می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

اندر حکایات صلوات شمار!

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۳۰ ق.ظ

اول بار چند سالِ پیش دیدمش. در نظرم پدیده‌یِ جالبی آمد که البته نبوغ بشر را می‌رساند!

بعد از آن چند مرتبه‌ای به صرافت افتاده‌ام که خودم نیز بخرمش، اما هر بار بر نفسم نهیب زده‌ام و عهد کرده‌ام با خویشتنم که لذتِ گرداندنِ مهره‌های تسبیح را میانِ انگشتانِ دلم به هیچ نخواهم‌فروخت.

من با خلقتِ صلوات‌شمار مشکل دارم و یقین می‌دانم بویِ تهاجمِ فرهنگی می‌دهد.

لختی اندیشه کن!

از اینکه تو از تسبیح و معنویتِ مطلقی که در چنته دارد، فاصله بگیری و تمهیداتی بیاندیشی مباد که عددی بیشتر ذکر بگویی، چه کسی نفع می‌برد؟!

گیرم که داری صلوات می‌فرستی و حواست هم پرت می‌شود و شمارِ صلوات‌ها از دستت در می‌رود.

چه خواهد شد؟

آسمان که به زمین نمی‌آید!

لذتِ صلوات به این است که ختمِ 14000 صلوات برداری برای ادایِ نذر و روایِ حاجتی! نیت هم بکنی که خودت بر محمد و آلِ محمد -علیهم السلام- درود بفرستی، نه اینکه به بهایِ آش و حلوا و شله‌زرد، عده‌ای را جمع کنی تا در بحبوحه‌یِ غیبت‌هایشان یادی هم از پیامبر و اهلِ بیت –علیهم السلام- بکنند!!!

درمیانِ صلوات فرستادن‌هایت اشتباه کنی و با اینکه حدس می‌زنی مهره یا مهره‌هایی را رد کرده‌باشی، بنا را بر کم بگذاری و درودِ بیشتر و بیشتری را نثارِ حضراتِ آل الله نمایی!

صلوات‌هایت را که گوشه‌یِ دفترچه‌ای می‌نویسی، جمع بزنی و به 14000 که رسید، بر تعدادشان افزوده کنی –محضِ احتیاط- مباد که کم بگذاری در ادایِ دین به خدایت!

و همه‌یِ این‌ها با تسبیح زیباست...




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۸

نجواها  (۴۲)

الان که انواع و اقسام مدل ها رو هم داره
لمسی
دیجیتالی
و ...



من باکلاسش را ندیده بودم!
صلوات با تکنولوژی!!!
جل الخالق!
سلام
از همه جالب تر مدین چین بودنه این صلوات شمار ها جالب است . . .



سلام
متاسفانه...
اللهم صل علی محمد و آل محمد

دلم لک زده برایت دخمل. لکه گیری می خواد ....!!!



پارچه بدم خدمتت؟
از اونا که پرز نمیده!(نیشخند)
عزیزم...ما که مراتب دلتنگیمون رو دیشب به استحضار شما رسوندیم.
چیز زیادی نمونده...یه ذره دیگه باید صبر کنیم.
سلام دوباره ..........

بعله . هیچ لذتی مثل تسبیح زدن توی صلوات شمار نیست .


ممنون از حضور گرمتون . باز هم بیایید

یا علی



سلام
لذت اصلی رو به هیچ فروختیم
خواهش می کنم...خدمت می رسم.
۱۸ آذر ۹۱ ، ۲۱:۱۵ سید دانیال
تازه آنهم تسبیح عقیق...متبرک به داغهای مدینه و نجواهای مسجدالحرام و یا متبرک به ضریح شش گوشه ارباب...
تسبیح کم میگردانم...اما گرداندنش صفایی دارد... کلا هر جا که این تکنولوژی دست گذاشت صفایش را برد...




بله...حق با شماست.
تسبیح های ساخت چین که عجیب حرص را درمی آورد.
جمله اخرتان خیلی عالی است.
سلام
موافقم با شما.

خوشبختانه من هم هرگز صلوات شمار نخریدم....



سلام انار عزیزم
به درد نمی خوره!
والا...
سلام
کمی تا اندکی مخالفم!
وقتی دستمه حواسم جمعه که باید ذکرو بگم .. ولی وقتی فراموشش میکنم ، تو فضاهای عمومی و اتوبوس و.. فضای اطراف مانع میشه !
می دونم ! ضعف ماست که اونقدر دلمون باخدا نیس که واسه یادش نیازی به عامل بیرونی نداشته باشیم !
ولی درکل محرک خوبیه !
وقتی هم که تعداد زیاد میشه واقعا شمارشش سخت میشه با تسبیح رفیق !
التماس دعا !
وقت کردی پیش ما هم بیا



سلام
عزیزدلم...منم می دونم صلوات شمار بی فایده نیست. اصلا اگر فایده نداشته باشه،به هیچ وجه تولید نمیشه. دشمن اینقدر برنامه ریزی دقیق داره که بدونه تا چیزی به درد جامعه ما نخوره،تولید نکنه. اما باید دید پشت پرده چه خبره؟ واقعا دشمن برای اینکه ما تعداد صلوات هامون به هم نخوره، صلوات شمار تولید کرده؟ مسلما نه! اصلا فرض هم که تعداد صلوات ها رو اشتباه کنیم،چی میشه؟
و یک سوال اصلی:
مگه وقتی تسبیح دستمونه، ممکنه یادمون بره داریم ذکر میگیم؟
صد تا صد تا شمردن هم که کاری نداره!
۱۹ آذر ۹۱ ، ۱۱:۱۵ ماهی قرمز
سلام
من یکی دارم .از یه بنده خدایی بهم رسیده.چیز خوبیه.دلیلشو خصوصی برات مینویسم



سلام
بله...دیدم دستت.
نمیگم چیز بدیه، اما مضراتش بیشتر از مزایاشه.
این بنده خدا دقیقا کیه؟
اون که از نیم رخ تا چند سانت ... ؟!
اون که دو سال و 53 روز ازت کوچکتره؟!
اون که بخاطرش نباید یه جا مینشستیم؟!
دقیقا کی؟!
ها؟ ها؟ ها؟ (نیشخند)
درنگ جالبی بود!

"سیطره کمیت" گنون در همین رابطه است.
تمدن غرب تاکید فراوانی بر شاخص های کمی دارد!
وقتی در مشروطه ایران عزیز را به نکاحش(غرب)درآوردیم ،باید تا آخرش هم جورشو بکشیم!



فاصله گرفتن ما از دین غایت مطلوب غرب است.
بله...دنیا دار مکافات است!
در فکرم نسل های بعد از ما چه باید بکشند!!!
سلام به همه ی دوستان وبلاگی،برای نجات یک جوان بی بضاعت که هردوکلیه ی خود را ازدست داده،جهت خریدکلیه برای این بیمار،نیازبه کمک شما عزیزان داریم.
لطفا اگر مایل به یاری این جوان بیمار هستید،کمک های خودتان را به شماره کارت والده ی ایشان واریز نمایید.
شماره کارت:5892101074774544 بانک سپه
لطفا این پیام را به لینکها ی دوستانتان ارسال کنید.با عرض تشکر.



سلام و سپاس
سلام عزیز
تازه با وبلاگت آشنا شدم، اعتقادات زیاد شبیه منه، خوشحالم با وبلاگت آشنا شدم، پاینده و پیروز باشی.



سلام
ممنونم از لطف شما.
شما هم همین طور...
۲۲ آذر ۹۱ ، ۰۳:۵۳ زن مسلمان ایرانی
سلام
با پست "کفو بودن از نظر اسلام"
به روز هستم
در پناه علی یا علی



سلام
خدمت می رسم.
۲۲ آذر ۹۱ ، ۰۵:۴۵ سرباز گمنام
سلام بزرگوار
صلوات شمار !!!
اولین ایراد به خودمان
فکر نمی کنید خودمان اسم این وسیله را صلوات شمار گذاشتیم !!!
در صورتی که این وسیله شمارنده ای بیش نیست و بازاریها خصوصا مراکز فرهنگی این رو به اسم صلوات شمار به مردم تحمیل کردند
اولین بار که دیدم در نوروز 90 متاسفانه در سفر به کربلای ایران در بسته های فرهنگی دوستانمان که تهیه کرده بودند قرار داشت و فی نفسه زمانی که چشم به آن خورد دلم لرزید و یاد کتاب دغدغه های فرهنگی ( سخنان حضرت امام خامنه ای ) افتادم که تهاجم فرهنگی رو از سال 73 گوسزد می کنند به ما اما.....!!
بعد هم در قطب پخش محصولات فرهنگی!! در تهران ( پاساژ مهستان )
به نظر این حقیر هیچ چیز جای آن دانه های زیر و درشت تسبیح را نمی گیرد و زیبا اشاره کردید که دارند این تفکر را اثر می دهند که ذکرهایت را به اندازه بفرستی !!!!!
نمونه دیگر همین شال های مشکی که اغلب بچه هیئتی ها ( خانم ها و آقایان ) به گردن می اندازند در شب های محرم و ... فکر نمی کنید می خواهند فرهنگ چفیه را از بین ببرند و چفیه را از دور خارج کنند و یا همین علم های عزاداری ( البته آنهایی که مجسمه گاو و شیر و چلنگ و .... دارد نه علم های قدیمی) در کجای شریعت آمده که در علم ها باید مجسمه شیر و اژدها و .... باشد تهاجم از این بدتر امسال بود که در محرم علم ای را دیدم که ساخت چین بود و دقیقا برابر بود با مراسمات بومی چین که با همان شگرد ساخته بودند و جالب تر آنکه گروه فیلم برداری کشور چین داشت از این اثر و تاثیر کالاهای ساخت کشورشان در مراسمات مقدس ما فیلم برداری و مستند سازی می کرد !!!!!!!
خدا فقط به ما ایرانی ها درک و فهم بدهد که در این تهاجمات فرو نرویم

دعا بفرمائید ....




سلام علیکم
جداگانه پاسخ خواهم داد.
۲۲ آذر ۹۱ ، ۱۲:۵۴ ناموس خدا
خطاب به جناب آقای "سرباز گمنام":
سلام مجدد
چون در این پدیده محل فشار انگشست شست بر روی دکمه شمارنده دقیقا حالت نه داشتن تسبیح است(البته باید هم باشد...غرب که نفهم نیست!!!) اسمش را صلوات شمار عرض کردم.این همان چیزی بود که شنیده بودم،کاربرد دیگری ندیده ام از آن.
در رابطه با شال های مشکی هم حق با شماست.دقت کرده اید برای دیده شدن و به اصطلاح تو ذوق زدنش هم بعضی ها کت یا مانتوی کرم رنگ می پوشند؟! وای برما، کمترین خشمی است که می شود بر خویشتن روا داریم!
اژدها؟؟؟
جل الخالق!
این را دیگر ندیده بودم! و البته که چقدر تاسف خوردم به حال عاشورای چینی...عزاداری چینی...امام حسین چینی!!!
۲۲ آذر ۹۱ ، ۱۵:۵۵ پرده اسرار
راههای غلبه بر نفس

مداومت بر ذکر:

1.« لا حَولَ وَ لا قُوَّةِ الا باللهِ العَلیِّ العَظِیم »

2.«یا دائمُ یا قائمُ»

بروز هستم.تشریف بیارین



خدمت می رسم.
۲۳ آذر ۹۱ ، ۰۸:۲۵ ماهی قرمز
1-گند زدم به امتحان مهمم
2-تو که دلیل اسمم رو میدونی پس چرا توقع داری ازین وسیله خوشم نیاد.مثالشو مجبورم خصوصی بگم.
3-این دو نفر اخر کین؟چرا یادم نمیاد؟



1.چرا؟ من برات کلی دعا کرده بودم.
2.یادم نبود واقعا! پس برای تو صلوات شمار واجب واجبه!!!
3.اینجا که نمیشه بگم خب!گوشیت رو زود روشن کن تا بخندونمت!!! هه
راه اندازی مجدد شبکه مجاهدین مجازی...



ما که اصلا نمی دونیم چی هست!!!
من ندارم ولی با نظر شمام موافق نیستم!
چه عیبی داره آخه؟
تهاجم فرهنگی کجا بود!!



نظر هر کس محترمه بانو.
ولی نه من که خیلی های دیگه هم معتقدن این صلوات شمارها هیچ معنویتی نداره. دور شدن از تسبیح چه نفعی می تونه داشته باشه غیر از اینکه غرب رو به اهدافش برسونه.
توضیحات مفصل تر توی پست و پاسخ کامنت ها هست.
سلام علیکم
جدای از اینکه صلوات شمار واقعا در حیطه تهاجم فرهنگی می گنجد یا خیر باید اعتراف کرد که بیشتر از آنکه جنبه تهاجم فرهنگی داشته باشد جنبه ی اقتصادی برای کشوری تولید کننده مانند چین دارد با این همه نیروی کار!
البته به قطع و یقین هیچ چیز جای تسبیح را نمی گیرد. برای نمونه در سجده هایی که تعدادی مشخص ذکر باید گفته شود (مانند نماز امام زمان (عج) در مسجد جمکران) هرگز نمی توان به صلوات شمار امید بست!! زیرا که برای دیدن تعداد ذکر یاد شده می بایست سر را از حالت سجده بلند کرد در حالیکه تسبیح و یا بند انگشتان دست این قابلیت را دارند.
البته صلوات شمار در مواردی مانند رانندگی ، پیاده روی و ... که تمرکز لازم برای جمع کردن تعداد اذکار گفته شده نیست به نظر من مفید فایدست.
یا حق



سلام
قطعا که هر جنس صادراتی اول باید توانایی خود کشورش را در تولید بسنجد
شاید در آینده صلوات شمار بوق دار هم توسط غرب تولید شود!!!این مسئله ای که شما عنوان کرده اید واقعا در زمره قابلیت های صلوات شمار های فعلی نمی گنجد!
خب بله!من هم نمی گویم این وسیله بی فایده است.در کامنت ها هم گفته ام اصلا اگر بی فایده بود،تولید نمی شد!غرب که بیکار نیست!!!
سپاس
سلام رفیق، اینکه تسبیح چیز دیگری است و هیچی جایش را نمی گیرد قبول (البته جایی خواندم که خانمها بهتره با انگشتاشون صلوات بفرستن) اما من خودم کلی از صلوات های نذری ام رو که کلی هز این رقمی که گفتی بیشتره رو با همین شمارنده ها فرستادم و آخرش هم یه مقدار بیشتر محض احتیاط، اما بعد گذاشتمش کنار! و دوباره تسبیح .. و وقت یپای نذری در میان نیست چه قشنگه که حتی تسبیح هم صلوات های تو رو نشماره ..
.
.
.
.
پیامبر اکرم (صلوات الله علیه):
نشان دوستی با خدا، علاقه به ذکر اوست .
نهج الفصاحه، ص 227



سلام بانو
چقدر این جمله ات قشنگه...حتی تسبیح هم صلوات های تو رو نشمره.
حدیثت هم خیلی خواندنیه...ممنونم.
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|..........*____* ........|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@)(@)***!(@)''

به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا!



خدمت می رسم.
واقعا نمیدونی؟
یه شبکه ای داشتیم تو سال 88 برای هماهنگی وبلاگ های بچه های ارزشی دانشگاه های مشهد...!!! خبر نداشتی ازش؟
ددد

حالا بی خیال
با
خواندن روضه ی غربت حضرت آقا و جفتک پرانی های خود ما به اصطلاح حزب الله
بروزم...
یا علی



نه! خبر نداشتم...فقط لوگوش رو تو وب بعضی ها دیده بودم.
خدت می رسم.
۲۶ آذر ۹۱ ، ۰۳:۴۹ زن مسلمان ایرانی
سلام
با پست " ساده زیستی و میانه روی "
به روز هستم
در پناه علی یا علی



سلام
خدمت می رسم.
واقعا جای تعجب داره
چی بگم!.



بله...
۲۷ آذر ۹۱ ، ۰۵:۴۴ زن مسلمان ایرانی
سلام
با " تدین رمز مانایی خانواده"
به روز هستم.
در پناه علی یا علی



سلام
خدمت می رسم.
۲۸ آذر ۹۱ ، ۰۸:۲۲ زن مسلمان ایرانی
سلام
عکس " شهادت ، دل بریدن از عاطفه ها "
و نظرسنجی جدید " در صورت اختلاف نظر حرف آخر را در خانواده چه کسی می زند؟ "
را در خانواده اسلامی بخوانید و نظر دهید
درپناه علی یا علی



سلام
خدمت می رسم.
۲۹ آذر ۹۱ ، ۱۱:۰۰ دختر آسمان
سلام
من خودم دارم ...اما گاهی استفاده می کنم...بیشتر بدون تسبیح و شمارنده ی دیگه ای ذکر می گم...
این که ساخت چین هست دردآوره و از این بد تر این هست که چرا به جای این که خودمون نیازمون رو تامین کنیم،بیگانه دست به کار شده؛اما این که بگیم تهاجم فرهنگی!!
نمی گم نیست...اتفاقا نکته ی خیلی قابل تاملی هست...مخصوصا با مصادیق مشابهی که داره...اما به نظرم بیان این که این وسیله تهاجم فرهنگی هست،جالب نباشه...
به قول بعضی ها،این جوری الکی دشمنون رو بزرگ کردیم(باز هم می گم:اصلا بعید نیست که برنامه ریزی شده باشه!)...اما گفتنش جالب نیست...کاش به جایش ایده می دادیم...به قول آقای شهاب مرادی،باید ایده ی فرهنگی داد...
مثلا دستبندی تولید کنیم که رویش نوشته شده باشه"والله إن قَطَعتمو یمینی..."
که واقعا به نظرم تاثیر بی نظیری داره روی زندگی آدم...
خلاصه؛ دادن ایده خوب،کاربردی تر از نقد مسئله ای هست که شاید قطعی نباشه...
*********************************
محتوای وبلاگتون فوق العاده اس...تازه کشفتون کردم!!
مهدی باور و مهدی یاور باشید



سلام
دشمن رو بزرگ کردن خوب نیست اما در این مورد که الکی نیست.
یه سخن هست الان یادم نیست از یکی از ائمه است یا حضرت آقا،با این مضمون که اگه ما خواب باشیم،لزوما دشمن هم خواب نیست.
ین ایده شما خیلی عالیه..خیلی.
در رابطه با خلاصه تون هم البته حق با شماست.ولی خب به هر حال من که به حرفم عقیده دارم.
از نظر لطف شما متشکرم.
سلام
اوووووو وه. چه سخت میگیری شما. من از اینا دست پیرزن ها بیشتر دیدم که سواد جمع کردن 100 تا 100 رو ندارن! اما نمیدونم سواد خوندن عدد انگلیسی روی اون رو چطوری دارن!!!
تازه مدل گردنی اش هم اومده! من که ندیده بودم تابحال!
برای من که یه نفر از مکه آورد!کارکردن باهاشو بلد نبودم!یعنی هی دستم میخورد و پاک میشد!منم پرتابش کردم پشت آینه خونه!همون تسبیح خودمو گرفتم دستم + بیشتر بندهای انگشتام
وبلاگ خوبی داری
خوشحال میشم بهم سر بزنی



سلام
شاید صلوات ها رو می فرستن،بعدا به یه سواد انگلیسی دار(!) میدن بهشون بگه چند تا شده!!!
هیچی تسبیح نمیشه.
ممنونم.
خدمت می رسم.
۲۹ آذر ۹۱ ، ۱۲:۲۲ زن مسلمان ایرانی
سلام
شرط مهم فعالیت اجتماعی خانمها
را در خانواده اسلامی بخوانید
درپناه علی یا علی



سلام
خدمت می رسم.
۲۹ آذر ۹۱ ، ۱۶:۱۱ مسافری از سرخس تا سوییس!!!!!!!!!!
نظر من کو ...؟؟؟؟؟؟؟



نظرت ثبت نشده.
چرا دعوا می کنی خب؟
گناه دارم!
۳۰ آذر ۹۱ ، ۰۸:۴۲ ریحانه و علی
درنای خشک مرثیه خوان نمانده است / طفلی برای زینت کبری نمانده است
باید به جای حافظ و سعدی لهوف خواند / دیگر برای ما شب یلدا نمانده است . . .



یا حسین...........



واقعا!
من هم با شب یلدای محرمی مخالفم.
البته دیشب،شب عید بود و شادی عید هم ثواب داره.
هرچند شب یلدا تو خونه ما فرقی با شب های دیگه نداره!
۰۲ دی ۹۱ ، ۰۶:۵۱ ماهی قرمز



به به!
الان این همون کاریه که بهت گفته بودم؟
دستت درد نکنه...خیر ببینی گچک!!! هه
چه ذهن خرابی!!!
امثال شما فقط دنبال اعتراضید!
خب عزیزم یک باره بگو چرا اجاق گاز، آتیش که هست! چرا یخچال، زمستون برف بیاد ذخیره می کنیم! چرا اینترنت و وبلاگ
(!) دفترچه خاطرات و نامه که هست!چرا ....
هر جوابی هم بدی از الان بگم مسخره است!
تو رو خدا این قدر گیر مفت ندید... مسایل اساسی دین و ول کردین چسبیدین به این چیزا!
اون وقت وقتی هم بهتون می گن متعصب مذهبی بهتون بر می خوره و رچار بارمون می کنین...
بد می گم؟!



خب من هم بیکار نیستم که جواب از الان مسخره به شما بدهم!
سلام
بچه که بودیم گاهی که تسبیح کم می آوردیم دست به دامن نخود و لوبیا می شدیم!!!
اما اینها همه اش بهانه است تا خدایمان را صدا بزنیم...
در خلقت تسبیح اما نمی شود شک کرد...
یا علی مددی



سلام
با حرف شما موافقم.
بهانه های خلقت را نباید نادیده انگاشت.
۰۳ دی ۹۱ ، ۰۶:۴۶ ماهی قرمز
اره گفتم زحمتشو اینجا بکشم



دستت درد نکنه واقعا.
ببخش "اذیتت" کردم!
اینقدر باهات گشتم که مثل خودت ماهی قرمز شدم!
۰۳ دی ۹۱ ، ۱۰:۵۲ دختر حوا
سلام.خوبی؟
واقعا جالب بود.به مقوله تهاجم فرهنگی صلوات شمار دقت نکرده بودم و قصد داشتم برای خودم بخرم!
حالا پشیمون شدم. واقعا ممنونم طلا.



سلام خانم خانما
پولت رو حیف نکن.به جاش برای من یه چیزی بخر خب!!!
به به!
خواهش می کنم طلا...
۰۳ دی ۹۱ ، ۱۴:۴۸ مـــصــطــفـا
سلام
مدتی سرم شلوغ بود و در فضای مجازی نبودم...
دلم برای وبتان تنگ شده بود!
پرداختنتان به صلوات شمار آن هم از نوع چینی اش! نشان از دقت و دغدغه دینی تان دارد و به قول خودتان "جنون"تان...
حال و روز خوبی ندارم! برام دعا کنین لطفا



سلام
از اظهار لطف شما نسبت به وبم سپاسگزارم.
دعا خواهم کرد.
شما هم دعا کنید این دغدغه ها با بار بنشینند.
۰۹ دی ۹۱ ، ۰۵:۲۶ زن زندگی
کاملا موافقم. مگه خدا نعمت هاش رو با ما به چرتکه گذاشته که ما انقدر اصرار داریم صلوات هامون رو بگذاریم؟



آفرین.
چه تعبیر قشنگی!
ممنون عزیزم.
۱۱ دی ۹۱ ، ۱۰:۳۲ میم.اعشا
جانا سخن از زبان ما می گوییی...



حرف دل خیلی هاست...
۱۲ دی ۹۱ ، ۱۱:۲۴ ریحانه سادات
سلام
قطعا لذتی که تو گردوندن دونه های تسبیح هست تو صلوات شمار نیست.
من صلوات شمار گرفتم برای نمازهای مستحبی که ذکرهای طولانی و زیاد دارن.که یه وقت کم و زیاد نشه.فقط هم برای نماز استفاده می کنم.
در کل با مطلبتون موافق بودم.
قلم زیبایی دارین



سلام
خب اینکه استفاده از صلوات شمار رو مدیریت کنید،خیلی خوبه.
ممنون از نظر لطف شما.
۱۲ دی ۹۱ ، ۱۹:۳۸ تورا من چشم در راهم...
سلام
من نه از صلوات شمار استفاده می کنم نه از تسبیح.
صلوات شمار باعث میشه انگشتم درد بگیره.... منم که حساس!!!
تسبیح هم معمولا جا می گذارم.نه اینکه حواس پرتی داشته باشم ها ...نه. مشغله ام زیاده
اما راه کار:
انگشتان مبارک دو دست. کم بیارم انگشتان پا...
البته هدف اصلی تربیت این اعضاست... تا بداند وقتی لیاقت شمردن سلام وصلوات بر محمد را دارد نباید هرچه خواست بنویسد و هرجا خواست برود...
خدا توفیق بندگی و عمل به دستوراتش را افزون و افزون و افزون تر نماید...انشالله...



سلام طلا خانوم
بابا شما واقعا تیکه این ها!
منم بعضی وقتها به دستام متوسل میشم.
انشاالله...
این دستگاه که بعنوان صلوات شمار فروخته میشه برای این منظور تولید نشده بلکه صرفا یک counter  یا شمارشگر هست که بخصوص توی ورزش خیلی استفاده میشه حالا فروشنده های ایرانی کارکردش رو نمیدونستن و یه کارکردی واسش پیدا کردن و این اسم رو روش گذاشتن
پاسخ:
من با همین کارکرد برای صلوات شماری مخالفم، نه با کلیت دستگاه.

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی