می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

رزیتا خاتون

پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ب.ظ

من معتقدم در وجود و ذات زن ارزش‌هایی نهفته است که مردان به کلی از آن بی‌بهره‌اند و معتقدم که مسیر تکامل زن، انحراف از مسیر زن بودن و ورود به جاده‌ی مردان نیست. کمال زن به این نیست که پشت تریلی و تراکتور بنشیند، هم‌زمان چند همسر اختیار کند، به شوهرش نفقه بدهد، تکفل و سرپرستی همسرش را بر عهده بگیرد و بالاخره تلاش کند که پا جای پای مردان بگذارد. این برای زن کمال نیست. اگرچه بسیاری از مجلات فمنیستی این‌جا و دنیا و برخی از مسئولین ما از سر جهالت یا غرب‌زدگی به دنبال این معنا باشند. مسیر تکامل زن، مسیری است که خداوند متعال برای زن ترسیم کرده‌است و در اوج قله‌ی دست نیافتنی آن، حضرت زهرا –سلام الله علیها- را نشانده‌است.

این‌که ظلم و تعدی به برخی از زنان کشور بهانه شود برای از هم پاشیدن بنیان خانواده و دامن زدن به آمار روزافزون طلاق و تأسی از شیوه‌های بدفرجام و نامحمود غرب، از دیدگاه من محکوم است.

گزیده‌ای از کتاب "رزیتا خاتون" نوشته‌ی سیدمهدی شجاعی

رزیتاخاتون

شجاعی خودش "رزیتا خاتون" را این‌طور معرفی می‌کند:

" رزیتا خاتون یک مطلب نیست. یک سلسله مطالب است و در قالب طنز به استهزاء و تخطئه و تمسخر تفکری می پردازد که می خواهد زن را به فساد بکشاند، می خواهد ارزش‌های ذاتی زن را از او بستاند و لباس زشت و ناموزون غرب را به تن او بپوشاند. می‌خواهد زن را به تبع بینش و تفکر غربی، به جای مرد بنشاند."

و من این کتاب را بسیار دوست دارم...


پ.ن1: تقریباً از اوایل تابستان است که هر یکی دو هفته یک‌بار شخصی(شاید اشخاصی!) از کیوسک‌های مختلف مشهد با من تماس می‌گیرد، آن هم فقط در حد "بله" گفتن من و بعد هم قطع می‌کند! هدف اگر آزار و اذیت است که علناً اعلام می‌کنم به نتیجه نمی‌‌رسید! اگر اشتغال فکری من است که خب به هدف رسیده‌اید! اگر هم چیز دیگری است که...!

پ.ن2: چه‌قدر خوب است در محیطی باشی که بزرگانش به تو اعتماد دارند و از افشای رازهای کاری‌شان نزد تو نمی‌ترسند! خدایا شکرت...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۸
ناموس خدا

نجواها  (۳۰)

۲۸ آذر ۹۲ ، ۱۲:۵۰ گوگولی مگولی
gogolimagoli.ir
شب یلدا همیشه جاودانی است
زمستان را بهار زندگانی است
شب یلدا شب فروکیان است
نشان از سنت ایرانیان است.
gogolimagoli.ir

پاسخ:
پاسخ: سپاس
سلام
این پست وبلاگ شما در "لینک زن" بازنشر داده شد
باتشکر
لینک زن
http://linkzan.ir/archives/20235

پاسخ:
پاسخ: سلام و سپاس
سلام
به لطف آقا فردا عازم کربلائیم
حلالمون کنید ...

پاسخ:
پاسخ: سلام
ان شاء الله...
سلام
به نظر من خودتو درگیر این چیزا نکن. اگه کسی مرض داره که اذیتت کنه از کجا می دونی که وبتو هم می خونه و اگه مطمئنی که از وبته به شماره های ناشناس جواب نده و محل نذار.

پاسخ:
پاسخ: سلام
والا منم شب و روز درگیر این قضیه نیستم که!
حدسی که من می زنم،اینجا رو هم می خونه!
شماره ناشناس جواب ندم؟!
من میگم شماره کیوسکه! تا جواب ندم که نمی تونم بفهمم پشت تلفن همون طرفه یا کسی که کار واجب داره!
البته بازی قشنگیه!!!
۰۳ دی ۹۲ ، ۰۹:۵۶ مادر بگرید!!!!!!!!!
ای بابا!
نمیشه که توجه نکرد!
سیما جان طرف حتما تا الان فهمیده که فهمیدی

پاسخ:
پاسخ: مگه تو طرف رو می شناسی؟
این طرفی که من حدس می زنم،فعلا گویا خوابه!!!

چقدر با اسمت خندیدم!!!
یاد اون یکی تیکه افتادم
ممنون از معرفی کتاب...

پاسخ:
پاسخ: خواهش می کنم.
نخوندیش تا الان؟
سلام چه مطلب جالبی،البته میدونید تقریبا حرف اکثر ماها الان این شده ولی خوب اینکه با چه لحنی و با چه طرز بیانی مطلب بیان بشه خیلی مهمه،خیلی جالب بود،کتابش هم احتمالا باید جالب باشه،موفق باشید،به من هم سر بزنید. خوشحالم میکنید.

پاسخ:
پاسخ: سلام
کتاب عالی است...
خیلی دوست دارم این کتابو بخونم.

پاسخ:
پاسخ: خب بخوانید!
طنز گزنده ولی زیبایی دارد.
سلام بانو
خدا به مردم آزارهای بیمار شفای عاجل عنایت کنه!
از کتابهای سید خیلیهاش رو خوندم. قلمش رو دوست دارم. این کتاب رو اما نخوندم. فرصتی پیش بیاد میگیرمش

پاسخ:
پاسخ: سلام
ان شاء الله خوشت میاد...کتاب خوبیه.
نوشته های سید مهدی شجاعی هم جذاب و شیرینه هم تامل برانگیز. با اجازت لینک شدی. سر بزن

پاسخ:
پاسخ: خدمت می رسم.
۰۹ دی ۹۲ ، ۱۱:۲۳ ماهی قرمز
سلام
منم تونستم بالاخره بیام البته از (تاجنون)
خوب شد گفتی

پاسخ:
پاسخ: سلام
مبارکه.
چی رو گفتم؟!
فلک را رکن ارامش شکسته
زمین از اشک غم ، در گل نشسته
ملائک جمله در جوش و خروشند
خلایق جمله از ماتم خموشند
.................
سالروز شهادت امام حسن (ع) و پیامبر اکرم (ص) تسلیت باد

پاسخ:
پاسخ: متشکرم.
هم چنین...
سلام
من این کتابو نخوندم

پاسخ:
پاسخ: سلام
گریه نکنید حالا!
ان شاء الله در آینده...
پیامبر اکرم(ص) :
هرکس بشارت ماه ربیع الاول را به امت من بدهد من هم بشارت بهشت را به او می دهم.
حلول ماه ربیع الاول بر شما مبارک.

پاسخ:
پاسخ: بر شما هم مبارک
حتمابخون خیلی قشنگه پسر فقیری که از راه فروش خرت و پرت در محلات شهر، خرج تحصیل خود را بدست میآورد یک روز به شدت دچار تنگدستی شد. او فقط یک سکه ناقابل در جیب داشت. در حالی که گرسنگی سخت به او فشار میاورد، تصمیم گرفت از خانه ای تقاضای غذا کند. با این حال وقتی دختر جوانی در را به رویش گشود، دستپاچه شد و به جای غذا یک لیوان آب خواست.دختر جوان احساس کرد که او بسیار گرسنه است. برایش یک لیوان شیر بسیار بزرگ آورد. پسرک شیر را سر کشیده و آهسته گفت: چقدر باید به شما بپردازم؟دختر جوان گفت:هیچ. مادرمان به ما یاد داده در قبال کار نیکی که برای دیگران انجام می دهیم چیزی دریافت نکنیم. پسرک در مقابل گفت: از صمیم قلب از شما تشکر می کنم.پسرک که هاروارد کلی نام داشت، پس از ترک خانه نه تنها از نظر جسمی خود را قویتر حس می کرد،بلکه ایمانش به خداوند و انسانهای نیکوکار نیز بیشتر شد. تا پیش از این او آماده شده بود دست از تحصیل بکشد. سالها بعد... زن جوانی به بیماری مهلکی گرفتار شد. پزشکان از درمان وی عاجز شدند. او به شهر بزرگتری منتقل شد.دکترهاروارد کلی برای مشاوره در مورد وضعیت این زن فراخوانده شد. وقتی او نام شهری که زن جوان از آنجا آمده بود شنید، برق عجیبی در چشمانش نمایان شد. او بلافاصله بیمار را شناخت. مصمم به اتاقش بازگشت و با خود عهد کرد هر چه در توان دارد، برای نجات زندگی وی بکار گیرد. مبارزه آنها بعد از کشمکش طولانی با بیماری به پیروزی رسید. روز ترخیص بیمار فرا رسید. زن با ترس و لرز صورتحساب را گشود. او اطمینان داشت تا پایان عمر باید برای پرداخت صورتحساب کار کند. نگاهی به صورتحساب انداخت. جمله ای به چشمش خورد: همه مخارج با یک لیوان شیر پرداخته شده است. امضا دکتر هاروارد کلی زن مات و مبهوت مانده بود. به یاد آنروز افتاد. پسرکی برای یک لیوان آب در خانه را به صدا در آورده بود و او در عوض برایش یک لیوان شیر آورد. اشک از چشمان زن سرازیر شد. فقط توانست بگوید: خدایا شکر...خدایا شکر که عشق تو در قلبها و دستهای انسانها جریان دارد. آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه
پاسخ:
پاسخ: سرخوش!
نمی فهمی دلم برات تنگ شده؟

برام بدعا...
پاسخ:
پاسخ: نمی فهمم؟!
۱۷ دی ۹۲ ، ۰۸:۰۱ مـصــطــفـــا
سلام
اینکه به «کهف دلتنگی» تان کم می آیید، معنی و دلیلش دلتنگ نشدن است آیا؟! یا یافتن کهف بهتر؟! یا جایی بهتر برای بیان دغدغه ها؟!!
اولویت های آدم ها به مرور زمان فرق می کند...
نمی دانم چرا وبلاگ نویسی دوره سنی خاصی دارد! معمولاً وبلاگ نویس هایی که از آغاز جوانی فاصله می گیرند انگار می فهمند که وبلاگ خیلی هم ارزش و تاثیر ندارد!
وسیله اش مهم نیست... امیدوارم روز به روز، تاثیرگذارتر و به خداوند متعال نزدیک تر شوید.
رزیتا خاتون را هم واجب شد بخوانم با توصیفاتی که نقل کردید...
ضمناً مراقب باشید دانستن زیاد مشکلات و رازها، ناامیدتان نکند! که «یأس به روح جوان زودتر راه پیدا می کند» (مقام معظم رهبری) و البته خطرناک تر هم هست.
پاسخ:
پاسخ: سلام
نیامدن به اینجا و دیر آمدن فقط و فقط به دلیل فشار درسی است و بس!
من هنوز هم به وبلاگ نویسی به چشم وظیفه می نگرم.
دانستن ها واقعا گاهی به ضررم بوده است!!!
یعنی چی نمی فهمم؟!

پاسخ:
پاسخ: یعنی مطمئنی نمی فهمم؟
می فهمم، فقط نمی دونم چرا اوضاعمون یه جوریه!
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۷:۴۳ ختم صلوات
سلام
قصد داریم در این وبلاگ ختم صلوات گروهی راه بندازیم.
لطفا هرکسی هر تعداد صلواتی که میتونه ختم کنه را بصورت پیغام اطلاع بده.
هر دفعه ختم برای یکی از عزیزان برگزار میشه.
در ضمن هرکسی با هرنیتی میتونه اطلاع بده که براش ختم بگیریم.
http://salevat.blogfa.com/
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ: سلام و سپاس
۲۱ دی ۹۲ ، ۲۰:۴۵ کلوب شهربابک
سلام اگه ممکنه ما رو با نام" کلوب شهربابک" یا " جامعه مجازی شهربابک"لینک کن و این سایت رو به دوستات معرفی کن ممنونم.در پناه حق .منتظر حضورگکرمتون در سایت هستیم

پاسخ:
پاسخ: سلام
امر دیگری نداشتید؟
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۴۳ ازحضور تا ظهور...
سیما!!!!!!!!!!!
یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ: چیه خب؟
وبلاگ نویسی رو که تعطیل نکردم! خونه ام رو فقط عوض کردم!
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۵۷ کنیزفاطمه
سلام عزیزم...

موفق باشید حیف شد دیگه اینجا نمینویسید

پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنونم.
فرقی که نمی کند کجا بنویسم. می کند؟
امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
بهترین صفات زنان بدترین صفات مردان است؛تکبر،ترس،بخل،اگرزنی متکبرباشدبیگانه رابه حریم خودراه نمیدهد،واگربخیل باشداموال خودراوهمسرش راحفظ میکندواگرترسوباشدازهرچیزی که به آبروی اوضرربزندفاصله میگیرد.(نهج البلاغه حکمت234)
آری تکبردرمقابل بیگانه ونامحرم امرمطلوب وپسندیده است،به این دلیل که باعث میشودگوهروجودی زن ملعبه دست این وان نشود(همانگونه که اکنون درغرب شده)زنی که چادرمشکی میپوشدبازبان بی زبانی به همه اعلام میکندکه من خیلی برترووالاترازآن هستم که به هرکس وناکس جواب مثبت دهم وکمال وجمال خودرادرمعرض نمایش قراردهم

پاسخ:
پاسخ: ممنون
بالا رفتن سن ازدواج و تحصیل و اشتغال زن


1066- بالا رفتن سن ازدواج و نیز مستمراً کوتاهتر شدن عمر مفید زناشوئی ها به بهانه

تحصیل و تورم و امثالهم فقط و فقط گریز از ازدواج به معنای گریز از ولایت زناشوئی

بخصوص از جانب زن است که همواره مترصد یافتن یک شوهر میلیاردر احمق و سلطه پذیر

و بازیچه هستند. یعنی ارزش تحصیل و اشتغال برای زن فقط به قصد ولایت ناپذیری از شوهر

است که اصل این ولایت ناپذیری عدم پذیرش غیرت شوهر است که به معنای عدم پذیرش

عصمت است. یکی از موارد اتهام بنده در دادگاه، تهمت به همه زنان جامعه بود از طریق

طرح چنین حقایقی! ولی خود زنها بیش از هر کسی بر درستی این حقیقت قلباً اذعان دارند!


1067- یکی از دلایل رد این حقیقت از جانب زنان اینست که : « ما به چنین نیت پلیدی به

سوی تحصیل در دانشگاه و اشتغال نمی رویم بلکه منظورمان بالا بردن سطح علمی خود و

خانواده مان است و نیز کمک اقتصادی به شوهرانمان است و ...» می بینیم که این ادعائی

سراسر خداپسندانه و الهی و بلکه ایثارگرانه است. ولی عجبا که نتیجه کار در عمل کاملاً

وارونه از آب در می آید آیا چنین نیست؟

از کتاب " بود و نبود " استاد علی اکبر خانجانی

لینک دانلود : http://khanjay.com/book/budvanabud.zip

از سایت : http://khanjany.com
و سایت : عرفان زندگی http://erfan-zendegi.blogfa.com


دانلود

پاسخ:
پاسخ: خب؟
هنر آن است که بی هیاهوی سیاسی و خودنمایی های شیطانی برای خدا به جهاد برخیزید و خود را فدای هدف کنید نه هوی ؛ و این هنر مردان خداست .
شهید چمران

پاسخ:
پاسخ: بسیار زیبا و پرمغز...
سلام
عالی بود...
ممنون از معرفی کتاب.
یا حق..

پاسخ:
پاسخ: سلام
خواهش می کنم.
سلام به شما دوست عزیز.وبلاگتون بسیار عالیه.مطلالبش خیلی قشنگه.امیدوارم تو کارت موفق باشی.
من تازه وبلاگم رو طراحی کردم تازه1روز هست که عمر وبلاگم می گدره.دوست دارم با شما تبادل لینک کنم.امیدوارم این افتخار رو بهم بدین.
باتشکر

پاسخ:
پاسخ: سلام
متشکرم از نظر لطف شما.
خدمت می رسم و نظرم را عرض می کنم.
ممنون عزیزم، مطلب و از اون مهمتر کتابی که معرفی کردی خیلی عالی بود.
لطفا بازم به معرفی کتابایی که میخونی بپرداز.

پاسخ:
پاسخ: به به اعظم خانوم

چشم
وبلاگ خوبی دارین به منم سر بزنین
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۵۵ ❀صدف نجابت❀
آپممممممممممم

پاسخ:
پاسخ:
خدمت می رسم

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی