعوت نکردید ما باز هم بی دعوت آمدیم)


سلام
خدمت می رسم.
جواب قسمت داخل پرانتز را هم در وب خودتان عارض شدم!
خدایا تورا شکر می کنم که به من درد دادی ونعمت درک درد عطا فرمودی تورا شکر میکنم که جانم را به آتس غم سوزاندی وقلب مجروحم را برای همیه داغ دار کردی ودلم راسوختی و شکستی تا فقط جایگاه تو باشد.....


خدایا تو را شکر می کنم،
برای شکر...

بابت پیگیری هات ممنونم ... خانم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من از بچگی باید کارگردان می شدم

زیرا هرکسی به من میرسد بازیگر است . . .


خب کارگردان می شدی!!!
هه هه
سلام
یه قسمت از سخنان امام خامنه ای رو براتون آوردم هدیه


"در مسئله‌ى بحرین، در مسئله‌ى لیبى، در مسئله‌ى یمن، همه‌ى کسانى که می توانند در این قضایا داورى کنند، اگر دقت کنند، این قدرت هاى غربى را جنایتکار و مقصرِ غیرقابل اغماض خواهند شناخت. اینها دارند به مردم ظلم می کنند. تحلیل اینها کار تحلیلگران سیاسى است؛ خب، تحلیل می کنند، می گویند؛ آنچه که سرجمع همه‌ى اینهاست، این است که امروز آمریکا و غرب و اینها دارند به نفع صهیونیست ها، به نفع دولت جعلى اسرائیل، به این مردم فشار مى‌آورند و ظلم می کنند؛ که بیش از همه هم مردم بحرین متأسفانه مورد ظلم قرار گرفته‌اند."
بیانات امام خامنه ای در جمع مردم استان فارس - ۳/۲/۱۳۹۰


سلام
هدیه بی نظیری بود.
سپاس
سلام.نمی دونی که الان چه احساسی دارم.احساس شور و شعف.اخه بالاخره به ارزوم رسیدم قبل از جمعه و تعبیرات.اولین نظر مال منه.یعنی فاتحشو تا ته خوندم.خدا به دادت برسه


سلام
آروزت مشکل من بوده؟؟؟
اولین نظر مال تو نیست!!!خیالت تخت!
سلام گفته بودم میام خب!!! اومدم
اما برخلاف اوندفه که کلی کیف کردم ایندفه کلی حالم گرفته شد
با این که هیچ وقت ندیدمتون و شاید هیچ موقع هم نبینمتون اما از تمام وجودم خدا رو قسم میدم به حق مقربان درگاهش و به جمیع صفاتش که هرچه سریعتر حالت خوب بشه خواهرم
به عزت خدا قسم اگه میشد مقداری از دردی رو که میکشید به من میدادید تا ابراز همدردیم به حرف نباشد که خود نیز با درد ناآشنا نیستم
متنتون که از عمق جانتون بود بر عمق جانم نشست...
نمیگید چه مشکل جسمی دارید؟
اگر با تو نبودش هیچ میلی چرا...


سلام
بنده شما رو به جا نمیارم!شرمنده...
ممنون بابت دعاتون.لطف دارید شما.
ابراز همدردی شما همین قدر بس!چرا باید حتما دردهایی اینچنین را تحمل کنید!
خوشحالم که بر عمق جانتون نشسته!
اصل قضیه مشکل جسمی شاید خیلی جدی نبود اما به دلایلی حاد شد و دردهاش به مراتب بیشتر!
من این دردها رو تلنگر می بینم!
دعا:
همون قبلی...
آمین


سپاس
با سلام نجوای جالبی بود خدا را ما اینگونه یاد می کنیم این از خصوصیات بشر است.


********************خدا هست ما نیستیم************************

مریضی جه هست که بعد از 13 سال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

ان شاءالله خدا شفا بدهد


سلام
نجوای من هم با خدا اینگونه است دیگر!
کاش ما هم باشیم...
مریضی نیست!یک مشکل جسمی است!بگذارید مکتوم بماند.
ممنونم.انشاالله...
سلام
حالتون چطوره؟


سلام
دیروز خیلی بد بودم اما الان بهترم خدا رو شکر.
اللهم اشف کل مریض...


عجب!
آمین...
سلام یه وقت به ما سر نزنی ها!!
گناه داره؟؟!!


سلام
به خدا جون نشستن پای سیستم رو نداشتم!اما حتما سر می زنم.شما که جای خود دارید!
یسره میام سر میزنم تا وقتی چیزی بگید بفهمیم حالتون بهتر شده


واقعا از همه لطف شما ممنونم.
الان بهترم ولی هنوز هم نماز خوندن و مخصوصا سجده رفتن برام خیلی خیلی سخته!!!
خداااااااااااااااااااااااا
راستی این مشکل چند سال پیش هم تکرار شده بود .یادت میاد؟؟؟
یادش بخیر


غیر از 13 سال پیش؟؟؟
مطمئنی برای "من" اتفاق افتاده بود؟!
فکر نکنم ها!
فکر کنم ... جون رو میگی (12/4/84) ولی اون که مشکل منو نداشت!
(حافظه رو داشتی؟!!)
سلام چشات کجا بوده دختر ؟!!!!!!!!!!!!!!!

الان خوبی یا بهتری ؟


سلام
یه جایی همین نزدیکی ها!
الان که گناهم رو پیدا کردم،از همیشه بهترم...
سلام
امر بفرمایید کمپوت چی دوست دارید تا توسط جمع کثیری از خواهران که به ملاقات خواهند آمد بفرستیم!


سلام
عجب جمله آشنایی!!!
چقدر شما تابلو هستید!!!
خواهران به ملاقات نیامده و نخواهند آمد!
شما شانس هم ندارید چون بنده رو به قبله نیستم،جهت اطلاع!(به کوری چشم دشمنان!)
تو نامردی در حد بوندس لیگا و بی احساس در حد لالیگا


خواهش می کنم!
تو لطف داری!!!
خوبرویان جهان غمی ندارد دل شان
باید از جان گذرد هر که شود عاشق شان
روزی که سرشتند ز گل پیکرشان
سنگی اندر گلشان بود همان شد دل شان

برو خدا رو شکر کن که به جای مواجهه با این سنگ ریزه هایی که اسمش رو گذاشتند به حساب " دل " برات پیش نیومده
برو خدا رو شکر کن... شکر کن که به این سنگ تو وجودت جون داده، روح داده...

کاش اینجا مرکز رایانه نمی بود...


بابت شعر ممنونم.
تو که باز درد داری مامان جان...
من خدا رو شکر می کنم،برای همه چیز!
بیا پیش خودم خب!
میثاااااااااااااااااااااااااااق...
نه ... جونو نمیگم.اونو یادمه.
(سانسور شد!)
یادت اومد؟!


جان من تاریخ هم یادت بود؟!!!
ولی با نشونی هایی هم که دادی،یادم نیومد!!!
ماهی قرمز شدم فکر کنم!
سلام
احوالات؟
با این همه جوابی که به کامنتاتون دادید معلومه بگی نگی حالتون بهتره شکر خدا
چقدر طرفدار دارید ها!!!
اما لزوما ادم نباید به دنبال یه اشتباه یا گناه باشه تا مشکلاتی رو که براش پیش اومده به خاطر اون بدونه به نظر شما اینجوری نیست؟


سلام
الحمدلله...
بله بهترم!چند روز گذشته بهر حال!خنجر که نخورده بود بهم!!!!!!!!!!!!!!!!
طرفدار؟؟؟!!!نظر لطف شما و دوستانه و من هم مثل همیشه شرمنده...
لزوما بله!با نظر شما موافقم اما این اتفاق طوری بود که فهمیدم اشتباهم کجا بوده و دارم از کجا می خورم...
راستی من شما رو می شناسم؟!
سلام علیکم

خوبید؟

مطلب نغزوعالی بود و سجود با چاشنی العفو جالب بود

اما حالا که درد دارید و مخصوصا درد جسمی و نماز خواندن را برایتان دشوار کرده است یاد بانوی دوعالم حضرت زهرا بیفتید که ... نگم بهتره که خود روضه ای مفصل میطلبد..

دعایی متفاوت دارم : انشالله بهترشید اما بعد آنکه خوب درد بکشید مگر این درد مقدمه آسمانی شدن باشد


دعا بفرمایید


سلام
الحمدلله...
از نظر لطف حضرت عالی سپاسگزارم.
سجده های بنده با چاشنی العفو این روزها مرا عجیب به یاد مادر می اندازند.درد پهلو همراهی ام می کند اما مصیبت آنجاست که وقتی پهلویی اینچنین با من در سجده چنان می کند،پهلوی شکسته با مادر چه کرده است...
در مصیبت مادر الحق که واژه ها کمترین اند!
دعای متفاوتتان بسیار دلنشین بود و البته اشک برانگیز...
بنده نیز امید آن دارم که درد جسمی ام دردهای روحی ام را افزون گرداند،شاید که بخشوده شوم...
چشم.شما نیز هم!
بابت حضور البته تعجب برانگیزتان سپاسگزارم.
یکی مارا از برق بکشد


بیا من این کار رو می کنم!
اخ دلم برای ............. تنگیده است عجیب...بلهههههههههههههههه.اگر تایید نکنی یا سانسور کنی بسیار بسیار ارزو می کنم که ایشالا...


خب یه جور بنویس که بشه بی سانسور تاییدش کرد!
تو رو خدا دست از این تهدیدت بردار.
سلام دوست مهربانم...
به شدت دلم گرفت..خدا بد ندهد..
از خداوند مهربان برایت صحت و سلامتی میطلبم..
خواهرم ببخش که دیر به خانه ات آمدم وو دیر جویای احوالتان شدم..معذرت..
امیدوارم این کوتاهی را ازمن بخشیده باشی..
انشاء الله که به زودی به سلامتی جسمتان حاصل شود..
التماس دعا


سلام دوست جون
خدا بد نمیده.بنده است که برای خودش بد رو رقم می زنه!
ممنونم.
بخشیده نمی خواد که!بازم به "خونه"ام بیا!
انشاالله...
هه!هه!
عمرا!!!!!!
حالا حالاها باید تمرین کنید تا بتونید افراد رو شناسایی کنید،فعلا زوده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فعلا با همین نقی سر کنید تا بعد!
شما نوع کمپوت رو بگید یه جوری می رسونیم!
شاید از پیک استفاده کردیم.


شما به همین خیال باشید!
تمرین های بنده مدتهاست به مرحله ظهور رسیده و الحمدلله موفق هم بوده!
تا منظورتون از شناخت چی باشه؟
و همینطور خنجر ،خودتون که استادید انواعی بس متفاوت از خنجر ها هست
مثل خنجر غم که میگه (که خنجر غمت از این خرابتر نمیزند)
نام ونام خانوادگی و ... زیاد مهم نیست
میبینید دنیای ارتباطاته دیگه حتی نمیدونیم کجای این خطه خاکی هستیم اما در ناراحتی هم شریک میشیم و ناراحت نیز هم.


چرا من در زمینه خنجر استادم؟؟؟!!!
تحمل درد خنجر غم که واقعا سخته!
دنیای ارتباطات که بله اما بگید چطور پیدام کردید؟!!!
راستی چرا درباره مردم سوریه نمینویسید؟
اما از بحرین نوشتید


اولین دلیل اینکه وقتش رو فعلا ندارم.
اما انشاالله می نویسم ولی خب قول هم نمیدم که اگه نشد،مدیون نشم.
سلام


امیدوارم تندرست باشید


سلام
سپاس
راهنمایی:
10/8/89 روز بسیار خوبی بود!!!!!!!!!!!


بله...
روز حضور آقای قشقاوی در آمفی تئاتر مهندسی به دعوت جاد!
برای من هم خوب بود و هم بد اما غلظت بد بودنش بیشتر!
منظور شما چیه؟
چقدر جالبه که جواب آقایون رو با احترام میدی و به خانوما که میرسی هرجور میخوای حرف میزنی!!!
اینم از بچه های مثلا ارزشی
خب یکبار رک بگو کلا با مرد جماعت خوش دارم حرف بزنم
تایید نمیشه ولی مهم حرفم بود که گفتم


باید غیر از این باشه که با آقایون (نامحرمان) با احترام صحبت کنم و با خانم ها که دوستام هستن،جور دیگه ای حرف بزنم؟!به نظر شما این دستور خدا برای یک زن و یا کسی که "می خواهد زن باشد"نیست؟!
یعنی چی که با مرد جماعت خوش دارم حرف بزنم؟!!!
چرا نباید تایید بشه؟! از چیزی نمی ترسم!حرفهاتون رو واضح تر بگید تا بحث کنیم،بلکه یکی از ما به اقناع برسه.
نگرانم کردی رفیق!
حالا زنده میمونی؟!
اگه نه که بگو لباس سیاهامو درآرم!!


نگران نشو رفیق!
فکر کنم!
لباس سیاه؟!
سلام حالتون چطوره؟
دیر خبر دار شدیم بالاخره ما رو که در صف رفقای نزدیکتون نمیدونید
نمیدونم دردتون از چیه اما اینقدر پای گناهتون رو وسط نکشید خداستار العیوب تر از اونی هست که ما بخوایم گناهانمون رو برای مردم توی بوق و کرنا کنیم
به هرحال ان شاالله زودتر سلامتی حاصل بشه
منهم سالها پیش متحمل دردی شدم که نه درد بود و نه بی دردی
اگر شما از درد کمر و پهلو نمیتونید نماز بخونید من حسی درون اعضای بدنم نبود تا به تحرک دربیاد
اما خداوند همیشه در آخرین لحظات ناامیدی نورانی ترین نقطه امید است
یا حق


سلام
امروز بابت قضیه ای خیلی بدتر شدم!
اختیار دارید!به چند نفر از دوستام خبر دادم و بعد هم تا چند روز نت نبودم.شما ببخشید دیگه!
تو ستار العیوب بودن خدا شک ندارم اما خب یه حسی بهم میگه که این مشکل جسمی بخاطر یه گناه بوده!
برام بگید دردتون دقیقا چی بوده!
شکر..............



شکر...
سلام دلبندم.خوب به سلامتی تابستان در پیش است و تابستان هم که بی ...... رفتن نمی شود.اصلا...اصلا مگر می شود دیدار یار(...........)را به تعویق انداخت؟عمرا...بلهههههههههه دیگه.باید حتما از احوالاتشان جویا شوم.سلام شما را هم خواهم رساند ان شا’الله.دعا بفرمایید که انجا از ....... فراموشم نشود.


سلام
دختر مگه تو درس و مشق نداری که الان تو نتی؟!!!
جان من دست از تهدیدت بردار!
من و ....... اشتباه کردیم + مخلفات دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برای معترض
خیلی...
الکی نیست که میگن کافر همه را به کیش خود پندارد
من که تقریبا تمام کامنتا رو میخونم تفاوتی تو جواب دادن ندیدم
این افکار مسموم رو از این محیط پاک دور کنید
خواهر مجاهد ولشون کنید ایشالا که بهتر شدید؟نگفتید دقیقا چه ناراحتی دارید تا بگم خدا همن جا رو خوب کنه(مزاح بود ها)


ما دانشجوهای دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی در این جور مواقع به تلافی یه خاطره تلخ میگیم: "هر کسی از ظن خود شد یار من"!!!
به نظر من تفاوتی هست که باید باشه!حالا اگه برعکسش می بود که با آقایون اپن(!!!) صحبت می کردم،جای ایراد زیادی وارد بود ولی اینجوری...
بابت اون موضوع قبلی،بهترم خدا رو شکر اما امروز...
امروز دست خدا با تمام قدرت صورتم رو نوازش کرد!
یه مشکل جسمی دیگه...
شما هم که مشکل در مشکل عجب
به سلامتی مهندس و فردوسی و مشهد و امام رضا (ع)... بابا کلاس خوب من چکار کنم که بیسوادم حسودیم شد؟
مهندس چی؟
البته خودمم کم مشکل ندارم ها ای میسوزم و میسازم
خوب بگید مشکل چیه اینجوری ادم یه جروی میشه ؟
ولی ظن رو خوب اومدی ها


امروز اصلا حالم خوب نبود...
برای من فقط مشهد و امام رضا کلاس داره!
مهندس برق،اگه خدا قبول کنه!
خوش به حال شما که می سازید!
الان کدوم مشکل رو می خواید بدونید؟
بله دیگه...
کدوم مشکل یا ابا الفضل برای مثال یکیشو بفرمایید؟
برق هم که آخر مهندسی هاست


امروز تو راه حرم اتفاقی برام افتاد!
افت فشار...
سرگیجه شدید...
چرخیدن زمین و زمان دور سرم...
سرد شدن همه وجودم (مثل میت!) در عین گرما...
و ...
نتونستم بقیه راه رو برم و با مصیبت برگشتم خوابگاه!تا مدتی هم اصلا تعادل نداشتم. به زور تو نماز به قامت ایستادم!
نمی دونم چرا خدا و آقا امروز نخواستن برم حرم!مدتهاست هر هفته میرم مگر اینکه مشهد نباشم،اما این بار...


من الان از برق متنفرم!!!
راستی پیش امام رضا هستید دعا کنید برام نتیجه کنکور که دو سه روز دیگه میاد اون جایی رو که میخام قبول شم


شما تازه ارشد دادید؟
چه رشته ای؟
کدوم دانشگاه هستید؟
چشم حتما.
ایشالا زودتر خوب بشید خوب این بیماری شما اسم نداره؟
چرا متنفر ؟اتفاقا وقتی رفتم دانشگاه علاقه ای نداشتم به رشتم اما الان خدا رو شکر میکنم به خاطر رشته ای که خوندم با وجود اینکه برا رشته من کار کمه شایدم نیست
اونم برق دوستایی دارم که عاشق مهندسی برق هستن با اینکه بهش نرسیدن یعنی قبول نشدن
ها یه برق میگن ده تا از کنارش میشنوی


خب بیماری نیست که اسم داشته باشه!فقط یک مشکل جسمی!
بله چنین کسانی هستن اما من از اینا نیستم!
موقعی که انتخابش کردم،دوستش داشتم.خیلی هم دوستش داشتم اما الان نه!
سلام بزرگوار
گاهی خداوند، بندگانش را با زینت های دنیایی امتحان می کند؛ (کهف، آیه 87). و گاهی با سختی هاو ..، امتحان می کند؛ (بقره، آیه 214).
انشاء‌الله که خیره ( رو سفید باشید در این راه)

و در مورد مشکل جسمی!! که براتون اتفاق افتاده انشاء الله خیره با اونکه درده اما همین درد هاست که ما رو بیشتر به خدا نزدیک می کنه و یادش رو تو دلمون مستحکم تر می کنه

با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است


سلام علیکم
چه آیات دلنشینی!سپاس...
بنده هم دقیقا این دردها ور تلنگر می بینم!
راهنمایی در راستای شناسایی بود!
چرا بد؟! شما که با نطق آتشینتون به خوبی جای خ.ی رو در چنین مراسمی در دفاع از ارزش های انقلابی پر کردید.
میگم این وفا عجب شیلنگ تخته ای پرت می کنه!
خواهر مجاهد(!!!!!!!!!!!!!!!!) با این حرفها خدای ناکرده توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) به جرم عضویت در سازمان مجاهدین خلق(منافقین امروز) دستگیر میشید ها!
مراقب خودتون باشید.


برادر آی کیو!
نطق آتشین بنده در تاریخ 89/10/8 بود(روز برنامه آقای شمقدری) و نه 89/8/10 (روز برنامه آقای قشقاوی)!
شما هم ماهی قرمز شدید ظاهرا!!!
بنده و رفیق شفیقم تا مبارزه هست،هستیم!
در ضمن نطق ایشون تو برنامه آقای قشقاوی بود و نطق بنده تو برنامه آقای شمقدری!
"شلنگ تخته پرت کردن" در شأن کسی نیست که یه روزی به دنبال بحث طلبگی بود!
شما مواظب باشید خودتون به جرم عضویت در سازمان های سیا و موساد دستگیر نشید!!!
سلام گلم
طبق معمول دیر خبردار شدم !!!!!!!
چه بلایی سرت اومده؟؟؟؟؟ خیلی وقته ندیدمت الان زنده ای ؟؟؟؟؟!!!!!!!


سلام
بله دیگه!
الان زنده ام!ناراحت باش!!!
یادم شد که بگم شما البته نقشتون رو بهتر از خ.ی ایفا کردید.همون بهتر که اون بلا بر ایشون نازل شد و فرصت صحبت رو سلب کرد!
ایشالا اون بلا(درعین اینکه رحمته!) امسال بر شما نازل بشه!!!!!!!!!!!!!!!!


چطور می فرمایید ایفای نقش بنده بهتر از ایشون بوده؟!
مسئله ایشون برای عدم حضور در برنامه،اون بلا نبوده!
اون بلا یا رحمت هر وقت خدا بخواد،بر سر من هم نازل میشه اما حیف برای شما نمیشه چنین آرزویی کرد!(به بدبختی یک بنده خدای دیگه منجر میشه خب!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
سلام
الهی بمیرم!چی شده آبجی؟
کجات درد میکنه؟
به خدا ابجی من اس میدادم.جواب هم میدادی.بعد از یه مدت فهمیدم اونی که جواب میداده یه مرد بوده.بی شعور من اینهمه اس زدم نگفته بود که اشتباه میزنی!
شمارتو تو گوشی جدیدم اشتباهکی سیو کرده بودم
زود بیا وبم بگو چی شدی.شمارتم برام بذار


سلام
خدا نکنه!
کجام درد می کنه؟!این چه سوالیه دیگه؟؟؟!!!
چه جالب!گفتم تو اینقدر نامرد نبودی ها!
باشه میام میگم.
سلام
امروز توفیق داشتم رفتم نماز جمعه اوفتادیم تو آفتاب گرم بود نماز چسبید
گفتم خدا کنه شما هم بتونید با سرویس های نماز جمعه دانشگاه برید زیارتی هم بکنید واسه منم دعا تونستید؟


سلام
خوش به سعادت شما.
کاش می تونستم برم...
راهنمایی تابلویی میشه ولی خب جهت اطلاع:
این بلا بر من هم داره نازل میشه،به قول فلاسفه این بلا در حال شدنه!
تا اینجا که خیلی شیرین بوده اگر بقیش هم همین طور باشه حاضرم باز هم تجربه کنم!



عجب!
باز هم تجربه کنید!!!
گفتی که جایت در دل ست، چشمان من تر می شود

گفتم رهایم گر کنی؟ گفتی که کمتر می شود

گفتم که راه آسمان؟ این سنگ ها؟ بی نردبان؟

گفتی تو رو کن سوی ما، این سنگ ها پَر می شود

گفتم دل من خسته شد، راه گلویم بسته شد

گفتی که بشکن بغض خود، حال تو بهتر می شود

گفتم ندارم شعر نو ، جز مصرعی بی رنگ و بو

گفتی که در سجاده ات، شعرت معطر می شود

گفتم نمازم بی حضور، دیگر ندارد حال و نور

گفتی دلت گر خون شود آن هم منور می شود

گفتم جلا ده سینه را، جلوه نما آیینه را

گفتی رها کن کینه را، آنگه میسر می شود

گفتم ببین حال مرا، یک لحظه ای از در درا

گفتی گذر کن نفس را، دیدار یکسر می شود



.....................

انَّ الراحل الیک قریب المسافة و انک لا تحتجب عن خلقک الا ان تحجبهم الاعمال دونک؛بدرستیکه مسافر به سوی تو راهش کوتاه است و تو دربان نمی گیری در برابر خلقت مگر انکه حجاب شود اعمالشان در برابر تو ( فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی)


هر دو بسیار زیبا بود.
خیلی ممنون.
سلام
درد را درمان آن کسی ست که درد را بخشیده...
درد را بخشیده!

درد بخشیدنی ست
نوعی نعمت برای روح های بزرگ


برایت روح بزرگی آرزو می کنم...


یا زهرا


سلام
دردم از یار است و درمان نیز هم...
چقدر جالب بود این جمله:درد بخشیدنی است!
ممنونم.من هم چنین آرزویی برات دارم.
زهرایی باشی.
هه هه بابا شما ها چقدر باحالین نقی و خودتو میگم واسه تغییر ذائقه میام به کلکلاتون می خندم
چرا پای خ.ی رو می کشید وسط دعواهاتون؟ خجالت داره از خودتون بید و تو سرو کله خودتون بزنید لطفا!!

نه سیما بیا دعا کنیم ایشون هم دچار بلا بشن تا بفهمن چه رحمتیه!!


باحالی از خودته!ما وسیله ایم!!!!!!!!!!!!!!!!!
من که پای اون رو نکشیدم وسط!
تو مگه می دونی چه رحمتیه؟؟؟!!!
خودت دعا کن!
میگم قصد ندارید به این زودیها به روز تر شید؟منتظریم
همین که آرزوشو دارید و نمیتونید مطمئن باشید ثوابش براتون نوشته میشه خداس دیگه چکارش کنیم اینقدر خوبه که نگووووووووووووووووووو


3 خرداد انشاالله آپ میشم اما در مورد سوریه نیست ها!
خدا که محبوب منه!دوستش دارم بی نهایت...
خلاصه اگه یه مطلب هر چند اندکی هم در مورد سوریه بنویسید خیلی با سایر وبلاگهای بچه های مذهبی دیگه تفاوت داشتید چون بالاتفاق سکوت کردن خدا رو خوش میاد؟باید برم جایی فعلا باید برم نمازه نماز
منتظرم به روز شید


سعی خودم رو می کنم.امیدوارم که بشه.
شما اهل کجایید که الان وقت نمازه؟
ممنون که منتظرید!
سلام
ببخشید
بخدا شرمندم
سرم بد جور مشغوله کنکوره
اصلا وقت نمیکنم یه سری به کامپیوتر بزنم
دعام کنین قبول بشم
خیلی میترسم


سلام
به وبتون نمیاد کنکوری باشید!!!
حتما دعاتون می کنم.
منو بردید به سه سال پیش!
یادش بخیر...
به جرات می تونم بگم برای کنکورم خیلی زحمت کشیدم و خدا رو شکر جوابش رو گرفتم.
توکل کنید به خدا و توسل بجویید از ائمه اطهار (علیهم السلام)
پیروزی از آن شماست!
سلام بزرگوار

بیا از خوابمان بزنیم!
بیا یک شبی از خوابمان بزنیم و ابوحمزه بخوانیم!
بیا حداقل شرط ادب به جا آورده باشیم امشب را بیدار شویم و برای همه مظلومان دعا کنیم ...

به روزم
دعا بفرمائید که سخت محتاجم


سلام علیکم
چشم.انشاالله خداوند توفیق دهد.
خدمت می رسم.
سلام عزیز دلم چقدر از خوندن دل نامه های عاشقانه ات با خدا لذت می برم
یک عالمه برات بداهه نوشتم که ثبت نشد این هم از اینترنت...
من به یاد شما و همه ی دوستان هستم هر غروبی که دلم می گیرد و پنجره ی فولاد می خواهد می گویم یعنی می شود یار مشهدیمان یادی از ماهم بکند
........................................
اما دنیا به من چند صباحیست سخت می گیرد من هم به دنیا سخت تر می گیرم انشاالله
........................
نازنین فرشته درد هم نامی از بی نهایت نام خداست
گوارایت باد لحظه ای که جز او پناهی را نمی شناسی


سلام خانم بی معرفت جدیدا بامعرفت!
خوشحالم که نظر مثبتی درمورد دلنوشته هام داری ولی به پای دلنوشته های تو که نمی رسه.
داریم درس پس میدیم استاد!
انشاالله که این یار مشهد نشین(!) فراموشت نکنه.
کاش منم بتونم به دنیا سخت بگیرم...
چقدر قسمت آخر کامنتت به دلم نشست...
کجاش مهم نیست خدا کنه اهل باشم
باور نمیکنید بعد یه عمر روضه خوندن برا دوستان در مورد خدا و دین و...که چنین است و چنان است الان خودم یه حرفهایی می زنم که با تعجب شدید دوستام و حتی خودم روبه رو شدم میدونید وقتی باهام شوخی میکنن چی صدام میزنن؟میگن منافق
شوخیه ولی خوب کلی معنی توش خوابیده...
حالا هی بهشون ادله بگو و فلان کار بکن که حتی بعضی وقتا جدا کارایی رو میکنم که واقعا اگر آزادانه قرار بود تصمیم بگیرم اونا رو انجام نمیدادم اینم روزگار منه دیگه
هر روز بدتر از دیروز...


حتما اهل هستید!
چه جالبه زندگی شما!
خب فکر کردید چرا به اینجا رسیدید؟
دنبال دلیلش بگردید و یا حکمتی که تو این تغییر موضع هست.
اگه بذارید اوضاع همین طوری بگذره که چیزی درست نمیشه!
آخه میدونم اگه بعض از اونا رو بگم دیگه واسه کامنتام حتی جواب نمیذارید
تازه مهم اینه که به این چیزایی که رسیدم به نظر خودم خوب هستن یا بد؟یقین دارم به نظر شما افکاری هستن بس ضاله
آخه رشته بنده با افکار و عقاید کار داره و وقتی این مشکلات عقیدتی با مشکلات دنیوی با هم ممزوج بشن اوه نمیدونید چی میشن تا ادم تو دانشگاهه واقعا مثل یه دنیای دیگس با واقعیت خیلی کم میخونه قشنگتره قدرشو بدونید
وقتی میاید بیرون دیگه محور پوله پول
راستی واسه سوریه اگه شد و دوست داشته باشید چند تا مطلب که واسم فرستاده شده براتون بفرستم


من تا حالا کامنت هایی رو تایید کردم و جواب دادم که این چیزها که شما میگید،در برابرش چیزی نیست.پس به تایید نکردن من فکر نکنید!
من اصلا نمیدونم عقاید فعلی شما چی هست که بدونم ضاله یا نه!
موافقم که بعضی رشته ها و البته تدریس بعضی اساتید به گونه ای هست که بیشتر ذهن دانشجوها رو تخطئه میکنه تا اینکه بخواد براشون مفید باشه.برداشت بدی از حرفم نداشته باشید اما من کسانی رو دیدم مثلا تو رشته الهیات که ذهنشون ابدا به سمت اسلام ناب هدایت نمیشه!
درمورد سوریه واقعا می خوام بنویسم اما باید اطلاعاتم کافی و وافی باشه.مطالبتون رو لطفا برام بفرستید.اگه تا 3 خرداد فرصت نوشتن نداشتم(که احتمالا ندارم) برای پست بعدی حتما می نویسم.
به این آدرس لطفا:
sima_zarifi69@yahoo.com
سلام
ممنون به ما سرزدی
انشاالله زودتر خوب شی
نوای وبت هم خیلی قشنگ و دلنشینه
لینکتون کردم

بگذار سرنوشت هر راهی می خواهد برود
ما راهمان جداست
این ابرها تا می توانند ببارند
ما چترمان خداست

یا علی


سلام
متشکرم.
من هم این نوا رو خیلی دوست دارم.
من هم لینکتون می کنم.
چقدر این قسمت آخر زیباست.
سلام
چه اسم با غیرتی ناموس خدا
هر که غمت را خرید عشرت عالم فروخت
بی خبران غمت بی خبر از عالمند
خوش بحالت که حال خوبی داری
میگن خدا هرچی بندشو بیشتر دوست داشته باشه درد بیشتر بهش میده.
نمیدونم شاید منو هم دوست داشته باشه.
انشالله منتقم مادر بیادو انتقام مادرمونو از اون دومی بی ناموس بگیره.
هر وقت اسمش میاد تنم میلرزه.
بیاد امام حسن تو کوچه.............
1790.


سلام
اولین باره که کسی به این اسم میگه "باغیرت"!
دردهای خدا دوست داشتنی هستن اما به شرطی که من هم کم نیارم.
اللهم عجل لولیک الفرج
ببین حرفمو زدم و خودت هم خوب فهمیدی چی گفتم
چندتا از پستاتو خوندم(به خاطر وظیفه ای که رو دوشم گذاشتن) زبون تیزی داری و فکر می کنی با ضایع کردن حالا به اصطلاح خودت شوخی خیلی باحال و حاضر جوابی!
واسه خودت میگم،خودتو اصلاح کن
خیلی محترمانه میگم این حرف منو خانم ناموس خداست کسی خودشو به زحمت نندازه جواب بده والا مجبورم هروقت کار دارم و حرفی میخوام بگم خصوصی بذارم
بدرود


کی وظیفه خوندن پستهای من رو روی دوش شما گذاشته؟!!!
زبان تیز؟؟؟قبلا بهم می گفتن زبان سرخی داری!
من کی رو ضایع کردم که حالا فکر کنم باحال و حاضر جوابم؟؟؟!!!
بحث شما دقیقا سر چیه؟!محترمانه صحبت کردنم با آقایون و یا دخترانه صحبت کردن با خانم ها؟!دقیقا کدومش؟!
شما دقیقا بفرمایید ایراد کار من کجاست،برای اصلاح کردن هم به یه نتیجه ای می رسیم انشاالله.
بحث من و شما می تونه به بقیه هم کشیده بشه چون شما که دقیقا با من صحبت نمی کنید؟طرف حساب شما تمام کسانی هستن که تو این وب حضور دارن.
اگه خیلی رو حرفتون مصر هستید،پاش بایستید!
آره دیگه خدا این رحمت ها رو نصیب اهلش کنه!!!!!


انشاالله...
ولی بگو ببینم تو اهلش هستی یا نه؟!!!
سلام
1.من همه پستاتونو میخونم چون تو سیستم خبررسان جیمیلم گذاشتمش و هر وقت شما مطلب میذارین خدمت می رسیم
2.از بچه های کانون مطالعات سیاسی دانشگاه چند نفر رو میشناسین؟
گویا بعضی هاشون وبلاگ هم دارن
اگه میشه وبلاگاشونو تو وبلاگم بذارید


سلام
1.ممنون که سر می زنید اما چرا بی کامنت؟!
2.می شناسمشون.اطلاع میدم.
پیام های کوتاه عربی برای حمایت از مردم بحرین
.
خدا سلامتی عطا کند
جسمی اش به شما و عقلی اش به ما !


سپاس
انشالله
سلامتی جسمی و روحی و عقلی اش را به من و نوع ضروری اش را به شما!
به نظر میرسه باید یک بحث طلبگی هم با آقا یا خانم " معترض " داشته باشیم و ایشان را هم به صراط مستقیم هدایت کنیم!!!!


به زحمت می افتید ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خودتان الان در کدام صراط تشریف دارید؟؟؟!!!
مادر تنها کسی است که میفهمد ما چه نمی گوییم . . .


ما هم نمی فهمیم او چه می گوید...
دختر خوب یه چیزی بهت نگم ها !!!! گیییییر دادی نه بابا من نه اهلشم و نه تو فاز اهلش بودن!! بیای وبم می فهمی در جواب لیلی. مواظب باش اینو میگم سه فاز نگیرتت!!!!! خودت چی ؟؟!!!


بنده عذرخواهم پرستو جان!عفو بفرمایید!
وب تو که کلا حول محور من می چرخه!!!!!!!!!!!!!!!!!
منم مثل تو!
هه هه
سلام
دیدید دعا نکردید نتیجه ارشد اصلا خوب نشد(مزاح)
کلی حس و حالم گرفته شده بو و گرفته تر هم شد
یه خورده با خودم کنار اومدم درباره سوریه واستون میفرستم

البته چون ظرفیت تو این رشته ها کمه سختم که هست و اساتیدم خوب درس ندادنو و بیشتر تلاش نکردمو...(توجیهات)
خوب بخونید شما یه ضرب قبول شید ارشد ایشالا


سلام
خب گربه سیاهم!!!
حالا چی شد نتیجه کنکورتون؟
منتظر مطالب سوریه هستم.
توجیهات که بعععععععععععله!
من؟؟؟ارشد؟؟؟یه ضرب؟؟؟
هه هه
سلام
ولادت خانوم فاطمه زهرا(س) رو بهتون تبریک میگم و روز مادر

به روزم


سلام
بنده نیز متقابلا تبریک عرض می کنم.
خدمت می رسم.
سلام
"تواصوا باالصبر"
اگر خدا حکیم است ، در اینکه بنده مبتلا به دردی بشود حکمت دارد
اگر خدا عادل است ، بنده اگر دچار بلاست این عین عدل است
اگر خدا شافی است ، درد می دهد درمان نیز هم
اگر خدا مهربان است ، دوست دارد بنده اش درد دنیا را بچشد نه آتش دوزخ را
اگر خدا دوست داشتنی است ، گاهی بنده اش را با درد یا بلایی بیشتر به سمت خود می کشاند
اگر خدا برآورده می کند حاجات را ، دعای بیمار به استجابت نزدیکتر است
و اگر خدا، خداست، توچه حق داری برای خدای که خدایی خود را بی هیچ عیب و نقصی به رخ می کشد ، تعیین و تکلیف کنی که فلان و فلان
اینکه به دنبال گناهت می گردی خوبست ولی این را هم بدان که خداوند متعال فقط در قبال گناه درد و بلا نمی دهد که هر که در این بزم مقرب تر است/جام بلا بیشترش می دهند
خوش بحالت که خداوند رحیم بهانه ای فراهم کرده تا گناهانت را بریزد، بیشتر شاکر باش تا معترض

سخن بسیار است و از حوصله خوانندگان دور (احتمالا)
یکی درد و یکی درمان پسندد/یکی وصل و یکی هجران پسندد
مو از درمان و درد و وصل و هجران / پسندم انچه را جانان پسندد
التماس دعا
یا علی

"میلاد زهرای مهدیه سلام الله علیها مبارک باد"


سلام علیکم
چه نیکو اسما و صفات الهی را برشمرده اید و ارتباطشان را با وضع کنونی بنده!
اما در رابطه عتاب شما بادی عرض کنم بنده به خدا اعتراض نکردم،کما اینکه از آن روز در کنار العفو های بسیار،بیشتر از گذشته شکرش گفته ام که خودش باز دلتنگم شده است.کاملا قبول دارم که معبود صرفا در قبال گناه بلا نمی دهد اما زمان رویداد ان اتفاق و البته یک حس (واقفید که حواس در قلب به آدمی دروغ نمی گویند) به بنده نمایاندند که این موضوع تنها یک اتفاق نبوده و یک نشانه بود و یا شاید تلنگر!بنده ان درسی را که باید،از این اتفاق گرفتم و ابدا هم در این چند روز حتی ذره ای،حتی لحظه ای کفر او را نگفته ام!بسیار سپاس گفتمش که با این اتفاق راه را نشانم داد.
سخنان بسیارتان را بفرمایید.بهره خواهیم برد،هم بنده و هم خوانندگان محترم!
محتاجم بسیار...
بنده نیز متقابلا میلاد را خدمتتان تبریک عرض می کنم.
... خودتی!
بگم که کی گفته و چرا گفتن که غش می کنی دخمل!
من انصراف دادم ولی حواستو بیشتر جمع کن،بپا زیاد داری...
نمیخوام بحث به بچه ها کشیده بشه خصوصی میذارم.اصلا خوشم نمیاد در یک وبلاگ مثلا ارزشی بحث های نامربوط باشه
فعلا


چی خودمم؟!
حالا علی الحساب بفرمایید کی گفته،غش رو هم با آب خند حلش می کنم!!!
چرا انصراف؟؟؟من واقعا می خوام بدونم.
خب بیاید با ایمیل با هم بحث کنیم هرچند که من موردی نمی بینم که تو وبم چنین بحث هایی بشه.اونقدر بحث می کنیم تا یکی به اقناع برسه.قبلا هم این رو گفتم.
سلام
ممنون از حضورتون
ما ایرانیها اسم ناموس میاد ناخداگاه بیاد غیرت میوفتیمو
من فرزند شهید محمد نیکزادم بخدا راست میگم.
شما هم با نام ناموس خدا لینک شدید.
179


سلام
وظیفه بود.
کاش همه ایرانی ها همینطور بودن که شما هستید.
چرا قسم می خورید؟!!!من فقط واسه این پرسیدم که برام خیلی جالب بود برای پدر بزرگوارتون وب زدید.
سپاس.خدمت می رسم و عرض می کنم با چه اسمی لینک بفرمایید.
۰۲ خرداد ۹۰ ، ۰۸:۰۳ مامان حمیدرضا
سلام عزیزم
بی معرفتی منو ببخش
حالم می دونی که خوب نبود.
این یکی دوروزه یه کوچولو سر حالم
الهی بگردم
چی شده؟؟
چه بیماری تا این حد تورو درگیر کرده؟
خیلی نگران شدم
ببخش که زودتر نخوندمت و فقط اطلاع دادم که آپم ببخش و حلال کن!!
من منتظرم و نگران
بیا بگو چی شده؟


سلام خانم
بی معرفتی چیه؟!من توقعی نداشتم و ندارم.
خدا رو شکر که حالتون بهتره.
بیماری نیست به خدا اما میام براتون میگم.
شما که محرمید!
اینقدر عذرخواهی نکنید لطفا.شرمنده شدم...

سلام

با آرزوی سلامت

به روزم

روزتون مبارک


سلام زن ایرانی
سپاس.
خدمت می رسم.
روز و عید شما هم مبارک
چقدر بی ادبی معترض
برو اسم مبارک معترض رو بزار کنار بی ادب رو بردار اعتراض قاعده و قانون داره البته ببخشید این واژه رو به کار میبرم اما ما مامور به ظاهریم و ظاهر کلام شما...
بی ادب تنها نه خود را داشت بد بلکه آتش بر همه آفاق زد
جدا حیفتون نمیاد به کسی که وقت میزاره و به تمام کامنتها جواب میده اونم با چنین دقتی و مودبانه اینجوری جواب میدید؟
باور کنید من اصلا این بنده خدا و شما رو نمیشناسم ولی فعلا این جوری که شما پیش میرید درست نیست
ارشدم خوب نشد دیگه ولش کنید ایشالا سال بعد...
آره دانشگاهها نباید از امثال شما ها خالی تر بشه


وفا جان یه ذره آروم تر!چرا اینقدر تند میری؟!!!
من واقعا برام جالبه چرا این آقا یا خانم معرض چنین نظری دارن!اتفاقا می خوام که بحث پیش بره!تو خونسرد باش لطفا.
امثال من؟؟؟دقیقا یعنی کیا؟؟؟
۰۲ خرداد ۹۰ ، ۱۶:۲۹ دختر آفتاب
سلام
روزت مبارک ناموس فاطمه
نمی دونم چرا تازگیا هرچی واست می نویسم یه هو می پره خب شاید خدا می خواد یه جور دیگه باهات حرف بزنم !
یار مشهد نشین؟ نه!همین که دلت ساکن حریم حرم یار باشد کافی ست!
با دردهایت چه می کنی!؟
دلم برایت عجیب تنگ شده!جالبه نه؟!
کاش می شناختمت کاش بهم نزدیک بودیم کلی دل نوشته ی نا نوشته برایت دارم
اما..........
نمی دونم اسمت چیه عزیز اما دلم می خواهد زهرا صدایت کند
پس زهرا جان
درد های جسمی خسته و به انتها رسیده را می ماند درد های روح مجروحی که هر آیینه صدایش میزند ای عشق کجا ایستاده ای و دستانت به آسمان خداست برای درد های شیعیانت! دیگر دلم تاب بی طاقتی هایش را ندارد و بغض هایش مدام بهانه ی باران دارد
زهرا جان کاش دردهای بزرگمان را جسم به جان می کشید تا دلمان قرار گیرد در کرانه بی قرار نگاه های یار
زهرا جان حس می کنم نگاه خدا را بر لحظه های پاکت حتی زمانی که اشتباها گناه می کنی خدا ارحم الراحمین است و ما همه شبیه هممیم خواهران و برادرانی که دلشان برای پدرشان تنگ است و سال ها تنگ است
برایم به نگاهی که بر پنجره فولادش داری دعا کن برایت به دقایق پاک نگاه های حضرت عشق بر لحظه هایمان دعا می کنم
من بنده ی آن دمم که ساقی گوید
یک جام دگر بگیرو من نتوانم
.......................................
به روزم بهم سر بزن


سلام
روز و عید تو هم مبارک دختر آفتاب.
خب اول تو ورد بنویس تا اگه پرید،دوباره داشته باشی و بفرستی!
دردهایم خوبند،دست بوس!سلام می رسانند!
می تونیم از طریق ایمیل ارتباط نزدیک تری با هم داشته باشیم.
دل منم برای حضورت تنگ شده بود.هنوز اون کامنت زیبای چند ماه پیشت یادم نرفته!
چقدر خوب که "زهرا" صدام می کنی!
خیلی زیبا از درد عشق گفتی!جواب غیر از سکوت برای این قسمت کامنتت ندارم...
خدمت می رسم.

اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام
روز میلاد ام ابیها فاطمه الزهرا سلام الله علیها و روز زن بر شما مبارکباد


آمین.
سلام
بر شما نیز مبارک
خطاب به معترض:
تایید یا عدم تایید کامنت های ارسالی،با صلاحدید مطلق خودم انجام میشه!
اگر تمایلی برای علنی شدن نداشتید،می تونستید خصوصی بذاریدش!
چیزی خراب نشده!
یا بحث رو ادامه بدبد یا اگر علنی بودنش براتون جالب نیست،از طریق ایمیل با هم بحث کنیم.
سلام

ممنون از حضورتون
رفیق بی کلک مادر
ما هر کاری بکنیم نمیتونتم گوشه ای از زحمات مادرامون پر کنیم
179.


سلام
باز هم وظیفه بود.
واقعا درسته...
این "179" تو کامنت های شما یه چه معناست؟!!!
سلام
در مورد مطلبتون
دعا میکنم چون کاری از دستم بر نمیاد.
فقط دعا میکنم
179


سلام
من محتاج همین دعاها هستم.
سپاس.
چشم
دیگه کار ندارم
و باور کنید ناراحتی من به خاطر این که با شما اینجوری صحبت میکنه نیست
کلا هر وبلاگی میرم میبینم کسی بد صحبت کرده بهش تذکر میدم
خیر سرمون اشرف مخلوقاتم
بازم چشم دیگه کار ندارم و فقط نظاره گرم
از معترض هم برای دخالتم معذرت میخوام
منظورم آدمای مذهبی به طور کلی بود


من اسم کارت رو ابدا دخالت نمی ذارم.فقط منظورم این بود که خیلی تند نری.همین!
تذکر دادن کار خوبیه فقط با آرامش!
آدمای مذهبی!!!
اونا که کمپانی ادعا هستن اما کوله بارشون دروغه یا اونا که حرف و عملشون یکیه و ادعایی براش ندارن؟؟؟

lلمعذرت اشتباه لپی (اشرف مخلوقاتیم)
خودتون بهتر میدونید وقتی شخصی دین محور شد دومییه دیگه البته اگه اشتباه نکنم شما بهتر میدونید


اشتباه لپی؟!
کی داشته؟چی بوده؟
چی میگی؟!
نمی دونم چرا احساس می کنم هر وبلاگ و سایتی که سر میزنم یه رد پایی از "بی واژه" ی محمد اصفهانی می بینم.شما هم که گل سر سبدشون!!!
یکم دیر اومدم عیادت، ولی امیدوارم تو این مدت بهبود کامل حاصل شده باشه
درباره ی دلنوشته های ادبیتون، باید اعتراف کنم که جاش تو نشریات جاد خالیست، اما چرا تو نشریات دیگه مطلب نمیدید، یا اصلا چرا الان که کم کار تر شدید (به لحاظ تشکیلاتی) خودتون نشریه نمیبندین؟شما که افراد تشکیلاتی بسیاری دورو برتون دارین که پایه کارن هستن.


"بی واژه" محمد اصفهانی چیه دیگه؟!!!چرا من گل سرسبدم تو این زمینه؟!
بهبود جسمی تقریبا کامل شده اما روحی ابدا!
مطمئنید جای دلنوشته هام تو نشریات جاد خالیه؟!!!البته من واسه جاد یا مقاله می دادم یا شعر،منظورتون از دلنوشته کدوم هاست؟!
مگه جایی هم واسه کار هست که می فرمایید به لحاظ تشکیلاتی کم کار شدم؟! نباید می شدم؟!گذاشتن بمونم؟!...بگذاریم و بگذریم!
من نشریه ببندم؟!احیانا منظور شما از "افراد تشکیلاتی دور و بر"،دخترهام نیستن؟؟؟!!!
نشریه از سر ما زیاده!
سلام حالتون چطوره؟
حرم رفتید دعا فراموش نشه
با دقت نخوندید ها تو دوتا نظر بالا تو اولیش نوشته بودم (اشرف مخلوقاتم) که بعد فرشته وحی آمد و گفت برو تصحیحش کن و گفت آخه تو اشرفی؟ و گفت...
نظرتون درباره میل که درباره سوریه فرستادم چیه؟ به دستتون رسیده ؟آخه گفتم یه میل در تایید رسیدن میلها بفرستید اما خبری نشد
اون بنده خدا معترض هم انگار ناراحت شده بحث داشت تازه داغ میشد که فکر کنم خرابش کردم


سلام
خوبم الحمدلله.
چشم حتما!
عجب!ببخش که نفهمیدم.
امروز میل رو فرستادم که چیزی برام نرسیده.
تو خرابش نکردی!خودش رفت.کاش برگرده!!!
اولا : منظورم این بیت از پستتون بود که : "از من به من نزدیک تر تو ، از تو به تو نزدیک تر من" . این بیت بخشی از ترانه باور نکن مربوط به آلبوم بیواژه محمد اصفهانی هستش.(فقط و فقط برای تبلیغ آلبوم به این موضوع گیر دادما!!!)
ثانیا: نگفتم جای دلنوشته هاتون خالیه، گفتم جای دلنوشتته های ادبیتون خالیه (منظورم همون اشعار تاریخیه)
ثالثا: کار که عار نیست. مگه فقط جاد هست که میشه توش فعالیت تشکیلاتی کرد؟این همه تشکل و انجمن و نهادو کانون و .... دیگه.
رابعا: میتونه منظورم دخترهاتون، نوه هاتون ، نتیجه هاتون، ندیده هاتون و .... باشه.ماشاالله آدم پایه کار تشکیلاتی کم دوروبرتون نیستن
خامسا: نشریه از سرتون زیاده؟


اولا:اطلاعات موسیقی خوبی دارید ها!من این قسمت رو (که البته "بیت" نیست،چون تو نثر که بیت نداریم!)یه جا خونده بودم!شاید آقای اصفهانی دزدیده باشنش!!!
ثانیا:اشعار تاریخی دقیقا یعنی چی؟!
ثالثا:
فقط جاد نیست اما باید رمق و انگیزه ای برای کار باشه یا نه؟!بنده ابدا هوس تهمت های چندین باره نکردم!!!
رابعا:به نظر شما من چند سالمه؟!!!ولی منتظر ندیده هام هستم!!!بله که هستن،خدا اول حفظ و بعد زیادشون کنه!آمــــــــــــیـــــــــــــــن!
خامسا:اینکه خودم نشریه ببندم،از سرم زیاده!
۰۶ خرداد ۹۰ ، ۱۳:۴۹ مامان طاها
سلام عزیزم مرسی از اینکه به من سر میزنی همیشه و ما رو شرمنده میکنی خیلی در گیر بودم ایندفعه فکر کنم که خونده باشی چه اتفاقی برای پسرم افتاد الهی هر چه زودتر شما هم سلامتی خودتون رو به دست بیارید خیلی وبلاگ جالبی دارید باز هم منتظرت میمونم


سلام خانم
سر زدن که وظیفه است ولی شما هم سر بزنید تا شرمنده نشید!!!مزاح بود!
فکر کنم نخوندم که واسه طاها اتفاقی افتاده باشه.
ممنونم.انشاالله.
ممنون از نظر لطفتون.
1.گفتم که گیرم به این قضیه بیشتر جهت تبلیغ آلبوم جدید محمد اصفهانی بود و لا غیر
2.اشعار تاریخی همانند 13 آبان، 16 آذر و ... که الحق تاریخی بودن
3.اگه فکر میکنید با ورودتون به هر تشکل، نهاد، انجمن، کانون و ... دیگه باز هم اتهامات و اتفاقات جاد براتون تکرار میشه، مشکل رو باید از جای دیگه جستجو کنید و نه از فضای کاریتون
4.چند سالتونه؟ جزو نوادر بانوانی هستید که از صحبت کردن درباره ی سنشون ابایی ندارن، اونم با اینهمه دختر و نوه و نتیجه و ... . برآورد کلی اینجانب از سنو سالتون با توجه به تعدد دختر ، نوه ، نتیجه و ... واز طرفی مشکلات جسمی بوجود آمده، اینه که در رده ی سنی کهن سالان و سالخورگان جای دارید (منظورم سن و سال تشکیلاتی بودها!!)


1.هزینه تبلیغ رو هم دریافت کنید لطفا!
2.بله!یادش بخیر!
3.بنده کی عرض کردم حتما در ارگانهای دیگه هم مشکلاتی چنین برام ایجاد میشه! بحث اینجاست نادوستان همه جا ریشه دواندن!!!بلا نسبت شما...
4.سن و سال حقیق بنده هم تفاوتی با رده سنی کهن سالان و سالخوردگان نداره! خیلی شکسته شدم فکر کنم!
چه عاشقانه
خوش به حالتون
ومن هنوز چنان از تو دورم که یارای سخن گفتنم با تو نیست....
التماس دعا


عاشقانه که عاشقانه است اما چه خوش به حالی وقتی دارم التماسش می کنم به دلم برگرده؟!
به آرشیو آبان و آذر و دی برگردید و البته اسفند!حال اون روز های من ...
خیلی زیبا بود.
محتاجم به دعا
آپم با : در پی حادثه ی تلخ اخیر در دانشگاه فردوسی "کی گفته غیرت ها مرده است؟"


خدمت می رسم
۲۰ خرداد ۹۰ ، ۰۶:۰۸ اهل صراحتیم
با سلام
به روز شدم با نامه ای به امام زمان (عج)
منتظر شما و نظرات شما هستیم
موفق باشید
با تشکر.


سلام
خدمت می رسم.
شما نیز هم
سلام دوست عزیزم روز میلاد پدر خوب وهمسر شایسته،امیرالمؤونین علی(ع) را به شماتبریک عرض می کنم.مشتاقم لینکتون کنم.بهروزباشید


سلام
بنده هم خدمت شم اتبریک عرض می کنم.
خدمت می رسم و نظرم رو میگم.
نوشته زیبایی بود امیدوارم زودتر خوب بشید


ممنونم اما این نوشته مربوط به چند ماه پیشه!
دیگه هر چی بوده،تا الان حتما خوب شدم دیگه!!!

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی