می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

پلک بزن!

يكشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۰، ۰۸:۳۱ ب.ظ

سردار شهید حاج محمد ابراهیم همت

دوست مهربان من...

که "این رسمش نبود"ِ نگاهش،شرمساری جاوید مرا کفایت است!

22 اسفند،سالروز رفتنش...گرامی!

نجواها  (۳۶)

۲۲ اسفند ۹۰ ، ۱۰:۵۹ فاطمه مهاجر
از دو حال خارج نیست!
یا یک خواستگار بوده که جواب رد بهش دادی یا اینکه یکی از دوستان بوده که به رحمت خدا رفته و داری با عکسش حرف میزنی یا...
شایدم یکی از شهداست

حالا کدومش بود؟



خواستگار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواستگار غلط می کنه جوری به من نگاه کنه که شرمنده اش بشم!
اگه جواب رد بهش داده باشم،دیگه چرا براش دلنوشته بنویسم؟؟؟مگه تحفه اس؟!
الحمدلله دوستان من زنده ان.
با من بودی ؟!
ایشالله بری بالای درخت .. دست منم بگیر



آره!
از کجا فهمیدی باهوش؟!!!
ای شیطون!!!
خوبه من و تو به طور کاملا رسمی همدیگه رو مستقیما ندیدیم ها! هه
بالای درخت؟چرا آخه؟!
۲۲ اسفند ۹۰ ، ۱۵:۳۹ آوای بیصدا
سلام سیماجان
من همیشه به وبلاگت سر میزنم و همه مطالبشو میخونم.
وبلاگ خیلی خوبی داری.خدا قوت عزیزم
ان شاالله که سالی سرشار از برکت و زیبایی داشته باشی.
التماس دعا...



سلام مهندس
ممنونم از اینکه پای حرفت هستی و ثابت موندی.
ولی چرا کامنت نمیذاری پس؟ها؟ها؟ها؟
از نظر لطفت بی نهایت ممنونم.
شما هم همین طور بانو...
حاجتت روا...
الله
سلام
حدس می زنم به همون قضیه ی ستاره ها مربوط باشه!
خیلی قشنگ بود..



سلام
آخه فکر نمی کنی چرا باید برای ستاره دلنوشته بنویسم؟؟؟
ایشششششششششش!!!
ممنون از نظرت ولی بیشتر فکر کن پرستو جان
سلام علیکم
شاید کمی استقبال از پُست قبل به دلیل تعدد بندهاش بود
اما به نظرم اینقدی وقت نمیبرد که نشه گفت !
و اما در مورد مخاطب این پُست : ...




سلام بزرگوار
11نفر در نظرسنجی شرکت کرده اند(البته فقط 5 نفر به 10 مورد هم نمره داده اند)و چند نفر هم قول داده اند تا چند هفته دیگر شرکت کنند.
با این حال تا اواخر فروردین نمره ها را تایید نخواهم کرد.
بنده هم فکر می کنم 5 دقیقه بیشتر زمان نمی برد.

چه حدس خوبی!
کاملا درست است!!!
دوباره معجزه آب و آفتاب و زمین
شکوه جادوی رنگین کمون
شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود
سپا س و بوسه و لبخند و شادباش و درود
دوباره عشق و امید...
پیشاپیش عید نوروز ر و تبریک میگم.




ممنونم.
منم بهتون تبریک میگم و بهترین ها براتون از خدا می خوام.
معلومه دیگه:منم



آفرین!
چطور تونستی اینقدر دقیق حدس بزنی دخترعمه جان؟
از ت...ر که کمک نگرفتی.ها؟
سلام

وقتی می خوندمش،

یاد عکس شهید همت افتادم،

که روبه رویم هست.

چه می کند نگاهش با دلم ...

آه طلائیه ...



سلام بانو
دقیقا زدی تو خال!
آفرین به این همه ذکاوت!
واقعا خوشحال شدم حدس زدی!
البته اشتباه نشود ها،

در مقامی نیستم که ایشون رو "دوست" خطاب کنم ...



عزیزم...
مگه من دارم؟؟؟
دوست خطاب کردن ایشون به مقام ما بستگی نداره.
لطف خود خودشه...
سلام
وبلاگ خوبی دارید به من هم سر بزنید



سلام
متشکرم.
خدمت می رسم
نه بابا ت...ر پاسخش رو به خودم واگذار کرد!!!!!!



دستش طلا!!!
۲۵ اسفند ۹۰ ، ۰۸:۱۹ فاطمه مهاجر
شوخی کردم دختر جان!
گفتم نزدیک عیده بخندی!
راجع به حدس سومم چیزی ننوشتی!
گفتم یکی از شهداست؟
آره؟

و با (نقطه سر خط، سریالی اخلاق محور ) به روز است وبلاگ " یک قلپ حرف حساب!"



حدس سومت درسته!
اما کدوم شهید؟
خدمت می رسم.
اولین فکری که به نظرم رسید یه شهید بود که گفتین دوستتون زنده است
شاید یه بسیجی
دانشمند
یه مومن که به حرف آقا گوش داده



تقریبا همه موارد شما را شامل می شود.
البته در ظاهر،شاید "دانشمند" را چندان نه!
سلام

من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من

من خودم هستم و یک حس غریم که به صد عشق و هوس می ارزد

بیااااااااااااااا
اگه قابل بودم لینکم کن.(با اسم وبم)
و نظرت در مورد موزیک ؟
منتظرم.
بای



سلام
خدمت می رسم
هنوز اون چند روز نگذشته ؟!



چند روز دیگر به ان چند روز باید اضافه گردد!
حدس شما که درست بود!!!
غمی ندارید که!!!
سلام خدا قوت
قالب جدید و سال نو با هم مبارک.
نمیدونید وقتی این قالبو دیدم چه قدر شرمنده شدم.
باور کنید سه چهار بار سعی کردم که بفرستم ولی نشد چون همه رو که نمیشه با یه کامنت فرستاد منم هی تا اخر شو به اولش وصل کنم قاطی میشد اگه یه حرف هم این ور اون ور میشد دیگه کار نمیکرد.در کل ببخشید چون گفتم ولی نشد انجام بدم..
از من یا علی

امسال سال عجیبی بود! دو رقم آخرسال تولدتان را با سن خود جمع کنید,میشود نود و این برای همه است و اتفاقی است که هر823 سال تکرارمیشود!



سلام
عید عهد شما هم پربرکت.
دشمنتان شرمنده.طلب که نداشتم از شما!مهم این بود که به این قالب برسم که شد!الباقی مهم نیست.
عجب!نمی دانستم!
سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند
و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند
و سلام به شکوفه هایی که با شکفتن خود خبر از بهار میدهند.

سلام خواهر عزیزم

امیدوارم که غم و غصه هاتون رو در سال کهنه بذارید و با شادی و امید وارد سال جدید بشید.

پیشاپیش سال نو مبارک



سلام مرضیه جان
عید عهد شما هم پربرکت...
در پناه معبود و موعود باشید.
۲۷ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۱۰ محمود سمالند
سال نو مبارک به امید برآورده شدن بزرگترین آرزوی قشنگ شما
نظر سنجی
کدام قسمت از وبلاگ بیشتر مورد توجه شما قرار گرفته وتمایل دارید بیشتر بدان پرداخته شود...
روانشناسی
خودشناسی
متافیزیک. عرفان. روح .ماورالطبیعه
سوالات مطرح شده توسط شما و پاسخهای آن
جملات زیبا وعبارات تاکیدی از مشاهیر جهان
ضرب المثلهای معروف وزیبا از ملل مختلف جهان
اشعار زیبا از شعرای زیبا اندیش
داستانهای کوتاه تاثیر گذار وزیبا
سرگرمی ها(اس ام اس عکس طنز)



من که وب شما را نمی شناسم،گزینه مناسبی برای نظر نیستم.
عید شما هم پربرکت.
۲۷ اسفند ۹۰ ، ۲۱:۳۶ پرسشهای انتقادی
((پرسشهای انتقادی از رهبر انقلاب))
***
در این وبلاگ هر چند روز یک سوال انتقادی در مورد عملکرد رهبر انقلاب طرح می شود.
***
منتظر مشارکت شما هم در بحثها هستیم...
***

***
http://enteghadnameh.mihanblog.com



انشاالله که زیاده روی نشود.
خدمت می رسم.
سلام خواهر عزیزم
سال نو مبارک
امیدوارم که در سال جدید شاهد ظهور مولامون باشیم

اللهم عجل لولیک الفرج



سلام بانوی دلم
عید عهد شما هم پربرکت.
انشاالله...
کاش همه در دعای اول سال تحویل فراموش نکرده باشیم ظهور موعود رو!
آمین
سلام عالی و متفاوت بود ممنون اهنگشم واقعا عالی بود
عیدتون مبارک
به منم سر بزنید خوشال میشم



سلام
ممنونم از نظر لطفت.
کاش خودم هم عالی و متفاوت بشم!
عید عهد شما هم پربرکت.
خدمت می رسم.
بسم الله
سلام رفیق
احوال؟
برگشتم
خسته
عده ای از بچه ها رفتند
کربلا
دیشب
دلم..
سوخت
عده ای
حاجت گرفتند
همونجا
کربلای ایران
عده ای
رفتند برای موندن
موندند برای رفتن
عده ای
برگشتند ولی بی دل
عده ای
مثل من
تهی اند
تهی...
از ابتدا تا انتها
تهی ...
گفتم
خودشان تهی را پر کنند...
ولی هرروز تهی تر می شوم نسبت به دیروز
عده ای
دلشان تنگ می شود برای رفقا
رفقای حال و رفقای دیروز
کجایی رفیق؟
سال نو ت مبارک...



علیک سلام رفیق

بعضی ها
تهی می شوند
از غیر!
و می دانم
تو تهی شده ای
از غیر!
می دانی دوست من...
خوبی آنجا به همین تهی شدن هاست!
تهی شدن هایی که
سرشارند
و ما
-من و تو-
نمی فهمیم!
شک نکن
که سرشار شده ای...

عید عهدت پربرکت.
سلام دوست خوبم
دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه های ماندگار

زندگیت خالی از اندوه و غم، لحظه های شادمانی بی شمار را برات آرزو می کنم

سال نو مبارک



سلام عزیزم
ممنونم...خیلی ممنون.
من هم بهترین ها رو برای شما می خوام.
باز هم سال نو پربرکت.
سلام بزرگوار
سال نو را به شما و تمام جهادگران عرصه مجازی تبریک و سالی پر بار و پایدار برایتان آرزومندم
شرمنده ام که در این وا نفسای دنیایی نتوانستم آنطور که باید و شاید به ندای شما لبیک گویم انشاء الله که این سرباز را عفو نمائید تا سالی بدور از رنجش از شما و تمامی همسنگران بیسیم چی آغاز گر راهمان باشد
الهی العفو العفو .......

اما در این چند صباح در عرصه حقیقی مشغول فعالیت بودیم که ناگزیر وقتی برای میدان و عرصه مجازی برایمان مقدور نبود انشاء الله که خداوند از ما بپذیرد !!!!

اما در نگاهان می شود منتظر آینده بود یعنی همان نگاه به آینده یعنی همان الگوی انسان کامل و زن بودن به معنای واقعی کلمه
و لطف و عنایت خداوند به شما ( نظر حقیر بود )

باشد که خداوند و شهداء راهنمای راهمان باشد
دعا بفرمائید که سخت حیران و محتاجیم



سلام
نیازی به شرمندگی نیست.بنده متوجه هستم که درگیر بوده اید و وقت نداشتید.
عید عهد شما هم پربرکت.
لطف و عنایت حق بر همه هست،اما منظورتان از لطف به بنده چیست؟
انشاالله...
چشم
سلام وب زیبایی داری با افتخار لینک شدی



سلام
متشکرم
۰۸ فروردين ۹۱ ، ۱۲:۰۱ سالومه*حرفهای مادرانه
سلام منظورتون از ناموس خدا چیست/؟



سلام
ناموس خدا لقب حضرت زهراست اما من معتقدم هر زنی میراث زهراست.پس هر زنی می تونه ناموس خدا باشه.
و خب البته من "می خواهم زن باشم"
بسم الله
سلام
کمک فکری منتظرته... خییییییییییییییییییلی



سلام
خدمت می رسم.
یه ذره صبر کن.
اگر زینب نمی آمد چه میشد
بهار کربلا کامل نمی شد

اگر بلبل هوای گل نمی کرد
گل از بی حرمتی پژمرده می شد

محبت در کجا ابراز می گشت
پرستاری پرستاری نمی شد

ولادت باسعادت حضرت زینب بر شما و همه دوستدارن مبارک باد


ممنونم بانوی گلم.
بر شما هم مبارک.

سلام
دقیقن چجوری باید بحدسیم؟؟؟



سلام
حالا که رمز برداشته شده!
ای شهید، ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی وجود بر نشسته ای، دستی بر ار و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش...


زیبا بود و دلنشین!

یاحق



متشکرم.
و باز قلم نوشت

کلام در مقابل کلام...

وزن در مقابل وزن،

و آهنگ در برای آهنگ...

و در اصل، پاسخ در برابر اشکال.

به روزم با:
پاسخ به شعر دکتر شریعتی!!!
---------------------------------------------------------------------
منتظر حضور سبزتان هستم.



یه وقت برای پستم نظر ندی ها!
خدمت می رسم.
سلام بزرگوار
جوابیه لطف و عنایت خداوند به شما :
منظورم همان عنایت خداوند به شما و قلم زدن در این عرصه پر آشوب مجازی است
همان قلمی که سلاحی کاری‌تر در برابر مواجهه با بی بصیرتی دیگران
و راز در خون شهداست که می توانید با این شیوایی قلم بنگارید در این عرصه !!!
می خواستم برای پست نظر سنجی مطالبی را یادآور شوم که حضور چیست و شما در این وادی چه نتایجی داشته اید که بالوقت المعلوم می گویم

یا حق



سلام علیکم
از اظهار لطف شما بی نهایت متشکرم ولی باور بفرمایید "من این همه نیستم"
بسیار مشتاقم به نظر شما.
مجددا سپاس
۱۹ فروردين ۹۱ ، ۱۸:۰۶ تو را من چشم در راهم
من نیز میخواهم زن باشم و ناموس خدا
................قلم شیوایی دارید.
فردا سالگرد شهادت سید اهل قلم است...کاش میشد دوستان را انجا دید



هر دو را هستی.
چرا که نباشی؟
ممنونم از نظر لطفت.
آری خاطرم هست سید مرتضی را...
صیاد را نگفتی بانو...
همان که دل آقایمان،یک روز بعد از شهادت،برایش تنگ شده بود...
غریب الغربا...
امام الرئوف؟!


الان این یعنی سوال پرسیدید؟
چه سوالی مثلا؟
احیانا حدس که نزدید؟!
با سلام مجدد/
ممنون از لطفتون/
اگه یه سر به پروفایل منتظر بزنید به جواب سوالتون میرسید دوست عزیز...

بازم سر بزنید.

التماس دعا


سلام
خواهش می کنم.
بله...متوجه اشتباهم شدم.
چشم...حتما.
حاجتت روا...
۳۰ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۳:۵۵ عاشق کوهستان
درود و سلام بر شهیدان و عاشقانش

روحش شاد ......... خدا خیرتون بده


و ایضا درود بر شما.
انجام وظیفه بود و بس!

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی