می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

چوب خدا صدا...دارد!

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۳۰ ق.ظ

آنچه در زیر خواهد آمد،برشی از زندگی خانواده ای هم وطن است که اردیبهشت ماه 90 اتفاق افتاده است.

بخوانیم و فهم کنیم که چوب خدا صدا... دارد!


"م" 40 ساله است و دو دختر حدوداً 20 ساله دارد. (بالا و پایینش را دقیقاً نمی دانم!)

"م" باردار می شود و دخترانش شروع می کنند به سرزنش هایی چنین که: این چه سنی است برای بارداری؟ پاسخ دوست و آشنا را چگونه باید داد؟ با این آبروی در حال نابودی چه باید کرد؟ و... و... و...!!!

"م" با همسرش در خصوص مسافر در راهشان صحبت می کند و او از آنجا که دخترانش را بسیار دوست می دارد،تصمیم را به نظر ایشان وامی گذارد.

"م" طبق نظر دختران و برخلاف نصایح مخالفت گونه مادر،فرزندش را از بین می برد.

10 روز از سقط جنین نمی گذرد که همسر "م" در یک سانحه رانندگی جان خویش را از دست می دهد!!!

شوک روحی وارد بر "م" آنقدر شدید است که او را حتی از تواناییِ باورِ آنچه بر او رفته است،باز می دارد.


خانواده خوشبختی بودند،اما...


« مآ اَصابَکَ مِنْ حَسَنَةٍ فَمِنَ اللهِ وَ مآ اَصابَکَ مِنْ سَیِّئَةٍ فَمِنْ نَفْسِکَ وَ اَرْسَلْناکَ لِلنّاسِ رَسوُلاً وَ کَفی بِاللهِ شَهیداً »

« هر چه از انواع نیکویی به تو رسد،از جانب خداست و هر بدی رسد،از خود توست،و ما تو را به رسالت برای مردم فرستادیم،و تنها گواهی خدا کافی است. »

« 79 نساء »

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۸
ناموس خدا

آیه 79 سوره نسا

نجواها  (۶۱)

تلنگر!

"در جهان هر عملی موجب عکس العملی ست!"



به روز شده اید؟!
عجب!
خدمت می رسم.
سلام دوستم ..
این صدا را من هم بارها شنیده ام !! آنقدر محسوس که انگشت به دهان می مانم ..
درین شبها اگر باران چشمانت فرو ریخت ، مرا هم یاد کن ...



سلام بانو
صدای خوبی است...هر چه که هست!
دعایت می کنم.
۱۸ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۰۲ مامان گلها

خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کند انشاالله



انشاالله...
سلام

نوشته ات منو یاد فیلم شاید برای شما اتفاق بیفتد انداخت!!
چرا گاهی نمی فهمیم جایی که قرار داریم ابتلای کربلای ماست؟!

در این شب ها دعایم کن



سلام
چه فیلم خوبی هم هست ها!
شاید مثل کلید اسرار براشون بفرستم تا فیلمشو درست کنن(چشمک)
دعات می کنم حتما...
همه ش به خاطر دنیا دوستیه



دقیقا!
اول پرتگاه است!
سلام

این روزها در بساطمان جز آه نیست ...

ایام یتیمی تسلیت

التماس دعا



سلام
آه در چاه سوزناک تر است...
۱۸ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۰۴ منزل مرصاد
کاش درس بگیریم و عمل کنیم



کاش...
بسم الله الرحمن الرحیم
فزت و رب الکعبه

غم عالم در دلم افتاده است
قلب عالم ز کار افتاده است

پیشکشی به محضر قلب عالم



خدمت می رسم
۱۹ مرداد ۹۱ ، ۰۹:۱۰ راه فـــــــــــردا
شاه شبـــــــگرد... بازگرد... نخلستان به انتظار نشسته ... !

http://rahefarda.mihanblog.com

تشریف بیاورید ...



خدمت می رسم
۱۹ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۰۸ ازحضورتاظهور...
سلام برسیمای یک ناموس خدا
داستان عجیبی بود...
اما همیشه هم اینطور نیست که آدما نتیجه اعمال زشتشون رو تو همین دنیا ببینند خدا گاهی به آخرت محول میکنه و گاهی هم کلا برخی بنده ها رو به حال خودشون رها میکنه.خداکنه اگر هم گناهی مرتکب میشیم مجازاتشو تو این دنیا بچشیم چون اون دو حالت دیگه یعنی اوج بدبختی.
انشاالله شب های قدر خوبی داشته باشه.انشاالله تدبیری که خداوند برای قدر این شبهایت در نظرگرفته تقدیری نیکی برای کل سالت باشه.
شهادت مولایمان امام علی علیه السلام تسلیت میگم
مراقب خودت و ایمانت باش-التماس دعا



سلام
البته که مکافات عمل همیشه در دنیا داده نمیشه...ضرورت معاد در پرتو عدل الهی(دین و زندگی دوم دبیرستان!!!)
شما نیز هم...
حاجتت روا...
وقتی نوشتی نجوا کن آنچه بر دلت رفت یعنی هر چی توی دلم میاد بگم :
خدا بهشون صبر بده . خب واقعا کار اشتباهی بوده .
چند بار نوشتم و پاک کردم چون می بینم تا با کفش کسی راه نرفته ای نباید در مورد راه رفتنش قضاوت کنی ... پس دیگه چی بگم .
دلم سوخت برای اون مادر ............



انشاالله کار اشتباه رو ببینیم و مشابهش رو خودمون انجام ندیم.
نه! نه! من نخواستم قضاوت کنیم!فقط عبرت...
وقتی آدم زندگی شو بر حرف دیگران بنا میکنه انجامش همین می شه دیگه
یه سری تابو های مزخرف توی جامعه ی ما وجود داره که باس بشکنه ...بابای حرف مردم ،اصن به کسی چه ربطی داره ؟
این روزا تابوهای موجود شخص بنده رو داره داغون می کنه،از اینکه نمی تونی ساده ازدواج کنی ،ساده افطاری بدی بگیر تا خیلی چیزای دیگه. خدا رو ول کردیم ، خلق خدا رو چسبیدیم.ایشالا که آخرش خدا رحمتمون کنه و عاقبتمون به خیر بشه.


حرفهایتان حرف حساب است!
انشاالله...
سلام
خدا نگذره از اونهایی که خواستند و به ذهن ها تمام آنچه غیر دین خدا بود و بدعت....رو القا کردند و قاعده!

خدا همه مونو هدایت کنه...


سلام
کاش حداقل قبولشان نمی کردیم!
انشاالله...
۲۴ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۰۳ امین قاسمی فر
سلام. عرض خداقوت. آرزوی قبولی طاعات



سلام
سپاس.
طاعات شما نیز قبول.
خیلی وقت است که نیستید!
سلام
خیلی وقت شده نیامدم چقدر تغییر کردی!موفق باشی
التماس دعای مخصوص



سلام عزیزدلم
انشاالله که مثبت بوده باشه.
هزار تومان مخصوص(چشمک)
۲۵ مرداد ۹۱ ، ۰۸:۲۹ هدیه معصومه
سلام دوست عزیز.ممنون از حضورت.
متن تامل برانگیز بود.ای کاش عاقل شوییم...من میگویم قبل از بلوغ باید عاقل شد و
این رشد و کمال اگر چه تدریجی است اما اگر مدیریت شود و مادرانی آگاه باشیم متوانداز همان کودکی نتیجه بخش باشد و فرزندانی دانا تربیت کنیم .اگر چنین شد نیمی از مشکلات تربیتی ما حل شده ...
و چه خوب گفت خدای عزیزم که هرچه از انواع نیکویی به تو رسد از جانب خداست و هر بدی رسد از نفس توست...مسلما خداوند خیرخواه ماست شاید در وجود و قدوم آن طفل خیری بوده و آن خانواده آن را شر دیده اند....



سلام طلا
خواهش می کنم.
حرفات کاملا درسته...
سلام
اینجا صفحه حوادث روزنامه است...!!!!!!!؟



سلام
شاید!
سلام
«و اذا المووده سئلت بای ذنب قتلت»
واقعا ما از خدا نمی ترسیم؟! خیال کردیم چه خبره؟ حساب کتابی نیست؟!!
مثقال ذره را هم حساب می کنن چه برسه به...

راستی یه نکته: ما باید از ترس مصیبت و سانحه رانندگی و... به حرف خدا گوش کنیم؟!! یعنی اگه مطمئن باشیم اتفاقی برامون نمیفته دیگه بچمونو از بین ببریم عیب نداره؟!!!
(می دونم منظور شما این نبوده و اثبات شیء نفی ماعدا نمی کنه اما دقیقا محتوای مطلب شما همین است که برای خوشبختی دنیایتان به دستورات خدا عمل کنید...)
یا مهدی (صلوات الله علیه و عجل الله فرجه الشریف)


سلام
واقعا سوال همین است:بای ذنب قتلت؟؟؟
داستان بنده یک مثال است برای آیه!اصلا کجایش چنین معنایی را می دهد که فرموده اید؟؟؟داستان به این معناست که "اگر بد کردی،بد می بینی"!مضاف بر اینکه ما هنگام مشکلات فقط گله و شکایت می کنیم به درگاه خداوندفدر حالی که بنا به نص آیه قرآن،خودمان آن مشکل را موجب شده ایم.
سلام

فردا در راهپیمایی روز قدس، کمک هامون به پایگاه های هلال احمر برای زلزله زدگان نیز خواهیم داد

التماس دعا


سلام
انشاالله...
۲۸ مرداد ۹۱ ، ۰۳:۴۲ سرباز پیاده
سلام مطلب جالبی بود ، چرا این قدر نسل شیعه کم است ؟
خدا به خیر کنه!!!
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی
یا حق


سلام
مطلب بنده و تشیع؟؟؟
ارتباطش را نمی فهمم!
خدمت می رسم.
۲۸ مرداد ۹۱ ، ۰۷:۰۵ ازحضورتاظهور...
با سلام و تبریک عید سعید فطر
پس از چندی غیبت ، به روز هستم با مطلب :

" آیا ماهواره دوست ماست؟؟؟!!!!"

لطفا در این نظرسنجی شرکت نمایید. بحث به گونه ای طراحی شده که قشر موافق و مخالف ماهواره بابیان مصداق و تجربه های شخصی در نظر سنجی شرکت کرده اند هدف بحث این است که در نهایت به این نتیجه برسیم که آیا ماهواره موجب پیشرفت و ترقی است یا گمراهی و شکست!!
منتظرتان هستیم - با سپاس


سلام
من که قبلا دعوت شده بودم!
خدمت رسیدم و نظرم رو گذاشتم.
سلام...
خدایا ، خروج از ماه مبارک را برای ما مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده

آمین

(عید بر شما مبارک)



سلام
الهی آمین...
عید شما هم مبارک...
سلام خانم
طاعات وعبادات قبول



سلام
هم چنین برای شما...
۲۹ مرداد ۹۱ ، ۰۹:۵۱ مامانی طاها
عید فطر روز چیدن میوه های شاداب استجابت . این عید سعید بر شما و خانواده محترم مبارک باد .



عید شما هم مبارک مامانی خوب طاها...
اسئلک الامان
بر آن خدایی که ترسی نیست بر او جز به عدلش
.
.
با کلیپ جبهه دیروز، جبهه امروز به روزم


خدمت می رسم.
سلام
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت ...
خوشبخت آن کسی است که بخشیده میشود ...


برای تبادل لینک حتما خبرم کنید.منتظرم
منتظر حضور سبزتان هستم.
.....


سلام
انشاالله بندگی کرده باشیم.
خدمت می رسم و نظرم را عرض می کنم.
........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........سلام.........♥##############♥
...........................♥###########♥
..........خوبی...........♥#########♥
...............................♥#######♥
....وب قشنگی داری ......♥#####♥
...................................♥###♥
...به ماهم سر بزن............♥#♥
.......................................♥
..............منتظرم.................♥
........................................♥
......اگه با تبادل لینک موافقی....♥
.........................................♥
...............منو به عنوان..........♥
.......................................♥
(. ازعشق می گویددلم .... :.) ♥
.................................♥
........لینک کن.........♥
......................♥
.................♥
............♥
........♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
.....اگه اومدی........♥
............نظر...........♥
......... یادت نره.........♥
.............بای.............♥
..............................♥



سلام و سپاس
خدمت می رسم.
سلام یـــــــار

شاید خیلی وقتـــ استـــ که نخوانده بودمتـــ...

آمده بودم برای تبریک عیــــــــد...

همین که خواندمتـــــــ لآل شدمــ...

بـــــانُو زبونم لآل اتفآقی کـــــــه نیُفتـاده؟


سلام رفیق خوبم
این نخوندن ها از طرف من که خیلی بیشتره!
جشن بندگی ات پربرکت...
اتفاق؟
شب عید فطر...حمله قلبی...مامانم!
۰۱ شهریور ۹۱ ، ۱۸:۴۰ هدیه معصومه
سلام دوست عزیز از پست جدیدتون میم مثل مادر به نظر میاد ناراحتین یا از چیزی گله مند. امیدوارم چنین نباشه و مشکلی براتون پیش نیومده باشه .ویا اگه بیمار دارین انشالله که لباس عافیت بپوشه .توکل برخدا داشته باشین و مثل همیشه صبور باشین. از حرف کسی هم خاطر خودتون رو مکدر نکنید. ببخشید نمیتونستم نظر نذارم هر چند کامنت غیر فعال بود و شما هم تذکر داده بودید که حتما دلیل داره.. به هر حال ببخشید..


سلام عزیزم
میم مثل مادر یه جور دردواره است.
ممنونم ازت...خدا همه مریضا رو ایضا مامان منو شفا بده.
از اینکه احساست رو برام گفتی،متشکرم.اصلا هم ناراحت نیستم!دلایل عجیب و غریبی داشتم برای غیرفعال کردن نظرات...ولی قرار بر تایید نکردن کامنتا نیست.
باز هم ممنون
سلام دوستمممممممم
این پست اخریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حال مامانت بده؟وای عزیزم نمیدونم چی بگم!
تو که اونجا کنار امم رضایی کلی دعا کن واسشون
منم دعا میکنم اگه قابل باشم:(
خعلی بدددددددددد


سلام رفیق
حال مامان شکر خدا خوبه...ولی همین سی سی یو بودنش آدمو اذیت می کنه.
من کنار امام رضا نیستم!خیلی وقته که نیستم!
از لطفت خیلی ممنونم...خیلی!
منم دعات می کنم...برای عاقبت به خیری و اینکه هیچوقت سلامتی خودت و عزیزانت رو از دست ندی.
سلام
خوبی؟
خیلی وقت بود اینجا نیمده بودم
با سقط بچه موافق نیستم.اما بعضی وقتا...
البته تو این مورد رو 10 درصد با سقط موافقم.ولی این ایه اب پاکی رو ریخت رو دستمون دیگه.سکوت!



سلام بانو
به هر حال خوشحالم کردی.
به دنیا آمدن هر بچه نشون میده خدا هنوز از انسان ناامید نیست.هر کسی در هر جایگاهی نمی تونه برای زندگی یک نفر تصمیم بگیره.حتی اگر بچه خودش باشه!
۰۲ شهریور ۹۱ ، ۲۰:۰۸ تو را من چشم در راهم...

یا من اسمه شفا و ذکره دوا....
انشالله که بلا دور است.



بلا نبینید بانوی خوبم.
حالش شکر خدا خیلی خوبه.
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست......20روز دیگه م نتیجه شو میبینی/



کارهای این جوری که فقط پیامکی بود.کامنتی هم شده؟!!!
مهربونم سلام...

حآل مادر خوبه الحمدولله؟

انشاءلله که مادر دوباره با لبای خندون و دستای مهربونش و دلش دریاییش دوباره پا بذاره تو خونه تون...
انشاءالله که سفره هاتون پر بشته از برکت خنده های پدر و مادرتون ...



سلام عزیزم
مامان خوبن شکر خدا.
جمعه مرخص شدن اما فعلا برای ادامه درمان مشهدن.
ممنونم...خیلی ممنونم.
۰۴ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۳۵ محفل عشاق العباس(ع)بروجرد
سلام وبلاگ قشنگی دارین
خوشحال میشم به محفل ماهم سربزنین
راستی
باپست دلنوشته حامد2 درخدمتتونم
خوشحال میشم تشریف بیارین
اگه از علاقه مندای بازیگری هستین حتما بخونینش
فعلایاعلی



سلام
سپاس از نظر لطف شما.
خدمت می رسم.
زندگی ما البته کلا بازی است!
دعا کردم برای مریض شما



سپاس بیکران...
۰۵ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۵۸ تو را من چشم در راهم...
ا
امدیم برای عیادت بیمار
خوشحالم که بهبودی حاصل شد.



ممنونم بانوی خوبم.
فعلا برای آنژیو مشهدن.دعا کنید جواب بده تا فردا مرخص شه و برگرده خونه.
این روزها و شب هامون داره بی پدر و مادر میگذره!
سلام بر ناموس خدای عزیز
بازگشت سلامتی مادر بهترین خبری بود که برای خواندنش آمدم.
از صمیم قلبم خوشحال شدم دوست من.
انشاالله چراغ خونه ای خاموش نشه.

اللهم اشف کل مریض...


سلام عزیزم
حالشون شکر خدا خوبه.دیروز آنژیو شدن و امروز انشاالله بر می گردن خونه.
خیلی ممنونم بابت معرفتت.
از ته دلم میگم انشاالله.به قول مادر بزرگم(مادر شوهر گرامی مامانم!!!) وقتی مامان نیست، انگار یه چیزی تو خونه گم کردیم!
الهی آمین.
بازم ممنون رفیق خوبم...
ما ادمها عجیبیم عجیب .......

گاهی دلایلی را برای خود برمیشمریم و انها را غول میکنیم و با دست خودمان پذیرای شکست از انها میشویم

م نمونه ایست از همه ی ما ها که ممکن بود در همان شرایط همان کار را میکردیم

مطلبتان و ایه ای هم که اورده بودید زیبا بود
اما در مورد عنوان من بعضی وقتا فکر میکنم ما حق نداریم با حدسیات خودمون بلای امده بر سر کسی را به عقوبت تعبیر کنیم شاید خوشایند خود خدا نباشد

مثلا در مورد زلزله عده ای همیشه تلقین میکردن : مطمینا در اثر گناه مردم است
این گونه حکم کردن زیاد به فرهنگ دینی ما مناسبت ندارد
فقط خود خداست که میتواند بگوید زلزله و بلاهایش اثر ونتیجه ی چه کاریست و چه فلسفه ای دارد

اگه وقتی داشتید خوشحال میشم به منم سر بزنید



خیر!اشتباه نکنید.
منظور بنده این نیست که نتیجه ای که دیدند،عقوبت کارشان بوده است.اما این آیه و امثال آن می توانند راهگشا باشند تا مرتکب خطاهایی چنین نشویم.
اولین بار وقتی این حرف را درمورد زلزله بم شنیدم،سخت دلم گرفت.
البته که هر بلایی لزوما عقوبت اشتباه یا اشتباهات پیشین نیست،بعضی بلایا برای بعضی افراد جهت امتحان الهی است.ضمن اینکه بعضی مواقع خود انسان هم درک می کند که کدام بلا،نتیجه کدام خطا بوده است.
فرصت اگر بدهید،خدمت می رسم.
کوه باید تو را رکوع کند / ماه باید تو را خضوع کند
«سرافرازی» به احترام حضور / پیش پای شما خشوع کند . . .
اللهم عجل لولیک الفرج



الهی آمین...
سلام

البته که همش این نیست و ممکنه که پای آزمایش هم، در میون باشه...



سلام
صد البته.
بنده منکرش نیستم.
۰۹ شهریور ۹۱ ، ۱۶:۱۶ مهتاب .زندگی ....
چی چی برداشتی نظر خواهی رو غیر فعال کردی ؟؟؟؟؟؟ درست بگو بدونیم چی شده ؟؟ نگرانم کردی !!! جواب هم ندادی نده . ولی توی پستت بنویس چی شده.
ضمنا کسی که میاد وب گردی دست خودشه که بخونه یا نه . پس من و توی نویسنده حقی از کسی ضایع نمیکنیم . خواننده میتونه نیاد



خب دلیل داشت دیگه.میام بارت میگم،حرص نخور عزیزم.فقط باید بهم فرصت بدی.
نه!نه!وبلاگ نویسی در فضای مجازی مثل حرف زدن در فضای حقیقیه.من و تو نمی تونیم با این توجیه که "هر کی نمی خواد،گوش نده"،هر حرفی بزنیم.
البته من این مسائل شخصی رو درمورد وب تو صادق نمی بینم.اگه دقت کنی خودم هم نوشتم"مسائل شخصی که سودی برای مخاطب نداره".خود من از وب تو -با اینکه مطالبت شخصیه-خیلی چیزا یاد گرفتم.
سلام عالی است


سلام و سپاس
خدایا فردایی برایمان مقدر بساز

تا در آن به بهترین ثروت...یعنی سلامتی ...

بهترین آینده یعنی عاقبت بخیری ...

وبهترین زندگی یعنی آرامش دست یابیم


آمین یا رب العالمین...
۱۱ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۵۳ تو را من چشم در راهم
سلام.
سوالی داشتم. وبلاگ خاطرات چادر مشکی هم از آن شماست؟ نثری شبیه شما دارد ریحانه خانم. من باب رفع کنجکاوی بود
http://chadormeshki.blogfa.com/

در پناه حق


سلام
نه بانو،مال من نیست.
جزء لینکام هست و خیلی هم وبش رو دوست دارم.
شایدم نثر من شبیه نثر ریحانه است!
سلام
مادر بهتره دوستم...؟

سیما جونی چطوری میشه کپی پیست وبلاگو بست؟


سلام
آره شکر خدا...حالشون خوبه.
باید کد جاواش رو از اینترنت سرچ کنی و در ویرایش قالبت بذاری.اگه وقت کنم،برات می فرستم.اگه نتونستم،ببخش.
سلام رفیق عزیزم
نظرات پست بالا را که بسته ای
نمی گویی دق می کنم؟

من با واژه هایت بغض کردم، باریدم، دعا کردم.....
ان شاالله به زودی بیایی بگویی مادرم خوب خوب است کنارم در خانه مان. همینجا... ان شاالله


یاعلی


سلام بانوی خوبم
نوشته ات منتهای دلم را کاوید.
سپاس می دارمت...
به فضل خدا و دعای دوستان،مادر خوب است الحمدلله.خیلی وقت است مرخص شده اند و حتی آنژیو و بالن را هم در مشهد انجام داده اند.
من که سعی میکنم در کارهای خدا قضاوت نکنم
آری کار م خیلی بد بوده اما اینکه آیا مردن همسر ایشون به خاطر گناهی بوده که انجام دادن؟
شاید اینگونه باشد اما ما که نمی دانیم دلایل حکمت خدا را


مگر من گفتم حتما به همان دلیل بوده؟!!!
من فقط یک زندگی را روایت کردم که بدی کردن،بدی می آورد.
همین!
سلام
اول اینکه اگر دعایم به دردتان بخورد دعا کردم... برای مادرتان و برای انتخابتان...
دوم: شما نظرات آن پست را غیرفعال کنی کسی که بخواهد نظر بدهد بالاخره یک جوری می دهد!!!!
سوم: مگر نویسنده خواننده را مجبور به خواندن می کند؟!! من که شروع به خواندن مطلب شما می کنم اگر نخواهم بخوانم از همان ابتدای پست می توانم تصمیم بگیرم به ادامه یا توقف خواندن... ضمن اینکه وبلاگ صد در صد هم عمومی نیست... اتفاقا شخص نه چندان شخیص! بنده اکثرا وبلاگ ها را به دلیل رنگ و بوی بعضا غیر عمومی شان می خوانم وگرنه به سایت های معتبر مراجعه می کردم فقط...
اللهم اشف کل مریض
اللهم وفقنا لما تحب و ترضی


سلام
اول سپاسگزارم بزرگوار.یقینا مفید خواهد بود.
دوم بله می دانم.بالاخره ما فقط جوانب احتیاط را رعایت می کنیم.
سوم نویسنده مجبور نمی کند اما فرض بفرمایید در فضای حقیقی من میهمانی را به خانه ام دعوت کنم و اصلا از او پذیرایی نکنم.ظلم نیست؟!وقتش را گرفته ام،او به من اعتماد کرده است و به خانه ام آمده،آن وقت دعوت من سودی برایش نداشته باشد که هیچ،پشیمان هم بشود از آمدنش!
هر مطلب شخصی لزوما موجب اتلاف وقت مخاطب نمی شود.من به این معتقدم،اما بعضی مسائل اصلا در وبلاگها جای عنوان ندارد.
الهی آمین...
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۰۶:۱۰ فانوس دریایی



بله؟
سلام

هر آنکسی که در این حلقه نیست زنده به عشق

بر او نمرده به فتوای من نماز کنید .....


سلام
کاش عاشق شویم...
سلام
سید رضی در نهج البلاغه آورده است : حضرت علی (ع) در مذمت اهل بصره به آنان فرمود:

زمین شما به آب نزدیک است و از آسمان دور !....

ادامه ی این مطلب علمی را در فرات اشک مطالعه فرمایید ..



سلام
خدمت می رسم.
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۶:۵۹ ریحانه و علی
سلام .... بسیار زیبا بود /

سکوت را تجربه کن و آیینه صفت شو

زندگی را در خود منعکس کن


ذهن خود را به آلبوم خاطرات مرده تبدیل نکن

همچون آیینه باش و لحظه لحظه زندگی کن


آیینه هرگز عکسی را در خود نمی گذارد همواره خالی است

عشق رایحه و روشنایی شناخت خویشتن و خود بودن است


عشق لبریزی شور و مستی است...سهیم شدن خویشتن با دیگران است

وقتی در میابی که از هستی جدا نیستی عشق تحقق میابد.



با آپ جدید در خدمتیم !


سلام
مطمئنید این پست زیبا بود؟؟؟
خوانده اید متن را؟؟؟
خدمت می رسم.
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۲۲ בُפֿــترکـ آرزوهــ :) ــا
آیا می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید ،

شیطان دچار درد شدید در سر میشود

و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند

و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود..

و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟؟؟؟

و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید

این پیام را به دیگران ارسال کنید ،

شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند؟؟؟؟

فریب شیطان را نخور!!!


راستش نمی دانستم اما خیلی عالی بود.
سپاس
۲۶ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۴۹ ستاد امر به معروف و نهی از منکر
سلام خواهرم جمله : " آنچه اخیرا بر من رفته است "

زیاد زیبنده شما نیست لطفا تجدید نظر کنید

مثلا : " آنچه اخیرا بر من گذشته است "


سلام
وا!
چطور؟؟؟
ممنون... بابت این تلنگر.
یاحق



خواهش می کنم.
من فقط منتقل کردم.
روزدختر مبارک عزیزم
امیدوارم همیشه سرزنده و شاداب باشی تا باز بتونی منو یاد چیزایی بندازی که یاد داشتم ویادم رفته


روز تو هم مبارک.
عزیزدلم...این چه حرفیه؟
مطمئن باش هنوز هم یادته...شک نکن!
آرزو...
شامیکا غوله رو یادته؟!!!(چشمک)
خداکنه...
کاش بیشتر اهل عمل باشیم.
آره ,مگه میشه یادم بره؟؟؟؟؟؟؟ا


هنوزم همون حس رو نسبت بهش داری؟!
هیچوقت نفهمیدم اون حس چطور با تو جور درمیاد!!!
کمی تا قسمتی...
خودمم هنوز نفهمیدم احتمالا ریشه تو کودکیم داره
راستی مادرتون چطورن؟بهتر شدن انشاالله؟



آخه اصلا بهت نمیاد چنین حسی نسبت بهش داشته باشی.
شکر خدا...حالش خوبه.
دعا کن دیگه بهش حمله دست نده.




هیچ وقت معنی گل رو نفهمیدم و نمی فهمم!
بی خیال بابا...
خداروشکر,انشاالله سلامتی کامل بدست بیارن


آره...در هر صورت خدا رو شکر...

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی