می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

با اجازه خودت!

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۱، ۰۴:۳۰ ق.ظ

در حمایت از موج وبلاگی "حجاب،وقتی زنها مهربانتر می شوند"

خدای خوبم

جایی چیزهایی گفته ای در خصوص آشکار نساختن زینت و جمال،مگر برای محارم،

این هم آدرسش...

" سوره نور،آیه 31 "

خواستم بگویم ظاهراً بعضی ها را از قلم انداخته ای!!!

هرچند می دانم هنگامه وحی خسته نبوده ای!

اما اینها را هم باید به لیستت اضافه می کردی:

پسر دایی...پسر عمه...پسر خاله...پسر عمو...برادر شوهر...شوهر خواهر...شوهر خاله...شوهر عمه...داماد دایی...داماد عمه...داماد خاله...داماد عمو!!!

البته جای یک آیه دیگر هم خالی به نظر می رسد گویا!

که اگر میهمانی یا عروسی باشد،بی خیال نص آیه!!!

همه که باشند،محرم هم می شوند لابد!!!

راستی...

مردان را چون خودت محرمی برایشان نام نبرده ای،

خود را به همه محرم می دانند!

در هر زمان و در هر مکان!

با خود می اندیشم دم اهل کتاب گرم که حداقل کتابشان را تحریف کردند تا هماره این فخر برایشان بماند که آنچه می کنند،مطابق با کتاب الهی است!

-حتی اگر قصدشان فقط فریب عوام باشد!-

ما که هم کتاب داریم و هم سنت،این گونه چراییم؟؟؟


مهم نوشت:

به گمانم بدیهی به نظر می رسد که قصد بنده در این سیاه مشق، "همه" زنان و "همه" مردان نیست!

این لفظ را از آن جهت در اصل متن نیاورده ام تا همه –بدون هیچ استثنایی- رجوعی به خویشتن داشته باشیم و دریابیم در عمل آیا برای خویش محرم سازی کرده ایم یا خیر!!!

فلذا از دوستان تقاضامندم در غلظت فحش های ارسالی،دقت نظر بیشتری مبذول بفرمایند!




نجواها  (۴۵)

سلام
چرا فحش؟
ضمنا حلال کردیم بابت اون نوشته شخصی..!

شما رو به همفکری با یک دانشجوی امام صادقی دعوت می کنیم

اگر هدیه ای دارید دریغ نکنید ...




سلام
تجربه این گونه می گوید!
سپاسگزارم.
خدمت می رسم.
با سلام
به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت سایبری از گفتمان و عملکرد دولت، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل


سلام
خدمت می رسم.
الله
سلام سیما


سلام فاطمه
حرفی؟حدیثی؟سخنی؟
سلام
موافقم ..
دم اهل کتاب گرم ..!


سلام
واقعا فخر خوبیه...
سلام
وبلاگ خوب و با ارزشی دارید . از مطالبتونم استفاده کردم البته با اجازتون دوست دارم تو وبلاگم مطلبتون بزنم



سلام
از نظر لطف شما ممنونم.
شما جازه ندارید بدون ذکر منبع از مطالب استفاده کنید!
سلام . خوبی ؟ مادر محترم خوبند ؟؟ سلامتی کامل حاصل شده انشااله ؟!
خودمونیم خیلی قشنگ مینویسی !! دل آدمو می بری .


سلام
شکر خدا خوبن.بعد از این بیشتر باید مراقب باشن.
ممنونم.
باور کن سخت بود سانسور کنم!
مولای من !

تکیه بر دیوار زدید تا که بر زمین نیفتید ولی لحظه ی آخر به یاد آوردید که در و دیواری نبود که فاطمه بر آن تکیه کند ...

به یاد آوردید که آن روز اطراف فاطمه را نامحرمان پَست طوری فرا گرفته بودند که دستان مبارکش به دیوار نمی رسید ....

شهادت مولای متقیان امام جعفر صادق(ع) تسلیت...



مولای من...
بر شما هم تسلیت بانو.
سلام
میدونی ک چرا اسممو عوض کردم؟خبراش بهت رسیده؟حیف شد نه؟من که کلی غصه خوردم
خلاصه و مفید:تبریک(نمیشد مفصل بگم)
انقد حرف داشتم واسه این پستت ولی اخه نمیشه بگم که ،زشته و خجالت میکشم.امیدوارم خودت بفهمی.
حالا شاید برات خصوصی گذاشتم
منتظر خبر میمونم تا تبریک دومم بگم بهت .زود خبر بدی ها.یادت نره اولین نفر من باید باشم.
بای فعلا



سلام
حال شما خوبه انشاالله؟(چشمک)
بهتر که عوض کردی؟اسم که قحط نبود آخه!
خلاصه و مفید:ممنون
خب تو که حرف داری،بگو.بذار منم عقده ای نشم!!
دومین خبر هم رسید و دیدی که اولین نفر بودی.
بازم ممنون گچک جونم
سلام
دومین تبریک
من بیشتر از تو خوشال شدم
..... نخورده ازین دنیا نمیریم
خداجون شکرت


سلام
دومین تشکر.
تو نخوردی؟؟؟چرا دروغ میگی آخه؟!
من که از این چیزا بده،نیستم!!!
سلام
مطلب خیلی خوبی بود...افرررین



سلام
ممنونم جوجو
آخر خدا فکر نمیکرد ما اینقدر نفهم باشیم! یا شاید هم اینقدر خودمان را به نفهمیدن بزنیم! :(



خب آره!
یعنی چه خبری ممکنه باشه؟!!!


خبرهای بدی نیست!!!
ولی چون یکیشون خیلی نامعلومه،الان نمی تونم علنی کنم!
خطاب به "بی...ب"
سلام
اینکه من یه حرفی بزنم و تو یه جور دیگه برداشت کنی،اما من به دلایلی نخوام جواب بدم و مسئله رو روشن کنم،اسمش "به گناه ناکرده کسی رو از خود روندن" نیست!
من توقع خودم رو از زندگی نمی تونم ادا کنم،چه برسه به بقیه!توقعی که ازم داشتی و من انجامش ندادم،برام نامفهومه!(مگه آخرین پیامک تو پیامک خوبی بود؟؟؟!!!)
تو یه رابطه همیشه چیزهایی برای ناراحت شدن هست که البته دوطرفه است.حالا یکی مثل تو می تونه گذشت کنه و یکی مثل من اینقدر راه رو اشتباه رفته که نمی تونه!
این رو نمی تونم منکر شم که مشغله های فکری و البته کاذب خیلی زیادی دارم(یعنی زیاد شدن) که این باعث شده کلا دوستام به حاشیه برن!من از این وضع راضی نیستم اما اول باید تکلیف خودم رو با زندگیم روشن کنم و بعد اصلا ببینم خودم کجام و چی از دوستام برام مونده و خودم چه جوری می تونم باهاشون باشم!
با این وجود اینقدر برام مونده که برای لحن بدم و برداشت اشتباهی که داشتی،ازت عذرخواهی کنم...منو ببخش خواهشا...
آه مادر! گر بخواهم بنویسم ز تو و پاکی و مهر
باید اینکه بنویسم دو سه دیوان غزل. پس چه بهتر
سخن خویش به پایان ببرم ای همه هستی من
مادر من به حقیقت سوگند که نهال عشق تو را
در زمین دل خود کاشته ام. مادرم دیرزمانی است
که من " دوستت داشته ام".




بی مادر شده ام .........................


وای خدای من!
روزهای بی مادری رو و هم چنین حس تلخ و گزنده ای که ترسِ از دست دادنش داره،می تونم درک کنم.
باور کن چشمام گرد شد وقتی کامنتت رو دیدم.
"تسلیت" کمترین و کلیشه ای ترین حرفیه که می تونم بزنم.
انشاالله که خدا صبر رو در عوض نعمتی که ازت گرفته،بهت بده.
سلام دوست عزیزم ...
ای وای چی بگم ؟ مشیت خدا سوال برانگیز نیست ! برام خیلی از خدا صبر بخواه . خیلی در حقم ظلم کردن !

الهی بمیرم واسه دل بابابزرگم که داغ دخترش رو دید ! خیلی سخته ! داغ دختر برای پدر کشنده ست !
داغ مادر برای فرزند غیر قابل تحمله !

ای خدا ... یا زینب کبری !
ممنون که اومدی به وبلاگم عزیزم ...



سلام بانو
حتما برات دعا می کنم.صبر بهترین جوابیه که می تونی به خدا بدی.
پدربزرگ و مادر بزرگ من هم سالها پیش داغ فرزند دیدن اما مطمئن باش از دل همه حوادث و اتفاقات بد روزگار،همیشه درسهای خوبی بیرون میان.
می دونم شنیدن این حرفها الان برات مشمئز کننده است!همین ها رو هم نباد می گفتم و اضافه بود.
انشاالله که این روزهای تلخ و سخت برات زود بگذره.
خواهش می کنم...وظیفه بود.
۲۵ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۱۸ تو را من چشم در راهم...
سلام گرامی
حرفی نیست برای گفتن


سلام عزیزم
چرا حرفی نباشه؟
خریدار نظرات همه دوستان هستم.
خدایا!
چه زیبا شدند جملاتم، وقتی برای تو هستند، ای دورترین نزدیکی به من!


نحن اقرب الیه من حبل الورید...
سلام
با عرض احترام با مطلبی تحت عنوان
محمد(ص)، قلبی ست در سینه ی اسلام که هرگز از تپش باز نمی ماند ....
به روزم و در انتظار نظرات ارزشمندتان .
یا حق


سلام
خدمت می رسم.
سلام خوبی اوضاع چطوره ایا روزگار به کام میگدرد ایا؟



سلام
شکر خدا.تو خوبی عزیز؟
روزگار می گذره...خوب و بد!
۲۷ شهریور ۹۱ ، ۰۵:۰۸ واقعیت های واقعی
سلام
آیا تا حالا با خودتون فکر کردید که اگر من مسلمان بودم چه اتفاقی برام می افتاد؟
جواب سئوالتون رو توی وبلاگم گذاشتم خوشحال میشم مطالعش کنید .
موفق باشید .



سلام
اگر بودم؟!!! شناسنامه ای که هستم!
خدمت می رسم.
سلام
زیبابود ..
باید یک تعریف اساسی از " زینت " بشود ..
به روزمــــــــ


سلام
ممنون.
درسته.
خدمت می رسم.
در دنیای پاره کردن پرده های عفت و اپن کردن آشپزخانه ها و معماری های شیشه ای ...
بیشتر از این نمی توان انتظار داشت!


البته!
احیانا بنده نیز اهلشان هستم؟!!!
۲۸ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۵۳ حقوق خوانان بوشهر
السلام علیک یا رسول الله
اعلام انزجار و تنفر می کنیم از فیلم موهن نسبت به ساحت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و سازندگان این فیلم.

میعادگاه ما وبلاگ حقوق خوانان در مطلب "لبیک یا رسول الله".

عاشقان رسول الله منتظر مشت های گره کرده و عزم و اراده والایتان در دفاع از حریم رسول الله هستیم.
انشااله که پیش حضرت فاطمه زهرا(س) شرمنده نشویم.



سلام
مشکل که با لبیک حل نمی شود،اما باید خدمت برسم؟!!!
سلام
مطالبتون قشنگه
تبادل لینک آیا ؟
شما لینک شدید



سلام
ممنون از لطف شما.
خدمت می رسم و نظرم رو عرض می کنم.
هییییییییییییییییی روزگارررررررررررررررررررررررررر
هرهرهرهر



روزگار خوش تو هم داره تموم میشه!
بوی ماه مهر...
ئهههه
۲۸ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۴۰ سرباز ولایت




بله؟
۲۹ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۴۷ *...دختر مومن...*
سلام گلم!
وبت خیلی عالیه وبتو دوست دارم زیاد!
من لینکت کردم دوست داشتی لینکم کن!
من آپ کردم منتظر حضور سبزت هم هستم...



سلام
از نظر لطف شما متشکرم.
خدمت می رسم و نظرم رو عرض می کنم.
می دانی دینی که هویتش تقلید از این و ان باشد همین می شود...
یکی منکر می کند
ملتی تقلید می کنند
ملتی دیگر با سکوت ترس از نگاه دیگران فقط لب می گزند
.
.



مشکل از دین نیست،از دینداران است!
تا زمانی که مدعی باشیم،اوضاع همین است!
سلام رفیق!
چطورایی؟
حال مادر خوبه؟


سلام بانو
شکر خدا همه خوبیم اما محتاج دعای دوستان...
السلام علیک یا رسول الله(ص)


اشهد ان محمدا رسول الله...
سلام
شما هم مشغله های جالبی داری ها! از قدیم تا حالا!
من هم مفصلا تبریک عرض می کنم.
دعا فراموش نشه


سلام
لحن کلام شما تا حدودی آشنا به نظر می رسد!
لفظ "غریبه" را نامانوس می بینم!
سلام
این روزها آن قدر تضاد و تغایر را در بین مفاهیم دینی و اعمالمان می بینم که آه از نهاد می کشم.
تبدیل شدن بعضی اعمال به عادت و نام گذاری آن ها به عنوان عرف جامعه برای توجیه رفتارمان زنگ هشداری است که خیلی قبل تر به صدا در آمده،باید به هوش باشیم.

تلنگری که در نوشته هایت می خورم مرا بر آن می دارد که هر بار به این کهف سری بزنم،حتی اگر خاموش باشم.
یا زهرا(س)


سلام
راست میگی رفیق خوبم.
من هم با این عادت شدن رفتارهای غلط خیلی مشکل دارم!
واقعا باید جنگید.
عزیزدلم...
ممنونم از نظر لطفت.
من دوست دارم همیشه اینجا ببینمت و از نظراتت استفاده کنم.
رفیق،

قضیه ی اون بیمارستان و سی سی یو چی بود؟؟
بد جوری نگرانم کردی، الان به خیر گذشت؟

التماس دعا


یه بار کلی برات گفتم که!
شب عید فطر اتفاق افتاد.
الان حال مامانم خوبه شکر خدا...ولی مراقبت دائمی می خواد!
گاه گاهی دچار حمله های خفیف میشه!
...و این منو دیوونه میکنه!
چو در رویت بخندد گل
مشو در دامش ای بلبل
که بر گل اعتمادی نیست گر حسن جهان دارد....


این را پیشتر نوشته بودید!
سپاس
به به!
چه مناجات عاشقانه ای...!!



حقیقتا درد داشت بخصوص که مصداق هایش را زیاد دیده ام...



این مصداق ها آدم رو اذیت می کنه!
تحریم
گوگل
یوتیوب
دوشنبه
سه شنبه
اطلاع رسانی کنید.



چه خلاصه و مفید!
چشم...سعی می کنم.
۰۳ مهر ۹۱ ، ۲۳:۲۹ سبزعلویان
با سلام و خسته نباشید خدمت شما افسر جنگ نرم عزیز
مطلب زیبا و جالبی داشتید.
با مطلب ((لطفا 'کلیک' کنید! )) منتظر نظر زیباتون درباره این مطلب هستیم.
یا علی


سلام و سپاس
خدمت می رسم.
۰۳ مهر ۹۱ ، ۲۳:۵۴ سبزعلویان
با سلام و خسته نباشید خدمت شما افسر جنگ نرم عزیز
مطلب زیبا و جالبی داشتید.
با مطلب ((لطفا 'کلیک' کنید! )) منتظر نظر زیباتون درباره این مطلب هستیم.
یا علی


سلام و سپاس
خدمت می رسم.
با مطلب
سوریه در کشاکش حقه های دولت ها و شبکه های عربی!
بروزم!
ارزش خوندن داره... برای فهمیدن اینکه شبکه ها و دولت های عربی چطوری دارن با حقه های کثیف خواست مردم حقیقی سوریه رو نادیده میگیرند...
منتظرم... یا علی
بیا دیگه ای بابا!



دعوا نکن!
خدمت رسیدم!
الله
سیما، بودنت کم بود دختر..



تو قرار داشتی!من که هنوز وقت داشتم آخه!
نگران نباش...انشاالله بعد از این زیاد همدیگه رو می بینیم.
سلام احوال شریف.
مطلبتون قشنگ بود.کلی هم حرف داشتم توی این زمینه اما اینقدر صفحه کامنتتون دیر باز شد که حرفام یادم رفت جدا
یک ربع صبر کردم تا تونستم بنویسم براتون
به هر حال موفق باشی و همیشه به یاد خدا...


سلام
ممنونم.
راستش من نمیدونم این صفحه کامنت من با شما چه مشکلی داره!!!
انشاالله برای پستهای بعدی...
متشکرم بانو



ممنونم ولی معنیش چیه بانو؟!
۱۷ مهر ۹۱ ، ۱۳:۵۶ کاوش در آخرالزمان
سلام

وبتون عالیه.

بااحترام دعوتیدبه وبم


سلام
از نظر لطف شما متشکرم.
خدمت می رسم.
خدا را شکر


البته...ولی در چه مورد؟!
سلام مطالب وبلاگتون واقعا زیبا و خوندنی بود ، خسته نباشید ...

اگه تونستید یه سر به من هم بزنید و نظرتون رو درباره ی تبادل لینک بگید...خوشحال میشم...

التماس دعا


سلام
متشکرم از نظر لطف شما.
خدمت می رسم.

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی