می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

اشک و آغوش

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۸۹، ۰۶:۴۷ ب.ظ
۱. امروز متن "من،امروز،عرفه" را برای یکی از دوستانم خواندم.نمی دانم چرا خیلی زود آسمان چشمانش ابری شد!چقدر زیبا اشک می ریخت!و من چقدر سعی کردم حین خواندن این دلنوشته ام،به بغضم مجال شکفتن ندهم.سخت بود،خیلی سخت!وقتی متن تمام شد،بلند شدم و سرش را در آغوش گرفتم.حالا واقعا گریه می کرد.و من باز هم سعی می کردم ... کمی در سکوت گریه کرد و بعد گفت: "دلم گرفته بود.لازم داشتم کسی به گریه واداردم."چقدر خوشحال شدم که واداشتمش!

۲. ۳۳ روز پیش،وقتی زمان حضورمان در جمکران به اتمام رسید و آهنگ برگشت نموده بودیم،یکی از دوستانم نزدیکم آمد و با جشمانی که از شدت دل شکستگی برآمده بود،از من خواست که بیشتر بمانیم. آنجا هم از در آغوش گرفتنش ابایی نداشتم.حقیقتا خاطرم نیست برایش چه گفتم اما من فقط حرف می زدم و او فقط گوش می داد.به آسمان نگاه می کردم و هر چه که به نظرم می آمد دلش را آرام می کند،می گفتم.چقدر زیبا بود آن لحظات!گمان می کنم که آرام شد.خوشحال شدم!

۳. گاهی احساس می کنم بزرگ شده ام.نه!شاید...گاهی احساس می کنم باید بزرگ باشم!

۴. امروز به شدت نیاز دارم سرم را در آغوش کسی بگذارم.

خدایا چشمانم به توست...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۹/۰۱
ناموس خدا

نجواها  (۲۹)

بابا تو دیگه کی هستی دست همه رو بستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیدوارم آسمونت بارانی باشه هنوز برفی نشه آخه پاییزه.........


باورت نمیشه چقدر دلم می خواد گریه کنم!!!
پاییز عشق منه.هر چی بشه،بازم برام بهترینه!
سلام دوست عزیز نوشته هاتون عالیییییییی هست بهم سربزنید خوشحال میشم


سلام دوست جون.
ممنون از نظر لطفت.
حتما سر می زنم.
۰۱ آذر ۸۹ ، ۱۹:۵۶ پگــــ اه
۴. امروز به شدت نیاز دارم سرم را در آغوش کسی بگذارم. :|


خب جی؟؟؟
نفهمیدم چرا فقط حرف منو تکرار کردی!
سلام بنده خوب من.




سلام خدای خوب تر از خوبم...
۰۱ آذر ۸۹ ، ۲۰:۰۱ محبان فاطمه (س)
امام هادى از پدرانش علیهم السّلام روایت مى ‏کند

که امیر المؤمنین علیه السّلام فرمود: هر کس صبح کند و قصدش آخرت باشد

بدون مال بى ‏نیاز مى ‏گردد، و بدون اهل و فرزند مانوس مى ‏شود،

و بدون عشیره عزت پیدا کند / ایمان و کفر-ترجمه الإیمان و الکفر بحار الانوار، ج‏2، ص


بعد از رسول الله (ص) ، مردم امیرالمؤمنین(ع) را قبول نکردند .....لذا امیرالمؤمنین (ع) قرآن را با خودش برد ، امارت و امامت و ولایتش را از مردم دریغ کرد ، کوثر را از مردم دریغ کرد ، حنیفیت را از مردم دریغ کرد ، نعمات خاصه را از مردم دریغ کرد ، در یک جمله دین مرضی را از مردم دریغ کرد


در روز عید غدیر خم، مردم نخواستند که از پلکانی که توسط امیرالمؤمنین(ع) و در وجود امیرالمؤمنین(ع) نصب شد بالا بروند، یعنی به فاصله چند روز بعد از عید غدیر، مردم زیر بیعتشان زدند. لذا مولا امیرالمؤمنین(ع) این نردبان برافراشته در ارتفاع را، این نردبان الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ را در زمین زمان خوابانیدند....

امام رضا علیه السلام : .....مثل مؤمنین در قبول ولایت امیرالمؤمنین(ع) در روز غدیر خم، مثل ملائکه است در سجده آنان بر آدم و مثل کسی که از ولایت امیرالمؤمنین در روز غدیر ابا نمود، مثل ابلیس است../ إقبال ‏الأعمال ص465


ممنونم.
استفاده کردم.
ای بابا.....................ای خداااااااا




چی شدی گلم؟!
۰۱ آذر ۸۹ ، ۲۰:۱۴ :: میلاد07 ::
سلام دوست عزیز

وبلاگ جالبی داری

اگه با حوصله بیشتر ادامه بدی موفق میشی

ولی یه چیزی کم داری اونم آمار بازدید روزانه بالای 1000 نفره.
آمار بازدید بالا باعث میشه توی موتورهای جستجو مثل گوگل تو صفحه اول نشون
داده بشی!(حالا به هرشیوه ای که بتونی آمارتو ببری بالا!)

من راهکاری برات نوشتم میتونی از لینک زیر بخونیش 100 % تضمینیه.
http://ezio.blogfa.com/page/seo.aspx

::وبلاگمو هم Update کردم::

تعدادی از بهترین و جدیدترین مطالب وبلاگ فراتر از امنیت:
( ارتقاء امنیت - ترفند های هک و ضد امنیت*****)


» تبدیل فلش مموری به جاسوسی Thief___FLASH :(باحاله نه!)
http://ezio.blogfa.com/post-25.aspx

»نرم افزار یک و نیم میلون تومانی امنیت و هک سایت ها:
http://ezio.blogfa.com/post-135.aspx

»ساخت فولدر جادویی ویندوز 7
http://www.ezio.blogfa.com/post-169.aspx


»دانلود قسمت اخر کارتون میگ میگ با حجم کم برای موبایل(شکار میگ میگ!)
http://www.ezio.blogfa.com/post-200.aspx

»به شخصی که برای شما ایمیل می‌فرستد، پیغام خودکار بفرستید!
http://ezio.blogfa.com/post-201.aspx

»دریافت اتوماتیک یوزر و پسورد نودباMiNODLogin 3.9.6.1
http://ezio.blogfa.com/post-178.aspx

»باCain & Abel 4.9.35 نفوذ کنید(هک LAN,WLAN )
http://ezio.blogfa.com/post-150.aspx

»آپدیت 6 آنتی ویروس معروف و معروف به صورت رایگان
http://ezio.blogfa.com/post-176.aspx

»قفل ایدی و ایمیل در یاهو باPtv2 ID Locker 2010
http://ezio.blogfa.com/post-175.aspx

»شکستن رمز عبور ویندوز 100 % عملی (کمتر کسی بلده!!)
http://ezio.blogfa.com/post-148.aspx

» لیست بهترین مطالب وبلاک :
http://ezio.blogfa.com/posts

دوست خوبم قصد راه اندازی سایت دارم ولی اسم به دردبخور پیدا نکردم اگه لطف کنی چند تا اسم خوب بهم معرفی کنی ممنون میشم!

سری بزن دست خالی بیرون نمیری!

اومدی یه نظرکوچولو بده درباره وبلاگ

اگه دوست داشتی تو خبرنامه وبلاگ عضو شو تا جدید ترین مطالب و نرم افزار ها رو برات ارسال کنم.

منتظرتم!
آی دی من : FireLyBoy
-------------------------
»من در کشوری زندگی می کنم که زبانش پارسی است اما به آن فارسی می گویند چون عربی "پ" ندارد«


سلام و سپاس
آغوش خدا همیشه بازه ها...
خودش گفته:همون جایی که احساس کردید بمن نیاز دارید بدانید من همانجا هستم...
منم امروز همینطوری شده بودم... رفتم حرم هم روحمو تازه کردم هم ازبابابزرگ امام هادی عیدی گرفتم...
به روزما...
با عنوان از حضور تا ظهور لینکم کن,بزرگ بانو




خط دوم کامنتت خیلی قشنگ بود.
ممنون.
چشم،حتما...
۰۱ آذر ۸۹ ، ۲۲:۴۲ حمید برزخ
...




فکر می کنم می فهمم یعنی چی!
salam khoobi
man harvaght miam webloget vaghan lezat mibaram.omid varam roozberooz behtar beshe hatman be manam ye sari bezan baese eftekharame.[???]




سلام بزرگوار.
ممنون از لطفتون.
چشم.حتما سر می زنم.
۰۲ آذر ۸۹ ، ۱۱:۰۴ بغض و کینه انقلابی
قهوه تلخ یا تیر تلخ ....


به روزم...
ولی من نمیفهمم "..."یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیشتر بازش می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون



نمیدونستم اینجا وبلاگ شماست که هر چی من میفهمم،شما هم باید بفهمی!!!!!!!!!!!!
۰۲ آذر ۸۹ ، ۱۹:۲۷ حمید برزخ
با اجازه صاحب وبلاگ:
خط خطی،حرفای من به تو ربط نداره، همون طور که حرفای تو به من ربط نداره
این خاله زنک بازی هارو بذار کنار و نیش زبونت و کم کن تا کلاهمون تو هم گیر نکنه


...
...


فهمیدم!
با سلام
از اینکه اینگونه مناجات با خدامی کنید واینگونه با عشق، تبریک عرض میکنم
امیدورارم همیشه یک زن با شید از نوع مقتدر ،باحیا وعفت که این می تواند شما را از اینی که هستید خدایی تر کند وضمنا خوش به حال اون دوست دل شکستتون. ممنون میشم یه سری هم بزنید وهمدیگر رو لینک کنیم اگر لینک کردید یه خبر بدید


سلام بزرگوار.
بابت تمام لطفی که به من داشتید،سپاسگزارم.
چشم.
۰۳ آذر ۸۹ ، ۰۹:۱۲ بغض و کینه انقلابی
.نه!شاید...گاهی احساس می کنم باید بزرگ باشم!
جالب بود...
کلی فکر کردم روش...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


خوبه که فکر کردی!
"حقیقتا خاطرم نیست برایش چه گفتم "
چه جالب منم یادم نیست که چی میگفتی!!!!! پس تو واسه کی حرف میزدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
"گمان می کنم که آرام شد."
این تیکه کذب محضه چون من اصلا آروم نشدم
"خوشحال شدم!"
خوشحالم که خوشحالت کردم!!!!!!!!!!!!!!


اون موقع که سرت رو شونه ام بود،جیک جیک مستونت بود؟(چشمک)
بی خیال عزیزم.
دختر حوا!!!!!!!!!!
یادمه مامان بودم.یعنی حوا منم؟!!!(نیشخند)
یک نصیحت رک .....
نه بزار خصوصی بهت بگم نه بزار همین جا بهت بگم

اه اثلا حضوری بهت میگم
وااااااااااااااااااااااااااای

بیخیال ..............


یک کاری نه یک لتفی کن ! نامم به سید علی نیازمند رفع قلط های املایی و انشایی
شماست


یه سوال:
معلم اول ابتداییت کی بوده که اینقدر تو کارش موفق عمل کرده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۰۳ آذر ۸۹ ، ۲۲:۱۸ سبزعلویان
در تلاقی

مکه و غدیر

دستانی سراسر عشــق

رو بـه آســـمان بـلـنــد شـــد

که نوید حادثه ای شــگرف میــداد

و آن آغـاز ولایت امام عاشقان

مـــــولـای مــتـقــیـان

حضـرت عــلـی(ع)

بــود.



عید غدیر خم بر تمامی عاشقان مبارک باد.


مبارک...
به روز نمیشی زاده پاییز؟؟
از کجا فهمییییییدی؟؟؟ راستشو بگو!!!


به فکرش هستم.
دیگه واحد خواهرانی گفتن و ...
آمار من کامل و بی نقصه!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر خلق عالم علی را می شناختند، دوستش می داشتند؛
و اگر خلق عالم علی را دوست می داشتند، جهنم آفریده نمی شد .....

عید ولایت مبارک


عید شما هم مبارک بانو
۰۳ آذر ۸۹ ، ۲۳:۳۸ موسوی مقدم
سلام
جالب بود
موفق باشید


سلام.
متشکرم.
شما هم همین طور.
ببخشید دوباره اومدم
خواستم بگم نتونستم صبر کنم
من شما رو لینک کردم
خیلی زیبا نوشتیدخیلی
خیلی وقت بود که اینقدر سبک نشدم


ممنون عزیزم.
اینقدرها هم که میگی،زیبا نیست ها!
البته آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند...
راست می گه
چشم دلم به یکی بود
اون شب فیتیله اش به دست ناموس خدا روشن شد
خدایا شکرت


بابا...
چقدر اون لحظه که گریه می کردی،دوست داشتم اشکات مال من باشه...
یادته گفتم با همین دل شکسته واسم دعا کن.کردی؟
راستی خوش اومدی.وبم با تو یه جور دیگه شد(لبخند)
من مدتهاست که نیاز به آغوشی دارم برای اشک ریختن؛
و گوشی برای شنیدن؛
و امامی برای پیروی کردن از او!
شاید بگی امام هست، ولی من کور و کر و ناقصم، پیداش نمی کنم!
آیا فقط امام سالمهاست؟!!!

خدایا.... أنت المولی و أنا العبد؛ و هل یرحم العبد الا المولی؟!!



امام که سالم و ناسالم نداره!
شما هم مثل من برای سر در آغوش کسی گذاشتن به خدا نگاه کنید.
من که جواب گرفتم.شما هم حتما به نتیجه مطلوب خواهید رسید.
سلاااااااااااااااام
دعا کردی برام
اینترنتم وصل شد
دیگه میام هر شب بهت سر می زنم




سلام عزیزم.
ها؟؟؟فکر کنم دعا کردم...
آخ جون.هرشب منتظرتم.
ببخشید,من دیر به دیر میام ولی... زود به زود میرم
آره دختر حوا مگه عیبی داره.....
هرکو دور ماند از اصل خویش بازجوید روزگار وصل خویش
(مامان حوا و بابا آدم)


دیگه باید گذاشت و گذشت دیگه!!!
بابا که نداری ولی داشته باشی هم،آدم نیست.(نیشخند)
یه چند شبی بود که یه بنده خدا نمیذاشت پای اینترنت بشینم
هی می خواست با " رایانه" بازی کنه

آره عزیز دلم برات دعا کردم

می خوام وبلاگ بزنم البته وقتی این امتحان سختم تموم بشه
پس دعاکن برام

قول می دم سعی کنم آدرسش رو بهت حتما بدم تا وبم مثل وب تو با بودن تو یه جور دیگه بشه


این بنده خدا همون "آب عسل" نیست؟(چشمک)
ممنون طلا.
آفرین.منتظر وبلاگت هستم ولی آدرسش رو باید بهم بدی!
موفق باشی.
چرا همونه
عزیز دل چشم آبی می شه لطف کنی و برام دعا کنی؟
شدیدا محتاجشم
شدیدا
راستی دیدی بازم محرم اومده و من...
خدا کنه خدا و ولی هاش قبولم کنند!
برام دعا کن




دعا کردن که لطف نیست اما به روی چشم!
انشاالله همه رو قبول کنن.

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی