می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

برای یک آقای خوب...خیلی خوب!

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ب.ظ

چند روزی پیش بود انگار...

چاه،محرم دل علی و مرهم زخم ولی شد

و این گونه به جاودانگی تاریخ پیوست.

امروز اما...

اینجا اما...

اینجا مردمان در غیاب خورشید،ماه را و تو را رها کرده اند و چشمک ستاره هایی چند،گناه ایشان را سنگین تر از نگاه او کرده است.

اینجا مردمان آب را و تو را تنها گذاشته اند و به دنبال خاک برای تیمم می گردند.

اینجا هیچ مخاطبی آشنای کلام تو نیست و این گونه است که تو اسرار نهفته و رموز ناگفته بسیار در سینه داری.

شب پرستان ظلمت خو،امارت علوی و ولایت مرتضوی چه می فهمند چیست؟!

نمی دانم چرا هیچ باوری یقین آکنده نیست که می شود در کوی لیلای ولایت حیدری تو مجنون بود!

نمی دانم چرا هیچ کس انگار نمی کند که می شود مولایی معصوم نباشد اما او را تا حوالی پرستش دوست داشت!

نمی دانم چرا هیچ مأمومی آن سان که باید،نمی بیند و نمی فهمد که نماز در دست های تو،امام،است که قامت می بندد!

اینها را نمی دانم آقای دلم!

اما می دانم از سرهای ما کوه ها بسازند یا نه،تنها بمانی یا نه،فرزندان ما در کتابهایشان خواهند خواند:

"سید علی –چنانکه روح الله- مظلوم زیست.اگر نه مظلوم تر،هم سنگ او!"

اما می دانم روزاروز هم اگر عقول مآل اندیش و جزءنگر،جگر دندان گزیده ام را به جراحت بنشانند،من خداواره زیستنت را از خاطر نمی برم.

بر من حجت است که تو به ولایت شهره تری تا من به اطاعت!

مولای یا مولای...

این حرف در گلو می ماند اگر نگویم،

می میرم اگر نگویم،

کاش عارضه کمر صندلی نشینت نمی کرد رهبرم!

تا نباشد این اندیشه دون که بالاتر نشستنت فخرفروشی توست بر سایرین!

این کوته فکری آن گرفتار محبس تاریکی است که تو را نمی شناسد،

آن گونه که باید،

و شاید!

شمس همیشه من...

حرف آخرم!

آقا،ببخش حقارت واژه ها را

اما...

نوشتم تا بخوانی ام.

هنوز هستم آقای من!

هنوز هستم!

هنوز هستم!

هنوز هستم!

هنوز هستم!

هنوز هستم!


پ.ن1: هیچ گاه نمی پسندیدم نه از عقیده که از احساسم نسبت به آقای دلم،پستی در وبم داشته باشم اما چندی پیش بحثی جدی بین بنده و یکی از آشنایان اتفاق افتاد و بارقه ای شد برای نگاشتن این دل نگاشته!

پ.ن2: آذر ماه ۱۳۸۸ دل نگاشته ای در رابطه با حضرت آقا نوشتم.هر که می خواندش،حداقل واکنشش تعریف بود از سبک نگارش آن دل نگاشته!اما هر بار که این مطلب در نشریات مختلف دانشگاه برای چاپ می رفت،به دلایل گوناگون در نهایت کار به نشر نمی رسید!طلسم شده بود گویا!آنقدر این ماجرا تکرار پذیرفت تا فایل مطلبم نابود شد و نوشته ام به طور کامل از دست رفت!!!هنوز می خواهم بدانم چرا...!

پ.ن3: دو سال پیش هنگامی که یکی از همکلاسی های دوران دبیرستانم عکس ولی امرم را در تلفن همراهم دید،پرسید: "دوست می داری اش؟" با شور پاسخ مثبت دادم.نگاه عاقل اندر سفیهی در من کرد و گفت :"تحفه است؟!!!" به همین سادگی به آقای دلم توهین کرد!به همین سادگی...!

پ.ن4: هیچ گاه هیچ گونه شوقی برای چفیه رهبرم نداشته ام!ولایت پذیری که به این چیزها نیست! بماند که این روزها بسیاری با چفیه حضرت آقا و نیز دیدارشان چه فخرها که نمی فروشند!در کوران انقلاب و نیز در 8 سال دفاع مقدس بسیاری از آنان که جان در طبق اخلاص نهاده و تقدیم ولایت نمودند،نه عبای حضرت امام (ره) را لمس کرده بودند و نه حتی از نزدیک دیده بودندشان! اویس قرنی را هم که یادمان نرفته؟!ولایت پذیری را در مصادیق والاتری یافت باید کرد...

نجواها  (۲۰)

سلام
وبلاگی برای به نمایش گذاشتن شعرواره های شما
_اگه تاحالا شعراتون رو برای کسی نخوندین
_اگه تاحالا جرات بروز استعددتون رو نداشتین
به وبلاگ
www.medadsorbi.blogfa.com
بیایید
و نظر بقیه رو در مورد شعر های خود بپرسید
و در انجمن شعر عضو فعال باشید
استعداد خودتون رو کشف کنید

در صورت داشتن شرایط نویسنده ی وبلاگ بشید...
خودتون رو دست کم نگیرید.

پاسخ:
پاسخ: سلام
عجب!
احسنت...
خدا بحق حضرت زهرا س خیر بهتان بدهد
و اعتقادتان همیشه در راه حق مستدام!
والله مصادیق بالاتری یافت باید کرد...

یا زهرا س

پاسخ:
پاسخ: سپاس از نظر لطف شما.
من هم مولا دارم تو هم مولا!
می خوای بدونی مولایم کیست؟
حدس می زنی کی باشه؟
.
.
.
.
بل الله مولاکم و هو خیر الناصرین(بلکه خداوند مولای شماست و بهترین یاری کننده)
البته قصد جسارت ندارم خب شما هم عشقی دارین دیگه

پاسخ:
پاسخ: خب چه ربطی دارد؟!
کجای نوشته من می گوید،اول حضرت آقا،یعد حضرت خدا؟؟؟!!!
استغفرلله...
خدا همیشه و همه جا اول است.
من هیچگاه رهبرم را آنطور که باید نشناختم و میدانم که این از کوتاهی من بوده و چقدر خوب است که شما با بصیرت به این شناخت رسیده اید...
حرف های دل همیشه بر دل می نشیند.
سپاس بزرگوار
یاحق

پاسخ:
پاسخ: خوشحالم که به دلت نشسته...
ممنون از نظر لطفت.
۲۲ فروردين ۹۲ ، ۲۱:۰۱ بانوی پلاک هشتم
امیدوارم روزی برسه که بتونیم به عقاید هم از هر نوعی که میخواد باشه احترام بذاریم و درباره درست و یا غلط بودنش مودبانه اظهار نظر کنیم
به دل نگیر مهم دلته که با اقای دلته ولی من همیشه دلم میخواد یه انگشتر از اقا بگیرم امیدوارم بتونم

پاسخ:
پاسخ: خب بله...هر کسی عقیده ای داره.
اگه دوست داری،انشاالله بتونی بگیری.
ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ

پاسخ:
پاسخ: خدمت می رسم.
۲۵ فروردين ۹۲ ، ۰۴:۱۲ میشه شفاعتم کنی پسرخاله
سلام بزرگوار
شهادت بی بی دو عالم
حضرت فاطمه زهرا.س. را
به ساحت مقدس امام عصر
مهدی موعود عج و
تمام شیعیان و محبین
اهل ولایت علی ع
تسلیت و تعذیت عرض مینمایم. التماس دعا.
"بر دخت گرانقدر پیمبر صلوات
بر خیر فراوان و به کوثر صلوات
بر مام امامان و به همتای علی
بر منجی ما در صف محشر
صلوات "
دلا بیا به سرای علی سری بزنیم
سری به غمکده ی درد پروری بزنیم
ز کوچه های مدینه یکی یکی گذریم
به خانه ای که درش سوخته سری بزنیم
.السلام علیک یا فاطمه الزهرا .س.
یاوجیهة عندالله اشفعی لنا عندالله

پاسخ:
پاسخ: سلام
۲۷ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۳۶ مـصــطــفـــا
سلام
خیلی خوب بود...
اماممان خیلی مظلومند. متاسفم برای خودمان که مردم کشورهای دیگر ایشان را امام بخوانند و ما با هزار توجیه تحت تاثیر بعضی ها مدارا کنیم و...
یک نکته: شوق داشتن یادگار و اثری از محبوب که منافاتی با ولایت پذیری ندارد! تمام آنانی هم که خیلی بیش از ما در ولایت پذیری مایه گذاشتند هم به گمانم این شوق را داشته اند، از جمله اویس...

پاسخ:
پاسخ: سلام
بنده نگفتم با ولایت منافات دارد.
مشکل من ولایت را فقط در همین ها دیدن و اطاعت نکردن است!
مشکل من فخرفروشی با چفیه است!
سلام
یه وقتایی یه چیزایی رو یه جاهایی نباید علنی کرد
ظرف آدم ها با هم فرق داره ...

پاسخ:
پاسخ: سلام
اما همه شعور دارند...
۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۴۹ زن مسلمان ایرانی
سلام همسنگر
با مطلبی با عنوان " شکر نعمت ازدواج " به روز هستم
و منتظر نظرات ارزشمند شما بزرگواران
در پناه علی یا علی

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت می رسم
شب توی سنگر نشسته بودیم و چرت می زدیم
شب مهتابی زیبایی بود
فرمانده اومدتوی سنگر و گفت:
اینقدر چرت نزنین ، تنبل میشن
به جای این کار برید اول خط ، یک سری به بچه های بسیجی بزنین
بلند شدیم و رفتیم به طرف خاکریز های بلندی که توی خط مقدم بود
بچه های بسیجی ابتکار خوبی به خرج داده بودن
مقدار زیادی سنگ و کلوخ به اندازه ی کله ی آدمیزاد روی خاکریز گذاشته بودند
که وقتی کسی سرش را از خاکریز بالا می آورد
بعثی ها آن را با سنگ و کلوخ اشتباه بگیرند و اون رو نزنن
اما بر عکس ما خیال می کردیم که این سنگ ها همه کله ی رزمنده هاست
رزمنده هایی که پشت خاک ریز کمین کرده اند و کله هایشان پیداست
یک ساعت تمام با سنگ ها و کلوخ ها سلام و علیک و احوالپرسی کردیم
و به آنها حسابی خسته نباشید گفتیم و بر گشتیم !
صبح وقتی بچه ها متوجه ماجرا شدن تا چند روز ، بهمون می خندیدن

منبع: مجله شاهد نوجوان

پاسخ:
پاسخ: ممنون
سلام
در پناه حضرت حق باشد رهبرمان

پاسخ:
پاسخ: سلام
ان شاء الله...
بنده از وبلاگ پرنسس های چادر به سر با شما آشنا شدم
اگه مایلید تبادل لینک کنیم و بعدشم به همدیگه سر بزنیم به بنده اطلاع بدید

پاسخ:
پاسخ: خدمت می رسم.
سخت است...
مثل جان کندن...


وقتی به آقایت بی احترامی می کنند...

پاسخ:
پاسخ: سخت است...خیلی سخت!
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
با علی در بدر بودن شزط نیست................

پاسخ:
پاسخ: ای برادر نهروان در پیش روست...
شد جهان پرشور و غوغا
صفحه ی گیتی مصفا
بیت احمد طور سینا
پانهد زهرا-س به دنیا


بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
میلاد فاطمه زهرا و روز زن بر شما عزیز گرامی باد ..

به آشیانه مون دعوتید!

پاسخ:
پاسخ: بر شما هم مبارک.
خدمت می رسم.
سلام
ممنون

پاسخ:
پاسخ: سلام
خواهش می کنم...ولی بخاطر چی؟
چرا من نیستم؟؟؟

راسی تولده عید شما مبارک(مخصوص)

پاسخ:
پاسخ: کامنتی از تو ثبت نشده به خدا.
مخصوصت منو کشته!
ممنون ماهی قرمز جان. هم چنین...
....کردی
من اون همه حرفیده بودم

پاسخ:
پاسخ: ثبت نشده دلبندم.
من بی تقصیرم.
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۰:۲۱ تو را من چشم در راهم...
بر من حجت است که تو به ولایت شهره تری تا من به اطاعت
.
.
.
حرف دل بود عزیز

پاسخ:
پاسخ: ارزانی دل پاکت بانو...

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی