می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

"ناموس خدا" یک ساله شد!

شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۰، ۰۶:۲۷ ق.ظ
یک سال گذشت.

دقیقاْ یک سال!

با همه شادی ها...

و غم ها...

با همه شیرینی ها...

و تلخی ها...

با همه خوبی ها...

و بدی ها...

ساعت ۹:۵۷ روز نهم مهر ماه سال ۱۳۸۹، "زاده پاییز" شدم و بهانه تولد یافتم.من وجودم این ندا را در عمق جانم طنین می انداخت که "می خواهم زن باشم" و در معرفی خود می گفت: "شیعه نامی هستم میراث زهرا که زن است و ناموس خدا"

و این گونه من،زاده پاییز،"ناموس خدا" گشتم و به جایی رسیدم که برای هر کدام از واژگان "می خواهم" ، "زن" و "باشم" فلسفه ای یافتم!

می خواهم : که مدعی نباشم و بی خبر!تنها خواسته باشم و تلاش کنم برای نیل به هدف.

زن : که "هر کسی کاو دور ماند از اصل خویش / بازجوید روزگار وصل خویش"!من شیفته "زن" بودنم!"زن" نه آن گونه که هست،آن سان که باید!

باشم : می دانم که حتی به قدر ذره ای زنانگی در خویشتن خویش می یابم.من به دنبال اثبات حقانیتم و به فعلیت رساندن این قوه!

امروز در ساعت ۹:۵۷ روز نهم مهر ماه سال ۱۳۹۰ با مرور تمام خاطراتی که در این یک سال بر من گذشته و با اذعان به اینکه تلخکامی هایش بسیار افزون تر از خوشی ها بود،اینجا را همچنان کهف دلتنگی هایم می دانم و حس شقایقی هستی اش را به اعتبار تا همیشه بودن و زیستن پاس می دارم.

در کلبه ما رونق اگر نیست،صفا هست / هر جا که صفا هست،در آن نور خدا هست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۷/۰۹
ناموس خدا

نجواها  (۳۴)

سلام
تولد دوباره ات رو تبریک میگم
هر خاطره ای حتی تلخش به خاطر درس دادنش قشنگه...


سلام سایه سار من
ممنونم.زنده باشی.از این تولدهای دوباره تو زندگیم زیاد دارم.
واقعا...
درس دادنش در کنار حرفهای آرامش بخش دوست گلی مثل تو...
مبارک باشه یک سالگی ناموس خدا بودنت


ممنونم بانو.
زنده باشی.
به نظرت تا چند سال می تونم باشم؟
سلام
این نیز بگذرد
...


سلام
خب؟!
همیشه،همه چیز گذشته!
چگونه گذشتن است که انسانها را سعید و شقی می سازد.
سلام گول گولی
منم تبریک می گم بهت.
تلخی ها پس از گذر زمان چون عسل شیرین می شوند .. تا بوده همین بوده!

بیشتر تبریک می گم که قالب وبتو عوض کردی بالاخره از عزا در اومدی!!!


سلام گول گولی(چی هست حالا؟!)
ممنونم.زنده باشی گلم.
همون گذر زمان سخت می گذره ولی الان نگاه کردن به گذشته نیمچه لبخندی داره.
بازم ممنونم ولی مگه تو این چند روز ندیده بودی عوضش کردم.
فقط برای دل تو بود ها!!!
مبارک باشد رفیق...


ممنونم رفیق
زنده باشی
salam
tabrik migam
omidvaram be andaze hame talkhia o shiriniash tajrobiat sazande kasb karde bashin hamshire


سلام
سپاس.زنده باشید.
قطعا همینطور بوده است اما با خاطرات به غایت تلخ چه باید کرد؟!
عجب است که حضرت عالی نیز به وب بنده سز زدید!!!
۱۱ مهر ۹۰ ، ۰۵:۳۷ کوچه امید
سلام مهربونم، تولد دوباره ات را تبریک می گم.

الهی که 120 ساله بشی عزیزم.


سلام گلی
ممنونم.زنده باشی.
بازم ممنون ولی خودم یا وبم؟(چشمک)
با سلام خدمت سرکار خانم "ناموس خدا"
» با عرض تبریک ایام ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها و برادر بزرگوارشان حضرت سریر ارتضاء امام علی بن موسی الرضا علیه الاف تحیة و ثنا
یکساله شدن وبلاگتان را گرامی می دارم و تبریک می گویم.
» شخصی با نام "... " برای بنده کامنت گذاشته اند و نمی دانم چرا خودشان را مخاطب جمله‌ی حقیر "این نیز بگذرد" در نظر گرفته اند و گمان بد کرده و نسبت به این جمله سوء ظن پیدا کرده اند، حال اینکه این جمله ی بنده خطاب به مدیر محترم وبلاگ بوده که می خواستم به ایشان گوشزد کنم که یادآوری خاطرات گذشته ایشان باعث شده که مدتی (هرچند کوتاه) نسبت به وظیفه‌ی خطیر خویش (نوشتن مطالب در خور و در راستای تعالی مخاطب) کوتاهی کنند (که البته ایشان را شخصی صبور و انتقاد پذیر یافته ام) و این از شأن ایشان بدور است؛ این جمله قصدش تلنگری بود به بزرگواری که "می‌خواهد زن باشد" و باید تلاشش را برای احقاق این امر متعالی صرف کند.
» از حضور صاحب وبلاگ شدیدا عذرخواهم؛ هم بابت آن جمله (اگر مکدرتان کرده) و هم بابت اطاله‌ ی کلام (در پاسخ به آن بزرگوار)
ان اردت الا الاصلاح و لا توفیقی الا بالله


سلام
اعیاد بر شما نیز مبارک.
سپاسگزارم.زنده باشید.
قطعا بنده و خوانندگان وبم منظور شما را از "این نیز بگذرد" و البته مخاطب آن متوجه شده ایم،لیک در پاسخ توضیحاتتان در رابطه با بنده باید عرض کنم همیشه نمی شود روزگار را به یک صورت گذراند!در حال حاضر در وضعیتی هستم که خود و زندگی ام را مهم تر از موضوعی می پندارم.هرچند که همین وضعیت نیز در راستای زن بودن است.
مطالب بسیاری آماده ظهور به محضر خوانندگان است که در فرصت مناسب انشاالله رونمایی خواهد شد.
به روزم با مطلبی متفاوت
منتظر نظرات شما


خدمت می رسم
سلام
تولد یک سالگیت/ش مبارک.حالا که شما یکی شدین و اینجا هم محرم خانه ایست برای تو به سان کهف دلتنگی های من.

به قول رفیق شیرازیم:
دورم به صورت از دولت سرای تو/لیکن به جان ودل از مقیمان حضرتم


این روزها دلیل بودنم یک چیز است "پدر" و دیگر هیچ...



سلام
ممنونم.زنده باشی.
رفیق شیرازیت خوب گفته ولی الان کی،کیه؟!!!
کدوم پدر؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##خوبی##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ____من آپممممم _ ______#
#__________#___بدووووووووووو بیاااااااااااا ___ #
_#_________#____جا نمونیییییییییییییییییی_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
سلام
منم به شما تبریک میگم
جدا وبلاگ قشنگ تر شده
هر روز بهتر از دیروز باشید
التماس دعا


سلام
سپاس.زنده باشید.
واقعا؟!امیدوارم همین گونه باشد.
انشاالله...
محتاجم بسیار
تولدت مبارک
تولد وبلاگته
اما من فردا دوازدهم مهر تولد خودمه!



با مطلب
اسلام هراسی و حجاب ستیزی در آذربایجان
بروزم

یا علی


ممنونم.زنده باشی.
جدا؟!پس جدا مبارکت باشه.
کیک برام بفرست بانو.
خدمت می رسم
۱۲ مهر ۹۰ ، ۰۵:۳۹ کوچه امید
عزیزم خودت 120 ساله بشی که وبت هم همین قدر عمر کنه.


120 سال که زیاده،هم برای خودم،هم برای وبم.
انشاالله تا هر وقت مفید هستم و هست،باشیم.
ممنون از حضورت
۱۲ مهر ۹۰ ، ۰۷:۰۸ از حضور تا ظهور و شیما
سلام بر ناموس خدای یک سال و سه روزه !

اول اینکه قالبت فوق العاده زیباست و شدیدا با آدرس و عنوان و ماهیت وبلاگت همخوانی داره و گویا بیش از بنده باعث احساس رضایت شیماجان شده (بس که ذوق بروز می دهد)
دوم اینکه بسیار بسیار بسیار شرمنده بابت اینکه نتونستم مثل همیشه اولین کامنتات باشم و اینکه این قدر این روزها استادان بیرون خانه (دانشگاه) و درون خانه (خانواده) برایمان کار تراشیده اند که حضور در نت سخت ترین کار ممکن است .(خودت که بهتر میدانی و لازم به شرح نیست!) اما بازم معذرت!
سوم اینکه بهت تبریک میگیم که لا اقل در این یک سال فعل "خواستن" و "بودن" را برای عنصر "زن" به خوبی تحقق بخشیدی !
مراقب خودت و ایمانت باش - درپناه خدا التماس دعا


سلام بر مهسای 1 سال و 1 ماه و 8 روزه!
چشماتون قشنگ می بینه!
تصور اینکه الان شیما چه عکس العملی داره که تو ازش اینجوری نوشتی،جالبه ها!
استادان شما رو کامل می شناسم.فقط نمی دونم اون 10 تا هم شامل استادان میشه یا نه و آیا @ شامل این 10 تا میشه یا نه و آیا ...
مهسا...
"زن" مگه عنصره؟!!!البته عنصر طلاست ها!بهر حال "طلا" باید تکیه کلام کسی باشه که می خواد زن باشه!!!
شما نیز هم!
slm web ziba va por mohtavast ....shad o kamyab bashid


سلام
سپاس از نظر لطفتان.
شما نیز هم.
تولدش با کمی تا قسمتی تاخیر مبارک باشه


ممنونم.
همراه با مه صبحگاهی،زنده باشید!
۱۳ مهر ۹۰ ، ۰۱:۰۸ دختر آفتاب
سلام عزیز دوست تولدت مبارک
کاش یکم شاد تر نوشته بودی خانم گل
راستی تولد آقای رئوف هم مبارک شما که دلتان مجاور است ما را هم دعا کنید
مرسی که قالبت رو نو کردی
بازم تولدت مبارک


سلام طلا
ممنونم.زنده باشی.
من و شاد نوشتن؟!خودمو بکشم،نمی تونم.
دلم مجاور نیست،زائر هم نیست!
دلم فقط تنگ است...
خواهش می کنم.
بازم ممنون.
تبریک می گم خیلی جالب نوشتی
امیدوارم به خواسته ات برسی
راستی به من سر نمی زنی؟؟


ممنونم.زنده باشی.
انشاالله.
خدمت می رسم
۱۳ مهر ۹۰ ، ۱۲:۲۱ زهرا ساقی
سلام
یک سال گذشت...صد ساله شی با خیر با امید ....ان شالله با خدا.
یاعلی


سلام
دعای خیر و امیدش مهم تر است...
ممنونم.
سلامی دوباره بعد ازمدتی که به دلایلی(خودت بهتر میدونی) افتخارحضوردر وبت را نداشتم. بار دیگر آمدمو با حضورم وبت را منور ساختم (تف به ریا)!!!!!هرچندکه دیره اما تولدتو تبریک میگم میبینم که تغییردکوراسیون دادی. راستی" س"هنوز تو کف اون بسته مونده میخوام کاملا سوپرایزش کنم !!!!!!!!!!!!!! دلم برات خیلی تنگیده برات آرزوی موفقیت وخوشبختی میکنم البته به شرط اینکه توهم برام دعا کنی از همه بیشتر برا ارشدبا معدل!!!!!!!!!!!!!!ضمنا 1000تومن میشه شاید هم به دلیل افزایش قیمت ها بیشتر در پناه حق


سلام ترنم خودم
بعله!کامپیوتر مدرن (!!!) منزل شماست دیگه!
ممنونم.زنده باشی.گفتم بعد 3 ماه به ما سر می زنی،دلت شاد شه.
هنوز اون بسته رو ندادی؟؟؟خب می میری خودتم دست به کار شی و این سورپرایزت زود اتفاق بیفته؟بده بهش دیگه!
دل منم برات ریز ریز شده...
من که همیشه برات دعا می کنم اما این "ارشد با معدل" رو حتما باید اینجا می گفتی؟تف یه ریا رو جا انداختی ها!هه هه
اول 1000 تومن های منو بده،بعد...!حسابت سنگینه آبجی
۱۳ مهر ۹۰ ، ۱۶:۳۸ سرباز گمنام
سلام بزرگوار
خیلی سپاسگزارم که به ما تذکر دادید
این روزها بسی سر شلوغ است و در شهری دیگر از وطن هستم که امان نمی دهد که به دوستان و هم سنگری ها سر بزنم
انشاء الله در اولین فرصت هم به روز می شوم و هم خدمتتان می رسم باشد که عفو کنید سرباز را
دعا بفرمائید


سلام علیکم
وظیفه بود.
انشاالله به زودی به فرصت دست یابید و بهره مند کنید ما سربازان آموزشی را از راه و رسم گمنامی.
اختیار دارید.منتظریم.
۱۳ مهر ۹۰ ، ۱۷:۳۴ امین قاسمی فر
با سلام. با مطلب پاک ترین دولت بروزم. یا علی


سلام
خدمت می رسم
1.سلام
2.تولدش مبارک
3.قالبت خوشگله
4.بالاخره اومدم
5.خدا هیچ خونه ای رو بی اینترنت نذاره
خیلی درد بدیه.ادم احساس میکنه هیچی نداره
مخصوصا اگه همه کاراش گیره اینترنت باشه ونتونه بره کافی نت و دانشگاه هم نتونه بره.
6.بازم مبارکه
7.فعلا بای


1.سلام طلا
2.ممنون.زنده باشی.
3.چشمات خوشگل می بینه.
4.خوش اومدی.
5.آمین.(چرا دانشگاه نری؟!!!)
6.می دونم برای چی میگی،ولی تو که می دونی چقدر اوضاع داغونه(گریه)
7.در پناه خدا
سلام علیکم


به روزم با
"رفاه برای که؟"
منتظر حضورتان و استفاده ی از نظرات هستم.

و من الله التوفیق


سلام
خدمت می رسم
۱۶ مهر ۹۰ ، ۰۲:۰۵ کوچه امید
در باغ ولایت گل خوشبوست رضا
سروچمن گلشن مینوست رضا
نومید مشو زدرگه احسانش
زیرا به جهان ضامن اهوست رضا

میلاد هشتمن نور ولایت، را به شما و همه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت باد


ممنونم بابت شعر.
منم عید همه رو تبریک میگم.
۱۷ مهر ۹۰ ، ۰۶:۰۵ اهل صراحتیم
با سلام
مبارک باشد به سلامتی
به ما هم هر از چند گاهی سر بزنید خوشحال می شوم


درباره دهه کرامت من هم مطلبی گذاشتم بیایید و با نظرات خود من را بهره مند سازید
منتظر حضور شما و نظرات شما هستیم


سلام
ممنونم.زنده باشید.
خدمت می رسم.
۱۷ مهر ۹۰ ، ۰۶:۴۶ بی تاب هویزه
سلام
عیدتون مبارک
چه بلایی سر قالبتون اومده؟!

راستی دیگه به ما سرنمی زنید!


سلام
عید شما هم پربرکت.
بلای خوبی است.نیست؟!
خدمت می رسم
عیدتون مبارک ....


عید شما نیز پربرکت
سلام ، به به ! چه قشنگ شده ، تولد وبتونم مبارک
چند روزی نبودم وگرنه اینقدر دیر که نمیومدم رفیق
حالا شمام بیا


سلام
چشمات قشنگ می بینه.
ممنونم.زنده باشید.
اعتراضی نیست رفیق.
خدمت می رسم
بههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!
چقدر مزه می ده دختر یک مامان یک ساله باشی
مامانی!
گوگولی!
جینگولی!
تفلتت مبالک!!!


تو دختر سیمای 21 ساله ای یا ناموس خدای 1 ساله؟!
این 3 تا چیزی که گفتی،منم؟!
صفتهای باحالیه.بذار به "م" بگم
ممنون.زنده باشی.
مگه تولد مبارک زبون درازی و نیشخند داره مامان جان؟!
سلام
تولد وبلاگتان مبارک!!
احساس عجیبیه؛ تاحالا بابت چنین چیزی تبریک نگفته بودم...!
من یک بار بعد یک سالگی وبلاگم مطالب قبلی رو مرور کردم،جالب بود.به شماهم این کاررو پیشنهاد می کنم.
یک سال گذشت،اما فکر میکنم واسه ج..پو..ن حدود 3 تا 4 سال گذشت! از بس چیزای عجیب و غریب دیدیم و شنیدیم و رنج هایی که کشیدیم و کشاندندمان(یعنی برما تحمیل کردند؛درک این فعل سخته!) ...
انشالله از گذشته فقط به عبرتهاش بیندیشیم و بس.


سلام
سپاس.زنده باشید.
ولی بنده چنین موضوعی را بارها به دوستان تبریک گفته ام!
مرور خاطرات و نوشته های کار همیشگی بنده است.رجوع به گذشته را برای آینده ام می پسندم.
برای ج..پو..ن طولانی گذشت اما برای بنده عمری بود تلخ...بی نهایت تلخ!با این حال این گذشته را بدون یادآوری عنوانی تلخ تر به نام ج...د دوست می دارم.
عجبا که پس از مدتها به اینجا تشریف آوردید!!!
سلام
قالب جدید و جشن یک سالگی تان هم مبارک
رسم دوستی وادب نبود که خیلی وقته بهتون سرنزدم
در هر حال آرزومند خوشترین لحظه هابرای شما هستم.زیرا معتقدم لحظات بی حضور خدا بی ارزش و پوچ است و به قول همسرم "خالقی که هر آنچه هست، از اوست و
هر آنچه جز برای اوست، در حقیقت نیست ..."


سلام
ممنون.زنده باشید.
اختیار دارید.این چه حرفیه؟
گفته همسرتون بسیار جای فکر داره.
متشکرم
موفق باشید


سپاس.
شما نیز هم.

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی