می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

شیعه‌نامی هستمـ ، میراثــــــِ زهرا، که زن استــــــ و ناموسِ خدا

می‌خواهمـ زن باشمـ

دنیــاى فاسـدِ غـــرب خـواســت بـروزِ زن را، شخصیتِ زن را در روش‌هاى غلط و انحرافى که همراه با تحقیرِ جنسِ زن است، به زور به ذهنِ دنیا فرو کند. زن براى این‌که شخصیتِ خودش را نشان بدهد، بایستى براى مردان چشم‏‌نواز باشد. این شد شخصیت براى یک زن؟! بایستى حجاب و عفاف را کنار بگذارد، جلوه‏ گرى کند تا مردها خوششان بیاید. این تعظیمِ زن است یا تحقیرِ زن؟ این غربِ مستِ دیوانه‌ی‏ از همه جا بی‌خبر، تحتِ تأثیر دست‌هاى صهیونیستى، این را به عنوان تجلیل از زن علم کرد؛ یک عده هم باور کردند. عظمتِ زن به این نیست که بتواند چشمِ مردها را، هوسِ هوسرانان را به خودش جلب کند؛ این افتخارى براى یک زن نیست؛ این تجلیلِ زن نیست؛ این تحقیرِ زن است. عظمتِ زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفافِ زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده‌است، حفظ کند؛ این را بیامیزد با عزتِ مؤمنانه؛ این را بیامیزد با احساسِ تکلیف و وظیفه؛ آن لطافت را در جاى خود به کار ببرد، آن تیزى و برندگى ایمان را هم در جاى خود به‌کارببرد. این ترکیبِ ظریف فقط مال زن‌هاست؛ این آمیزه‌ی‏ ظریفِ لطافت و برندگى، مخصوص زن‌هاست؛ این امتیازى است که خداى متعال به زن داده‌است.

ولی امرم،امام خامنه‌ای (حفظه الله)
-----------------------------------------------
این وبلاگ کهفِ دلتنگی های من است.
این‌جا حرف‌هایی را می‌نگارم که مرا به تعالی برساند و امید که سایرین را نیز! هرمِ این نگاره‌ها شاید قندیل‌های جهل و غفلت را ذوب بتواندکرد...
"می‌خواهم زن باشم"
آن‌گونه که "زهرا" بود...
و این آرمانِ من است!

آن‌چه گذشتــــــــ
لطفـــــ دارد خواندنشان

درگوشی با خدا

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۸۹، ۰۶:۵۰ ق.ظ
امروز روز خاصی است برایم...

آغاز سومین دهه از زندگی ام!

دلم حرف ها دارد برایش.

اما این بار می خواهم فقط برای خودش بگویم که او هم فقط برای خودم بگوید.

این را باور دارم که:

"خدا تنها معشوقی است که عاشقانی دارد که هیچ یک از حضور دیگری ناراحت نیست و هیچ گاه یکی از آنها معشوقش را تنها برای خود نمی خواهد."

مهربان پروردگارم!

گوشت را نزدیک تر می آوری؟!

.

.

.

.

ممنونم خدا،ممنون!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۲۷
ناموس خدا

خدا

نجواها  (۳۷)

سلام
با مطلب """درمانده ام شهدا""""
به روزم...
آپم، فقط ...
حتما بیاین بخونبن...


سلام.
چشم
دیر رسیدم واسه اپه قبلیت
اما دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه مگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
اضه جدیدت باحال و جالب بوددددددددددددددددددددددددددددددد
منم میگم
شکرت خدا جونممممممممممممممممم
بازم بیا پیشم بدوووو


ممنون که اومدی.
بله.واقعا شکر...
واقعاً بعضی وقتا کم میارم! بیا وبم بخون!!
.
.
با "موشک های نرم" به روزم


خدمت می رسم
وبلاگ قشنگی داری.موفق باشی


متشکرم.
شما هم همین طور.
سلام عزیزم...
وبلاگت خیلی قشنگه،حرفات قشنگ تر،...
دلم نرم شد...
.
.
.
.
راستی! تولدت مبارک




سلام حانیه جونم.
ممنون که بهم سر زدی و بیشتر ممنون برای نظر لطفت.
زنده باشی طلا.
سلام بر شما، پیشاپیش عید غدیر خم رو تبریک میگیم

تحلیل قرآن را از جنگ نرم و مسایل و مباحث مربوط به آن

در پاتوق مطهرونی ها مطالعه بفرمایید.منتظر حضورتان هستیم


سلام
عید شما هم مبارک.
خدمت می رسم.
تولدت مبارک عزیزم
(البته نه شناسنامه ای)


ممنون طلا.
ای نامرد...
salam,matlabet mahhhhhhhhhhhhhhhhshar bod,koli motehavel shodam


سلام.
شما چه جالب و زود متحول میشید!!!
در گوشی تو جمع بده ها؟؟؟
حواستون باشه


گاهی بدها،بی گناه ترین ها و بی تقصیر ترین ها هستن...
متوجه هستید که؟!
بله
بااینکه ثقیل بود و سخت اما با10000000000000000خوندن فهمیدم


خسته نباشید!
سلام آبجی
بهت حسودیم میشه که اینقد به خدا نزدیکی!!!
فعلا


سلام عزیزدلم.
تو رو خدا اینجوری نگو.دلم بیشتر می شکنه...
سلاااااام.امید وارم همیشه خوشحال باشییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


سلام طلای من.
ممنون.من هم امیدوارم عاقبت به خیر بشی.
سلام بر مادری که در جاد دارد حیف میشود
تولدت مبارک
منم نمی دونستم وبلاگ داری
لینکت کردم


اوه...حیف؟؟؟؟؟مطمئنی دخملم؟؟؟!!!
ممنون طلا.
بازم ممنون.
ولی من نفهمیدم"گاهی بدها،بی گناه ترین ها و بی تقصیر ترین ها هستن..."
واسه منم توضیح میدی خانمی؟یک کمی دیر میگیرم



به اون سلول های خاکستری بیشتر فشار بیار!!!چرا همین جوری بی مصرف بمونه خب؟!!!حالا چون تویی کم مصرف...
تولدت مبارک.....


بروزم.......لبخند

و
التماس....نور


ممنون.
میام.
سلام
آبجی لینکت کردم!!!!!
زود زود آپ کن
فعلا


سلام.
ممنون عزیزدلم.
اطاعت امر...
سلام.ببخشید از این به بعد دیر متحول میشم.ولی در هر صورت واقعا محشر بود




سلام.
ممنون از نظر لطفتون
بی نام ، باید 1000000000000000بخونید تا بفهمید اگه هم نفهمیدید بیخیال شید چون """" سر ها بریده بینی بی جرم و بی جنایت"""""""""



اولا بی نام2 نه بی نام.بی نام وبلاگ من که حرفی نزده بنده خدا!
ثانیا این "سرها بریده بینی بی جرم و جنایت" دلم رو شکست...
ثالثا بی نام 2 جونم،تحویل بگیر.
اولا تبریک. آغاز سومین دهه زندگی برای من که دست خوش حوادث زیبایی شد. امیدوارم برای شما هم خدا بهترینها رو رقم بزنه...




ممنون.زنده باشید.
سفر به قم هم جزء این حوادث زیباست؟؟؟!!!به هر حال خوش به حالتون.
خدا کنه...
۲۹ آبان ۸۹ ، ۲۰:۳۶ خانه فرهنگ
دانلود کلیپهایی در مورد فراماسون ها....


خدمت می رسم
سلامم به تو ناموس خدا:
میدونستی میلاد بنده های خوب خدا معراج دستهای فرشته هاست... وقتی که عاشقانه تولد اون بنده رو شکر میگویند؟؟؟
تولدت مبارک بهترین بنده خدا!!! چه شناسنامه ای چه ...
نگفتی با چه اسمی بلینکیم!!!




سلام مهسا جون.
نمی دونستم و جالب بود.
ممنونم.زنده باشی.
میام میگم بهت.
بهت نمیومد اینطوری بحرفی عزیزم دلم!!!!!!!!!!!!!!
خب نتوضیح
.........
.........
.........
.........



به من نمیومد اما جنبه شما چی شد؟؟؟!!!من اسمش رو شوخی میذارم نه توهین و بی حرمتی!همین.
سلام
آجی جون آپم



سلام عزیزم.
اومدم.
گزارش مکتوب از بزرگداشت شهید بهرامی+حواشی...
بروزم


خدمت می رسم
سلام، دیر رسیدم به جشن تولدت...

کی گفته حسودیمون نمیشه؟ در گوشی با خدا حرفیدی؟

امیدوارم آغاز سومین دهه زندگیت همراه با بهترین ها و عاشقانه ترین ها باشه!




سلام.آره کیک تموم شد.(نیشخند)
خدا به تعداد همه بنده هاش گوش داره.من در اون گوشش که مال خودمه،باهاش حرف زدم!
ممنون البته همراه شما دوستان...
سلام به بی نام 2 بگو اسمشو عوض کنه لطفا


سلام.
خودت بهش بگو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۰۱ آذر ۸۹ ، ۱۸:۰۳ نسیم بهاری
زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست وقشنگ ترین لحظه,لحظه روییدن توست

سالروز تولدت راباتقدیم یک سبدگل سرخ تبریک میگویم


بابا احساس...
بی نهایت ممنون عزیزدلم!
روزهایم همه بارانی بود.(نیشخند)
تولدتان مبارک.کیک تولد تنها نخورید خوب نیست


متشکرم(با لحن خودم خونده بشه ها!)
کیک کجا بود خواهر من؟!پول ندارم بخرم!!!کیک سوسول بازیه.دیگه بزرگ شدم. سومین دهه از زندگی و...!
پارسال که دادم بهتون نوش جان کردید.امسال شما بدبد.البته مدیونی اگه به دلت بد راه بدی!(چشمک)
۰۱ آذر ۸۹ ، ۱۸:۵۰ نسیم بهاری
بابا ما رو کشتی با این روزهای بارانی.
کوفه ای همراز بارانت کجا رفت؟


نمی دونی حرص دادنت چه لذتی داره(نیشخند)
خب بیا.اینم فقط واسه تو...
کوفه ای همراز باران.
کوفه ای همراز باران.
کوفه ای همراز باران.
...
سلام بی نام 2 .لطفا اسمتو عوض کن که بعضیا (ح.....خ) اشتب نکنه.
سیما بانو خودت نمیتونستی بگی بهش؟


اون فقط یه اشتباه تایپی بود از طرف همین (ح.....خ) که میگی،همین!
چون اون روز با هم آشنا شدین،به شوخی گفتم خودت بهش بگی.
برای من که فرق نمی کنه کی با چه اسمی نظر میده.خودت خواستی اسمشو عوض کنه.
مثل اینکه کلا باید با این وبلاگ هم مثل بقیه خداحافظی کنم.
همه مثل هم هستن........
بدرود عزیز دلم.........
به بی نام هم بگو دیگه خیالش راحت باشه.......



راست میگی همه مثل همن!
حالا که اینجوری فکر می کنی،اهل زود قضاوت کردنی و دل شکستن رو خیلی خوب بلدی،حرفی ندارم!
خداحافظ
۰۲ آذر ۸۹ ، ۱۹:۲۳ حمید برزخ
سلام بی نام 2
من هم کهربارو میشناسم هم بی نام(تو وبلاگ خودم) و پس تو و خط خطی سبک نوشتنتونو عوض کنید تا از طریق google محل کامنتارو در نیارم
کاملا جدی



بدرود،بی نام 2


...
بابا من یه چیزی همین جوری گفتم فک نمیکردم به کسی بربخوره.در هر حال بی نام 2 خداحافظی لازم نیست.با هر نامی دوس داری نظر بده . اگه فک میکنی بی ادبی کردم باید بگم ببخشید عمدی در کار نبود.


آفرین بی نام عزیزم.
خوب گفتی...
خواهش میکنم. قابلی نداشت(جدیدا 5000 تومان میشه آخه یارانه هاو...)


منو مسخره می کنی؟؟؟؟؟؟؟
همون 1000 تومان های خودم ارزش داره(نیشخند)
با این که یک سال و 22 روز بزرگترم ولی کی جرات مسخره کردن شما رو داره؟


یک سال و 22 روز از اون طرف دیگه؟!(چشمک)
البته خیلی ها مسخره می کنن ها!!!!!!!!!!!!حتما هنوز اون روی منو ندیدن که اگه ببینن...
تولدت مبارک
با تاخیر!




ممنون.زنده باشید.
بی تاخیر!
تفلتت مبالک باشه عزیز دلم
ولی بگو ببینم قوات....................................

پس هنوز مونده تا اندازه ی من بزرگ بشی
از من یاد بگیر
بیش فعال باش


ممنون طلا.زنده باشی.
قوام چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی ازت یاد بگیرم؟!!!

نجوا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی