می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

داغ!

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۰ ق.ظ

در حافظه‌ی صحرای بلا، جز تکرار نام تو هیچ نیست.

و مصیبت را تنها عاشورای تو، روح معنا می‌بخشد.

هماره از زوایا و خفایای پنهان وجودم عبور می‌کنی، اما...

دل من –هم‌چنان‌که سنگ- رد پای عشق بی‌مثل و نظیرت را به خاطر نمی‌سپارد!

حیرانم که این داغ –داغ تو ارباب-

چرا نمی‌کشد مرا؟!!!


...


پ.ن: این به روز نشدن یک ماهه دلایل خوب و بد بسیاری داشت اما بزرگواران می بخشند حتما!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۷
ناموس خدا

نجواها  (۲۴)

۰۷ آذر ۹۲ ، ۰۶:۴۸ بهار با هزاران امید
اگر نمیتوانی شاه راه باشی، کوره راه باش،
اگر نمیتوانی خورشید باشی، ستاره باش،
با بردن و باختن اندازه ات نمی گیرند
هر آنچه که هستی، بهترینش باش...

پیش من هم بیاین خوشحال میشم.

پاسخ:
پاسخ: کپی...
پیست...
۰۷ آذر ۹۲ ، ۰۶:۵۲ حسین (تیساپه لینگ )
چه کسی می گوید جاذبه رو به زمین است ؟؟؟
من کسانی را دیدم که فارغ از هر کششی رفته اند تا بالا ، تا اوج …
آری ؛ جاذبه رو به خداست !!!

پاسخ:
پاسخ: سپاس
عالیه حتما دوباره به شما سر می زنم ، خوشم اومد ، به من هم یه سر بزن.... اگر دوست داشتی من رو لینک کن

پاسخ:
پاسخ: عجب!
۰۷ آذر ۹۲ ، ۰۶:۵۷ بهار با هزاران امید
اگر نمیتوانی شاه راه باشی، کوره راه باش،
اگر نمیتوانی خورشید باشی، ستاره باش،
با بردن و باختن اندازه ات نمی گیرند
هر آنچه که هستی، بهترینش باش...

پیش من هم بیاین خوشحال میشم.

پاسخ:
پاسخ: مثل شما خدمت می رسم.
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۹:۴۵ میثم تمار
یا حسین
ای همه شادی و عزایم تو / هم مناجات و هم دعایم تو
نیمه شب در قنوت نافله ها / روح العفو ربنایم تو
نوکرت از تبار "جونت" من / تویی ارباب باوفایم تو

گر روم مبتلا به غیر شوم / با شما عاقبت به خیر شوم
مادرت بود بی قرارم کرد / در این خانه ماندگارم کرد...
....
آخر متن رو که خوندم یاد شعر حاج منصور افتادم که می خوند "می کشی مرا حسین"

پاسخ:
پاسخ: سپاس
۰۷ آذر ۹۲ ، ۲۳:۲۵ بسیجی عاشق
Beware of consecutive sins !

پاسخ:
پاسخ: خدمت می رسم.
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۰:۵۹ از حضور تاظهور...
داغ ارباب کشتنی نیست ساختنی ست!!!
زینب بی حسین میشود تا ما حسینی شویم.شده ایم آیا؟؟
امان از دل زینب...
سلام ناموس جان.خیلی زیبا بود.التماس دعا

پاسخ:
پاسخ: سلام مهسایی
ممنون از نظرت
در پناه خدا
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۰ وبگاه جوان انقلابی
سلام و عرض تسلیت یا صاحب الزمان.
مسافر غصه ها شدم
شکسته کربلا شدم
اسیر غم ها شدم
امام اشک و عزا منم
شهید زهر جفا منم
ـــــــ ــــ ــــ ـــ ـــ ــــ ـــــــ ـــــ ــ ــــ ـــ ـــ ـــ ـــ ــ ـ ـــ ـــ ــ
هدیه جوان انقلابی به شما :
امام سجاد (ع) :
ترک کننده امر به معروف و نهی از منکر مانند کسی است که قرآن راپشت سرش می اندازد.
ـــــــ ــــ ــــ ـــ ـــ ــــ ـــــــ ـــــ ــ ــــ ـــ ـــ ـــ ـــ ــ ـ ـــ ـــ ــ
پیشنهـاد ما : شما میتوانید در سامانه رایگان دریافت پیامک انقلابی ، حدیث و احکام جوان انقلابی عضو شوید
http://javanenghelabi.ir/?p=1418
منتظر حضور گرم شما در سایت جوان انقلابی هستیم.
ـــــــ ــــ ــــ ـــ ـــ ــــ ـــــــ ـــــ ــ ــــ ـــ ـــ ـــ ـــ ــ ـ ـــ ـــ ــ
بانو خـدادادی | مسئـول انسانی وبـگاه جـوان انقــلابی
WEB: http://javanenghelabi.ir
E – mail : info@javanenghelabi.ir
S M S : 3000 28 28 38

پاسخ:
پاسخ: سلام
قبلا عضو شده ام.
سپاس
عشق فقط یک کلام حسین علیه السلام

خداکنه عاشقش باشم و باشیم

پاسخ:
پاسخ: خدا کند...
داغ سنگینی ست...

پاسخ:
پاسخ: خنک نمی شود!
۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۵:۱۲ بغض و کینه ی انقلابی
نخیرم
هیچم نمیبخشم

پاسخ:
پاسخ: عجب!
چرا خب؟
عجب!
عجب!
عجب!
عجب!
.
.
.
.
بازم عجب!

پاسخ:
پاسخ: این همه عجب!
خب ما هم عجب!
۱۴ آذر ۹۲ ، ۰۷:۰۵ خانواده مسلمان
سلام
موفق باشید ...

پاسخ:
پاسخ: سلام و سپاس
دلایل خوبت که خوب خدا رو شکر.ایشالا همیشه اگه نمیای با دلیل خوب نیای.
اما دلایل بدت چی بودن؟

پاسخ:
پاسخ: دلایل بد رو که نمیگن!!!
۱۷ آذر ۹۲ ، ۱۲:۲۰ زائر باران
سلام
++به روزیم:
یواش بخوانید،بلند عمل کنید:جهادی نشرش دهید.
اجرتان با حضرت زهرا

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
حتما می بخشیم.....!!!

سلام. در مورد تلقین میت چیزی شنیدی ؟ حس یه میت پیدا کردم می خوام به خودم تلقین بدم

پاسخ:
پاسخ: سلام
لطف می کنی.
چرا ماری؟!
فردا جمعه ست !!
واقعا چیکار کردیم که اطمینان داریم امام زمانمون فردا نمیاد ؟؟؟
وقتش نیست ؟؟؟!!!
پاسخ:
پاسخ: واقعا مطمئنیم!
چفیه‌ی من بوی شبنم می‌دهد / عطر شب‌های محرم می‌دهد
چفیه‌ی من، سفره‌ی دل می‌شود / جمعه، با مهدی، مقابل می‌شود . . .

سلام خوشحال میشم به من هم سری بزنی
پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
سلام خانم
عجب... بالاخره بروز شدی. البته من بیش از دو ماهه اینجا نبودم اما تا وقتی من بودم شما نبودی.
چه عکس زیبایی.
منم دلم می خواد اینطوری باشم اما نیستم... بعیده بتونم باشم
پاسخ:
پاسخ: سلام
چرا نباشید؟
چیزی که من از شما می شناسم،همین جوریه.
ما اینجا چندتا آدم معمولی هستیم(که البته به لطف شما قراره بشیم چندین ملیون نفر)
و قراره باهم عهد ببندیم و قرار بذاریم که از امروز و از وقتی این متن رو خوندیم، راه همه ی کسایی که به خاطر این واجب فراموش شده جنگیدن و از ناموسشون گذشتن رو ادامه بدیم...و هر حقدر که تونستیم و در توانمون بود؛ امر به معروف کنیم و دوری از گناه رو سفارش کنیم به بقیه...
ما اینجا قرار می ذاریم و هر سال قرار تازه می کنیم تا هیچ وقت این واجب فراموش نشه...قرار می ذاریم لبیک حسین(ع) رو پاسخ بدیم و افکاری که به خاطرشون از همه چی گذش رو به همه یاد بدیم...پس یا علی...بسم اله...

فقط...اینجا خیلیا هستن....اما جای شما هنوز خالیه
پاسخ:
پاسخ: خدمت می رسم.
سلام
خسته نباشید
با مطلب "شش گروه از زنان که به عذاب هایی سخت گرفتار می شوند!" بروز هستیم
قدمتان بر چشمـــ
یا علی

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
سلام
وب زیبایی دارید
افتخار تبادل لینک میدهید؟
یاعلی
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
پاسخ: سلام و سپاس
تبادل لینک افتخار نمی خواهد،تناسب می خواهد.
۰۹ دی ۹۲ ، ۱۱:۲۵ ماهی قرمز
برامن که خوب شد
فک کردم الان چند صد تا پست گذاشتی و نخوندم.

پاسخ:
پاسخ: ما یه سر داریم و هزار سودا...
چه روز خوبیه فردا
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۵:۲۳ لیلای بی مجنون...
امام جواد علیه السلام :
إعلَم أنَّکَ لَن تَخلُوَ مِن عَینِ اللّه‏ِ فَانظُر کَیفَ تَکونُ؛

بدان که از دیده خدا پنهان نیستى، پس بنگر که چگونه‏ اى.
+بهم سر بزنید خوشحال میشم...

پاسخ:
پاسخ: خدمت می رسم.

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی