می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

یا رب از ابر هدایت برسان بارانی

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ب.ظ

دوشنبه 23 / 2 / 1392 ساعت 19:30

شخصی خطاب به عده‌ای گفت: "شنیده‌ام پشت سرم حرف‌هایی هست و غیبتی! خواستم بگویم غیبت‌ها را در جایگاه فعلی‌ام حلال می‌کنم."

جمع مذکور تشکر کردند. من اما از پشت سر صدایی شنیدم که میخکوبم کرد!

"آخ جون! یک گناه کمتر!!!"

من –مات و مبهوت از این نتیجه‌گیری بی‌بدیل- پوزخندی تلخ زدم فقط!

 

سه‌شنبه 24 / 2 / 1392 ساعت 9:30

شخص دیگری خطاب به تقریباً همان عده گفت: "غیبتی اگر پشت سرم هست، حلال می‌کنم؛ اما چه خوب است اگر حتی در غیبت هم انصاف را رعایت کنیم."

مخاطبین تشکر کردند. من اما این بار ساکت نماندم:

"غیبت که حق‌الناس محض نیست!"

غیبت

 

او که باید می‌فهمید، -فهمید یا نه، نمی‌دانم!- اما من باید می‌گفتم کج‌خیالی احمقانه‌ای کرده‌ای اگر فکر کنی با این حلال کردن‌ها گناه غیبت از کارنامه‌ات حذف می‌شود!

این قسم بزرگواری‌ها –که البته بسیار ستودنی است و غیر قابل وصف- فقط پایت را از زنجیر حق‌الناس  می‌گشاید. حق‌الله را به طاق نسیان سپرده‌ای چرا؟ اصل گناه هم‌چنان به قوت خود باقی است و عذاب نیز!

"ویل" شدیدترین مرتبه‌ی بیزاری است و خدا "وَیلٌ لِکُلِ هُمَزَةٍ لُمَزَة" را برای هم‌چو من و تویی گفته‌است!

رفیق نارفیقم

کاش می‌فهمیدی...


پ.ن1: حرفت را بزن تا از این بلاتکلیفی و موش و گربه بازی خلاص شوی! (مخاطب خاص!)

پ.ن2: به نظر شما چرا یک پزشک باید یکهو از من بپرسد "شما معلم‌اید؟"؟! روی پیشانی‌ام چنین نوشته است؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۳
ناموس خدا

نجواها  (۳۱)

۰۳ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۰ موج وبلاگی صبر ریحانه ها
دومین دوره موج صبر ریحانه‌هاست. و دعوت می‌کنیم از تمام کسانی که قلمی در دست دارند و می نویسند و طراحانی که طرح می زنند در زمینه کلی روزه+گرما+حجاب، و موضوعات پیشنهادی:

دختران؛ راه‌کارها، تجربه‌ها و تاثیرگزاری حفظ حجاب
مادران؛ راه‌کارهای تربیتی حجاب برای فرزندان و تجربه‌های این راه
همسران؛ من برای حجاب همسر خود چه کرده‌ام؟ (ویژه آقایان)

قالب آثار:
ادبی؛ مینی‌مال، کوتاه‌ نوشته‌های ادبی، شعر و خاطره
گرافیک؛ پوستر، اینفوگرافی، تصویرسازی
منت می‌گذارید که می‌نویسید و وقت می گذارید، و درنهایت از طریق سایت موج به آدرس Reyhaaneha.ir و یا ایمیل موج به آدرس Reyhaaneha@gmail.com حداکثر تا عید سعید فطر در اختیار ما قرار دهید.

پاسخ:
پاسخ: متشکرم.
ینی اگه کس غیبتی که در حقش شده ببخشه خودشو از دارو دسته غیبت کنندگان خلاص کرده ؟ اینطوری نیست اون از حق خودش گذشته ..درسته حق الله هم هست ..ولی دراین مورد حق الناس قضیه بیشتر نقش داره ...

پاسخ:
پاسخ: شما اصلا پست را خوانده اید؟؟؟
این چه برداشت غلطی است که از حرف بنده داشته اید؟؟؟
کیف حالک رفیق؟
مگه معلم شدیییییی؟ خوش به حالت!


راستی منم بعد دو قرن و اندی بروزم!

پاسخ:
پاسخ: شکر خدا...
من فقط گفتم دکتره یکهو ازم این رو پرسید! ...و نمی دونم چرا! از ظاهرم چی معلومه مگه؟
خدمت می رسم.
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۰۰ علمــــــــــــــدار
سلام طاعاتتون مقبول درگاه حق
بامطالب جدید در انتظارتون هستیم
ممنون میشم سر بزنید
نظر یادتون نره

پاسخ:
پاسخ: سلام
طاعات شما هم قبول.
خدمت می رسم.
البته بهت میاد هاااا! معلمی!

نه بابا زندان کجا بود؟!
طرف حصر خانگیه!! مث اون یکیشون!

پاسخ:
پاسخ: چه جورم
حالا واقعا میاد؟!
پس کلا بی خبرم!
سلام
گیر کرده!

پاسخ:
پاسخ: علیک سلام
بابا مخاطب خاص!
الان من باور کردم که مخاطب خاص، خودش هم خودش را شناخته است!
سلام
گیر کرده!

پاسخ:
پاسخ: علیک سلام
مثل اینکه خیلی گیر کرده!
بسم الله
با پادکست::همه بشنوند!:: بروزیم..
یا حق.
*********************

پاسخ:
پاسخ: خدمت می رسم.
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۹ زائر باران
سلام
نماز و روزه هاتون قبول
از طریق لینک یکی از وبلاگ ها گذرم به اینجا افتاد...می خواهم زن باشم و ناموس خدا...
یه مدتی دارم زن و زنانگی خدایی رو فکر می کنم...می خونم...اوایل راهم.
با افتخار لینک شدید.
دوست داشتید به ما هم سری بزنید.

پاسخ:
پاسخ: سلام و سپاس
خدمت می رسم.
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۳۰ زائر باران
سلام
با مطلبی با عنوان "مبدا میل " به روزم...
وقت کردید سری بزنید.منتظریم.
یا علی

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
از دست این جماعت که اینقدر تو رو مجبور می کنن ارشادشون کنی باید سر به بیابون گذاشت!!

بی خیال رفیق.... اینقدر حرص نخور..

پاسخ:
پاسخ: رفیق شفیق...
سینه مالامال درد است...
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۸ زائر باران
سلام
با دلنوشته ای با موضوع " شهید گمنام دانشگاه" به روزم...
وقت کردید سری بزنید.منتظریم.
یا علی

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۳۹ مـصــطــفـــا
بلکه حق الله در غیبت مهم تر و سنگین تر است تا حق الناس...
شاهدش هم اینکه عموم مراجع حلالیت طلبیدن را خصوصا در صورت ایجاد کدورت برای بخشش گناه غیبت لازم نمی دانند و امر به استغفار برای غیبت شونده (و غیبت کننده) می کنند.
اللهم انی استغفرک ... و اسألک فی مظالم عبادک عندی ... غیبة اغبتبته بها ... فأسئلک ... أن ترضیه عنی بما شئت و تهب لی من عندک رحمة (دعای روز دوشنبه)

پاسخ:
پاسخ: سپاس
مضاف زیبایی بود.
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۱ بسم الله الرحمن الرحیم
حرفش رو بزنه تا از موش و گربه بازی؟
مشخص شده از قبل؟
چی میشه؟
فکر کنم نبودنش خیلی کثیف باشه نه؟

پاسخ:
پاسخ: شما خودتان فهمیدید چه گفتید؟!
من که نفهمیدم!
من پستی رو نخونم نظر نمیذارم...
حرف شمارو تایید کردم..نوشتید اخ جون یک گناه کمتر..متن خودتون و نظر بنده رو بخونید ان شاالله حل میشه...
بگذریم

پاسخ:
پاسخ: مگر نه این است که "آخ جون! یک گناه کمتر!!!" داخل گیومه است؟
و این یعنی نقل قول است.
اصلا کل پست من پاسخی است به این کج خیالی احمقانه!
یاد یکی از خاطراتم افتادم....
به یک نفر گفتم ما رو حلال کنید،بالآخره ممکنه غیبتی کرده باشیم و میخوام شما از ما راضی باشید....
جواب اون شخص میدونید چی بود؟
گفت:اشکالی نداره اگر هم غیبت کرده باشید چون ما هم از شما غیبت میکنیم و اینطوری با هم بی حساب هستیم!!!!

میخواستم بهش بگم پس حق‌الله این وسط چی میشه؟

------------------------------------------------------------

متاسفانه بعضیها فقط یک طرف بوم رو میگیرن....

پاسخ:
پاسخ: عجب!
خاطره شما دردناک تر از خاطره من هست!
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۸ زائر باران
سلام و خدا قوت
با دغدغه نوشتی با عنوان"یک غیرت زنانه"به روزم...نظر برای این پست خیلی برایم مهم هست.لطفا وقت کردید سری بزنید.یا زهرا

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۴۳ گروه علمی فرهنگی آشنا(محمد حسن)
سلام
نماز روزه هاتون قبول درگاه خداوند
لینک دانلود یک سخنرانی بسیار عالی در مورد حجاب آماده شده ان شاالله این سخنرانی حدود ۱۰۰ دقیقه ای رو دانلود بفرمایید و در صورت تمایل نظر ارزشمندتون هم اعلام بفرمایید... که البته در مورد مضرات ماهواره و مد و مشکلات اجتماعی دیگر هم مطالب ارزنده ای داره...
خیلی عالیه
ان شاالله اگر تمایل داشتید لینک دانلودش رو بذارید در وبلاگ ارزشمندتون

پاسخ:
پاسخ: سلام و سپاس
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۱۰ امین قاسمی فر
با سلام. خداقوت
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ: سلام و سپاس
سلام.وب حریم بهشت منتظرته

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
مخاطب خاص
اخه ادم چی میتونه بگه به تو؟؟
انقد دلم میخاد مخاطب خاص دوزاریش کج باشه

یاد بازیمون افتادم:شما که معلمی

امشب دلم گرفته بود به شدت به شدت
چند بار خاستم اس بدم اما حال اس دادنم نداشتم

اومدم اینجا فقط خندیدم
مچکرم که موجبات خنده و شادی ما را فراهم کردی

پاسخ:
پاسخ: عزیز دلم...
مخاطب خاص واقعا دو زاری کجی داره! البته شایدم نداره!
ولی در هر حال اون سه شکلک عجیب بهش می خوره!!!
راست میگی بازی باحالی بود ها! مخصوصا با نشونه های تو و خواهر جون، که کلا دنیا رو آباد کردید!!!
دلت چرا بگیره؟ به خاطر تبعات دم کفتر؟
موجبات خنده و شادی تو که همیشه اینجا فراهمه! خودت باید سر بزنی!
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۲ مـــ ــهـــ ــدیـــ
در دروازه رو میشه بست ولی در دهن مردم رو "ن"

سلام
"کجا باشیم"
منتظر حضورتون هستم!!!

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۱۸ زائر باران
سلام
حتما به این آدرس یه سری بزنید.لینک دانلود جزوه "وبلاگ نویسی به قصد قربت" هست.برای تمامی همسنگران.نشر بدهید.مفید هست بسیار...
http://hamneshin-e-del.blogfa.com/post-149.aspx

پاسخ:
پاسخ: سلام و سپاس
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۲ زائر باران
سلام
با دغدغه نوشتی با عنوان"قلب تمدن ساز-زنان انسان ساز" با موضوع"جنگ نرم+خانواده+زن" به روزیم.منتظر حضور و نظرات مفیدتون هستیم.یا زهرا

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
نشونه های منو ابجیت یادم نمیاد
اره راس میگی شاید دوزاری نذاره وگرنه تا حالا یه حرفی میزد

دم کفتر که حالش خوبه.تازه یه بلای جدید سرش اومده.
دله دیگه.گاهی میگیره.

همیشه سر میزنم اما گاهی میکامنتم.

پاسخ:
پاسخ: بلای جدید؟؟؟ چه کارش کردی؟ یا ولش کن یا یه ماشین بردار خلاصش کن!!!
دل که دله، اما دلگیری تو یه جوریه!
مثل دیشب با اون سوال های عجیب و غریب!
ما شرمنده شما هستیم گچک جان اما موجبات خنده و شادی اصلی، اینجا نیست!
سلام
وبلاگ خوبی دارید
خدا خیرتون بده
با اجازه لینکتون کردم

پاسخ:
پاسخ: سلام و سپاس
بلای جدید از جانب من نبود بهش صابون زدم خراب شد
دله دیگه بیخیال

پس کجاست؟؟شکلکت به شدت مشکوک بود.نکنه منظورت ... است؟؟

پاسخ:
پاسخ: صابون؟؟؟
بدجور مشتاق شدم ببینمت
منظورم که قطعا همون بود!
شکنجه ها، موجبات خنده و شادی که هیچی، تو رو به ریسه می اندازه!!!
سلام چطوری؟
حتما زیاد حرف میزدی!!!!!
اگه الان اینطوری نباشی قاعدتا در چندین سال آینده به مشکل پر حرفی مبتلا می شی! آخه من هر چی معلم دیدم ندیدم تو یه چمع ابراز فضل الکی نکنه و مدام حرف نزنه!انگار داره واسه دانش آموز حرف میزنه
البته بگم که همه ما صفات بد داریم و این شخصیت معلم ها رو خدشه دار نخواهد کرد!دیگه عادت میکنن بنده های خدا

پاسخ:
پاسخ: سلام
نخیر! من ساکت بودم!
ضمنا گفتم یک هو پرسید!
اومدی کامنت بذرای یا معلم ها رو له کنی؟!
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۳ علمــــــــــــــدار
سلام
طاعاتتون مقبول در گاه حق
باپست های جدید عید فطر منتظرشما ونظراتتون هستم
پیشاپیش عیدتون مبارک
یاعلی

پاسخ:
پاسخ: سلام
عید شما نیز پربرکت.
خدمت می رسم.
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۴۱ زائر باران
سلام
+چند سوال از آقای دکتر روحانی پرسیدم…
منتظرم شما هم نظراتتون رو در این باره بگید…
یا علی
راستی آپ کنید...مشتاقیم!

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم.
چشم...چند روز دیگر.
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۰۴ تو را من چشم در راهم...
خوشم میاد حاضر جوابی
حرفت را هم میزنی تا بعدا غصه نگفتنش را نخوری.اینم یکجور شجاعته والا بخدا
البته چون من زیاد رو منبر میرم کلا بعضی حرفها را فکر میکنم زدم اما نزدم.
...........
اما در مورد معلمها:
کلا یک پوشش خاصی دارن البته اینجور تو اذهان رفته الان دیگه اونجوری نیست. از رو ظاهر اینو حدس میزنند.
حالا معلمی خوبه یا بد؟
پاسخ:
پاسخ: والا حاضرجوابی اگه نباشه، نمشه تو این دنیا زندگی کرد
پوشش خاص؟ نمی دونم والا.
معلمی عشقه...عالی عالی!

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی