می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

لب اگر باز کنم، با تو سخن ها دارم

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ق.ظ

برگ

مجلس عروسی یکی از اقوام بود. از آن مجلس‌های نبایدی و نشایدی!

من نشسته‌بودم و با اطرافیان خودم می خندیدیم و خوش بودیم. زمان‌هایی هم که داماد در مجلس زنانه حضور می‌یافت، با تجهیزات کامل حجاب(که در آن شهر برای خیلی‌ها عجیب بود!) کاری اگر بود، انجام می‌دادم.

اواسط مجلس، خانمی -به گمانم میان‌سال- از پشت سرم گفت: "پاشو برو برقص!!!"

گفتم: "بقیه هستن دیگه!"

گفت: "عروسی اومدی که برقصی دیگه!"

گفتم: "نه! حالا واجب که نیست!"

گفت: "مسجد رفتی، نماز بخون! عروسی اومدی، برقص!!!"

 

دیگر حرفی نمانده‌بود که بزنم. در حیرت خدایی مانده‌بودم که خدای مسجدهاست فقط!

فتامل...


پ.ن۱: اتفاق خیلی بدی است که آدم برای شغلش دوره‌ای را کامل بگذراند و در آخر کار بفهمد به خاطر یک اشتباه کوچک این دوره اصلا برای کارش محسوب نشده‌است! من محتاج به دعای شما برای حل این مشکل هستم!

پ.ن۲: سحری‌های بی‌مادر خیلی یک‌جوری بود!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۸
ناموس خدا

نجواها  (۲۸)

اینا همون کسایی هستن که میگن یه شبه دیگه..
همین یه شب یه شب جمع میشه و....

پاسخ:
پاسخ: امان از این یک شب ها...
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۲۸ جشنواره وبلاک نویسی واجب فراموش شده
جشنواره وبلاگ نویسی واجب فراموش شده ( با موضوع امر به معروف و نهی از منکرو... ) به همراه اهدا 6 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به نفرات برگزیده – آخرین مهلت ثبت نام 25/7/92- جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسیات sjavan.irمراجعه نمایید.

پاسخ:
پاسخ: سپاس
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۵ زائر باران
فتامل...:(



عیدتون مبارک.ان شاالله مشکلتون حل بشه.واسه ماهم دعا کنید...

پاسخ:
پاسخ: عید شما هم پربرکت...
چشم
khoda madartoon ro biamorzeh
baraye ma ham do konid

پاسخ:
پاسخ: وای!
مادر من زنده اند! سایه شان روی سر ماست!
اینکه سحری ها نیستند،یعنی به دلیل بیماری و به دستور پزشک حداقل امسال را از روزه منع شده اند.
همین!
تو کدوم عروسی بودی؟
پ.ن1 خیلی حرص در بیار بود.طفلکی تو که واس همه ما انجام دادی و واس خودت نشد.ایشالا که درست میشه
پ.ن2 رو خیلی بد نوشتی.اصن خوشم نیومد.

خوندنیارو خوندم بعضی جاهاش خیلی گنگ بود .مثل همیشه اون قسمتاشو نفهمیدم.البته ربطی هم به من نداشت.قسمتای خوبشو گرفتم.

پاسخ:
پاسخ: عروسی شب بود.اگه یادت باشه، ظهرش هم یه عروسی دیگه بودیم!
آخه فکر نمی کنی اینجا چطوری بگم کدوم عروسی؟!
بله...بدجور حرص دربیار بود!
چرا خوشت نیاد؟؟؟
همون قسمت های خوب مهمه.
به هر حال رمان همینه دیگه
سلام
واقعا حرص درآرن
جات خالی!عید فطر با فرزانه حرم بودم
دیوانه با صدای نقاره و به قول خودت همون تجهیزات کامل حجاب یه کارهایی می کرد
یه حاجیه خانم خیلی خیلی پیر هم بود
تا اومدند صبحانه پخش کردند میگفت نگاه کنین توی بسته خرما داره
اینا مونده بوده بهمون دادند
من خندیدم و گفتم بابا حاج خانم بخورین شکرکنین ان قلت هم نیارین
یه دفعه داد زد: نه خیرم مو باید بدونوم اینا درن چه کار موکنن
تازه اینقدر به همه فحش می داد که خدا میدونه
میگفت همه آدمها دروغ میگن
اینا هم که گفتند نماز فلان ساعت شروع میش دروغ میگن
اینقدر خنده دار بود!
میگفت از وقتی خادمهای حرم لباسهای رنگ و وارنگ می پوشند(براساس نوع خدمتی که می کنند) کبوترهای حرم هم یاد گرفتند و رنگ به رنگ شدند
جات خالی
خیلی جات خالی...
دلم برات یه ذره شده...

پاسخ:
پاسخ: سلام
تو دختر ننه ای؟!
فرزانه کیه؟
ها دیگه
پس کی ام؟
فرزانه!
جوراب!
راهیان!
یادت رفته؟

پاسخ:
پاسخ: والا ما یه دختر به اسم میثاق داریم که جواب سوال پیامکی ما رو نمیده،ولی بعد از یک سال میاد وب ننه جونش!!!
راهیان که گفتی،یادم اومد فرزانه کیه. ولی قضیه جوراب رو نمی دونم!
حالا بگو ببینم چرا جواب منو ندادی؟
من در شرف قهر بودم ها!!!
یادم نیومد.

خوشم نیومد چون بد نوشتی

خسته شدم از رمانای گنگ و دنباله دار
ای بابا
یا بمیره یا درستو حسابی زنده باشه
همش داره وسط مرگ و زندگی دستو پا میزنه
شیطونه میگه یدونه بکوب تو دهن رمان

پاسخ:
پاسخ: بد نوشتم؟برای همینه برداشت های اشتباه ازش میشه؟
رمان دنباله دارش خوبه...گنگ هم باشه،چه بهتر! ترغیب میشی به ادامه ماجرا.
بعدشم رمان جنایی(!) بایدم همین جوری باشه.
تو دهن رمان چرا؟ قاتل تو دهن مقتول می کوبونه،تو هم تو دهن قاتل بکوب
طرفدار مقتول شو، شاید فرجی شد!
هه هه
سلام
میام سر میزنما

پاسخ:
پاسخ: سلام
چه عجب شما را دوباره اینجا دیدیم!
لطف می کنید...
سلام
این استدلال را من سال ها پیش شنیدم. وقتی که نسبت به گناهی که یکی از اطرافیان همسن و سالم مرتکب شد در همان عوالم کودکی واکنش نشان دادم و او گفت: «بابام گفته نمازتو بخون، فلان کار رو هم خواستی بکن!»
خدا ان شاء الله همه بیماران را شفا عنایت کند...
مشکل مذکور هم جزء همین عسرهای زندگی باید باشد که با یسر است دیگر، نه؟ ان شاء الله هر چه خیر است برایتان مقدر گردد

پاسخ:
پاسخ: سلام
این حرف جای خود،اما منظور این خانم که اصلا این نبود!
در کل می خواست بگوید وقتی عروسی آمدی،این چادر و حجاب و رو گرفتن ها را بگذار کنار!!!
متشکرم.
ان شاء الله که حل شود...احتمالا برای حلش دچار کاغذبازی اداری خواهم شد!
بله

من قاتل و مقتول سرم نمیشه.نمیشه قاتل مقتول باهم دوست باشن؟دعوا نکنن؟نجنگن؟؟به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کنن(!)

پاسخ:
پاسخ: از خدا که پنهون نیست،از تو چه پنهون، من به خوبی و خوشی بدجور شک دارم!
بعیده واقعا!
خداوندا

خسته ام از فصل سرد گناه و دلتنگ روزهای پاکم …

بارانی بفرست ، چتر گناه را دور انداخته ام !

پاسخ:
پاسخ: باران...
انقدر حرف در این سینه ما جمع شده ..
این همه عقده تلمبار شدن هم دارد..

این حرفها حرف دل ما نیز هست..دعا بفرمایید که سخت محتاج دعایم..

پاسخ:
پاسخ: حاحتتان روا...
وا!!داستان رقص و عروسی زنانه توی وب؟!
نکن خواهر...

پاسخ:
پاسخ: واه واه!!!
۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•✿✿ بسوی ظهورღ☆* ✿✿ღ☆*•.¸¸.*´`*•.*•.¸¸.•*
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
۞*رسول خدا (ص) : کسی که در دنیا چشم هایش را از نگاه به نا محرم پر کند خداوند در روز قیامت چشم هایش را با میخ های آتشین پر از آتش کند تا وقتی که به حساب مردم رسیدگی شود سپس او را به جهنم برند. ثواب الاعمال صفحه 338
۞*امام علی (ع ): 1.تفکر کردن ، عبادت است.2.ناامیدی ( از مردم ) ، آزادگی است.3.خودنمایی ( ریا ) شرک ( به خدا ) است.4.خودپسندی ، تباهی است.5.طمع ، زیان آور است.6.پیروزی با دور اندیشی است.7.خواهشهای نفسانی آفت اند.8.پاکدامنی ، پارسایی است. غررالحکم صفحه 17
۞*حضرت زهرا (ع) فرمود : روزه داری که زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نکرده ، روزه اش به چه کارش خواهد آمد. بحارالانوار جلد 93 صفحه 295
۞*حضرت صادق علیه السلام فرمود : از شوخى بپرهیزید زیرا آبرو را بریزد و شکوه و بزرگى مردان را ببرد (مراد اینستکه در مزاح حد اعتدال را نگهدارید و زیاده روى نکنید). اصول کافى جلد 4 صفحه 488



وبلاگت خیلی عالیه.مایل بودی بیا تبادل لینک.ب این وبمم سربزن مایل بودی خبربده تبادل کنیم www.shiifteghii.blogfa.comعاشقانس این وبم عزیزم.منتظرحضورگرمتم.منتظرم نذاریا گلکم

پاسخ:
پاسخ: سپاس.
عاشقانه؟!
خدمت می رسم.
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۴ دختران شیک بهشتی
سلام
لینکتون می کنم . شماهم حتمابه"دختران شیک بهشتی"سربزنیدومارو لینک کنید.

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم، اما "حتما" در کار نیست!
خطاب به هم دانشکده ای:
به حلالیت من نیاز دارید؟؟؟
به نظرتان من به نامردی شما نیاز داشتم؟؟؟
من از جمع شما -که فکر می کردم دوست هستید و رفیق دلم- نادوستی و نارفیقی دیدم!
دلم با شمایانی از این دست صاف نمی شود،
.
.
.
حداقل فعلا!
مگه ادامه داره؟فکر کردم تموم شد

پاسخ:
پاسخ: جلد اولش تموم شد.
جلد دو هم ظاهرا اومده به بازار!
هه هه
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۵ زائر باران
سلام.

+و سلامی دوباره جناب دکتر روحانی...

می دانم...

پس...

به روزم و منتظر نظر ارزشمندتون...

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
سلام گرفتاری دنیا نمیذاره
التماس دعا دارم از شما

پاسخ:
پاسخ: سلام
حاجتتان روا...
سلام، چه عروسی رفته بودید..!!!!
وبتون رو دیدم خیلی زیبا و پر محتوا بود خوشحال یشم به منم سر بزنید البته تازه کارم و ممکنه ضعفایی داشته باشم.
اگه با تبادل لینک موافق بودید و وبم را لینک کنید و بهم خبر بدید .
منتطر حضور سبزتون هستم...

پاسخ:
پاسخ: سلام
متشکرم.
خدمت می رسم.

سلام.با تبادل لینک موافقید؟؟؟

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم و نظرم رو عرض می کنم.
سلام من ازوبلاگتان خیلی خوشم آمدولینکتان کردم به همین منوال ادامه دهید موفق وپیروزباشید

پاسخ:
پاسخ: سلام و سپاس
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۵۴ تو را من چشم در راهم...
سلام گرامی
استدلال اون خانم با حال بود.
مسجد رفتی نماز بخون .عروسی رفتی برقص. میشه اینو تعمیم داد
بیمارستان رفتی دمریض بشو. مدرسه رفتی درس بخون.خیابون رفتی ماشین شو. البته من مثل اون خانم همانند سازی بلد نیستم.
..........
میدونی اصلا فلسفه رقصیدن را نمی فهمم. بری دلقک بازی در بیاری که بقیه نگاه کنند. والا بخدا.
بچه بودیم از این کارها می کردیم اما الان دیگه نه.
مثلا بالغ شدیم شایدم عاقل
پاسخ:
پاسخ: سلام
حیف نمی شناختمش،وگرنه بعدا دمار از روزگارش درمی آوردم!!!
عاقل و بالغ شدی بانو...غیر از این هم نبودین
حضور شما در این عروسی اشتباه بود چون به منزله تایید این مجلس بود و در انج کار حرامی مثل رقص بود که شما نباید می نشستید

پاسخ:
پاسخ: عجب!
ی سوال...چه جوری میتونم ب نظرات وبم پاسخ بدم

پاسخ:
پاسخ: وا !!!
در وب خودتان عرض می کنم.
۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۱:۱۳ علی احسانی
از بالا تا همین پست اخر وبلاگت رو خوندم اما فقط از یک چیز این وبلاگ خوشم آمد که البته به نوشته ها مربوط نمیشد!!
این که لیست کتابهای مورد علاقه ات اینقدر زیاد است،برایم شورانگیز بود!!

پاسخ:
پاسخ: این کتاب ها زیاد و زیادتر هم می شوند ان شاء الله.
جالب بود نظر شما.
۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۷:۱۱ شیطان پرست
◄▼►◄▼►▲◄▼►▲◄▼◄


-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
-------------♥
-----------♥
---------♥
--------♥
-------♥
-----♥
---♥
--♥
-♥


….............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•
__♥☆
__♥☆
__☆♥
__♥☆
__☆♥☆♥☆♥

___♥☆♥☆♥☆
__♥☆……...♥☆
_☆♥……….☆♥
_♥☆………...♥☆
_☆♥……….☆♥
__♥☆…….♥☆
__☆♥☆♥☆♥

☆♥……….....☆♥
_♥☆………...♥☆
_☆♥…..…...☆♥
__♥☆.....….♥☆
__☆♥……☆♥
____♥☆..♥☆
_____☆♥

__♥☆♥☆♥☆♥
__☆♥
__♥☆
__☆♥☆♥☆
__♥☆
_♥☆
__♥☆♥☆♥☆♥

……….♥
………♥
………♥
……….♥
…………..♥
……………….♥
……………………..♥
………………………….♥
……………………………♥
……………………………♥
…………………………♥
…………………….♥
………………♥
………….♥
…..♥
…♥
.♥………………………..♥….♥
♥……………………..♥………..♥
.♥………………….♥…………….♥
.♥……………….♥………….……♥
.…♥………. …….……...…….♥
…..♥…………………………..♥
……..♥……………….…….♥
………..♥…………….….♥
…………..♥…………..♥
……………….♥.…….♥
.……………….♥..♥ بیــــــــــــــــــــــــــــاوبم

پاسخ:
پاسخ: دستور است؟!
خدمت می رسم.

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی